به نظر میرسد که قیمت پایه زیر ۶۰ هزار دلار شورولت کوروت ۲۰۲۰ بیش از حد خوب بوده است! البته این قیمت برای ما و نه برای جنرال موتورز جذاب بوده است. یکی از منابع نزدیک به این خودروساز در مصاحبه با موتورترند به موضوع جالبی اشاره کرده است. جنرال موتورز با فروش هر کوروتی که قیمت زیر ۸۰ هزار دلار داشته باشد ضرر خواهد کرد. این منبع مطلع همچنین تائید کرده قیمت شورولت کوروت ۲۰۲۰ تا سال ۲۰۲۱ افزایش خواهد یافت؛ اما آیا این موضوع برای پوشش هزینههای جنرال موتورز در بلندمدت کافی خواهد بود؟
قبلاً هم خبرهایی دربارهی ریسک برخی خودروسازان و فروش خودروهای الهامبخش با مشخصات عجیب و قیمتی رقابتی به گوشمان خورده است. این دست از خودروسازان اگرچه از نظر مالی ضرر میکردند اما امیدوار بودند این خودروها شهرت بیشتری را به ارمغان بیاورند.
گفته میشود بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه کوروت جدید با بهای ۷۹۹۹۵ دلاری بسته شده بوده است. این قیمت نسبت به نسل پیشین افزایش قابلتوجهی را نشان میدهد و به منظور پیشگیری از انتقادات مشتریان شورولت مشکلی با ضرر کردن نداشته است. همچنین این شرکت امیدوار است لیست گسترده آپشن ها و وسایل جانبی باعث شود خریداران خودرویی را انتخاب کنند که قیمت نزدیک به ۸۰ هزار دلار داشته باشد.
پاشایی
۱۱ آذر ۱۳۹۸جنرال موتورز بهترین خودروساز جهان بوده و با وجود کاهش تیراژ تولید بازهم با سابقه درخشان ازبهترین ها در جهان است
JDM
۱۱ آذر ۱۳۹۸برا ارائه همچین عروسکی بایدم ضرر کنه
کارش قابل تقدیره
یخورده از خودروسازا وطنی یاد بگیرن
NAVID۰۰۹۸
۱۱ آذر ۱۳۹۸آخه مگه نمیدونی شما
طبق گفته مدیر عامل ساپیا ، هر خودرویی که میچپونند به مردم ضرر میکنند .
اگر از خودروسازان ما یاد میگرفتند که دیگه خودرو نمیساختند ، بلکه از ما میخریدند و میچپوندند به مردم .
JDM
۱۱ آذر ۱۳۹۸یادمه یکیشون هم میگفت بنز و تویوتا نمیتونن استاندارد های مارو پاس کنن.با این حساب چقدر منصف هستن وجدانا!!!
Elmiraj
۱۱ آذر ۱۳۹۸حاظره به ازای هر کوروت پایه ۲۰ هزار دلار ضرر کنه ولی مشتری هاشو بخاطر افزایش قیمت زیاد آزرده نکنه….!!!!
.
جالبه وقتی ما می گفتیم کوروت ارزشمند ترین خودروی حال حاظره و خیلی بیشتر از اینا می ارزه چند تا پروفسور وطنی اینجا می گفتن که دلیل قیمت ۶۰ هزار دلاریش اینه که همین قدر می ارزه…..
mehran (fox)
۱۱ آذر ۱۳۹۸اون پروفسور وطنی اشتباه می کرد ولی شمام اشتباه می کنین که فکر می کنین شرکت غصه مشتریاشو میخوره و یا به اصطلاح آدم خوبه داستانه…
نه جنرال موتورز بلکه هر شرکتی در نهایت سودش اولویت اول و آخرشه فقط بعضیا سیاستشون کاهش سود و یا حتی ضرر کردن و جبران اون ضرر از جاهای دیگه به قیمت گرفتن بازار از رقیباشونه مثل قضیه کروته جدید که تو محصولات پر آپشنتر و رده بالاتر جبران می کنه یکیم مثل فراری اونقدری ارزش برندش بالاستو اونقدری مشتری پاش نشسته که با اینکه میدونن بین خودروسازا بیشترین سودو میکنه بازم مدتها تو صف انتظار واسه دریافت ماشیناش میشینن…
یادمه پورشم تو 918 عملا ضرر می کرد یا حتی بوگاتی تا قدرت برندشونو به رخ بکشن…
غرض اینکه تو اقتصاد امروز فرشته یا دیو نداریم و همه دنبال سود بیشتر و گرفتن بازار و رقابت واسه مستحکم کردن جایگاهشونن…
اگه این شرکتا اینقدر دلسوزن نباید تا یخورده ضررر می کنن تعدیل نیرو کننو کارگرای بیچارشونو بیکار کنن…
پس همش سودو زیانه و آلمانیو امریکاییو ژاپنیم نداره…
مانی
۱۳ آذر ۱۳۹۸.دکتر جون اتفاقا شما میگفتی شوی خیلی خفنه
ببینین با ۶۰ هزار تا چی میتونه بسازه،کسی رو دستش نیست و این حرفا
معلوم شد قیمت ماشین بیشتر از این حرفا بود
و به خاطر برند قوی شورولت،عرضه نداره ماشین به این خوبی رو
به قیمتش بفروشه
Abbas.Lambo
۱۱ آذر ۱۳۹۸کاش کمی از کافر بودن اینا به مسئولین ما میرسید،مال ما زیادی مسلمونن
ممد ژانگولر
۱۱ آذر ۱۳۹۸دمش گرم چه منتی سر مشتریاش گذاشته…
Alireza
۱۱ آذر ۱۳۹۸احترام به مشتری های قبل تو سوتفاهم بود
meysam
۱۱ آذر ۱۳۹۸گرفتاری ما 1400 ساله از همین دین اجباریه که بهمون تپونده شده. اگه آزاد بزارنش و هرکی به دین خودش و البته برابر با بقیه ادیان باشن به نقطه آغاز اتفاقات و اصلاحات بزرگ تبدیل میشه.
Saeed
۱۲ آذر ۱۳۹۸دلم واسه وایپر تنگ شده ???
کرایسلر جان خودت یه کاری بکن???