قیمت فونیکس آریزو ۸ در کارخانه و بازار؛ ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
فونیکس آریزو ۸ | اکسلنت | ۲,۳۰۰,۵۳۵,۰۰۰ | ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
فونیکس آریزو ۸ یکی از جدیدترین سدانهای لوکس مدیران خودرو است که با طراحی چشمنواز و امکانات پیشرفته، در بازار ایران عرضه شده است. این خودرو که بزرگترین سدان فونیکس محسوب میشود، برای خریدارانی طراحی شده که به دنبال تجربهای متفاوت از یک سدان خانوادگی و در عین حال اسپرت هستند. در این صفحه از پدال، ما قیمت آریزو ۸ صفر را بهصورت روزانه و مرتب ارائه میدهیم؛ هم نرخ رسمی اعلامشده توسط مدیران خودرو و هم قیمتهای روز بازار آزاد. اگر قصد دارید از قیمت آریزو ۸ مطلع شوید، این صفحه اطلاعات موردنیاز را در اختیارتان میگذارد.
قیمت آریزو ۸ صفر در کارخانه توسط مدیران خودرو تعیین میشود، اما در بازار آزاد، نوسانات ارزی و تقاضا روی قیمت اثر میگذارند. برای مقایسه قیمت آریزو ۸ با دیگر مدلها، به صفحه قیمت محصولات مدیران خودرو مراجعه کنید.
آشنایی با فونیکس آریزو ۸
آریزو ۸ در زمستان ۱۴۰۲ توسط مدیران خودرو رونمایی شد و مدتی پیش به بازار آمد. این سدان با طراحی کشیده و تهاجمی، جلوپنجره بزرگ الماسیشکل و خطوط تیز بدنه، حس لوکسی و مدرنیته را منتقل میکند. کابین آن با نمایشگرهای دوگانه و متریال باکیفیت، فضایی جادار و راحت برای پنج سرنشین فراهم کرده است. این خودرو با هدف رقابت با سدانهای وارداتی و مونتاژی لوکس عرضه شده و جایگزینی برای مدلهای قدیمیتر مثل آریزو ۶ پرو به شمار میرود. برای اطلاعات بیشتر و خرید آریزو ۸ از کارخانه، به صفحه شرایط فروش مدیران خودرو مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: بررسی و مشخصات فونیکس آریزو ۸
جدول مشخصات فنی و امکانات آریزو ۸
مشخصه | جزئیات |
---|---|
پیشرانه | ۲ لیتری توربو GDI |
قدرت | ۲۵۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور |
گشتاور | ۳۹۰ نیوتنمتر در ۴۰۰۰-۱۷۵۰ دور |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه خیس (WDCT) |
سیستم انتقال قدرت | دیفرانسیل جلو (FWD) |
مصرف سوخت ترکیبی | ۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر |
برخی از امکانات مهم | ۶ کیسه هوا، ESP، دوربین ۳۶۰، ADAS، سانروف، نمایشگر دوگانه ۱۲.۳ اینچی |
جمعبندی قیمت آریزو ۸
برای بهروز ماندن با قیمت آریزو ۸، این صفحه را دنبال کنید. با توجه به بازار پر نوسان خودرو، این سدان با موتور قدرتمند و امکانات لوکس، انتخابی برجسته در رده خودش است.بنظر شما آیا این خودرو با این قیمت ارزش خرید دارد یا ترجیحتان مدل های دست دوم کرهای، ژاپنی و فرانسوی است؟
حمید
۱۹ اسفند ۱۴۰۳من آریزو را آرزو میکنم
sinasvj
۱۹ اسفند ۱۴۰۳به مرگ بگیر که به تب راضی باشه پس به اس کلاس بگیر که به آریزو راضی باشه
آرمان
۱۹ اسفند ۱۴۰۳آریزو را ترجیح میدم
Cehx
۱۹ اسفند ۱۴۰۳عجیبه که AWD نیست این همه قدرت رو روی دیفرانسیل جلو گذاشتن کار نادرستیه
بیشتر از دویست اسب روی دیفرانسیل جلو باعث میشه گشتاور فرمان بدهد (کلمه دقیق رو نمیدونم) و باعث میشه فرمون خودبه خود جابه جا بشه
البته کسی این ماشینو میخره پاشو تا ته رو گاز نمیزاره
امیرعلی احمدی
۲۰ اسفند ۱۴۰۳چرا من میذارم صدای قیژ رو آسفالتو خیلی دوست دارم البته کاملا درست میگین اولش انگار فرمون داره از دست در میره تو کوچه باریک یا هوای بارونی اصلا کار درستی نیست
آرین
۲۰ اسفند ۱۴۰۳فکر کنم ترک استیر هست همچین چیزی
Alireza
۲۰ اسفند ۱۴۰۳خب اینجا esp کارمیکنه و از هرزگردی جلوگیری میکنه و نمیزاره که گشتاور فرمون رو کنترل کنه
محمد رضا حسن زاده
۲۰ اسفند ۱۴۰۳درود ،برای مردم ما که انتخاب ماشین خارجی شون تقریباً
تو برند خودرو های چینی محصور شده آریزو 8گزینه بدی نیست البته چون تک دیفرانسیل هست و قدرت و سرعت ماشین بالاست بی شک جمع کردن ماشین تو پیچ های تند مشکل ساز میشه و یه جورایی ماشین تو پیچ تند گیج هست ،امیدوارم شرکت مدیران خودرو به زودی دو دیفرانسیل این خودرو را روانه بازار کنه
ابوالفضل
۲۰ اسفند ۱۴۰۳بدون شک مدیران خودرو همیشه قیمتهاش بالا و غیر منطقی بوده.مثلا تیگو ۸پرو مکس هیبرید رو ۳.۲۰۰اعلام کرده در حالیکه ماشینی مثل هاوال هیبرید که به روزتر و کاملا سرتره و وارداتی ۲.۴۵۰ و همین نشون میده …. پس قبل اینکه نظر بدیم کمی جستجو کنیم.
آراد
۲۱ اسفند ۱۴۰۳آریزو هشت یه سدان کمنظیر در این بازه قیمتی ست،امکانات عالی،ایمنی مناسب با قیمت معقول.
چینی ها در بازار و صنعت خودرو پیشرفت خوبی داشتن
احمد
۲۴ اسفند ۱۴۰۳دورود بر ملت ایران
به من اگر باشه پولش رو داشته باشم برای خودرو چینی پول نمیدم خصوصا به چینی که در ایران جم بشه
دسته دو رو ترجیح میدم چرا چون یکبار براش خرج کنی دیگه حداقل ده سال راحتی ولی برای چینی یکبار به خرج بیفته دیگه باید همیشه توی تعمیرگاه باشی و با مبالغ بالا حال ادم رو میگیره و بدتر از همه وقت رو تلف میکنه