جنرال موتورز

تردید جنرال موتورز برای تبدیل کوروت به یک برند مجزا

آیا کوروت هم همانند موستانگ، تبدیل به یک برند با زیرشاخه‌های متنوع می‌شود؟ خوب هنوز برخی از طرفداران موستانگ از اینکه فورد یک کراس‌اوور الکتریکی نه‌چندان اسپرت را با نام و نشان موستانگ معرفی کرده، دل‌چرکین‌اند اما آیا جنرال موتورز همین راه را با نام کوروت نیز خواهد رفت؟


جدیدترین گزارش موتورترند، این موضوع را رد نمی‌کند. ماری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز گفته که ساخت نام تجاری به عنوان زیربرند کوروت جالب نیست اما این ایده را نیز به طور کامل رد نکرد. ماری بارا می‌گوید ما باید کاملاً در این زمینه دقت کنیم اما در عین حال او اضافه می‌کند: “هرگز نگو هرگز” بنابراین این موضوع که جنرال موتورز در حال ارزیابی ایجاد خودروهای متنوعی زیر برند کورت است در هاله‌ای از ابهام فرو می‌رود.


اینکه یک مارک فرعی از کوروت از نظر مالی ارزش دارد یا نه موضوع بعدی است. حداقل طبق تحلیلی از موسسه تحلیلگر صنعت خودرو، آدام جوناس، چنین برندی می‌تواند ۱۲ میلیارد دلار ارزش جنرال موتورز را بالا ببرد. با این وجود این بستگی به مدل‌هایی دارد که با نام کوروت ارائه خواهد شد. برخی نیز استدلال می‌نمایند که در حال حاضر هم کوروت یک برند است و خودروهایی از طیف‌های مختلف نظیر مدل اسپرت پایه C7 به قیمت زیر ۶۰ هزار دلار تا نسخه ۷۵۵ اسبی ZR1 با قیمت ۱۲۰ هزار دلار را پوشش می‌دهد. با این حال همچنان می‌توان انتظار کوروت تمام الکتریکی و نسخه سدان برای همراهی با نسل جدید موتور میانی C8 را نیز انتظار داشت.


شاید هم اگر موستانگ الکتریکی، موفقیت چشمگیری داشته باشد روزی معرفی شاسی بلند کوروت را نیز به عنوان یک خبر غافلگیرکننده منتشر نماییم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3191 ديدگاه)

    به نظر من ایجاد برند Corvette هم باعث پیشرفت بیشتر کوروت میشه و هم باعث میشه کامارو به پرچمدار شورولت تبدیل بشه و این فرصت را برای شورولت بوجود میاره تا دوباره کامارو را به جرگه رقابت با موستانگ و چلنجر بازگردونه….
    .
    ولی تولید یک شاسی بلند یا سدان پرفورمنس تحت نام کوروت جالب به نظر نمیاد .

    1. Sina

      ۱۴ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      از نظر شما فقط برقی ساختن خوبه ؟؟؟؟؟ پس چی غیر از سدان و شاسی بلند بسازه؟؟؟

  2. Alireza

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (639 ديدگاه)

    هرکاری میکنید فقط اسمشو خراب نکنید ناموسا بزارید همچنان ابهتشو داشته باشه

  3. Ahmadreza 2002

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1460 ديدگاه)

    که مثلا لوکساشون کادیلاک باشند
    اسپورت و سوپر اسپرت ها و شاید یه روزی هایپر اسپورت ها( یه هایپر اسپورت الکتریکی چندان دور از ذهن نیست این روزا هر گاراژی یه دوحه تولید میکند جنرال موتورز که جای خود داره ) کوروت باشند
    و در نهایت اقتصادی هاشون هم شورولت
    منطقی به نظر میاد ولی به شخصه این مدلی رو نمی پسندم

  4. meysam

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    از چی میترسن؟
    همین راهو پورشه چند سال پیش رفت. هم سدان تولید کرد و هم کراس. و باعث افزایش فروش و سود چند برابری شرکت شد. اون موقع هم یادمه طرفداران سنتی پورشه ناراحت شدن اما الان تمام اون ناراحتی ها فراموش شده و روز به روز داره پیشرفت میکنه

    1. علیx76

      ۱۴ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      بخاطر اینبود که عملکرد و کلاس کاین (و اخیرا ماکان) در حد نام پورشه بود
      اگه قرار باشه کوروت ، SUV بزنه باید در حد اسم کوروت باشه
      همونطور که کوروت ZR1 C7 با هوراکان رقابت میکرد ، SUV کوروت هم باید بتونه با اوروس رقابت کنه
      بنظرم بهترین کار ، الگو قرار دادن همون اوروسه
      مشکلی که وجود داره اینه که باید از ابتدا یک پلتفرم برای این خودرو توسعه بده
      چون بنظرم پلت فرم های فعلی جی ام ، پتانسیل و ارزش کوروت رو ندارن
      مثلا پلت فرم جمس یوکان که مال یه دنیای دیگست
      و پلت فرم کادیلاک XT6 و XT5 ، کراس اور های دف جلوی خانوادگی هستن و عمرا توانایی هندل ۶۰۰-۷۰۰ اسب رو ندارن
      به امید روزی که هیچ برندی ، دوستدارانشو نا امید نکنه
      مخلص

  5. شلبى

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (705 ديدگاه)

    به نظرم ایده خوبیه خیلى از کاخونه ها هم سنت شکنى کردن و شاسى بلند تولید کردن اول طرفدارا تردید داشتن ولى بعد تونستن راضیشون کنن منتها به شرطى که واقعا محصولاتى درخور نام کوروت تولید کنن نه مثل اتفاقى که داره برا موستانگ میفته

  6. AMANTE

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1911 ديدگاه)

    اینکه یک برند مجزا بشه خیلی هم خوبه ولی باید این رو در نظر بگیر اگه کوروت اسمش با قیمت معقول و کیفیت خوب عملکرد در خور توجه گره خورده.
    یعنی اگه شاسی بلند ( کراس اوور ) هم بخواد بطور مثال بسازه باید توان رقابت با رقیب هایی مثل جگوار اف پیس و پورشه ماکان و.. داشته باشه در حالی که قیمت پایین تری از اونا داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا