فورد F-150 پرفروشترین وانت و تراک بازار امریکاست و جای تعجبی هم ندارد که کمپانیهای زیادی برای آن قطعات سفارشی تولید میکنند. برخی از این شرکتها روی لوازم اضافی نظیر انواع وینچ، اسنورکل، تایرهای آفرود، چراغهای اضافی و افزایش ارتفاع تعلیق کار میکنند.
در این میان رینگهای سفارشی واسن (Vossen) سری Hybrid Forged HF6-3 در ابعاد ۱۰ در ۲۴ اینچی با تایرهای دیواره کوتاه داستان دیگری را نقل میکنند. این رینگها میتوانند در انواع صیقلی نقرهای یا مشکی براق یا هفت رنگ سفارشی باشند و البته ابعاد ۲۰ و ۲۲ اینچی آنها نیز موجود میباشند.
قیمت این چرخهای ویژه واسن از ۵۹۹ دلار شروع میشود. کاهش ارتفاع و استفاده از این چرخهای غولپیکر در تضاد با یکدیگر قرار میگیرند و معلوم نیست کارایی آنها بهجز جلب توجه کردن و البته هندلینگ اسپرت، چه خواهد بود.
[دانلود ویدئو]
- A M I R -
۳۰ تیر ۱۳۹۹تنها تراکی که رینگای بزرگ واقعا بهش میاد همین نسل f-150 ست. به نظرم واقعا جذاب شده، هرچند که من ترجیح میدم ارتفاعش یکم بالاتر میبود.
ایمان جباری
۳۰ تیر ۱۳۹۹از این مسخره بازی ها اصلاً خوشم نمیاد
F_150 رو باید بدی هنسی تا یک پیکاپ گردن کلفت تحویلت بده
چه معنی میده یک آفرودر رو کف خواب کنی ؟؟؟؟
رامین
۳۰ تیر ۱۳۹۹دیگه به عنوان آفرودر استفاده نمی شه. میشه یه ماشین شهری که ذرم گنگش بالاس :))
کافر مقدس
۳۰ تیر ۱۳۹۹داشتم فکر میکردم همین جلوپنجره رو سدان یا یک کوپه باشه
NAVID۰۰۹۸
۳۰ تیر ۱۳۹۹اصلاً هم قشنگ نمیشه
به نظر یه همچنین حرکاتی را اگر روی پیکاپهای کلاسیک بزنند ، زیباتره .
مثلاً همین مزدا b2000 تولید بهمن موتور که اصلیتش اتفاقاً برای فورد و سری F بوده اما عکسهای اینترنتیش را که میبینم با کف خواب کردنش و انداختن رینگ بزرگ ، خیلی به چشم میاد اما جنبه کاربردی نداره دیگه .
UNAS
۳۰ تیر ۱۳۹۹یه مزدا وانت 2000 کف خواب هست توی مسیرم ، کف اش شاید به جرات بتونم بگم 1-2 سانت از زمین بالاتره !!!
خیلی هم مزخرف و زشت
" Swedish Arrogant Tiger"
۳۰ تیر ۱۳۹۹24 اینچ واقعا زیاده برای یه پیکاپ تراک!
بنیامین
۳۰ تیر ۱۳۹۹خودطراحی رینگه به شدت زشته
روح اله
۳۰ تیر ۱۳۹۹به نظر من که اصلا رو پیکاپ این کارا نمیاد باید حتما اون رخه زمخت و افرودو باید داشته باشه چیه کف خابش گردن و رینگ اسپرت انداختن اصلا بهش نمیاد
فرید
۳۰ تیر ۱۳۹۹همین چند روز پیش یه پیکان بار دیدم تازه رنگ نقره ای مات بهش زده بودند و کمک هاش رو چنان خوابونده بود که زیر ماشین کمتر از 10 سانت با زمین فاصله داشت (بدون بار)! واقعا قشنگ بود ولی اصلا قابل استفاده نبود، خصوصا برای بارکشی. فقط باید به عنوان کلکسیونی نگهداریش کنی!
این فورد هم با این چرخای بزرگ و ارتفاع کم، هیبتش کمتر شده ولی زیبایی خاصی داره. برای مصارف سبک هم جوابگوست.
MehdiTurbo
۳۰ تیر ۱۳۹۹لات کف خواب
خستست ته کوچه میخوابه حواسش به همه جا هست هر از گاهی از ته کوچه چراغاش روشن میکنه یه نگاه میندازه
ولی این ماشین باید سر حال باشه همیشه تو جنگل و کوه و صحرا باشه همه ازش حساب ببرند.
MehdiTurbo
۳۰ تیر ۱۳۹۹هر چند خود منم شدم یه f 150 کف خواب که اونو نصیحت میکنم
بخواب داداش اینجا خبری نیست
یه روز پا میشیم گرد و خاک میکنیم.
Mohammad FM480
۳۰ تیر ۱۳۹۹در عالی بودن ووسن شکی نیست، ولی رینگ بیست چهار برای یه پیکاپ تراک واقعا بزرگه.
net
۳۰ تیر ۱۳۹۹اگر پره ها گلبرگی سفید نبود و پره ها مستقیم به رنگ خاکستری استفاده شده بود قشنگتر میشد.۲۴ اینچ زیاده