ام وی ام MVMتلویزیون پدالچشم اندازفونیکس

بررسی کامل آریزو 6 جی تی: قیمت، مشخصات و تجربه رانندگی

رکورد سریع‌ترین خودروی بازار شکسته می‌شود؟

مدتی است که شرکت مدیران خودرو و برند فونیکس سدان اسپرت و پرشتاب خود را با نام فونیکس آریزو ۶ جی تی (GT) به بازار عرضه کرده است. فونیکس آریزو ۶ جی تی میتواند لقب سریع‌ترین سدان چینی (و البته بنزینی) بازار ایران را از آن خود کند. با معرفی و بررسی پدال از این محصول جذاب همراه باشید.

محصول جدید شرکت چری که اخیرا به بازار جهانی معرفی شده در کشورهای مختلف با نام‌های آریزو ۵ جی تی و امودا S5 GT عرضه می‌شود. شرکت مدیران خودرو این محصول را با نام آریزو ۶ GT و تحت برند لوکس فونیکس عرضه خواهد کرد.

فونیکس آریزو 6 جی تی

شرکت مدیران خودرو نسخه‌ فول آپشن و قوی‌ترین نمونه از این خودرو را برای بازار ایران تدارک دیده و آریزو ۶ جی تی در بازار کشورمان با موتور ۱.۶ لیتری توربو GDI (مشابه تیگو ۸ پرو) به فروش میرسد.

جدول مشخصات خودرو آریزو ۶ جی تی

مشخصه جزئیات
کلاس بدنه سدان اسپرت و اقتصادی
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) ۴۷۱۰ / ۱۸۲۹ / ۱۴۹۰ میلی‌متر
فاصله محوری ۲۶۷۰ میلی‌متر
وزن ۱۳۲۵ کیلوگرم
حجم باک ۴۸ لیتر
موتور ۱.۶ لیتری توربو GDI
قدرت موتور ۱۹۷ اسب بخار
گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر در ۱۷۵۰ دور
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet)
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۶ ثانیه (ادعاشده) / ۸-۸.۹ ثانیه (تست)
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت
تعلیق جلو/عقب مک‌فرسون / تورشن بیم
ترمزها دیسکی در هر چهار چرخ
سامانه‌های ترمز ABS، EBD، BAS، ESC، TCS
تعداد ایربگ ۶ (جلو، جانبی، پرده‌ای)
رادارها و سیستم‌های ایمنی BSD، ACC، AEB، LKA، FCW
نمایشگر دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی
سیستم تهویه اتوماتیک با یونیزاسیون
امکانات رفاهی سانروف، شارژر بی‌سیم، صندلی برقی جلو
رقبای اصلی کی‌ام‌سی J7
قیمت احتمالی ۱.۶ تا ۱.۸ میلیارد تومان

آریزو ۶ gt، برگ برنده فونیکس در برابر کی‌ ام‌ سی جی سون

با وجود اینکه عمده بازار خودروی کشور با کراس اوورها و شاسی بلندهای چینی پر شده اما اخیرا خودروسازان خصوصی به این فکر افتادند که در کلاس سدان نیز محصولات جذابی را برای طرفداران این دسته از خودروها به بازار عرضه کنند.

فونیکس آریزو 6 جی تی

در بازار نوپای سدان‌های چینی که به زودی شلوغ‌‌تر از قبل نیز خواهد شد، محصولاتی نظیر آریزو ۵، آریزو ۶ پرو و کی ام سی جی سون بازه قیمتی یک تا دو میلیارد تومان را از آن خود کرده اند. در این بین کی ام سی J7 به دلیل ظاهر جذاب، موتور قدرتمند و امکانات بیشتر نسبت به دو رقیب خود جلوتر است.

فونیکس برای اینکه مجددا بازار را در اختیار بگیرد عرضه آریزو ۶ جی تی را در دستور کار خود قرار داده تا با موتوری قوی‌تر و امکانات بیشتر نسبت به J7 این خودرو را به چالشی جدی دعوت کند.

نمای ظاهری آریزو ۶ GT؛ جایی که با یک آریزو ۶ پرو ولی اسپرت طرف هستیم!

آریزو ۶ جی تی به بیان ساده یک نسخه ادیشن و خاص از خانواده محصول آریزو ۵ و ۶ است. پس نمی‌توان توقع زیادی از میزان تغییرات ظاهری در آن داشت.

بیشترین تغییرات به نمای جلویی خودرو مربوط می‌شود؛ جایی که چری تصمیم گرفته با تیز کردن خطوط طراحی چراغ و سپر و همچنین استفاده از یک جلوپنجره بزرگ و مشکی به سبک خودروهای لکسوس، ظاهری اسپرت و در عین حال خشن را برای خودرو ایجاد کند. درب کاپوت نیز در این نسخه تغییر کرده و با رخ حجیم و عضلانی خود حس قدرت را منتقل می‌کند.

فونیکس آریزو 6 جی تی

با بررسی گرافیک جذاب و ساده چراغ‌ها شاهد هستیم دیلایت‌ها بر خلاف بقیه اعضای خانواده آریزو در درون چراغ اصلی قرار گرفته و به شکل یک تیک بزرگ چهره خودرو را عصبانی کرده است. دو لنز در هر طرف وظیفه نورپردازی را برعهده دارند؛ چری مدعی است که کیفیت نورپردازی در این خودرو به نسبت آریزوی معمولی ارتقا پیدا کرده است.

کمترین میزان تغییرات برای بخش عقب و جانبی است. در بخش جانبی خودرو به جز رینگ و کالیپرها، هیچ تغییری نسبت به آریزو ۶ پرو مشاهده نمی‌شود. همین مسأله باعث شده تا در نگاه کلی مقداری ناهمخوانی در طراحی قسمت‌ جلو با بقیه خودرو مشاهده شود.

تشخیص قسمت عقب آریزو ۶ جی تی از نمونه معمولی کار دشواری است. چری در این بخش حتی سپر را تغییر نداده و به تغییر دیفیوزر بسنده کرده؛ دو خروجی اگزوز در هر طرف خودرو تنها نشان جی تی بودن آریزو ۶ است.

مشخصات فنی فونیکس آریزو ۶ جی تی

فونیکس آریزو ۶ جی تی در رده ابعادی C کوچک و کلاس بدنه سدان اقتصادی و اسپرت دسته‌بندی می‌شود. طول، عرض و ارتفاع آریزو ۶ جی تی به ترتیب ۴۷۱۰، ۱۸۲۹، ۱۴۹۰ میلی‌متر بوده و فاصله محوری آن نیز ۲۶۷۰ میلی‌متر است. این ابعاد کاملا مشابه آریزو ۵ و آریزو ۶ پرو است.

فونیکس آریزو 6 جی تی

نقطه عطف این سدان اسپرت مجهز بودن به پیشرانه توربو GDI (مشابه تیگو‌ ۸ پرو) با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۷۵۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (wet) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در ۶ ثانیه طی کند! این عدد ادعای بزرگی است و باید در عمل دید که این خودروی چینی می‌تواند در جمع خودروهای مطرح آلمانی بازار خودنمایی کند یا خیر. موتور فونیکس آریزو ۶ جی تی مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۶، وزن خودرو ۱۳۲۵ کیلوگرم و حجم باک آن ۴۸ لیتر است.

موتور فونیکس

مشخصات ایمنی فونیکس آریزو ۶ جی تی

باوجود اینکه در سایت‌های چینی  اعلام شده در آریزو ۶ جی تی، سیستم تعلیق خودرو مورد بازنگری قرار گرفته و برخلاف آریزو ۶ پرو، تعلیق ساده H عقب با سیستم تعلیق مولتی لینک جایگزین شده اما در نسخه تست شده در پیست آزادی توسط پدال، تعلیق عقب از نوع تورشن بیم بود.  این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی بوده و ترمزهای آن مجهز به سامانه‌های: (BAS, ABS, EBD)، کنترل ایستایی در سربالایی (HHC)، قطع پدال گاز در هنگام ترمزگیری (BOS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی (EBA) و سیستم کنترل کشش (TCS) است. ترمزها نیز در این نسخه تقویت شده و کالیپرهای قدرتمندتر وظیفه توقف خودرو را بر عده دارند.

آریزو ۶ جی تی در بخش امکانات ایمنی طیف کامل پکیج چری را در اختیار دارد و از این نظر با اختلاف پیروز جدال با کی ام سی جی ۷ خواهد بود:

  • ۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای (جلو، جانبی، پرده‌ای)
  • ترمز پارک برقی (EPB) و اتوهلد
  • سنسور پارک جلو و عقب
  • سیستم هشدار ترافیک در عقب خودرو
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)
  • سیستم هشدار خروج از خط (LDW)
  • رادار هشدار خروج از پارک (RCTA)
  • رادار هشدار باز شدن درب عقب (DOW)
  • رادار نقطه کور (BSD)
  • سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)
  • سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)
  • کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)
  • سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)
  • سیستم نوربالا اتوماتیک (IHC)
  • رادار تصادف از جلو (FCW)
  • ترمز اضطراری خودکار (AEB)
  • تابلوخوان

نمای داخلی، تجهیزات و امکانات رفاهی فونیکس آریزو ۶ جی تی

با ورود به کابین آریزو ۶ جی تی شاهد تغییرات زیادی نسبت به نمونه پرو هستیم. با نگاه دقیق به مجموعه داشبورد و رودری‌های خودرو متوجه میشویم که چری از هر مدل خودروی خود یک المان طراحی را در آریزو ۶ جی تی بکار برده است. مجموعه رودری و صندلی‌ها و کنسول نسبت به آریزو ۶ پرو بدون تغییر باقی مانده و صرفا تزیینات و روکش های قرمز رنگ، حال و هوای اسپرتی را در این بخش ها ایجاد کرده است.

داشبورد فونیکس آریزو 6 جی تی

قسمت اصلی داشبورد  دچار تغییر شده و به داشبورد فونیکس تیگو ۸ پرو بسیار شبیه شده است. درواقع قسمت بالایی داشبورد یک کپی از داشبورد تیگو ۸ پرو است. استفاده از نمایشگرهای بهم پیوسته عریض جذاب‌ترین بخش کابین به‌شمار می‌رود. غربیلک فرمان نیز به سبک محصولات جدید چری و فونیکس FX زیباتر و اسپرت از قبل شده است.

فونیکس آریزو ۶ جی تی در بحث امکانات رفاهی دست پر ظاهر شده و امکانات کاملی با توجه به رده قیمتی خود دارد:

  • سانروف
  • شارژر بی‌سیم تلفن همراه
  • سیستم ورود بدون کلید
  • چراغ‌های اتوماتیک و تمام ال ای دی جلو و عقب
  • صندلی‌های برقی ردیف جلو
  • گرم‌کن صندلی‌های جلو
  • اهرم تعویض دنده الکترونیکی
  • صفحه کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی یکپارچه با نمایشگر مرکزی
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه یونیزاسیون و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
  • نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی همراه با ۶ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • قابلیت تنظیم حالت رانندگی
  • غربیلک فرمان قابل تنظیم در ۴ حالت
  • پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
  • نورپردازی داخلی
  • دستیار صوتی
  • کروز کنترل
  • سنسور باران

و…

تجربه رانندگی با آریزو ۶ جی تی

قسمت عمده ای از جذابیت های آریزو ۶ جی تی تنها زمانی آشکار می شود که پشت فرمان آن قرار گرفته و پدال گاز را بفشارید. توربوشارژر مکثی ندارد و تعویض دنده ها در گیربکس DCT به سرعت و بدون تاخیر انجام می شود. فرمان بازخورد لذت بخشی دارد و صدای موتور نیز به مقدار بسیار کمی وارد کابین می شود. ترمزها با توجه به ابعاد بزرگ شده دیسکها عملکرد مطلوبی دارند البته در تست ما با سرعت های بالا و در زمان طولانی، خودرو تحت فشار قرار گرفت که موجب داغ شدن بیش از حد ترمزها و از دست دادن عملکرد انها شد. باوجود استفاده از تایرهای ایرانی، این خودرو چسبندگی مطلوبی داشت و هندلینگ آن نیز حتی در حالت خاموشی ESC باعث تعجب بود. این عملکرد کاملا بالاتر از توقعات و انتظاراتی بود که در ابتدا از یک آریزو ۶ فیس لیفت شده داشتیم. شتاب اندازه گیری شده باوجود تایرهایی که تقریبا از بین رفته بودند یک بار ۸ و بار دیگر ۸.۹ ثانیه بود. بنابراین احتمالا برای رسیدن به شتاب ۶ ثانیه ای ادعایی باید به ارتفاع سطح دریا رفته و از بنزین سوپر استفاده نمود.

دربرگیرندگی صندلی ها برای مانورهای سریع بسیار خوب است و راحتی کابین، نیز فراتر از انتظار بود. فضای داخلی و همین طور صندوق عقب نیز همانند آریزو ۵ و ۶ خوب بوده و به عنوان یک سدان خانوادگی هم کارایی خود را به اثبات می رساند. می توانید ویدئوی تست درایو آریزو ۶ جی تی را در ادامه مشاهده نمایید.

رقبا و قیمت آریزو ۶ جی تی

مدلمشخصاتقیمت کارخانهقیمت بازار
فونیکس آریزو ۶ GT---۱,۶۱۴,۱۰۰,۰۰۰۱,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰

تاریخ به روز رسانی: ۲ آذر ۱۴۰۳

رقیب مستقیم این خودرو در حال حاضر کی ام سی جی سون است. مدیران خودرو قصد دارد تا قیمتی رقابتی را برای آریزو ۶ جی تی در نظر بگیرد. بنظر می‌رسد محدوده ۱.۶ تا ۱.۸ میلیارد تومان قیمت مدنظر مدیران فونیکس برای آریزو ۶ جی تی باشد. بازار هدف آریزو ۶ جی تی، مشتریان جوان تر و پرشورتری خواهد بود که به دنبال شتاب و لذت رانندگی بیشتر و طراحی مدرن داخلی هستند.

معرفی ویدیویی آریزو ۶ GT

تماشا در یوتیوب:

تماشا در آپارات:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۲۴ رای

مطالب مشابه

‫۹۳ دیدگاه‌ها

  1. Behnood

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    چین تو که کپی کاری رو تموم کرده بودی چه شد دوباره

    موافقم 35
    مخالفم 2
  2. BMWghini

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (159 ديدگاه)

    جلوش رو از لکسوس اسکی رفتن

    موافقم 40
    مخالفم 3
  3. amir-mr

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (402 ديدگاه)

    مگه قرار نبود با موتور 2 لیتری تو ایران عرضه شه ؟

    موافقم 9
    مخالفم 14
    1. حسین

      ۱۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3003 ديدگاه)

      آریزو ۸ با موتور ۲ لیتری توربو خواهد بود

  4. Camaro ZL1 427

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    رقابت با آلمانی ها ؟؟؟؟

    موافقم 31
    مخالفم 3
    1. محمدرضا

      ۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (111 ديدگاه)

      فکر میکنم از منظر شتابگیری بیانش کردن.

      موافقم 20
      مخالفم 1
  5. hvhvh

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان اگر میخواستید خودرو بخرید بین این ها کدوم رو انتخاب میکردید . ممنون میشم پاسخ بدین
    ۱- تیگو پرومکس (۲۵۰اسب) این نسخه جدیدش ——————————- لایک
    ۲- کره ای تقریبا ۶ ۷ سال کارکرده مثل اسپورتیج ۲۰۱۶ توسان ۲۰۱۵ —– دیسلایک

    موافقم 75
    مخالفم 25
    1. ARMAN سابق

      ۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (491 ديدگاه)

      اگه ماشین صفر و گارانتی دار و بزرگ تر با آپشنای بیشتر و قدرت بیشتر می خوای تیگو ۸
      ولی اگه اصالت و استهلاک کمتر ( به دلیل موتور تنفس طبیعی ) دوام بیشتر و بازار خرید و فروش تضمین شده می خوای یه دست دوی تمیز بخیری ضرر نمی کنی

      موافقم 26
      مخالفم 10
    2. ماکان

      ۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (788 ديدگاه)

      سلام . من اگه بودم بین دوتا گزینه مورد نظر شما تیگو 8 پرو مکس را می خریدم .

      موافقم 29
      مخالفم 12
  6. R/T

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    جلوش از لکسوس الهام گرفته

    موافقم 30
    مخالفم 5
    1. Avan

      ۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (424 ديدگاه)

      الهام نگرفته ، کپی کرده ولی اگر شتابش واقعا ۶ ثانیه باشد ،جالب توجه است. یک نکته هم داره موتور ۱/۶ چری از موتور ۲ لیتریش قویتره!

      موافقم 20
      مخالفم 5
  7. F22RAPTOR

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    ما که در کل با دیدن این ماشین اصلا
    یاد سریع و خشن نیوفتادیم
    یاد لکسوس هم نیوفتادیم😊

    موافقم 41
    مخالفم 4
  8. MAJking2

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (429 ديدگاه)

    ازین تیتر ها دیگ نزنین خنده داره!

    موافقم 31
    مخالفم 7
  9. jzjdm

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    لکسوس چینی

    موافقم 20
    مخالفم 3
    1. Parham Dahane-Chi

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (40 ديدگاه)

      انقدر تیترِش سمه که به بیشتر به یاد آهسته و آرام افتادم!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣

      موافقم 8
      مخالفم 2
  10. nissan gtr

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    لکسوسه که

    موافقم 18
    مخالفم 4
  11. بیقراق

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    خنده تون نگرفت از این تیتری که انتخاب کردید؟ من دوست دارم پدال به من و امثال من احترام بزاره. همون طور که من براش احترام قائل هستم. پس لطفاً بس کنید…

    موافقم 38
    مخالفم 15
  12. امین

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (464 ديدگاه)

    محاله ستایش 6 ثانیه باشه.یعنی با بی ام 530 مدل 2017 شتابش یکسانه.مهندسی بی ام کجا ، این کجا

    موافقم 20
    مخالفم 27
  13. علیx76

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (395 ديدگاه)

    یه طور تیتر زدین فکر کردم انجین 2 لیتری T GDi گذاشتن روش.
    یه زمانی، نه خیلی دور، بنز E350 ستاره ایران و ماکسیما رو داشتیم به عنوان سریعترین مونتاژی، و GS460 و پانامراهای 4S و توربو هم جذاب‌ترین‌های وارداتی بودن.
    افسوس

    موافقم 31
    مخالفم 9
    1. Parham Dahane-Chi

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (40 ديدگاه)

      والا😑😑😑 (*روشن کردن شمع به عنوان تسلیت*)

      موافقم 4
      مخالفم 1
  14. Amir

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    از بین کل سدان های چینی اریزو ۶ طراحی نسبتا خوبی داره و ماشین خوش ساختی هست و کیفیت حوبی هم داره

    موافقم 11
    مخالفم 14
  15. Amiro

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (397 ديدگاه)

    فیس جلوش منو اصلا یاد سامورایی ننداخت و چین هم کپی رایت نخونده مثل خودمونه
    ولی اگه پشتش همون باشه من خودم j7 رو ترجیح میدم https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/05/fownix-arrizo6-gt-pedal27.jpeg هیچ فرقی با پرو نداره پشتش فکر کنم همه بودجه شوند صرف فیس جلو شده 😂😂

    موافقم 9
    مخالفم 11
  16. Wanted

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    حداقل از خدا بترس
    از لکسوس که خجالت نمیکشی

    موافقم 24
    مخالفم 6
  17. Wanted

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    حداقل از خدا بترس
    از لکسوس که خجالت نمیکشی

    موافقم 11
    مخالفم 6
  18. Python

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    [فونیکس آریزو ۶ جی تی در رده ابعادی C کوچک و کلاس بدنه سدان اقتصادی و اسپرت دسته‌بندی می‌شود
    برای آریزو ۶ جی تی در نظر بگیرد. بنظر می‌رسد محدوده ۱.۷ تا ۱.۹ میلیارد تومان قیمت مدنظر مدیران فونیکس برای آریزو ۶ جی تی باشد.]

    ۲میلیارد دیگه بعید میدونم اقتصادی باشه..

    من خودم طرفدار پروپاقرص خودروی اقتصادی اریزو هستم واقعا ماشین وخوب ومدرنیه
    اما دیگه بنظرم یکم از اون مفهوم اقتصادی بودنش فاصله گرفته

    موافقم 25
    مخالفم 8
  19. arefgod

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (298 ديدگاه)

    داشبورد قشنگی داره.

    موافقم 20
    مخالفم 5
  20. al-ml-kh

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    گزینه خوبیه ولی فقط در دو صورت : 1: با قیمت واقعی همون 12 13 هزار دلاری که خود چری اعلام کرده(حدودای 600 700 میلیون) به فروش برسه 2: بنزین مرغوب و یورو 5 واقعی تو جایگاه های سوختمون باشه (توان زیادی از موتور گرفتن قشنگ سر سه چار هزار تا کارکرد با بنزین معمولی چراغ چِکِش روشن میشه)
    اگه موارد بالا رعایت نشن واقعا بدون تعصب میگم عقلانی نیست خریدش تو ایران

    موافقم 26
    مخالفم 9
  21. روشن

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یه بنجل دیگه به بنجلهای مدیران خودرو اضافه شد این خودروها در کجای دنیا به غیر از ایران خواهان داره . واقعا این خودروها با این قیمتهای فضایی ارزش خرید دارن ؟؟؟؟ تمام خودروهاشون توی بازار دست دلالان باد کرده و فروش نمیره ، میره خودروی جدید میاره ، خدمات پس از فروشش چی میشه ، یه قطعه بخواد چکار میکنید . تورو خدا مردمو گرفتار این بنجلها نکنید .

    موافقم 27
    مخالفم 19
  22. Scuderia Ferrari

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    شتاب ۶ ثانیه هم تبلیغ خوبیه برای فروش و البته توجیه قیمت بالایی که داره
    ولی در عمل یه ماکسیما مدل ۸۲ دنده ای رنده میکنه این چینیِ تازه به دوران رسیده رو

    موافقم 30
    مخالفم 26
  23. حسین

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (225 ديدگاه)

    جمع کنید و بروید،یه موتور1/6 لیتری که سرش یه توربو گذاشتن و قراره خدا تومن به ملت بفروشن و معلوم نیست دلال ها چقدر سود کنند.

    موافقم 47
    مخالفم 10
  24. Reza Waffen SS

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    چرا لکسوس هارو ریختین تو چری ها

    موافقم 36
    مخالفم 5
  25. Reza

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    لکسوس is رو روش موتور جاروبرقی انداختن و ماشین جدید ساخته شده
    هم طراحی جلو هم بقل و هم عقبش دقیقا کپی is ساخته شده
    لااقل ای کاش موتورش هم از is کپی میکردن نه همون آشغال همیشگی

    موافقم 15
    مخالفم 8
  26. Daruosh

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    یه لحظه فکر کردم لکسوس is هست😐

    موافقم 10
    مخالفم 3
  27. حسین

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    بدک نیست
    این نمای جانبی رو
    یه دست بکشن خیلی بهتر میشه
    یکم خلاقیت هم چیزی کسر نمیکنه
    شده مثل فیس لیفت های داخل
    اما تغییر سیستم تعلیق و ترمز
    هر چند اندک
    قابل تقدیر و ارزنده است
    همین که خودرو ساز چینی در این زمینه
    تونستن اهمیت قائل باشن و
    خودروی حساب شده
    تحویل مشتری بدن قدم بزرگیه

    موافقم 12
    مخالفم 4
  28. من

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان اگر میخواستید خودرو بخرید بین این ها کدوم رو انتخاب میکردید . ممنون میشم پاسخ بدین
    ۱- تیگو پرومکس (۲۵۰اسب) این نسخه جدیدش ——————————- لایک
    ۲- کره ای تقریبا ۶ ۷ سال کارکرده مثل اسپورتیج ۲۰۱۶ توسان ۲۰۱۵ —– دیسلایک

    موافقم 20
    مخالفم 12
  29. فرزاد

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (319 ديدگاه)

    در سکوت فحش‌های کاربردی‌ای هست که در گفتن … و ،،، نیست

    موافقم 14
    مخالفم 4
  30. ادلئا

    ۲ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان اگر میخواستید خودرو بخرید بین این ها کدوم رو انتخاب میکردید . ممنون میشم پاسخ بدین
    ۱- تیگو 8 پرومکس (۲۵۰اسب) این نسخه جدیدش ——————————- لایک
    ۲- کره ای تقریبا ۶ ۷ سال کارکرده مثل اسپورتیج ۲۰۱۶ توسان ۲۰۱۵ —– دیسلایک

    موافقم 17
    مخالفم 13
    1. Behnood

      ۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1059 ديدگاه)

      واقعا خودرویی مثل توسان و اسپورتیج بعد ۶ ۷ سال چیزی ازش نمیمونه بعدشم شما با خرید تیگو بالاخره خودرو صفر با ضمانت و گارانتی همه چی سوار میشی و کیفیت تیگو ها هم خوبه حداقل از کره ای ۶ ۷ ساله بهتره

      موافقم 33
      مخالفم 7
      1. امیر

        ۲ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        در مورد چیزی که‌نمیدونی و سوارش نشدی خواهشا اظهار نظر نفرمایید ، کیفیت کجای تیگو یا فونیکس خوبه ، همین پرومکس بعداز ۵ هزار کیلومتر دوست دارم دور فرمون و دستگیره راننده و دسته دنده رو ببینید ، چون خیلی با کیفیته رنگش رفته ، پس اظهار نظر نفرمایید در مورد چیزی که حداقل یکبار داخلش نشستی وگرنه مورد عنایت قرار میگیری ، این بنجلهای بزک شده فقط به درد خودتون میخوره ، شما خود مدیران نمایندگی های مدیران خودرو رو ببین ، خودشون این لگنهای تولید خودشونو سوار نمیشن .

        موافقم 13
        مخالفم 28
        1. Parham Dahane-Chi

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (40 ديدگاه)

          اسب بخار دوج هِلکَت رو دیدی؟؟؟

          موافقم 4
          مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا