فورد بهتازگی نسخهٔ جدیدی از تراکهای سری سوپر دیوتی خود را با نام لیمیتد (Limited) معرفی کرده است که گرانترین نسخهٔ تراکهای سری F محسوب شده و ویژگیهای لوکسی را ارائه میکند که معمولاً در لیموزینها پیدا میشود. این سری جدید سوپر دیوتی لیمیتد، ویژگیهای رفاهی و تکنولوژیهایی که عمدتاً در سدانهای پریمیوم پرچمدار وجود دارند را با ویژگیهای ذاتی یک پیکاپ تراک مانند ظرفیت بکسلی بیش از ۱۳.۶ تن ترکیب کرده است.
خانوادهٔ سری سوپر دیوتی فورد شامل سه مدل F250، F350 و F450 میشود که به ترتیب هرکدام در نسخهٔ لیمیتد قیمت پایهای معادل ۸۰,۸۳۵ دلار، ۸۲,۰۱۰ دلار و ۸۷,۱۰۰ دلار دارند؛ اما به گفتهٔ فورد اگر خریداران مایل به سفارش تمامی آپشنهای مدل F450 باشند، قیمت آن به ۹۴,۴۵۵ دلار میرسد که گرانترین نسخهٔ خانوادهٔ سری F محسوب شده و پادشاه مطلق این خانواده است. همچنین ظرفیت بکسل خارقالعادهٔ نزدیک به ۱۴ تن نیز متعلق به همین تراک غولپیکر است.
بنابراین F450 سوپر دیوتی لیمیتد با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار، از لحاظ قیمتی همسطح مرسدس بنز S کلاس قرار میگیرد که بسیاری آنرا قلهٔ لاکچری و تکنولوژی میدانند. به همین دلیل ممکن است این سؤال مطرح شود که آیا کسی حاضر خواهد بود برای خرید یک پیکاپ تراک حدود ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت طبق اعلام فورد بیش از ۵۰ درصد از فروش امسال تراکهای سری سوپر دیوتی را تیپهای بالایی آن مانند لاریات و پریمیوم تشکیل دادهاند که این بهوضوح نشان میدهد تقاضا برای خرید تراکهای لوکس گرانقیمت وجود دارد.
اما این سری جدید لیمیتد ویژگیهایی چون صندلیهای چرمی دورنگ، پوشش چرمی غربیلک فرمان و زیر آرنجیها با دوخت برجسته، پوشش جیر سقف، تریم چوبی تاریک دستساز و نشانهای ویژه را به F450 اضافه کرده است. همچنین صندلیهای جلوی این تراک مجهز به گرمکن و تهویه بوده و صندلیهای عقب آنهم از گرمکن سود میبرند. این سری جدید در بیرون نیز با چراغهای LED چهارتایی، جلوپنجرهٔ ویژه با دو نوار کرومی پهن و تریم کرومی درِ قسمت بار از دیگر مدلها متمایز شده است. علاوه بر این، هریک از این تراکها شمارهسریال اختصاصی خود را دارند که روی زیر آرنجی مرکزی نصب شده است.
پرچمدار سری سوپر دیوتی فورد همچنین بهصورت استاندارد به طیف گستردهای از تکنولوژیهای منحصربهفرد هم مجهز شده است که ازجملهٔ آنها میتوان به سیستم هشدار و حفظ حرکت میان خطوط، سیستم پایش نقاط کور با پوشش تریلر، کروز کنترل و فرمان تطبیقی، دوربین دید ۳۶۰ درجهٔ وضوحبالا با کمک حرکت دندهعقب با تریلر و سیستم هشدار برخورد جلو با پشتیبانی از ترمز اشاره کرد.
در بخش پیشرانه نیز تمامی مدلهای سوپر دیوتی لیمیتد صرفاً با یک موتور ۶.۷ لیتری V8 دیزلی عرضه میشوند که ۴۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. خانوادهٔ سری F سوپر دیوتی در مدلهای F250 و F350 در عقب دارای چرخهای تکی هستند درحالیکه F450 از چرخهای دوبل استفاده میکند و در حقیقت تراکی ششچرخ است. این سری جدید فورد سوپر دیوتی لیمیتد از زمستان آینده راهی نمایندگیهای فروش فورد خواهد شد.
(ali(chevy nova
۱۰ مهر ۱۳۹۶هىولا رو نگاه تو رو خدا
دمت گرم فورد با این محصولات مردونه و لاتى که مىسازى
(ali(chevy nova
۱۰ مهر ۱۳۹۶دوستان بخاطر مطلبى که در مورد این هىولا پدال گذاشته مىخوام در مورد یه هىولا صحبت کنم
دوج همى دارت 1968
دوستان سال 1968 دوج در ادامه حضور قدرتمند خودش در مسابقات درگ محصولى رو تدارک دید که همىن الانم یه هىولاس
دوج روى این محصول موتور بىگ بلاک 426 همى رو تدارک دید
این موتور 7/5 لىتر حجم و بىش از 550 اسب قدرت داشت
این قدرت از طریق دو عدد کاربراتور 4 دهنه هولى که جمعا 8 دهنه کاربران بود بدست مىومد
دوج با این محصول افتخارات بسىارى بدست اورد
همى دارت بخاطر موتور بزرگش که به فىل معروف بود جاىى براى باطرى تو محفظه کاپوت نداشت برا همین باطرى توى صندوق عقب قرار داشت و براى کاهش وزن شىشه هاى ماشىن از طلق ساخته شده بود
این محصول پدر چلنجر دىمون هست
Parsa
۱۰ مهر ۱۳۹۶علی من یه مدل هات ویلز از همی دارت مدل 68 دارم، خیلی معرکس، توصیه میکنم دوستان عکساشو تو نت ببینن
:::فرشاد:::
۱۰ مهر ۱۳۹۶به معنای واقعی کلمه غوله، از هر وانتی بیشتر میپسندمش، ابهت و کیفیت از سر و روش میباره.
(ali(chevy nova
۱۰ مهر ۱۳۹۶درسته داش فرشاد
منتظر جواب قدرتمند شورولت و دوج به اىن محصول فورد هستم
:::فرشاد:::
۱۰ مهر ۱۳۹۶فکر نمیکنم بتونن رقیب قدری برای این نسخه از F بسازن.
شایان
۱۱ مهر ۱۳۹۶بین شورلت فورد و دوج انتخاب من دوج هستش
Mahdi Tuning
۱۰ مهر ۱۳۹۶ظرفیت بکسل ۱۳ و۱۴ تن رام و فورد
اینا همشون بلوک های سیمانی که دوستمون اقای کوروش مسخرش میکرد رو زیر کاپوتش داره
کوروش
۱۰ مهر ۱۳۹۶بله منتها منظورم بیگ بلاک شولت بود
این فورده
یعنی بیگ بلاک …..
(ali(chevy nova
۱۰ مهر ۱۳۹۶نظر سنجى هم داریم
1. دوج چارجر 1969 لاىک
2. فورد موستانگ 1969 دىس لاىک
(ali(chevy nova
۱۰ مهر ۱۳۹۶نظر سنجى بعد
1. شوى کامارو 1970 لاىک
2. پلىموت باراکودا 1970 دىس لاىک
(ali(chevy nova
۱۰ مهر ۱۳۹۶نظر سنجى اخر
1. اولدزموبىل 442 1972 لاىک
2. مرکورى کوگار 1972 دىس لاک
جلالى
۱۰ مهر ۱۳۹۶عالى مثل همىشه
نت
۱۰ مهر ۱۳۹۶رینگ استیلش خیلی زشته و قیافه ماشین رو زشت کرده-ولی فورد f150 یه چیز دیگه هست-6 تا چرخ داره بد هست-,ولی طراحی داخلی و سقف بزرگ سانروفش رو دوست دارم
Omid622
۱۰ مهر ۱۳۹۶سوپر دیوتی ۱۰۰ هزار دلاری لایک
فورد شلبی ۱۱۷ هزار دلاری دیس لایک
کوروش مرسدس
۱۰ مهر ۱۳۹۶گشتاورش اندازه یک اتوبوس فول سایز فکر نکنم چیزی نباشه که نتونه به کشش واقعاً معرکه هست
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۱۰ مهر ۱۳۹۶فک کنم اینا ادای جی ام سی تراین رو دارن در میارن خو مگه دولوخ میگم؟؟سر دنده نداره
فک نکنم این ماشین باشه ها الللفراااارر ایننننن هیول کوجی بید ؟؟؟؟؟
ونوم اف ۵
۱۰ مهر ۱۳۹۶پدال جان f650 یعنی فقط نسخه هوی دیوتی داره ؟
علیx76
۱۰ مهر ۱۳۹۶اون وانت نیست
کامیونته
علی
۱۰ مهر ۱۳۹۶با سلام
یه لحظه فکرش کن تو جاده ای و این برات چراغ بزنه یه غول واقعی ….دمت گرم فورد من به شخصه محصولات فورد و دوج را بیشتر از شوی دوست دارم سلیقه است…ولی این هیولا جفت چرخ یعنی عالیه داخلش نشون دهنده استحکام قدرت و ….. خیلی المانهای دیگه است دمش گرم
حسین
۱۰ مهر ۱۳۹۶بغیر از چرخاش که خیلی کوچیکه برای این جثه غول مانند بقیش حرف نداره
حمیدرضا
۱۱ مهر ۱۳۹۶از همه امکانات زیبایی و حتی قدرت حمل بار بگذریم من برام خیلی عجیبه چرا امریکایی ها که در ساخت کامیونت خیلی دست بالایی دارن این همه تراک قوی برا چی میسازن یعنی چه استفاده ای میخان از تراکی بکنن که اندازه یدک کش کامینز قدرت کشش داره
احمد
۱۱ مهر ۱۳۹۶عجب هیولای زیبایی شده خدا وکیلی،
در جواب حمید رضای عزیز عرض کنم که آمریکاییها علاقه عجیبی به تراک و اس یو وی های بزرگ دارن که چند دلیل داره، یکی اینکه به خاطر اینکه اکثرا آدمهای درشت هیکلی هستن ناخود اگاه به خودروهای بزرگ، خونه های بزرگ و حتی غذاهای با ابعاد بزرگ تمایل دارن، دوما اینکه آمریکا بسیار پهناوره و کوهستان و صحرا زیاد داره و کشاورزی و دامداری در خیلی از ایالتها رواج زیادی داره واسه همین تراک براشون خیلی کاربرد داره، یک دلیل دیگه اینکه تراکهای اونا خیلی جادار ، مجهز و پر قدرت هستن واسه همین داشتن یک تراک خوب چندین کاربرد داره براشون، اگه به ایالات غربی آمریکا نگاهی بندازید اکثر ماشینها خلاصه میشه در تراک و اس یو وی وخیلی کم سدان دیده میشه.