ام وی ام MVMچریچشم اندازفونیکس

بررسی فونیکس تیگو 7 پرو مکس: مشخصات، مزایا و معایب

از پرو به پرو مکس!

شرکت مدیران خودرو و برند فونیکس در پاییز نسخه ارتقا یافته تیگو ۷ پرو را با نام تیگو ۷ پرو مکس روانه بازار می‌کند. نمای خارجی، مشخصات فنی و طراحی داخلی تیگو ۷ بروزرسانی شده و به برادر بزرگ خود تیگو ۸ پرو شبیه شده است.

تیگو ۷ پرو مکس، برگ برنده قدرتمند فونیکس در برابر فیدلیتی پرستیژ و هایما 8S

سال گذشته فونیکس تیگو ۷ پرو به عنوان نسل جدید خودروی محبوب تیگو ۷ به بازار ایران معرفی شد. در مدت عرضه این خودرو، به دلیل ظاهر زیبا و شرایط فروش منعطف توانست رکورد فروش خوبی را در بازار شلوغ کراس اوور‌های چینی‌ برای خود رقم بزند.

شرکت مدیران خودرو برای عقب نماندن از رقبا تصمیم گرفته تا نمونه فیس لیفت شده و ارتقا یافته این خودرو را با نام تیگو ۷ پرو مکس به بازار عرضه کند؛ نمای خارجی بروزتر، استفاده از داشبورد تیگو ۸ پرو، تجهیز به قابلیت خودران و از همه مهم‌تر، ارتقای پیشرانه به نمونه ۱۹۷ اسب بخاری باعث شده تا تیپ مکس این خودرو حرف‌های زیادی در برابر رقبای خود، فیدلیتی پرستیژ و هایما ۸ اس داشته باشد.

همچنین بخوانید:

چری یک بار در چین و بار دیگر در پیست آزادی فرصت تست این خودرو را برای تیم پدال فراهم کرد. در رانندگی با محصول خوش‌تیپ و توانمند فونیکس، چالاکی و قدرت حرکت خوبی مشاهده می‌شود. بنظر می‌رسد بازار کشور استقبال خوبی از تیگو ۷ پرو مکس داشته باشد؛ حتی بهتر از تیگو ۸ پرو و پرو‌ مکس!

طراحی تیگو ۷ پرو مکس

تیگو ۷ پرو مکس نسخه‌ای بسیار تکامل‌یافته‌تر نسبت به تیگو ۷ پرو محسوب می‌شود. تغییرات این خودرو فراتر از اصلاحات سادهٔ طراحی است و شامل ارتقاء ساختار بدنه، شاسی و متریال می‌شود. همچنین برای اولین بار چری سامانهٔ چهارچرخ محرک را هم برای تیگو ۷ ارائه کرده که نمونهٔ موردبررسی ما از همین نوع است. تیگو ۷ پیش از فیس‌لیفت هم شاسی زیبایی بود و درواقع نیازی به به‌روزرسانی ظاهری نداشت اما چینی‌ها عادت دارند زودبه‌زود خودروهای خود را فیس‌لیفت کنند و احتمالاً از این تغییرات استقبال خواهید کرد.

فونیکس تیگو 7 پرو مکس

در طراحی بیرونی تیگو ۷ همه‌چیز مثل چراغ‌های جلو، جلوپنجره، ورودی‌های هوا و… طراحی تیزتری پیدا کرده‌اند. در عقب اما چراغ‌های سراسری قبلی دست‌نخورده باقی مانده‌اند و تنها تغییر قابل‌ذکر، اسپویلر جدید روی سقف است. به‌طورکلی، تیگو ۷ پرو مکس که روی رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی دورنگ قرار گرفته است، ظاهر جذابی دارد که به نظر گران‌قیمت می‌رسد.

فونیکس تیگو 7 پرو مکس

مشخصات فنی تیگو ۷ پرو مکس

فونیکس تیگو ۷ پرو مکس در رده ابعادی C متوسط و کلاس بدنه کراس‌اوور متوسط شهری دسته‌بندی می‌شود. طول، عرض و ارتفاع فونیکس تیگو ۷ پرو مکس به ترتیب ۴۵۰۰، ۱۸۴۲، ۱۷۴۶ میلی‌متر بوده و فاصله محوری آن نیز ۲۶۷۰ میلی‌متر است.

نمای جانبی فونیکس تیگو 7 پرو مکس

این کراس‌اوور متوسط شهری مجهز به پیشرانه توربو GDI (مشابه تیگو‌ ۸ پرو) با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی بوده که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۷۵۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (wet) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۹ ثانیه طی کند. موتور فونیکس تیگو ۷ پرو مکس مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۶، وزن خودرو ۱۵۵۷ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۱ لیتر است.

موتور فونیکس تیگو 7 پرو مکس

مشخصات ایمنی تیگو ۷ پرو مکس

سیستم تعلیق تیگو ۷ پرو مکس، در جلوی خودرو فنربندی مک فرسون و در قسمت عقب سیستم تعلیق مک فرسون مستقل می‌باشد. این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی بوده و ترمزهای آن مجهز به سامانه‌های: (BAS, ABS, EBD)، کنترل ایستایی در سربالایی (HHC)، کنترل حرکت در سرپایینی (HDC)، قطع پدال گاز در هنگام ترمزگیری (BOS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی (EBA) و سیستم کنترل کشش (TCS) است.

تست درایو فونیکس تیگو 7 پرو مکس

از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای (جلو، جانبی، پرده‌ای)
  • ترمز پارک برقی (EPB) و اتوهلد
  • سنسور پارک عقب
  • سیستم هشدار ترافیک در عقب خودرو
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)
  • سیستم هشدار خروج از خط (LDW)
  • رادار هشدار خروج از پارک (RCTA)
  • رادار هشدار باز شدن درب عقب (DOW)
  • رادار نقطه کور (BSD)
  • سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)
  • سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)
  • کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)
  • سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)
  • سیستم نوربالا اتوماتیک (IHC)
  • رادار تصادف از جلو (FCW)
  • ترمز اضطراری خودکار (AEB)
  • تابلو خوان

تجهیزات و امکانات رفاهی تیگو ۷ پرو مکس

استفاده از کابین تیگو ۸ پرو در محصول جدید مدیران خودرو باعث شده تا حس نشستن در این خودرو نسبت به تیپ معمولی آن جذاب‌تر باشد.

کابین فونیکس تیگو 7 پرومکس

نکته مثبت کابین تیگو ۷ پرو مکس نسبت به کابین تیگو ۸ پرو استفاده از رنگ مشکی به جای نارنجی در تریم داخلی خودرو است؛ این مسئله باعث شده تا در استفاده بلند مدت از فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ظاهر چرم و پلاستیک خودرو افت ظاهری جدی نداشته باشد. در تیگو ۸ پرو و پرو مکس به خاطر استفاده از رنگ نارنجی در تریم داخلی بعد از مدتی استفاده از خودرو علاوه بر کثیف شدن، رنگ نارنجی چرم صندلی‌ها پاک می‌شود.

در بحث امکانات رفاهی فونیکس تیگو ۷ پرو مکس دست پر ظاهر شده و امکانات کاملی با توجه به رده قیمتی خود دارد:

  • سانروف پانورامیک
  • شارژر بی‌سیم تلفن همراه
  • سیستم ورود بدون کلید
  • چراغ‌های اتوماتیک و تمام ال ای دی جلو و عقب
  • چراغ‌های مخصوص گردش در سر پیچ‌ها
  • صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه حافظه صندلی راننده
  • گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو
  • اهرم تعویض دنده الکترونیکی
  • صفحه کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی یکپارچه با نمایشگر مرکزی
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله به همراه یونیزاسیون، کول باکس و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
  • نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی همراه با ۸ اسپیکر سونی و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • قابلیت تنظیم حالت رانندگی
  • فرمان برقی
  • پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
  • نورپردازی داخلی
  • کروز کنترل
  • صندوق برقی عقب به همراه سنسور
  • سنسور باران

و…

مشکلات و معایب تیگو ۷ پرو مکس

یکی از مشکلات این کراس‌اوور جدید چینی مصرف سوخت بالاتر از حد متوسط است. البته مصرف آن‌طور که انتظار داشتیم بالا نبود و مورد مشکل‌سازتر، آمپر بنزین بی‌دقت بود خصوصاً هنگامی‌که باک به کمتر از نیمه می‌رسید. به همین دلیل ما نمی‌توانستیم به آمپر اعتماد کنیم. مشکل بعدی صدای هشدار بی‌وقفهٔ تمام سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده بود که تمرکز راننده را بر هم میزند. این سیستم‌ها در مقایسه با دیگر برندها بسیار حساس هستند و به همین دلیل ما تا جایی که توانستیم آن‌ها را خاموش کردیم.

رقبا و قیمت تیگو ۷ پرو مکس

استقبال خوب بازار از نسخه پرو باعث می‌شود تا موفقیت نمونه ارتقا یافته نیز تضمین شود. رقبای خوش خط و خال تیگو ۷ پرو مکس یعنی فیدلیتی پرستیژ و هایما ۸ اس قطعا راه سختی را پیش پای این خودرو قرار می‌دهند. پیش‌بینی می‌شود فونیکس تیگو ۷ پرو مکس در محدوده قیمتی ۲ میلیارد تومان به بازار عرضه شود.

مدلمشخصاتقیمت کارخانهقیمت بازار
فونیکس تیگو ۷ پروپریمیوم۱,۷۳۰,۳۰۰,۰۰۰۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پروپلاگین هیبرید---۲,۲۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو مکس---به زودی---

تاریخ به روز رسانی: ۲ آذر ۱۴۰۳

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰۷ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    الان فقط تیگو ۸ پرو مکس دو دف هست؟

    موافقم 174
    مخالفم 10
    1. محمدرضا

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      پرومکس که هنوز به خیابون ها نیومده
      فعلا تنها ۲ دف که شاسی مستقل هم هست y5 و در خیابان هست.

      موافقم 76
      مخالفم 76
      1. علی

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (394 ديدگاه)

        ۲ دف شاسی مستقل صفر، پاتریوت و رکستونG4 هم هستن.

        موافقم 66
        مخالفم 10
        1. محمد

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (340 ديدگاه)

          منظور ایشون چینی بود بنظرم رکستون که کرگدن کره ایه … وگرنه الان حتی توسان و سوزوکی هم دودف هستن

          موافقم 14
          مخالفم 4
        2. علیx76

          ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (394 ديدگاه)

          منظور دوستمون چینی بود.
          از قدیمی‌ترهای چین هم فوتون ساوانا و jmc s350 و بورگوارد BX7 و نهایتا MG GS هستن.

          موافقم 9
          مخالفم 3
        3. Genius

          ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          ماشین چینی ذاتا سرطانه حالا یکی مثل این خوش خیم یکی مثل چری فالوین بدخیم!مشکل اینه با توجه به بودجه اکثریت جامعه که دست به دهان رس نیستن چه اصراری به واردات ده ها مدل کراس اووره؟؟چرا مدل ۵۵۰ رو آپدیت نکردن چرا مدل چری a1 هاچبک رو وارد نمیکنن؟؟!

          موافقم 20
          مخالفم 66
        4. Genius

          ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          ماشین چینی ذاتا سرطانه حالا یکی مثل این خوش خیم یکی مثل چری فالوین بدخیم!مشکل اینه با توجه به بودجه اکثریت جامعه که دست به دهان رس نیستن چه اصراری به واردات ده ها مدل کراس اووره؟؟چرا مدل ۵۵۰ رو آپدیت نکردن چرا مدل چری a1 هاچبک رو وارد نمیکنن؟؟!

          موافقم 15
          مخالفم 48
        5. Avan

          ۲۰ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (424 ديدگاه)

          چری در چین محصولات به روزتری مثل آریزو ۵ را جایگزین ۵۳۰ و۵۵۰ (E۵ و a5 )کرده مدیران خودرو هم مونتاژ کاره و یه پیچ هم خودش تولید نمی کند. البته اگر می توانستند با قیمت به صرفه این مدلها را تولید می کردند قطعا گزینه های خوبی بودن.

          موافقم 5
          مخالفم 1
      2. aMiRsHaYaN

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (120 ديدگاه)

        چرا اومده یکی از رفیق هام خریده

        موافقم 38
        مخالفم 8
      3. محمد صدرا

        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تیگو 8 پرومکس تو خیابون ها هست و دو دف هم هست

        موافقم 42
        مخالفم 7
      4. :)

        ۱۹ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (9 ديدگاه)

        تیگو ۸ پرو مکس چند وقته اومده فک کنم یکی دو ماهی هس 🤝

        موافقم 10
        مخالفم 2
      5. حسین

        ۲۰ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (785 ديدگاه)

        پرو مکس به وفور هستش داخل خیابان
        حتی محدوده روستا گردشگری هم دیدم

      6. GT7

        ۲۰ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        کرج تیگو هشت پرومکس پره عزیز

    2. جنوب

      ۱۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (334 ديدگاه)

      من فکر میکنم تو متن اشاره نشده.چون سایتای دیگه نوشتن تیگو ۷ پرومکس سیستم دو دیفرانسیل AWD داره

      موافقم 13
      مخالفم 3
  2. Sigma

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1035 ديدگاه)

    من از x55پرو که روی همین پلتفرمه خیلی راضیم فقط یکم خشکه و صندوق برقی نداره ولی حتی جای پای عقب هم از تیگو ۷ پرو بیشتره البته من حس میکنم به نظرم اگه میخواید بگیرید X55نسبت به تیگو 7پرو منطقی تره

    موافقم 41
    مخالفم 233
    1. محمدرضا

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      پلتفرم که کاملا متفاوته
      این یک پلتفرم کاملا جدید برای تیگو ۷و۸و۹ هست
      و خیلی متفاوته

      موافقم 111
      مخالفم 12
      1. Sigma

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1035 ديدگاه)

        چه جالب
        منظورم تیگو 7 پرو موجود توی بازار بود

        موافقم 27
        مخالفم 29
        1. محمدرضا

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1075 ديدگاه)

          همون دیگه تیگو ۷ پرو موجود در بازار
          پلتفرم متفاوتی با تیگو ۷ قبلی چری داره.

          موافقم 46
          مخالفم 10
      2. رضا

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (270 ديدگاه)

        X55و تیگو ۷و تیگو۸همه روی پلت فرم x1 هستن البته با تغییر فصله بین محورها و ابعاد و تغییر سیستم تعلیق عقب

        موافقم 27
        مخالفم 12
      3. رضا

        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (270 ديدگاه)

        چرا انقدر با قاطعیت نظر میدی؟
        x55روی پلت فرم مشترک با تیگو ها ساخته شده پلت فرم ماژولار هست و میشه ماشینایی با ابعاد و کلاس مختلف رو باهاش ساخت.البته پایداری و فرمان پذیری و حس رانندگی که توی fxدو دف یا تیگو ۸پرو مکس هست قطعا توی x55نیست ولی همشون یک پلت فرم رو دارن

        موافقم 23
        مخالفم 4
    2. Kato

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (469 ديدگاه)

      اره منم x55 دارم
      خیلی راضی ام انصافا عالیه

      ولی مقایسه نمیشه کرد …

      موافقم 18
      مخالفم 5
    3. Kato

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (469 ديدگاه)

      اره منم pro x55 دارم
      خیلی راضی ام انصافا عالیه

      ولی مقایسه نمیشه کرد …

      موافقم 23
      مخالفم 13
    4. ‌ ‌

      ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (4949 ديدگاه)

      😂😂😂😂😂

      موافقم 4
      مخالفم 4
  3. علیx76

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    فرض: درامد 2 برابر میانگین کشور که میشه حدود 20 میلیون در ماه و هیچی هم خرج نکنی میشه 100 ماه یا حدود 8 سال > تیگو 7 پرومکس
    حالا یه کشور نرمال با درامد ماهی 7 هزارتا طی 2 سال میشه 168 هزاردلار یا اسکالیدV
    سال سوم یه ماستنگ GT500
    سال چهارم و پنجم فورد F150 رپتور R
    سال شش و هفت کوروت C8 Z06 Z07
    سال هشتم هم پیشکش

    موافقم 115
    مخالفم 27
    1. Avan

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (424 ديدگاه)

      ال نود فول امروز شد یک میلیارد!!

      موافقم 51
      مخالفم 10
      1. حسن

        ۱۹ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (2090 ديدگاه)

        از اثرات موشکهاست وگرنه بازار نزولی بود

        موافقم 10
        مخالفم 8
    2. بي نوايان

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (10 ديدگاه)

      ببخشید میشه بفرمایید کجا دستمزدشون ۷هزارتاس تا منم اینجا برم همونجا کار کنم؟

      موافقم 27
      مخالفم 21
    3. سعید

      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نمایندگان مجلس انگلیس ماهی 5 هزار تا میگیرن کجا هفت هزار تا میدن تا ما بریم

      موافقم 12
      مخالفم 24
    4. حسین

      ۲۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (404 ديدگاه)

      اولا درآمد میانگین ایران ۱۰ میلیون نیست، اون حداقل حقوق هست، یعنی میانگین بالاتره.دوما هیچ کشوری در دنیا درآمد میانگین ۷هزار دلار نیست.

      موافقم 5
      مخالفم 8
  4. امین

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (464 ديدگاه)

    میرزه اگه زیر 2 باشه.واقعا ماشینه خوبیه. در ضمن اینجا دنیای آزاد نیست .باید با واقعبتها کنار اومد

    موافقم 44
    مخالفم 88
  5. TESLA

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    مگه آیفونه !!😂😂😂🙌🙌

    موافقم 86
    مخالفم 14
  6. heahmat021

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (415 ديدگاه)

    منتظر تیگو ۷ پرو پلاس ۲ الترا se دیلاکس ادیشن هستم

    چه اسمیه این آخه

    موافقم 91
    مخالفم 7
  7. رضا

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تازمانیکه دودیفرانسیل نشه بااین آپشنهای بچگانه پرداختن بهش وقت تلف کردنه..

    موافقم 31
    مخالفم 53
    1. حسین

      ۲۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (404 ديدگاه)

      آقا جدا برام سواله با کراس اور دو دف چکار می‌خواین انجام بدین که با تک دف نمیتونین؟

      موافقم 9
      مخالفم 5
  8. Amir

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (113 ديدگاه)

    ماشینی که توش پنج نفر بشینن چرخای عقبش کج شه به درد دکور میخوره حالا هی بهش پرو و مکس و الترا اضافه کنید

    موافقم 34
    مخالفم 104
    1. رهگذر

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (227 ديدگاه)

      سالار سیستم اکسل عقب اینجوریه که وقتی وزن زیاد میشه تایر عقب زاویه دار میشه

      دقیقا مثل هیوندا توسان یا ix35 خودمون

      الان بنز خودش توی سرعت بالا چرخای عقب زاویه دار میشن

      یا همین ۴۰۵ خودمون فرانسه یکم زاویه دار ساخته

      لطفا ایراد هم میگیرین منطقی و علمی باشه👎

      موافقم 121
      مخالفم 11
  9. آقارضا

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تا جایی که من میدونم اکسل برای حفظ پایداری، تعادل و افزایش قدرت شاسیه و دوم هم اینکه خودروهای BMW در سرعتهای بالای ففتاد هشتاد و سر پیچ چرخها زاویه میگرفتن و سر چرخ بداخل میخوابید که اونم با آمدن سیستمهای تعلیق جدید و کنترل پایداری منسوخ شد

    موافقم 39
    مخالفم 8
  10. aliHOZA

    ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (585 ديدگاه)

    دو دف نیست؟؟؟
    فکر می‌کردم پرومکس‌ها همگی دو دف هستند.

    موافقم 14
    مخالفم 5
    1. کسری

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست من تیگو 8 در دو مدل پرو و پرومکس ساخته شده که پرومکس دودف هست

      موافقم 6
      مخالفم 1
  11. دکتر عبدی

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام مدیر محترم سایت بفرماید دقیقا تیگو ۷ پرومکس کی برا فروش آماده میشه ممنونم

    موافقم 12
    مخالفم 5
    1. حیدری

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      تابستان پیش رو

      موافقم 8
      مخالفم 7
  12. بشیری

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من تیگو پنج داشتم، هفت داشتم، هشت پرو داشتم، الآنم هشت مکس گرفتم ، حضرت عباسی از همشون راضیم خیلی،،
    اما از تیگو پنج و هشت پرو ویژه راضیم، خداهم راضی باشه

    موافقم 23
    مخالفم 25
    1. گازوئیل ریزه بین راهی

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      عزیزم ، عامل اینکه تو بازار ماشین پیدا نمیشه خودتی دیگه ، هر میوه ای اومده نوبرشو خودت برداشتی

      موافقم 24
      مخالفم 1
    2. قنبر

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بچه ها این معلومه دروغ میگه
      خخخخخ

      موافقم 12
      مخالفم 3
    3. حسن

      ۱۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2090 ديدگاه)

      بیدار شو جنگ شده تو دو روز 3000 نفر مردن بعضیها ذوق میکنن دس میزنن تو فکر ماچ کردنن

      موافقم 6
      مخالفم 4
    4. علی

      ۱۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (189 ديدگاه)

      علاقه خاصی به تیگو داری؟؟؟؟؟

      موافقم 2
      مخالفم 1
  13. رضا

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    تیگو ۷ پرو مکس کی وارد بازار ایران میشه ؟

    موافقم 7
    مخالفم 2
  14. حسن

    ۱۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2090 ديدگاه)

    اول مالکین برندی که میخرید را بشناسید بعد پول تو حلقش بریزید خیانت به ایران و ایرانیه خرید از این لاشخورا اینا خائن به ایران و ایرانی ان

    موافقم 5
    مخالفم 2
  15. Enzo Ferrari 2008

    ۱۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    یه بار تو خیابون یدونه لندکروز کنار تیگو 8 دیدم
    واقعا لندکروز خیلی ابهت داره

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. amirhasam

      ۲۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (8 ديدگاه)

      راحت میشه جواب آدمایی مثل تو رو داد همونطوری که لامبورگینی جواب انزو فراری داد و حسابی قهوه ایش کرد
      تیگو۸ پرومکس یه کراس اورر فول سایز شهریه چون برای آفرود ساخته نشده مثل وراکروز و سانتافه ولی لندکروز و پرادو ماشینای شاسی مستقل هستن و مخصوص آفرود کاربری هاشون فرق میکنه فهمیدی دانشمند😏😏😏

  16. Enzo Ferrari 2008

    ۱۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    بعد تیگو سوار ها سیس لندکروز سوار می گیرن

    موافقم 9
    مخالفم 9
  17. رهگذر

    ۲۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (227 ديدگاه)

    الان تنها تفاوت تیگو ۸ و تیگو ۷ پرو از نمای جلو همین متصل بودن چراغ جلو به جلوپنجره بود که اونم شبیه تیگو ۸ جدا کردن واقعا اینا با خودشون درگیری دارن؟

    1. Enzo Ferrari 2008

      ۲۲ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1208 ديدگاه)

      بله درگیرن که پرومکس اینجور چیزا پسوند میزارن

  18. فن فرانسه و چین

    ۲۵ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (306 ديدگاه)

    تیگو ۸ پرو مکس بهترین رقیب برای بی ام وه ایکس فور و لکسوس ان ایکس!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا