فرانکفورت ۲۰۱۳: فورد پیشنمایشی از نسل دوم S-MAX را تحت یک مدل مفهومی جذاب در نمایشگاه فرانکفورت آلمان رونمایی کرد.
این خودرو چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ پیشرانه چیزی کم ندارد و یک ام پی وی اسپرت کامل به حساب میآید. عناصر زیبایی این خودرو شامل چراغهای جلوی sweptback، جلو پنجره آستون مارتینی و فرم جالب و یکدست شیشه جلو میباشد. البته نباید نقش قطعات فلزی، خط قوس دار سقف و گلگیر های عضلانی را هم نادیده گرفت.
داخل کابین نیز برای ۴ تا ۷ نفر قابل تنظیم است. در این خودرو صندلیهای نرم و چرم دیده میشود الیاف فیبر کربن نیز دیگر ویژگی این کابین است.اگر با دقت بیشتری به کابین نگاه کنیم، متوجه قطعات تیتانیومی گران قیمت میشویم که صرفاً برای لوکستر نشان دادن این خودرو، اضافه شدهاند. فناوریهای ایمنی این خودرو عبارت انداز: سیستم حفاظت هوشمند که میتواند عبور و مرور را شناسایی و در صورت نیاز ترمز بگیرد و همچنین نمایشگر دو منظوره که به راننده اجازه میدهد اطلاعات خودرو را دریافت کند و سرنشین جلو کار دیگری با آن انجام دهد.
برای این خودرو موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر اکوبوست را در نظر دارند اما ممکن است موتور سه سیلندر ۱ لیتری هم به این خودرو اضافه شود. احتمال دارد که نسل دوم S-MAX سال ۲۰۱۴ به بیرون بیاید.
درود. اخ گفتی !!!!! البته این را هم باید در نظر گرفت که این کارو میکنند تا هم باز خورد مردم را بسنجند و قدرت تکنولوژی .طراحی . و…. را به رخ یکدیگر بکشند. و این فاصله ای که بین نسخه ی کانسپت و مدل تولیدی هست به خودرو ساز اجازه مانور بیشتری تو تمام زمینه ها رو میده.
پدال جان خواستم بگم در مورد آونتادور لیموزین مطلبی گذاشتی ؟ من کلیپش رو تو آپارات دیدم . حتما بزار چون همه شگفت زده می شن . اگه زحمتی نیست جوابم رو بده . ممنون
دستگیره هاشو هنوز نزدن قراره مهندسای سایپا دستگیره هاشو طراحی کنن.D-: اتاقی به این مجللی = با وزن زیاد ماشین پس باید یه موتوری روش بزارن که حداقل 270 اسب قدرت تولید کنه. البته فورد اینقدر مهندسی موتورش بالا و پیشرفتس که ازون موتور 1 لیتری 3 سیلندرش به راحتی میتونه بالای 170 اسب قدرت بگیره.
درود. برای این ماشین بیشتر از اسب بخار .گشتاور نیاز است. هرچه حجم موتور بیشتر باشد گشتاور بالاتر است. حالا نمیدونم که فورد چه طوری میخواد از اون موتور اکو بوست گشتاور این ماشین رو تامین کنه. البته علم و تکنولوژی اینقدر پیشرفته و گسترده است که مخ ما بخواد همه را یاد بگیره میسوزه.
کلا تا الان نمایشگاه فرانکفورت که بزرگترین شوی اتومبیل در جهان هست چیز خاصی ارائه نداده.یه چندتا کانسپت و یکی دو تا تیونینگ لامبو والبته یه مرسدس s کلاس کوپه.شاید روزهای اینده خبرای بهتری بیرون بیاد.
سلام یه سوال دارم که نتونستم تو نت جوابشو پیدا کنم.. من یه جنسیس مشکی 2011 دارم که از دیروز چراغ ECS پشت آمپرش روشن شده و خاموش نمیشه.!! نمی دونم مشکلش چیه.!!؟
این دیگه صنعت خالی نیست هنر توش موج میزنه هنر افرینش که خدا قسمتی کوچیک از اونو به بشر داده منتها ماها کارای دیگه ایی داریم باید به اموراتی مثل زیر اب زنی کلاه برداری و غیره بپردازیم
ناصر
۲۰ شهریور ۱۳۹۲بجز تمجید و ستایش مگه میشه چیز دیگه ای هم گفت؟
محمدرضا
۲۰ شهریور ۱۳۹۲هر لحظه به فکر یه چیز جدید هستن تا مصرف کنندشون راحت تر باشه . . .
اون وقت . . .
مسعود
۲۰ شهریور ۱۳۹۲دراش دستگیره نداره؟! o.O
حسین(جاسم)
۲۱ شهریور ۱۳۹۲آقا مسعود دستگیره های درش الان داخل بدنس.وقتی بخوایم در میاد.
slr722
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ای کاش این بازار گرمی کانسپت نبود…
یه دفعه مدل جدید معرفی میکردن…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۰ شهریور ۱۳۹۲درود. اخ گفتی !!!!!
البته این را هم باید در نظر گرفت که این کارو میکنند تا هم باز خورد مردم را بسنجند و قدرت تکنولوژی .طراحی . و…. را به رخ یکدیگر بکشند.
و این فاصله ای که بین نسخه ی کانسپت و مدل تولیدی هست به خودرو ساز اجازه مانور بیشتری تو تمام زمینه ها رو میده.
ایران و المان
slr722
۲۱ شهریور ۱۳۹۲میلاد بعضی وقتها یه طرح های میزنن فضایی که اصلا به دل هیشکی نمیشنه…
ولی باز خوبه بعضی از شرکت ها حداقل یه ماکت هم درست میکنن…
هستن شرکت های که سالی فقط 20 تا عکس کانسپت میفرستن بیرون…اخرم هیچی به هیچی…
درضمن من سر کلاس دانشگاه از اینا بهتر طرح میزنم…چون اون موقع حس طراحیم گل میکنه…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود.
صندلی هاش خیلی جالبه.مخصوصا مال عقب.
به نظر شما چراغ هاش شبیه این مدل کیا نیست؟
http://www.netcarshow.com/kia/2014-ceed_gt/
ولی اگه کسی فرم کلیه اتاق رو نبینه و فقط از جلو نگاه کنه مطمئنا حدس میزنه یک مدل جدید از استون مارتینه.
جلوی ماشین خیلی شبیه محصولات استون مارتینه.
البته حالا تا مدل تولیدی هزار جور تغییر میکنه.
ایران و المان
aventador twin turbo
۲۱ شهریور ۱۳۹۲پدال جان خواستم بگم در مورد آونتادور لیموزین مطلبی گذاشتی ؟ من کلیپش رو تو آپارات دیدم . حتما بزار چون همه شگفت زده می شن . اگه زحمتی نیست جوابم رو بده . ممنون
feri
۲۰ شهریور ۱۳۹۲جلوی این و فیوژن را از آستون کپی کرده
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود.
من تو مدل های فورد این 3 مدل رو خیلی دوست دارم.
1: تاروس.
2: فیوژن.
3: اج
ایران و المان.
احمد.ف
۲۲ شهریور ۱۳۹۲من هم تو مدلای فورد این ها رو دوست دارم:
۱. موستانگ
۲. موستانگ
۳. موستانگ
۴. فوکوس RS
;)
HASSANBMW
۲۰ شهریور ۱۳۹۲مفهومی رو در سطر اول تصحیح بفرمایید!
.
.
طراحی داشبورد ساده و جالبی داره!!!
اسم اینو میشه گذاشت مفهومی؟؟؟
سید علیرضا سیادتی
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ممنون! اصلاح شد.
مجید
۲۰ شهریور ۱۳۹۲خداییش داری اس میشی پدال جون با این هنه مقاله
عرفان
۲۰ شهریور ۱۳۹۲دستگیره هاشو هنوز نزدن قراره مهندسای سایپا دستگیره هاشو طراحی کنن.D-:
اتاقی به این مجللی = با وزن زیاد ماشین پس باید یه موتوری روش بزارن که حداقل 270 اسب قدرت تولید کنه. البته فورد اینقدر مهندسی موتورش بالا و پیشرفتس که ازون موتور 1 لیتری 3 سیلندرش به راحتی میتونه بالای 170 اسب قدرت بگیره.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود.
برای این ماشین بیشتر از اسب بخار .گشتاور نیاز است.
هرچه حجم موتور بیشتر باشد گشتاور بالاتر است.
حالا نمیدونم که فورد چه طوری میخواد از اون موتور اکو بوست گشتاور این ماشین رو تامین کنه.
البته علم و تکنولوژی اینقدر پیشرفته و گسترده است که مخ ما بخواد همه را یاد بگیره میسوزه.
ایران و المان.
سام*
۲۱ شهریور ۱۳۹۲کلا تا الان نمایشگاه فرانکفورت که بزرگترین شوی اتومبیل در جهان هست چیز خاصی ارائه نداده.یه چندتا کانسپت و یکی دو تا تیونینگ لامبو والبته یه مرسدس s کلاس کوپه.شاید روزهای اینده خبرای بهتری بیرون بیاد.
slr722
۲۱ شهریور ۱۳۹۲سام عزیز فکر نکنم بتونه مثل ژنو بشه…
واقعا ژنو خاص بود…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود.
نه قبول ندارم.
اول نمایشگاه فرانکفورت.
دوم ژنو.
سوم دیترویت.
چهارم لس انجلس.
باز هم المان اوله. :) :)
ایران و المان
سام*
۲۲ شهریور ۱۳۹۲بنظر من هم ژنو سطح بالایی داشت slr جان.
Reza
۲۱ شهریور ۱۳۹۲سلام
یه سوال دارم که نتونستم تو نت جوابشو پیدا کنم..
من یه جنسیس مشکی 2011 دارم که از دیروز چراغ ECS پشت آمپرش روشن شده و خاموش نمیشه.!!
نمی دونم مشکلش چیه.!!؟
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود.
دوست عزیز یک سری به سایت تیونینگ تاک برو.
اونجا شاید بتونی از موضوعات و کاربرانی که جنسیس دارند کمک بگیری.
موفق باشی.
ایران و المان
فرزاد
۲۱ شهریور ۱۳۹۲این دیگه صنعت خالی نیست هنر توش موج میزنه هنر افرینش که خدا قسمتی کوچیک از اونو به بشر داده منتها ماها کارای دیگه ایی داریم باید به اموراتی مثل زیر اب زنی کلاه برداری و غیره بپردازیم
امین
۲۱ شهریور ۱۳۹۲کانسپت آمریکایی ها جالب نیست
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خب قیمتش چقدره؟؟؟!!!!