ام وی ام MVMفونیکس

قیمت فونیکس تیگو ۷ پرو صفر در نمایندگی و بازار

قیمت تیگو ۷ پرو صفر در کارخانه و بازار؛ ۲۴ فروردین ۱۴۰۴:

مدلمشخصاتقیمت کارخانهقیمت بازار
فونیکس تیگو ۷ پروپریمیوم۱,۷۳۳,۰۳۵,۰۰۰۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو پرمیوم یکی از کراس‌اوورهای پرفروش مدیران خودرو محسوب می‌شود که با طراحی مدرن و امکانات به‌روز در بازار ایران عرضه شده است. این خودرو به‌عنوان نسخه ارتقایافته تیگو ۷ پرو شناخته می‌شود و در این صفحه از پدال، قیمت تیگو ۷ پرو پرمیوم صفر در نمایندگی و بازار به‌صورت روزانه و دقیق ارائه می‌شود. اگر به دنبال قیمت به‌روز این شاسی‌بلند چینی هستید، این صفحه نیاز شما را برآورده می‌کند.
 

قیمت فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم

قیمت این کراس‌اوور توسط مدیران خودرو در کارخانه تعیین می‌شود، اما در بازار آزاد، نوسانات ارزی و تقاضا نرخ‌ها را تغییر می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید این خودرو، به شرایط فروش مدیران خودرو مراجعه کنید.

برای مقایسه قیمت تیگو ۷ پرو با دیگر مدل‌های مدیران خودرو،صفحه قیمت محصولات مدیران خودرو را دنبال کنید.

آشنایی با تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ پرو نسل دوم کراس‌اوور تیگو ۷ از شرکت چری به شمار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و از اوایل ۱۴۰۱ توسط مدیران خودرو با برند فونیکس در ایران مونتاژ می‌شود. این مدل از طراحی به‌روز بهره می‌برد؛ جلوپنجره بزرگ کهکشانی، چراغ‌های باریک و کابین مجهز به نمایشگرهای دیجیتال، ظاهری جذاب به آن بخشیده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۶ اسب بخار قدرت و گیربکس CVT، مشخصات اصلی این نسخه را تشکیل می‌دهد.

تیگو ۷ پرو پرمیوم چه فرقی با نسخه قبلی دارد؟

در تیپ جدید پریمیوم که زمستان ۱۴۰۲ معرفی شد، شش آپشن دیگر هم به تیگو ۷ پرو اضافه شد. این تیپ جدید به‌جز همین آپشن‌های جدید تفاوت دیگری با نسخهٔ قبلی ندارد. در حال حاضر نیز فقط تیپ پریمیوم توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود و تولید تیپ قبلی که با نام اکسلنت شناخته می‌شد خاتمه یافته است. آپشن‌های اضافی تیگو ۷ پرو پریمیوم عبارت‌اند از:
  • رادار نقطه کور
  • رادار هشدار خروج از پارک
  • رادار هشدار تغییر لاین
  • سنسورهای پارک جلو
  • سنسور باران
  • آینه عقب الکتروکرومیک
بیشتر بخوانید: بررسی جامع تیگو ۷ پرو پریمیوم

جدول مشخصات فنی و امکانات تیگو ۷ پرو پرمیوم

مشخصه جزئیات
پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو
قدرت ۱۵۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور
گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰-۲۰۰۰ دور
گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی
سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
مصرف سوخت ترکیبی ۸.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
امکانات مهم ۶ کیسه هوا، ESP، دوربین ۳۶۰، سانروف پانوراما، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی

قیمت فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم در نمایندگی

جمع‌بندی؛ قیمت تیگو ۷ پرو پرمیوم و ارزش خرید آن

نوسانات بازار خودرو، قیمت تیگو ۷ پرو پرمیوم را با تغییرات روزانه مواجه کرده است. این کراس‌اوور با سیستم AWD و امکانات رفاهی مناسب، انتخابی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به شاسی‌بلندهای پیشرفته است. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از آخرین قیمت ها این صفحه را دنبال کنید. نظر شما درباره این خودرو چیست، آیا با این قیمت و با توجه به رقبا ارزش خرید دارد؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۳۴ رای

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا قویمی

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خود گویی و خود خندی واقعا که ایده آل ،🤣
    با این قیمت. کسی که 2 میلیارد پول به این بده برا پولش زحمتی نکشیده

    موافقم 37
    مخالفم 70
    1. حامد

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      مثلا تو پول زحمت کشیدت رو تو بازار ایران چی میدی؟ تارا یا دنا؟

      موافقم 120
      مخالفم 14
    2. رامین صفایی

      ۲۴ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      تارا و دنا اگر کمی منصفانه تولید شوند ، هزار
      برابر از تولیدات چینی برتر هستند .
      چینی ها که کلا آشغال تولید میکنند و
      بوی گند آشغالهای چینی دنیا را آلوده کرده
      و هر جای دنیا صحبت از آشغال باشد ، نام
      چین می درخشد .

      موافقم 13
      مخالفم 132
      1. Ali

        ۲۴ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (84 ديدگاه)

        اینم یکی از افرادی هست که باجناقش خودروی چینی خریده و خودش حسودی میکنه و پولشو نداره و یه پژو ۴۰۵ مدل ۸۳ داره🤣🤣🤣🤣🤣

        موافقم 151
        مخالفم 11
        1. ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (6053 ديدگاه)

          پژو ۴۰۵ مدل ۸۳ مگه چشه؟
          اتفاقا افراد متشخص از این ماشینا سوار میشن
          از اون ماشینا هم افراد متشخص سوار میشن

          موافقم 26
          مخالفم 17
      2. رضا

        ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوست عزیز، من هم دنا پلاس توربو داشتم و هم آریزو ۵ توربو، متاسفانه باید بگم خودرو چینی هرچند در مقایسه به خودرو های کره ایی و ژاپنی و… ضعیف تره ولی نسبت به دنا و تارا خیلی بهتره، من نمیدونم منظورت از منصفانه چیه، ولی وقتی سوار دنا با قیمت یک میلیارد میشی و میبینی حتی پلیسه های پلاستیکها رو نگرفتن و از طرفی هرچه صندلی رو عقب میدی باز هم زانوی آدم توی فرمان و داشبورد هست، جایی برای دفاع از خودرو داخلی وجود نداره

        موافقم 119
        مخالفم 3
        1. رسول موافق

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          بنده از سال 96تیگو 5سوار شدم توی این سالها یک بار اونم برای مدت یکماه دنا پلاس توربوآبشنال اتوماتیک داشتم که خیلی آشغال بود فضای خیلی کم سوخت تویوتا 4هزار شش سیلندر واصطحلاک زیاد داشت حتی بعد اتمام گارانتی موتور تعمیر شدواصلا راضی نبودم والان یک تیگو 5 دارم به نسبت پولی که دادم عالیه وراضی هستم درضمن توی 7سال حتی پنچری که لاستیک باز کنم هم انجام ندادم بدون یک ریال هزینه وحدود 200هزار کار کرد داره
          به جز مصرفی هاش دیگه هیچ هزینه ای نداشته

          موافقم 34
          مخالفم 1
      3. امیر

        ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تا حالا این مدل ماشین رو سوار شدی که نظر میدی؟
        تارا و شاهین هم خوبه ولی در سطح و کلاس ماشین های هم رده خودش باید مقایسه بشه

        موافقم 32
        مخالفم 2
      4. شاهرخ

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اینطور نیست عزیزم وارد کننده ها دولتی و شخصی میرن اشغال میخرن و میکنن تو پاچه ملت

        موافقم 9
        مخالفم 7
      5. علیرضا درم

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        از ارابه مرگهای ایرانی صدها که نه میلیاردها بار بهتره احتمالا چون تا حالا سواری از ماشینهای چینی نداشتی داری این حرفها رو میزنی

        موافقم 19
    3. Ali

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جان خودت خرابش نکن یکی دارم رو دستم باد کرده بذار بندازمش بعد هر چی خواستی بگو

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. ق ف

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما ژیان نداریم ایییین همه از بهترین ماشینها تبلیغ میزارین واسه پولدارهاست… غنی غنی تر شد فقیر فقیرتر

    موافقم 58
    مخالفم 9
  3. مهدی

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    آپشن های معرفی شده درست است ولی بابت مشخصات فنی از قبیل پیشرانه GDIو گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر اشتباه هست و این مشخصات فنی برای تیگو ۷ پرو مکس میباشد

    موافقم 11
    مخالفم 2
  4. قدرت طهماسبی

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    کیفیت بالا بره و قیمت مناسب بشه

    موافقم 10
    مخالفم 1
  5. عباس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین ارزنده ایه
    نسبت به قیمتش تو بازار فعلی ایران مقرون بصرفه است
    تو چینیا هم جزو بهترینهاست

    موافقم 42
    مخالفم 4
  6. میثاق

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من با زحمت و تلاش بیش از 30سال توانستم به یک‌ دستگاه بخرم که کمتر از آن استفاده می کنمو حدود 700تا کار کرده هر چند خیلی برایم از لحاظ قیمت سنگین است اما نه قصد فروش دارم نه انصراف،در کل ماشین خوب و باکلاسی است انشاءالله نصیب دوستدارانش هم بشود.

    موافقم 46
    مخالفم 1
    1. ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (6053 ديدگاه)

      ۳۰ سال کار کردی برای یه ماشین؟ نه دیگه اقا چیزای دیگه عین خونه هم با پولت خریدی فکرکنم حالا خدارو شکر خدا یه پولی بهت داده ماشین خوب گرفتی ایشالا بهترش بخری ایشالا هایما بخری ایشالا مزدا بخری

      موافقم 2
      مخالفم 9
  7. رضا

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بجای تیگو ۷ پرو میتونید ایکس ۵۵ پرو بخرید که همه امکاناتش تیگو ۷ پرو هست و چهارصد میلیون کمتر پرداخت کنید.

    موافقم 3
    مخالفم 14
    1. کیا

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (24 ديدگاه)

      سلام الان دیگه شده ۷۰۰ میلیون و واقعا ارزنده تره با این قیمت

  8. علی

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگر آقای پزشکیان فقط بانک اطلاعات اموال افراد را دستور می داد برا ساس شماره ملی تهیه می کردند و مشخص می‌شد که چقدر آدم از راه نامشروع درآمد های آنچنانی دارند در حالی که پرستار و معلم و کارگر در فقر زندگی میکنه آنوقت دست خیلی ها رو می‌شد که این پول ها از کجا میاد

    موافقم 8
    مخالفم 4
    1. علیرضا

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام این که شما فرمودی درسته اماحقشون کمترازاینه چون وجدان ندارن بنظرمن باید حقوق این افرادکمتر هم بشه البته ناراحت نشین اگه باوجدانتون بخاین قضاوت کنین من راست میگم حداقل ۹۵درصدشون اضافه میگیرن

  9. شهرام

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    2 میلیارد بدی به گیربکس CVT !!!!!

    موافقم 4
    مخالفم 1
  10. آرش مظفری

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عزیز دل گیربکس cvt که جزء مزیت‌های این خودرو هستش. الان اکثر خودرو سازهای مطرح جهان در تولیدات انبوه رده بالای خود از همین گیربکس استفاده میکنند. البته همه تکنولوژیهای جدید معایب اولیه خودشون رو دارند که رفته رفته برطرف خواهد شد. اصلا فلسفه پیشرفت و سازوکار جدید همینه.

    موافقم 9
    مخالفم 2
  11. محسن زارعی

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خواهشاً وقتی نمی‌دونید الکی نظر ندین
    بنده کارم تو شرکت تامین ماشین آلات هست و واقعا ماشین های چینی خیلی از ایرانی ها سر هستن و سه سری آپشن هاشون از ماشین کره ای و غیره هم بهتر و بالاتره

    پس الکی با دنا و تارا و این ماشین ها مقایسه نکنیدشون

    موافقم 11
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا