آیا از تماشای درگ خودروهای پرفورمنس در خط مستقیم خسته شدهاید؟ البته این درگها همیشه جذاب هستند و شاید کسی از دیدن آنها خسته نشود ولی قطعاً مسابقات طنابکشی بین خودروها هم همیشه جالب است؛ بنابراین Carwow که همواره مسابقات درگ جذابی را برگزار میکند، این بار سراغ رقابت طنابکشی رفته تا ویدئوی سرگرمکنندهتری را ارائه کرده باشد. در این ویدئو، هامر H1 در برابر یک مرسدس G63 AMG قدرتمند، یک پیکاپ میتسوبیشی L200 و یک سوزوکی جیمنی توانا قرار گرفته است. بله درست خواندید، یک در برابر سه!
هامر H1 شاید یکی از خودروهای نمادین آمریکا باشد. البته این اولین محصول تولیدی هامر بوده و از تکنولوژیهای روز بیبهره است ولی نباید فراموش کرد که این یک هامر است و هیچگاه نباید آنرا دستکم گرفت. زیر کاپوت H1 که موتور ۶.۵ لیتری V8 توربودیزل با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته که مطمئناً در مقایسه با استانداردهای امروزی اعداد چشمگیری نیستند. علاوه بر این، H1 خودروی بسیار سنگینی هم هست و ۳.۶ تن وزن دارد.
در اولین مسابقه، یک مرسدس G63 AMG به میدان میآید تا شاید بهراحتی هامر قدیمی را مغلوب کند. این خودروی مدرن و تادندانمسلح از یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند که کاملاً قویتر از موتور دیزلی H1 است. البته G63 با ۲.۵ تن وزن، خودروی سبکتری است که در مسابقهٔ طنابکشی این میتواند نقطهضعفی برای آن باشد. بااینحال روی کاغذ به نظر میرسد مرسدس بتواند بهراحتی در این نبرد پیروز شود اما در عمل هرگز اینطور نیست و هامر بدون هیچ مشکلی G63 قدرتمند را مغلوب میکند.
بنابراین سوزوکی جیمنی هم به کمک مرسدس میآید. هرچند موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی این اسیووی کوچک ژاپنی با تنها ۱۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور نمیتواند کمک چندان بزرگی باشد اما وزن ۱.۱ تنی آن به وزن مرسدس اضافه شده و بدین ترتیب وزن هردو طرف کاملاً برابر میشود؛ اما حضور جیمنی هم در کنار مرسدس نمیتواند هامر را مغلوب کند و این غول آمریکایی هردوی آنها را به سمت خود میکشد.
بنابراین حالا یک یار دیگر یعنی پیکاپ میتسوبیشی L200 هم به گروه اضافه میشود. این وانت ۱.۹ تن وزن، ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دیگر را به گروه میافزاید. این سه خودرو در کنار هم نهتنها از هامر سنگینتر هستند بلکه قدرت بسیار بیشتری هم دارند زیرا وزن هر سهٔ آنها رویهم ۵.۵ تن و مجموع قدرت آنها ۸۳۶ اسب بخار قدرت است. همچنین این سه ماشین مجموعاً دوازده چرخ دارند که کشش بسیار بالایی را ایجاد میکند؛ بنابراین احتمالاً این بار خواهند توانست هامر H1 را مغلوب کنند. اگر میخواهید نتیجهٔ این نبرد سهبهیک را بدانید ویدئوی زیر را تماشا کنید.
[دانلود ویدئو]
Reza
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه این قدرت رو نداشت که نمیفرستادنش به جنگهای خاورمیانه
یانکی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹دوستانی که گیر دادین جی لاستیکش مناسب نیست درست میگید لاستیک تایین کنندس ولی فراموش نکنید در آخر شد 12 چرخ متحرک در برابر 4چرخ متحرک.اینی که کسی تو تاریخ خودرو سازی با جیپ و هاموی هوس رقابت به سرش بزنه اشتباه اینا سرنوشت جنگها رو تقییر دادن.
مانی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹وقتی نتیجه دلخواه بدست بیاد
دیگه کنترل عقل و منطق به دست نمیاد
Farzad
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹هنوزم که هنوزه برای ارتش بعضی از کشورها به صورت سفارشی و زرهی تولید میشه با قیمت تقریبا ۲۰۰ هزارتا …
NAVID۰۰۹۸
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹هامر H1 که میبینم ، ناخداگاه یاد آرنولد شوارتزنگر میوفتند .
اما این مسابقه طنابکشی هیچ اعتباری برای برتری هیچ خودرویی بر دیگری نداره و بیشتر وزن اجسام تائین کننده ماجراست تا قدرت .
مهراد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹هیچ جوره تو مغزم نمیره که هامر H1 مرسدس G63 رو به این راحتی ببره و پیروز بشه ?
شاید بخاطر لاستیکای غول آسا و وزن بیشتر هامر و گیربکس بسیار ساده تر و گشتاور محور تر هامر این اتفاق افتاد
سینا BMW
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹G63 S اصلا برای اینکارا نیست، آفرود بعلاوه لوکس بودن رو داره و همچنین از اونجا که AMG هم در او کار کرده پس برای عملکرد بهتر سبکش کردن،
OMID
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹رنجرور هم راحت جی کلاسو برد توی ویدیو ها قبلی
معلوم بود به هامر هم میبازه
مهراد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سه تایی حریف هامر نشدن ??
پرچم ماشین آمریکایی رو برد تو عرش
mercedes benz
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
هیچ منطقی توی این مسابقه رعایت نشده وزن هامر بسیار بیشتر از g هست و وزن عامل تایین کننده ای توی طناب کشیه
نکته ی دوم لاستیک هاست مطمعنا اگر g کلاس از لاستیک های شیار دار افرود با قطر بزرگتر استفاده میکرد کار هامر خیلی سخت تر میشد
شما الان نگاه کن یه لودر متوسط با قدرت حدود 200 تا 300 اسب هم میتونه به راحتی یه ماشین 600 یا 700 اسبی رو بکشه چرا؟ بخاطر وزن و نوع لاستیکش
بهتر بود این رقابت بین amg 6*6 و هامر برگذار میشد
ولی باز هم g کلاس بهترین افرود جهانه با اختلاف
یا علی مدد
ساسان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام. اما حرفاتون چندان با واقعیت عینی جور درنمیاد. درسته که وزن تعیین کننده ست اما اینجا سه خودرو با وزن خیلی بیشتر از هامر و همچنین قدرت و گشتاور خیلی بیشتر نتونستن هامر رو جا به جا کنن. لاستیک شاید در نبرد یک به یک تاثیرش زیاد باشه اما نه در نبرد سه به یک. نکته دیگه اینکه amg 6*6 هم از پس هامر برنمیاد به دو دلیل اول اینکه وزن و قدرتش از این سه خودرو که 12*12 هستن کمتر و دوم اینکه یه سری به یوتیوب بزنید و آفرود و طناب کشی هامر h1 رو با یونیماگ که کامیون آفرود با قدرت و وزن خیلی بیشتر از هامر h1 رو ببینید وقتی یونیماگ از پس هامر h1 برنیاد مطمینا کار اینا و amg6*6 هم نیست.
mercedes benz
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
داداش گلم شما یه بار دیگه ویدیو رو ببین و سر خوردن و هرز گردی چرخ های اون سه تا ماشینو ببین بعد متوجه میشی که تاثیر لاستیک چقدره بعد چرخ های هامر هم ببین که حتی یه ذره هم سر نخوردن .این حرف شما که تاثیر لاستیک فقط توی نبرد یک به یک هست درست نیست وقتی اصطکاک و چسبندگی خوبی بین لاستیک و سطح نباشه قدرت موتور بی تاثیر میشه و عملا هدر میره گشتاور موتور وقتی محیط چرخ زیاد باشه تاثیر خیلی بیشتری داره
توی رقابت تک به تک هامر و g کلاس هم رقابت نزدیک بود و اونجوری نبود که هامر خیلی راحت بکشه ولی باید قبول کرد که اینجا واقعا لاستیک های g کلاس اصلا خوب نبود
عشق منی به مولا
یا علی مدد
MAHDI
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹قبول کن که عملکرد هامر بی نهایت ارزشمند بود. چون بدون داشتن سیستم های مدرن G63 این کارو انجام داد تازه G63 بهمراه دو خودروی دیگه بازم توان مقاومت نداشت.
من بین اینا قطعا G63 رو دوست دارم اما واقعیت رو نمیشه انکار کرد و عملکرد هامر خیره کننده بود.
mercedes benz
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹در پاسخ به مهدی
داداش حرف الکی بی زحمت نزن وقتی لاستیک درست و حسابی رو ماشین نباشه و داعم چرخ ها در هرز گردی باشن هیچ سیستمی هیچ کاری نمیتونه بکنه
لاستیک های سه تا ماشین توی رقابت داعم در حال سر خوردن بودن این ینی قدرت موتور هیچی
ولی لاستیک هامر حتی یه دور هم هرز گردی نکرد
یا علی مدد
new reventon
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹فقط اونجایی که موزیک we are the champion پخش شد…
یاد جمله یه کار افرین و سرمایه گذار بزرگی افتادم که میگفت هیچ وقت رو باخت امریکا شرط بندی نکنین که میبازین.
Farzad
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹هامر H1 رسما یه تانکه … ساخته شده برا جنگ ( کاربرد نظامی خیلی زیادی داره )
ز
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹کلا تست نابرابری بود لاستیک تو این مورد بسیار بسیار تاثیر گذاره زیر هامر گل درشت ریگ بالا حد اقل یک و نیم برابر هر کردوم رینگش بود که باعث میشه گشتاورش در دست رس باشه اگه میخواستی انصاف رو قرار بدی باید رو اسفالت تست میگرفت با یه نوع لاستیک مطمعن باش مرسدس تنهایی میزندش یه لحظه هم شک نکن تو این شرایط رو چمن خیس و گل تراکتور میزندش
Sajjad
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹مرسدس به تنهایی میزدش؟
ظرفیت بکسل جی کلاس 3.5 تنه ولی نه برای چیزی که از خودش مقاومت نشون میده
برای یه یدک کشه که نیرویی خلاف جهت حرکتش وارد نکنه
وزن هامر 3.6 تنه و بیشتر از 580 نیوتون متر گشتاور داره
در ضمن درسته هامر قدرتش کمتره اما دیفرانسیل و گیربکسش مخصوص کارای سخته
و اینکه هر تراکتوری نمیتونه هامر رو بزنه
درسته قدیمی شده ولی واقعا یه هیولاست
البته قبول دارم لاستیک جی کلاس مناسب نبود
ز
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹اینی که سه تا ماشین رو تو سه جهت مختلف بستن بش عملا بازی با اعداد هست اگه به صورت قطاری قرار میگیرفتند که همین سه تا ماشین میزنندش تو این فضا تازه سه تا ماشین رو هماهنگ کنی با هم سخت تره نمیدونم شاید تعصب زیاد ادم رو کور میکنه شرایط تست مسخره است الان این یه قایق رو میتونه تو خشکی بکشه تو ابم میتونه آیا یه هواپیمارو رو زمین میکشه تو هوا میتونه آیا تست دری وری همین میشه دیگه پرایدم سریع ترین ماشین دنیاست تو محیط ایزوله بدون هوا یعنی بهترین ماشینه
datsun
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اینکه سه تا ماشین آفرود بهش بستن و از رینگ لاستیک استاندارد هم استفاده کرده ولی باز نتونستن بکشنش به نظر شما نابرابریه و عدالت رعایت نشده به نظر من عدالت در حق h1 رعایت نشده که سه تا ماشین بهش بستن.
mercedes benz
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
داداش گلم بله بازم نابرابریه برای اینکه یکی از اصلی ترین چیزا توی این تست لاستیکه شما دقت کن این سه تا ماشین هیچ کدومشون لاستیکشون مناسب حرکت روی چمن یا گل نیست همشون لاستیک کوچیک با قطر کم و تقریبا بدون برامدگی و شیار دارن که مناسب این تست نیست و عملا تمام قدرت ماشین صرف هرز گردی چرخ ها میشه و ماشین داعم درجا میزنه ینی اگر شما ماشین 1000 اسبی هم اینجا بیاری باز هم با این نوع لاستیک نمیتونه عملکرد خوبی داشته باشه ولی لاستیک هامر دقیقا برای این نوع سطح هستش
اگر این تست روی اسفالت بود نتیجه کاملا فرق میکرد
یا علی مدد
رهگذر
۱ خرداد ۱۳۹۹آقا مرسدس شما هم لاستیک اون سه تا ماشین رو علم یزید کردی! بسه دیگه! قبول کن هامر عملکردش بهتره!
parvaz
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اصلا تردیدی در تانک بودن هامر نیست و فیلم هایی دیدیم که دیوار راست رو بالا میره، لاستیک های هامر از نوع گوشتی هست با شیار های آفرودی این نوع لاستیک ها در گل و لای و چمن خیلی سخت سر میخورن، تو فیلم هم کاملا لاستیک های گوشتی هامر تو فشار لنگر میکرد تو چمن، بخاطر همین موضوع و گشتاور و صد البته چرخ دنده های گیربکس هامر که بزرگتر از بقیه اون ماشین ها بود سه تا ماشین کافی نبود برای این عجوبه
ساسان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام. اما حرفاتون چندان با واقعیت عینی جور درنمیاد. درسته که وزن تعیین کننده ست اما اینجا سه خودرو با وزن خیلی بیشتر از هامر و همچنین قدرت و گشتاور خیلی بیشتر نتونستن هامر رو جا به جا کنن. لاستیک شاید در نبرد یک به یک تاثیرش زیاد باشه اما نه در نبرد سه به یک. نکته دیگه اینکه amg 6*6 هم از پس هامر برنمیاد به دو دلیل اول اینکه وزن و قدرتش از این سه خودرو که 12*12 هستن کمتر و دوم اینکه یه سری به یوتیوب بزنید و آفرود و طناب کشی هامر h1 رو با یونیماگ که کامیون آفرود با قدرت و وزن خیلی بیشتر از هامر h1 رو ببینید وقتی یونیماگ از پس هامر h1 برنیاد مطمینا کار اینا و amg6*6 هم نیست.
محمد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹از هیکلش معلومه چه قدرتی داره
امیر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹بنظرم ال۲۰۰ و جیمنی تاثیر زیادی نداشتن و صرفا وزنشون ک اونم در جهت های مختلف تقسیم شده بود، کمک کرد تا هامر توانایی کشبیدنشونو نداشته باشه(وقتی نیرو از جهات مختلف وارد بشه عملا اون نیرو حذف میشه مخصوصا اینکه همچنان چسبندگی وجود نداشته باشه و هرزگردی هم ضعف بعدی ..!)
اگه ۳خودرو رو در یک راستا قرار میدادن قطعا هامر مغلوب میشد
و اما رقابت بین هامر و جی کلاس!
درسته ک هامر خیلی ضعیفتره اما وزن بالاش و مهمتر ازون لاستیک های بسیار بزرگ و بخاطر ساختار عالی و بسیار کاربردیش چسبندگی زیادی داره و اینکه فراموشنکنیم خودروهای دیزلی هرچند ضعیف اما بسیار کارا هستن چون گشتاور در دورهای بسیار پایین به صورت انفجاری رها میشه و به هیچوجه خودروهای بنزینی توان رقابت رو ندارن
جی کلاس در سطح خودش افرودر بسیار خوبیه اما برای این کارها چندان مناسب نیست و توان رقابت با افرودر های امریکایی مثل هامر و جیپ رو نداره و البته ک این ضعفش نیست چون جی کلاس خودرویی لوکس و راحتی هست ک در کنارش قابلیت افرود خوبی داره اما ن بهترین!
Mohammad
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹دمش گرم
Joseph
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اینایی که میگن لاستیک باعث شد
خب اونجا که سه تا شدن ۱۲ چرخ به ۴ چرخ شدن اونجا چرا تکون ندادن؟
مانی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹شما راست میگی
معجزه شد
امیر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹مثل این میمونه وارد ترین کوه نورد رو با دمپایی بفرستیم صخره نوردی کنه، واسه هر شرایطی لاستیک مخصوص هست باید رعایت بشه
OMID
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹داداش سر هم دوازده تا چرخ داشتن دیگه از این بیشتر؟
OMID
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اینایی که میگن رینگ و لاستیک درست نبوده مگه متوجه نیستن که این سه تا ماشین دوازده تا چرخ سر هم دارن؟
وزنشونم که بیشتر بود
بعد انتظار اینکه جی کلاس که یه ماشین لوکس عادیه بیاد یه ماشین نظامی معروف رو ببره بچه گانس
امیر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹یه صخره نورد با دمپایی فرقی با ۳ تا صخره نورد با دمپایی نداره?
لاستیکاشون جادهایه تو اون شرایط خیلی اصطکاک کمی دارن قطر و عاج لاستیک هامر به همشون میارزید
توی سطح صاف کشیدن ۳ تا قالب یخ ۵ کیلویی که داره اب میشه و اصطکاک نداره خیلی راحتتر از یه بلوک ۱۰ کیلوییه با اینکه تعداد و وزن یخ ها بیشتره
OMID
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹داداش سه تا کوهنورد با دمپایی راحت یه کوهنورد با کفشو میکشن
مثال بخوام بزنم تا صبح هست
چیزیم ثابت نمیکنه
امیر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹کوهنورد با دمپایی خودشم نمیتونه بکشه دمپایی از پا لیز میخوره رو زمینم لیز میخوره استحکام نداره جایی گیر بدی خودتو بکشی دیگه چیزای بدیعی رو نبر زیر سوال عزیز من، لاستیک جادهای با لاستیکای آجدار هامر خیلی فرق داره دقیقن مثل فرق همون دمپایی و کفشه
با مثال راحتتر میشه فهمید و اثبات کرد وقتی دوتا مثال بدیهی رو قبول نکنی دیگه حرفی واسه گفتن باقی نمیمونه
Elmiraj
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹با :
۵.۵ تُن وزن
۸۳۶ اسب بخار قدرت
۱۳۷۵ نیوتون متر گشتاور
۱۲ چرخ
و کلی تکنولوژی به اصطلاح به روز…..
.
حریف :
۳.۶ تُن وزن
۱۹۷ اسب بخار
۵۸۳ نیوتون متر گشتاور
۴ چرخ
و تکنولوژی دهه هشتاد……
نشدن….!!!!!!
.
.
.
من طناب کشی را قبول ندارم ولی خدایی این بهونه های بنی اسرائیلی چیه میارین….
PaRHaM
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹هیچ وقت
هیچ جا
هیچ شکل
هیچ ماشینی
نمیتونه حریف H1 بشه،
فقط و فقط ی چیز میتونه جاشو بگیره و اونم چیزیه ک خود GM جایگزینش کنه.
Elmiraj
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹دلیل این قدرت عظیم دفر و گیربکس بسیار قدرتمند و ۵۸۳ نیوتون متر گشتاوره که مثل تراکتور در دور ۱۵۰۰ به اوج میرسه…..این ماشین مرسدس یونیماگ و حتی فورد F450 هم حریفش نشدن…!!!! ( یه طنابکشی با F350 داره که آخرسر میل گاردان فورد را خورد میکنه…!!! )
.
.
ولی مطمئن باش CyberTruck از پسش برمیاد….
PaRHaM
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹CyberTruck
واقعا هیولاست و خب میشه گفت شاید بتونه از پسش بر بیاد?
در این صورت هم باید با هامر EV روبرو بشه?
ولی خب منظورم بیشتر در مورد آفرود بود?
ولی تصور H1 با موتورای دورامکس جدید خیلی هولناک میشه، تصور کن این ک با ۵۸۳ نیوتن متر اینجوریه با ۱۲۳۰ نیوتن متر چی میشه ??
مانی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ازت بعید بود
بهانه بنی اسراییلی؟
یعنی میگی معجزه شده؟
بجز وزن و تایر مگه چیزی اهمیت چندانی داشت؟
وقتی اصطکاک نباشه تو دور ۰ بینهایت گشتاور داشته باش،چه فایده
mercedes benz
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
من نمیدونم چرا بعضیا از رو هوا حرف میزنن.اینکه 4 چهار تا چرخ شده دوازده تا اونموقع باید میکشید اخه ربطی نداره داداش
دوستانی که فیلمو دیدن اگر دقت کنن میبینن که چرخ های g کلاس و بقیه داعم در حال هرز گردی بود ولی اگه دقت کنید چرخ های هامر یک لحظه هم هرز گزدی نکرد ینی نیرو و گشتاور موتور دقیقا داره صرف حرکت مثبت میشه نه هرز گردی اونم بیشتر بخاطر لاستیکشه
خب داداش اینکه دیگه بهانه نیست اینکه چرخ داعم داره هرز گردی میکنه ینی قدرت موتور داره الکی صرف میشه ینی لاستیک مناسب نیست ینی لاستیک اون چسبندگی رو نداره تموم شد و رفت
اگر g کلاس لاستیک بهتری داشت قطعا به تنهایی هامر رو میکشید چون ان دو تا که اضافه شدن عملا تاثیر زیادی نداشتن
g کلاس بهترین افرود جهان با فاصله
یا علی مدددددد
Khan
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹با نصف اول حرفات موافقم با آخرش نه. آدم میمونه لایک کنه یا دیسلایک
با هر تایری بازم هامر رو نمیکشید چون بخاطر وزنش اصلا یه وضعیه، بماند که نیرو خلاف جهت هم وارد میکنه. خلاصه اینکه هرچیزی رو واسه کاری ساختن. هامر یه استفاده داره جی کلاس یه استفاده. این دوئل ارزش کار اون یکی رو زیرسوال نمیبره فقط یه چیزیه واسه فان.
OMID
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹قطعا بهترین ماشین آفرود جی کلاس نیست
این همه ماشینای باجا
باگی های دو دیفرانسیل از دیوار راست میرن بالا
تراک های پرو رالی
حتی یونیماگ
رانگلر
همین هامر
دیگه از همه چیز بت نمیسازن
mercedes benz
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
داداش g کلاس یه ماشین شهریه تمام این ماشینایی که شما نام بردی هیچ کس اینارو توی سطح شهر سوار نمیشه
اخه داداش یه مثالی بزن قابل مقایسه باشه
شاید شما منظور منو بد متوجه شدی منظور من فقط ماشینایی هست که شهری باشن و مجوز تردد تو سطح شهر رو داشته باشن اخه کی میاد تراک های پرو رالی رو با g کلاس مقایسه میکنه مشتی؟
عشق منی به مولا
یا علی مدد
OMID
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹شما نوشتی بهترین آفرود با فاصله
خوب با این جمله شما یعنی افرودش از تانک هم بهتره
اگه مینوشتید بهترین ماشین شهری آفرود (که بازم اما و اگر داره) یا لوکس آفرود حرفی نبود ولی این جمله شما معنیش همینیه که گفتم
Elmiraj
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹کل یوتیوبو زیر و رو کردم یه آفرود درست حسابی از gکلاس ندیدم…..
نه رود خانه و آب
نه صخره نوردی
نه گل و لای
نه تو برف
نه شن و بیابان
فقط و فقط جاده خاکی…جایی که ربطی به آفرود نداره…!!!!
.
.
ولی تا دلت بخواد رانگلر ماجرا جویی داره….
ارشیاsvj
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹????چی بگیم؟؟چی میشه بگیم!!؟؟
حرفی باقی نمیمونه!!
OMID
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹الان معلوم شد ماشین نمادین ارتش آمریکا چند مرده حلاجه
Elmiraj
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹آخه داداش بقیه دمپایی پاشونه…..قبول نیست..!!!!!
OMID
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹???
Elmiraj
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹حالا باز خوب شد نسخه پرچمدار alpha را به مقایسه نیاوردن وگرنه شک نکن که هر سه تا رو میکشید…
.
در سال ۲۰۰۶ جنرالموتورز یک نسخه ویژه H1 Alpha را به خط تولید بازگرداند که مجهز به یک موتور ۶.۶ لیتری توربو دیزل Dmax بود که ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۵ نیوتون متر گشتاور را را دور ۱۶۰۰ تولید میکرد و یک گیربکس ۵ دنده اتوماتیک Allison قدرتمند هم انتقال دهنده نیرو بود .
Alpha کلی آپشن داشت و قیمتش هم ۱۳۶ هزار دلار بود…!!!
Behrouz. anzali
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹یه غول به تمام معناست این هامر .. نمیدونید چه جاهایی با این ماشین تو افغانستان نرفتن اینا هیچ جا گیر نمیکنه از دیوار راست میره بالا ..همه فن حریفه کلا.. ولی لاستیکاش کلا برای افرود ساخته شدن و شکی درش نیست با اون وزن و لاستیک بزرگ افرودی به رقیباش ببازه!!؟ مثال با یه تراکتور جفت دیفرانسیل و لاستیک کشاورزیش ده تا ماشین جاده ای رو میکشم هر کسی هم قبول نداره بیاد با ماشینش امتحان کنیم?????
حسین دهمرد
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹چرا از تراکتور استفاده نکردین؟
آرین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹چیزی که خیلی مهمه و باید بهش توجه ویژه کنید اینه که بیشینه گشتاور رو تو چه دور موتوری تحویل میدن
که تو هامر از بقیه کمتره
بنابراین گشتاور در دسترس برای شروع حرکت تو هامر بیشتره
MAHDI
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹عملکرد هامر واقعا خوفناک بود.من نسخه H2 رو چندبار از نزدیک دیدم. اولین بار تو جاده از روبروم داشت میومد از دور تو اولین نگاه تشخیص دادمش با اینکه یک هزارم درصد فکرش رو نمیکردم که هامر رو ببینم چون پراید یا پژو حتی بنز و ب ام و که نیست که زیاد باشه.از دور انگار یه کامیون پهن شده روی جاده بود برعکس اینکه در حال ساکن از لندکروز هم بلندتره اما تو جاده انگار پهن میشه، اونم اون نسخه با لاستیک های بیرون زده اش.
درهرصورت هامر مثل یه مرد واقعی هستش بین SUV ها دقیقا الان این حس رو به دیفندر جدید دارم.
اما من همیشه هامر اون نسخه وانت مانندش رو دوست داشتم اونم H2 (چون اطلاعات زیادی در موردش ندارم نمیدونم اسمش چیه ولی خیلی جذابه)
mercedes benz
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
اگر لاستیک G کلاس بهتر بود اونقوقت معلوم میشد عملکرد کی خوفناکه
CARWOW سایت بدی نیست ولی بعضی موقع ها واقعا تست های اشغالی میزاره
G کلاس با اون لاستیکاش کلا در حال هرز گردی بود در صورتی که هامر بخاطر لاستیکش حتی یه ذره هم سر نخورد
اون دو تا ماشین هم وقتی اضافه شدن کار خاصی انجام ندادن و بیشتر بازی با اعداد بود
یا علی مدد
Behrouz. anzali
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹حق با شماست باهاتون موافقم
OMID
۱ خرداد ۱۳۹۹هر چی اولش اما و اگر بیاد یعنی کشک
OMID
۱ خرداد ۱۳۹۹زیر مرسدس لاستیک که هیچی شنی هم بود نمیتونست هامرو بکشه