فروش جنرال موتورز در چین پس از بحران ناشی از کووید ۱۹ احیا شده و این غول خودروسازی آمریکایی در سهماههٔ سوم امسال با جوینت ونچرهای خود در این کشور به فروشی بیش از ۷۱۱,۴۰۰ دستگاه دست پیدا کرده که افزایشی ۱۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد. این اولین رشد فروش سهماههٔ جنرال موتورز طی دو سال گذشته محسوب میشود و در این موفقیت، برندهای لوکس این شرکت یعنی بیوک و کادیلاک نقش پررنگی داشتهاند.
فروش بیوک در سهماههٔ سوم سال جاری در چین با ۲۶ درصد افزایش به بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه رسیده است. یکی از موفقترین محصولات این شرکت در چین مینیون لوکس GL8 است که فروش آن طی این مدت با افزایشی ۱۷ درصدی نسبت به سال قبل، از ۵۲ هزار دستگاه عبور کرده است. در همین حال، خانوادهٔ انویژن هم با فروشی بیش از ۳۴ هزار دستگاه، افزایش فروش چشمگیر ۴۸ درصدی را تجربه کرده است که دلیل عمدهٔ آن معرفی مدل جدید انویژن S در ماه جولای است.
فروش کادیلاک نیز در این مدت در چین به بیش از ۶۵ هزار دستگاه رسیده که افزایشی ۲۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان میدهد. کراساوورهای XT4، XT5 و XT6 محصولات پرفروش کادیلاک در چین هستند که با مجموع فروشی بیش از ۴۰ هزار دستگاه، همگی به افزایش فروش این برند لوکس آمریکایی کمک کردهاند. در همین حال، اکوئناکس و نسخهٔ پنجنفرهٔ بلیزر نیز به شورلت کمک کردهاند تا فروش خود را در چین به بیش از ۷۷ هزار دستگاه برساند.
بائوجون و وولینگ هم از برندهای اختصاصی جنرال موتورز برای چین هستند که در سهماههٔ سوم سال جاری، بائوجون بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه فروش داشته و فروش وولینگ هم با ۲۶ درصد افزایش به بیش از ۲۷۰ هزار دستگاه رسیده است. اولین محصول الکتریکی وولینگ یعنی مدل هونگگوانگ مینی EV با فروشی بیش از ۲۸ هزار دستگاه، رسماً به پرفروشترین خودروی پاک در چین تبدیل شده است. جنرال موتورز در حال حاضر بیش از ۱۰ خودروی پاک در چین عرضه کرده که بیوک ولیت ۷، ولیت ۶ پلاگینهیبریدی و هونگگوانگ مینی EV ازجملهٔ آنها هستند.
مهدی موتورز
۲۲ مهر ۱۳۹۹کادیلاک مگه مشکل داشت؟
ali (chevy nova)
۲۲ مهر ۱۳۹۹تبریک به رفقای امریکن کارز
موفقیتهای پی در پی خودروسازی امریکا این روزها به حدی زیاد شده که میشه از اون به عنوان رنسانسی در این صنعت یاد کرد.
Maserati
۲۲ مهر ۱۳۹۹بیوک هم خبری ازش نیست اصلا
AMG_73///
۲۲ مهر ۱۳۹۹این نشونه ابر قدرت شدن چینه
بذارید براتون چنتا مثال بزنم
1.شرکت های آلمانی تو آمریکا کارخونه هاشونو جمع کردن
2.شرکت های آمریکایی به سود خوب توی چین پی بردن و کم کم توجه بیشترشون رو روی بازار چین جمع میکنن
3.بقیه شرکت های اروپایی و ژاپنی هم دارن توجه خودشون رو توی بازار چین میذارن
و این چیزا خودشو توی بخش خودرو زود تر نشون داد
و چینیها هم با کالاهای های ارزون شون بازار های معروف جهانی رو فتح میکنن
مثل کاری که هواوی و شیائومی با اپل کردن///…….
شاید خیلی ها نخوان ولی داره اتفاق میفته///……..
Tesla ?
۲۲ مهر ۱۳۹۹کسی منکر این نیست اما مثالات واقعا مضحک بود
AMG_73///
۲۲ مهر ۱۳۹۹می تونید تا دلتون بخواد بخندید
نامجو
۲۳ مهر ۱۳۹۹آمریکا هم از سال های 1870 به بعد بزرگترین اقتصاد دنیا بوده اما فقط بعد از جنگ جهانی دوم تبدیل به ابرقدرت واقعی شد. یعنی به مدت 70 سال آمریکا بزرگترین اقتصاد دنیا بود در حالیکه امپراطوری بریتانیا و روسیه (و بعد شوروی) به مراتب از آمریکا قدرت بین المللی بیشتری داشتن و به نوعی ابرقدرت به حساب میومدن. در واقع بزرگترین اقتصاد بودن به معنی هژمونی نیست و برای هژمونی بودن باید یک کشور خیلی چیزها داشته باشه که اقتصاد بزرگ فقط بخشی از اونه. توی 70 سال گذشته فقط شوروی و آمریکا و امروز فقط آمریکا اونها رو داره ولی شاید چین تا 20 سال دیگه به چنین وضعیتی دست پیدا کنه و شاید هم دست پیدا نکنه.
srt
۲۲ مهر ۱۳۹۹به نظر من چین کشور مزخرفیه و محصول های اشغالی تولید می کنه حتی درجه یک ترین محصولش که شاید شما بگید چین محصولات خوبی داره اشغاله ولی این محصولات در مقایسه با محصولات امریکا و ژاپن و اروپا درسته ارزونه اما و اما اشغاله فوردم باید بجنبه جنرال موتور و فیات–کرایسلر دارن چموش میشن
درسته یاخیر