جنرال موتورز حدود یک دهه پیش برند هامر را تعطیل کرد اما هماکنون به نظر میرسد احیای آن در حال بررسی باشد. به گفتهٔ چندین منبع که با رویترز گفتگو داشتهاند، جنرال موتورز ممکن است از نام هامر برای طیف جدیدی از پیکاپها و اسیوویهای تمام الکتریکی استفاده کند. طبق گفتهها، این خودروها در کارخانهٔ دیترویت تولید خواهند شد. به گفتهٔ جنرال موتورز، سرمایهگذاری ۳ میلیارد دلاری در این کارخانه انجام گرفته و پیشبینی میشود تولید خودروهای جدید را از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز کند.
فعلاً اطلاعات بسیار کمی در مورد محصولات جدید هامر در دست است اما طبق گزارشها، این خودروها در بخش پریمیوم قرار میگیرند. البته برنامهٔ توسعهٔ تراکها و اسیوویهای الکتریکی جنرال موتورز که BT1 نام دارد صرفاً روی هامر متمرکز نیست چراکه به گفتهٔ رویترز، این شرکت قصد دارد یک کراساوور الکتریکی کادیلاک و یک پیکاپ الکتریکی جیامسی را هم در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند. بااینحال، اولین پیکاپ الکتریکی جنرال موتورز در سال ۲۰۲۱ وارد بازار میشود و به گفتهٔ یک منبع، نام هامر برای این خودرو در دست بررسی است. هنوز تصمیمات نهایی نشدهاند اما طبق گزارشها، این پیکاپ با کُد پروژهٔ O شناخته میشود.
پس از عرضهٔ این پیکاپ به بازار، نسخهٔ پرفورمنس آن نیز در سال ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد. فعلاً هیچ اطلاعاتی از این نسخه وجود ندارد اما میتواند مثل فورد F150 رپتور، نسخهای آفرود باشد. البته این فعلاً در حد یک حدس و گمان است ولی یک سال بعد از این نسخهٔ پرفورمنس یعنی در سال ۲۰۲۳ یک اسیووی الکتریکی هم به بازار میآید. محصولات BT1 جنرال موتورز روی پلتفرم تخته اسکیتی ساخته میشوند و به گفتهٔ یکی از تحلیلگران، پیکاپ الکتریکی این شرکت میتواند ۹۰ هزار دلار یا بیشتر قیمت داشته باشد. برچسب قیمتی بالا میتواند یکی از انگیزههای احیای هامر باشد زیرا این برند هنوز هم با پیکاپها و اسیوویهای گرانقیمت شناخته میشود.
Mohammad
۲۸ مهر ۱۳۹۸جالبه…
MOHAMMAD.DEMON
۲۸ مهر ۱۳۹۸در حالی که خودرو سازان اروپایی با مشکلات مالی مواجه هستن و به فکر کاهش محصولات فروش زیر برند ها کاهش تحقیق توسعه درون سوز ها صرفه جویی مالی هستن
( کاری که جنرال موتورز قبلا انجام داد با حذف سدان ها)
حالا جنرال موتور به فکر تولیدات جدید هست
پیشبینی و بازار یابی جنرال موتورز واقعا خوبه
و روند روبه رشد این کمپانی بعد از سال های سیاه نه چندان دور واقعا خوب بوده
ریخت و پاش نکرده همه محصولات روی خط تولید رو به اوج موفقیت در فروش در بازار رسونده
بازار های مثل چین رو درش اصولی و موفق با ایجاد برند جدید و تولیدات جدید مورد هدف قرار داده
جنرال موتورز در آینده نه چندان دور موفق تر خواهد بود واقعا هوشمندانه کار میکنن
فریدون فرخ
۲۸ مهر ۱۳۹۸همش بخاطر سیاستهای ترامپ هست.
the notorious critic
۲۸ مهر ۱۳۹۸امیدواریم که این غول آمریکایی دوباره احیا شود و شاهد حضور خودرو هایی مانند H2 باشیم.
بی نام
۲۸ مهر ۱۳۹۸در حالیکه بیشتر خودروسازها افزایش تعداد فروش رو در برنامه دارن، جنرال موتورز و فورد بیشتر به دنبال افزایش حاشیه سود هستن حتی اگر به قیمت قربانی کردن چندین محصول باشه. در نهایت همه شرکت ها فقط و فقط و فقط به دنبال راضی کردن سهامدارای خودشون هستن و در این رقابت مشتریا هم برنده هستن چون از رقابت شدید بین خودروسازان سود میبرن. اما بدی این قضیه این هست که از این دهه هیچ خودروی ماندگاری به یاد نمی مونه. واقعاً حسی که کادیلاک الدورادو داره CT6 نداره. یا حس خوبی که مرسدس بنز c class دهه ۹۰ داره بنز c class 2019 با این همه کامپیوتر و الکترونیک پیشرفته نداره. بی ام و و تویوتا و فورد هم همنطور
امیر
۲۹ مهر ۱۳۹۸کاملا با شما موافقم
این مطلب خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده و گاها ناراحت میشم ک کل دنیا داره به همین سمت پیش میره(چه صنعت خودروسازی و چه صنعت موبایل و…)
متاسفانه نمیشه کاریش کرد و علایق بشدت عوض شده
بی نام
۲۹ مهر ۱۳۹۸چاره ای نیست داداش
ایمان
۲۸ مهر ۱۳۹۸کانال یوتیوب carwow یک رقابت آفرودی جالب بین :
جیپ رانگلر ، سوزوکی جیمنی و مرسدس بنز G کلاس
برگزار کرده که دیدنش خالی از لطف نیست ??
datsun
۲۸ مهر ۱۳۹۸جیمنی کوچولو پا به پایی جیپ و جی واگن تو همه مسیرها میرفت جالب بود.
یانکی
۲۹ مهر ۱۳۹۸یه تست احمقانه بود.این یارو هم بیشتر دنبال کوبوندن آمریکاییهاست.یه شیب معمولی رو نشون میده که رانگلر اونم نسخه روبیکان نمیتونه بره بالا بعد جیمنی و جی میرن بالا.
Elmiraj
۲۹ مهر ۱۳۹۸مقایسه چرتیه…
دوئل آفرودی یعنی مقایسه رقبا در توانایی شان در گذر از بیراهه…
.
امتیاز دهی بر اساس تایم گیری در مسابقه درگ و پیست بدرد می خوره ، نه آفرود…!!!!!!!
میلاااا
۳۰ آبان ۱۳۹۸خدایا میشه یکبار ما مردم ایران هم بتوانیم جای پراید …. سوار همچین ماشین هایی بشیم
یا باید با حسرت از این دنیا بریم