قیمت آریزو ۸؛ نرخهای کارخانه و بازار در ۱۹ اسفند ۱۴۰۳
فونیکس آریزو ۸ یکی از جدیدترین سدانهای لوکس مدیران خودرو است که با طراحی چشمنواز و امکانات پیشرفته، در بازار ایران عرضه شده است. این خودرو که بزرگترین سدان فونیکس محسوب میشود، برای خریدارانی طراحی شده که به دنبال تجربهای متفاوت از یک سدان خانوادگی و در عین حال اسپرت هستند. در این صفحه از پدال، ما قیمت آریزو ۸ صفر را بهصورت روزانه و مرتب ارائه میدهیم؛ هم نرخ رسمی اعلامشده توسط مدیران خودرو و هم قیمتهای روز بازار آزاد. اگر قصد دارید از قیمت آریزو ۸ مطلع شوید، جدول زیر اطلاعات موردنیاز را در اختیارتان میگذارد.
جدول قیمت آریزو ۸ صفر در کارخانه و بازار
نرخهای بهروز در ۱۹ اسفند ۱۴۰۳:
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
فونیکس آریزو ۸ | اکسلنت | ۲,۲۹۷,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۷۵۲,۰۰۰,۰۰۰ |
تاریخ به روز رسانی:
قیمت آریزو ۸ صفر در کارخانه توسط مدیران خودرو تعیین میشود، اما در بازار آزاد، نوسانات ارزی و تقاضا روی قیمت اثر میگذارند. برای مقایسه قیمت آریزو ۸ با دیگر مدلها، به صفحه قیمت محصولات مدیران خودرو مراجعه کنید.
آشنایی با فونیکس آریزو ۸
آریزو ۸ در زمستان ۱۴۰۲ توسط مدیران خودرو رونمایی شد و مدتی پیش به بازار آمد. این سدان با طراحی کشیده و تهاجمی، جلوپنجره بزرگ الماسیشکل و خطوط تیز بدنه، حس لوکسی و مدرنیته را منتقل میکند. کابین آن با نمایشگرهای دوگانه و متریال باکیفیت، فضایی جادار و راحت برای پنج سرنشین فراهم کرده است. این خودرو با هدف رقابت با سدانهای وارداتی و مونتاژی لوکس عرضه شده و جایگزینی برای مدلهای قدیمیتر مثل آریزو ۶ پرو به شمار میرود. برای اطلاعات بیشتر و خرید آریزو ۸ از کارخانه، به صفحه شرایط فروش مدیران خودرو مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: بررسی و مشخصات فونیکس آریزو ۸
جدول مشخصات فنی و امکانات آریزو ۸
مشخصه | جزئیات |
---|---|
پیشرانه | ۲ لیتری توربو GDI |
قدرت | ۲۵۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور |
گشتاور | ۳۹۰ نیوتنمتر در ۴۰۰۰-۱۷۵۰ دور |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه خیس (WDCT) |
سیستم انتقال قدرت | دیفرانسیل جلو (FWD) |
مصرف سوخت ترکیبی | ۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر |
برخی از امکانات مهم | ۶ کیسه هوا، ESP، دوربین ۳۶۰، ADAS، سانروف، نمایشگر دوگانه ۱۲.۳ اینچی |
جمعبندی قیمت آریزو ۸
برای بهروز ماندن با قیمت آریزو ۸، این صفحه را دنبال کنید. با توجه به بازار پر نوسان خودرو، این سدان با موتور قدرتمند و امکانات لوکس، انتخابی برجسته در رده خودش است.بنظر شما آیا این خودرو با این قیمت ارزش خرید دارد یا ترجیحتان مدل های دست دوم کرهای، ژاپنی و فرانسوی است؟
حمید
۱۹ اسفند ۱۴۰۳من آریزو را آرزو میکنم
sinasvj
۱۹ اسفند ۱۴۰۳به مرگ بگیر که به تب راضی باشه پس به اس کلاس بگیر که به آریزو راضی باشه
آرمان
۱۹ اسفند ۱۴۰۳آریزو را ترجیح میدم
Cehx
۱۹ اسفند ۱۴۰۳عجیبه که AWD نیست این همه قدرت رو روی دیفرانسیل جلو گذاشتن کار نادرستیه
بیشتر از دویست اسب روی دیفرانسیل جلو باعث میشه گشتاور فرمان بدهد (کلمه دقیق رو نمیدونم) و باعث میشه فرمون خودبه خود جابه جا بشه
البته کسی این ماشینو میخره پاشو تا ته رو گاز نمیزاره