بائوجون برندی متعلق به جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز-وولینگ (SGMW) است که محصولات آن در بازار چین عرضه میشود؛ اما این جوینت ونچر قصد گسترش بازار بائوجون به خارج از چین را دارد و به همین دلیل تاکنون کراساوور ۵۳۰ آن با نام شورلت کاپتیوا در کلمبیا و تایلند و با نام امجی هگتور در هند عرضه شده است. حال مقامات SGMW تأیید کردهاند که کراساوور کوچکتر ۵۱۰ نیز به دومین محصول جهانی بائوجون تبدیل میشود.
این خودرو که قرار است مثل برادر بزرگتر خود با برند شورلت در بازارهای خارج از چین عرضه شود، فعلاً با کد CN180S شناخته میشود و رسماً اولین دستگاه آن از خط تولید خارج شده است. گفته میشود این کراساوور سابکامپکت در ماه ژوئن رسماً رونمایی شده و بهتدریج در بازارهای آمریکای جنوبی، مکزیک، خاورمیانه و سایر بازارهای بینالمللی عرضه خواهد شد.
CN180S در ظاهر بهجز لوگو و جلوپنجره تفاوت دیگری با بائوجون ۵۱۰ ندارد اما مشخصات فنی آن هنوز اعلام نشده است. بااینحال انتظار میرود به همان پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بائوجون ۵۱۰ مجهز باشد که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم باید توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صورت گیرد.
MehdiTurbo
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹شورلت با این کار از اعتبار خودش کم میکنه کاملن مشخص شورولتی و امریکایی نیست.
رحیمی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز قبلا هم جنرال موتورز دوو رو خرید و ماشینهای دوو رو با نام شورلت فروخت چه ربطی به اعتبار داره
MehdiTurbo
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹یهو حس کردم چقدر شکل رندر جدید توسان برای نسل بعدش چراغ جلوش و حالتش کپ همونه.
NAVID۰۰۹۸
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اوه اوه اوه اوه
کار داره به جاهای باریک کشیده میشه
ببینید قدرت و پول چیکار میکنه که حتی میتونی یه شورولت آمریکایی را در باطن چینی به مردم دنیا تحویل بدی و این وسط یک شرکت چینی با سابقه بوق میتونه اعتبار یک عمر تلاش چند ده ساله آمریکایی را بخره و وارد بازار جهانی بشه .
یه روزی میگفتن ژاپن تو جنگ با آمریکا پیروز شد ، چون تلفن پاناسونیکش تا کاخ سفید نفوذ کرده زیر دست رئیس جمهور آمریکایی .
حالا چینیها جهان خودرو را دارند برای خودشون میکنن و یواش یواش میبینید تا به خودمون آمدیم ، چین تمام برندهای مطرح را خریده به سبب سرمایه فراوانی که از تولید آشغالهای بیکیفیت و ارزان داشته و حالا وارد بازی جهانی شده ، جهانی که تمامش را خریده .
فکر کن همین چری یا جک که مسخره میکنیم ، شورولت تاهو را با علامت mvm در ایران ارائه بکنند و ما فقط یه زحمت میکشیم و علامت mvm را با شورولت جابجا میکنیم ، از این لحاظ برای ما ایرانیها خوب میشه و کسی هم گیر نمیده که چرا ماشین آمریکایی پلاک میکنید و غیر قانونیه چون مثلاً کرمان موتور مونتاژش میکنه و برای چری یا جک هست اما در اصل حاصل خرید شرکت شورلت و شراکتشونه??? .
خدا را چه دیدین ، شاید شد ، یه دفعه همه سورپرایز میشیم .
Zonda R
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹رنو هم برندش رو روی ال 90 میزنه
نیسان هم میزنه رو ال 90
این کاررو خیلی از شرکت ها انجام میدن
مشخصه شورولت نمیخواد اینو تو امریکا عرضه کنه و تو بازارهای ضعیف که برند شوروبت رو میشناسن عرضه میکنه
NAVID۰۰۹۸
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹آقا قضیه را نگرفتید چی شد .
دوستان رنو داچیا و…. فرق داره با این جریان .
قضیه سر یک شرکت چینی تازه به دورلن رسیده و یک شرکت معتر قدیمی آمریکائیه .
این خیلی حرف توش داره .
یعنی بائوجون به جایی رسیده که با علامت انحصاری شورولت میخواد ورود کنه ، قصیه را درک کنید .
پيمان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز این موضوع فقط یه جور بیزینسه! که تو همه شرکت های خودروسازی چیز رایجیه! مثلاً داچیا که با برند رنو تو اروپا عرضه میشه! یا بعضی مدل های دوج که با نام فیات و لانچیا تو اروپا عرضه میشد!! موضوع جنگ بین قدرتها یا سیاست نیست ! فقط قضیه پوله! شورولت و رنو و برندایه معروف از این راه هم پول درمیارن.. روانشناشیه مشتری هم خوب بلدن و میدونن که مردم به برند پول میدن!
ADAK
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹بله درسته
البته تو اروپا داچیا با برند رنو عرضه نمیشه ها ! با همون آرم داچیا فروش میره
توی ایران و چندتا کشور دیگه که داچیا شناخته شده نیست صرفا آرم رنو روش میزنن
Mohammad
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹البته یه خوبی هم که برای شورولت داره اینه ک دوباره توی بازار جهانی راه پیدا میکنه ومحصولاتشو راحت تر میفروشه
کافر مقدس
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تزهای سطحی و صداسیمانی هم تو پدال فراوان رویت میشه. بعد دوتا سوال بپرسی ب هر جایی میزنن . بله چیزـه راحتی ـه پشت مانیتور تز دادن و استدلال کوچه خیابونی ک همه هم نقل قول و شنیده ست تازه
Owners: Wuling Motors, SAIC Motor (50.1%), General Motors (44%)