تاکنون نسل جدید شورلتهای تاهو و سابربن و همینطور کادیلاک اسکالید را دیدهایم و حالا این فرصت را داریم که نسخهٔ جیامسی از نسل جدید اسیوویهای فول سایز جنرال موتورز را هم ببینیم چراکه یک پروتوتایپ از جیامسی یوکان مدل ۲۰۲۱ رؤیت شده است. هرچند این خودرو بهطور کامل با پوششهای استتاری پوشیده شده است اما قسمتهای مهم آن مثل چراغها، سپرها و جلوپنجره تا حدودی مشخص است و نشان میدهد که چگونه جیامسی ظاهر اسیووی فول سایز خود را از تاهو و سابربن جدید متمایز کرده است.
به نظر میرسد این پروتوتایپ، نسخهٔ کوتاه یوکان باشد که معادل شورلت تاهو محسوب میشود درحالیکه یوکان XL با فاصلهٔ محوری کشیده، پسرعموی شورلت سابربن خواهد بود. نمای جلویی یوکان جدید با چراغهای مربعی و جلوپنجره بزرگ و برجسته، شباهت زیادی با پیکاپ سییرا دارد؛ اما تمایز عمدهٔ اسیووی فول سایز جیامسی با تاهو فقط در قسمت جلویی است زیرا طراحی قسمت عقب یوکان کاملاً با اسیوویهای شورلت یکسان بوده و از آنها قابلتشخیص نیست.
علاوه بر این، زیر پوست یوکان جدید هم کاملاً با تاهو و سابربن یکسان است زیرا این خودرو روی همان پلتفرم جدید اسیوویهای شورلت ساخته شده است که ویژگی مهم آن سیستم تعلیق مستقل چند اتصالی عقب است. با توجه به رشد اندازهٔ این اسیوویها، فضای صندلیهای عقب و همینطور فضای بار در نسل آیندهٔ یوکان به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت. همچنین انتظار میرود زیر کاپوت این ماشین همان موتورهای قبلی شامل نمونهٔ ۵.۳ لیتری V8 پایه و ۶.۲ لیتری V8 در نسخهٔ دنالی قرار گیرد اما موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی دیزلی جدید هم به این لیست اضافه خواهد شد.
بهاحتمالزیاد جیامسی ویژگیهای منحصربهفردی را در یوکان و یوکان XL جدید ارائه خواهد کرد تا فاصلهٔ آنها با شورلتها بیشتر شود؛ اما بزرگترین تفاوت این خودروها در قیمت خواهد بود زیرا طبیعتاً یوکانها از همتای شورلتی خود گرانتر هستند که این اختلاف قیمت در پرچمدار این خانواده یعنی نسخهٔ دنالی که کاملاً مجهز بوده و از مقادیر فراوانی کروم برخوردار است، به اوج خود خواهد رسید. نسخهٔ آفرود AT4 هم بخشی از خانوادهٔ یوکان جدید خواهد بود و تقریباً برابر با نسخهٔ Z71 شورلت است. انتظار میرود نسل جدید جیامسی یوکان اوایل سال ۲۰۲۰ رونمایی گردد.
NAVID۰۰۹۸
۲۲ آذر ۱۳۹۸ماشینهای آمریکایی ساخته شدن برای قیافه گرفتن و لَم دادن روی صندلی به همراه ژست گرفتن به سبک گانگستری (( اصلاً حالشون به همینه )) .
اصلاً طرفدار آمریکایی هم نباشی ، ولی باز دوسشون داری .
دیروز ، یه تست رانندگی از دوج چارجر هلکت تو خیابونهای آمریکا دیدم با مجری گری علی بخردی ، جالب بود که هر زمانی گاز میداد و شتاب میگرفت ، ناخداگاه در تمام مدت لبخند میزد و از هیجان میخندید که گویی قلقلک میکنه آدم را از صدای رَعب آور و شتاب بالا که با قیمت کم به چنین قدرتی
حدود ۷۰۰ hp دسترسی پیدا میکنید .
دیروز دیدم در یوتیوب به نام (( گاراژ بخردی )) . ببینید ، مطمئناً حال میکنید .
آمریکایی ها رو دوست دارم ولی طرفدار دوآتیشه نیستم ، اما واقعاً پُرهیبت هستند و آدم از صدای غُرش اگزوزشون کِیف میکنه .
Malt hill
۲۲ آذر ۱۳۹۸علی بخردی فوق العاده هست?
http://www.instagram.com/garagebekhradi
مزدا
۲۲ آذر ۱۳۹۸پدال چرا از هایلندر ۲۰۲۰ مقاله نمیزاری ??
جزو خودروهای هست که خیلی دوسش دارم ولی خیلی کم پدال بهش پرداخته
gonzal
۲۲ آذر ۱۳۹۸کفم برید از دیدن یوکان!
شاهین
۲۲ آذر ۱۳۹۸اتفاقا منم دیدمش
توی همون فیلم علی کلی ایراد گرفت از کیفیت ادوات داخلی مثل داشتبرد، دروغ چرا اقا واقعا کیفیت بدی داشت داشتبردش کاملا مشهود بود توی فیلم. اما زمانی که گاز میداد خود علی کلی ذوق میکرد بابت اسپین شدن ماشین و همچین صدای ماشین
همه اینا کنار هم شدنی نیست اگرم باشه گرون درمیاد، یعنی قدرت بالای 700 اسب و متریال خوب
از طرفیم کیفیتشون همچین بدم نیست درحد گاری های ما باشه که بعد از دو سال کارکرد میبینی روپوش درب از جاش کنده بشه یا کل ماشین به صدا بیوفته. همون چارجر فکر کنم یک سال کارکرد بود ازش تعریف میکرد
ایمان
۲۲ آذر ۱۳۹۸طوفان غول های جنرال موتورز
آدم عشق میکنه این ماشین ها رو می بینه
سه برادر دوست داشتنی : شورولت ، GMC و کادیلاک
همراه با سه رقیب دیرینه : دوج ، RAM و فورد
چه اسامی با اُبهتی ؛ آخ قلبم
FLANKER
۲۲ آذر ۱۳۹۸خوبه ولی مشکل ماشین های جی ام سی دنده فرمونی بودنشونه خیلی بدم میاد
Elmiraj
۲۲ آذر ۱۳۹۸یعنی نهایت ابهت هست این لامصب…
.
در روزگاری که اکثراً دنبال کراس اور های بی هویت رفتن ، این سه گانه آمریکایی روز به روز غول تر و با ابهت تر از قبل میشن .
.
.
شدیداً منتظرم ببینم جیپ واگونیرچه غولی از آب درمیاد…
K1
۲۲ آذر ۱۳۹۸منم از ظلم امریکا متنفرم از همه سیاستمدار هاشون
ولی ماشین های عشقی دارن