جنرال موتورز با وجود افزایش در تولید، با تقاضای بالایی در بخش وانتهای بزرگ و تراکهای سنگینوزن در ماههای آینده مواجه شده است.
رویترز از قول مقامات جنرال موتورز نوشته است که اضافه تولیدی بین ۴۸ هزار تا ۶۰ هزار دستگاه در این بخش پیشبینی میشود. در این میان نکته جالب کاهش فروش برخی اسیوویهای بزرگ جنرال موتورز نسبت به هفت ماه گذشته است. بنا بر آمار فروش جنرال موتورز در ماه جولای، سابربن با ۳.۵ درصد و جمس یوکون با ۱۱ درصد کاهش در فروش از جمله مهمترین مدلهایی هستند که خریداران از آنها روی گرداندهاند. البته مدلهای دیگر جنرال موتورز در این بخش همچنان از فروش مناسبی برخوردارند. برای مثال مدل اسکالید بهویژه دو مدل پایه و ESV اسکالید با رشد چشمگیر ۲۷ و ۴۸ درصدی روبرو شدهاند. وانتبارهای بزرگ جنرال موتورز هم روزهای خوبی را میگذرانند و سیرا محصول جمس با افزایش فروشی معادل ۹ درصد و سیلورادو محصول شورولت نیز با رشد فروشی معادل ۱۷.۵ درصد روزهای خوبی برای جنرال موتورز به ارمغان آوردهاند. کارخانه آرلینگتون واقع در تگزاس نیز که به منظور مونتاژ مدلهای سابربن، یوکون، اِنویژن و اسکالاد ساخته شده از روزهای گذشته یک شیفت جدید کاری اضافه نموده تا با این کار اهداف جنرال موتورز برای تولید بیشتر را محقق سازد. این کارخانه قادر است در صورت عدم اشکال در خطوط تولید، در هر شیفت کاری بیش از ۴۰۰ دستگاه اس یو وی بزرگ بسازد و در صورت کار سه شیفته این میزان تا ۱۲۰۰ دستگاه در شبانهروز قابل افزایش است. ماه گذشته میلادی بود که مقامات خودروساز شماره یک آمریکا از سرمایهگذاری ۱.۴ میلیارد دلاری در این کارخانه و مدرن سازی تجهیزات آن خبر داده بودند و از برنامه خود برای صرف ۵ میلیارد دلار در این کارخانه بزرگ آنهم در یک بازه زمانی سه ساله سخن گفتند. این کارخانه از آنجا از اهمیت بالایی برخوردار است که نیمی از سود عملیاتی سالانه جنرال موتورز از محل فروش خودروهایی بهدست میآید که در این کارخانه ساخته میشود. این کارخانه که سال گذشته ۲۸۶ هزار دستگاه از اس یو وی های جنرال موتورز را ساخت، در نیمه اول امسال توانسته است با رشدی ۲۶ درصدی بیش از ۱۵۱ هزار دستگاه خودرو بسازد. رویترز از قول تحلیلگران بازار نوشته است که جنرال موتورز با این شرایط سود مورد نظر خود را عملیاتی نموده و به لطف فروش مناسب این مدلها حاشیه سود مناسبی را بهدست خواهد آورد. همه اینها در حالی است که مقامات جنرال موتورز از حفظ کارخانه اوشاوا در اونتاریو کانادا نیز تا سال ۲۰۱۷ خبر دادهاند. بر طبق برنامه جنرال موتورز این کارخانه قرار است تعطیل شود. جیمز کین سخنگوی جنرال موتورز با تأیید شرایط مناسب جنرال موتورز گفته است: ” وضعیت فروش شاسیبلندهای بزرگ جثه ما بسیار مناسب است و ما بهشدت تلاش میکنیم تا ضمن پاسخگویی به تقاضاهای متعدد، با ابتکارات خلاقانه این رشد فروش را همچنان حفظ و یا افزایش دهیم.منبع: reuters
m.tn
۲ شهریور ۱۳۹۴خدای شاسی بلند ها تا ابد ده = اسکالید
آرمااااان
۳ شهریور ۱۳۹۴http://gizmiz.com/ford-f-750-truck-luxury-travel/
به به
امین
۲ شهریور ۱۳۹۴اگه یکی از اتومبیل های تولید داخل با افزایش تقاضا رو به رو میشد ُ مرحله اول اسم نویسی میکردن ُ انبار میکردن ُ یه سری تو بازار سیاه با چند برابر قیمت میفروختن ُ بعد از اینکه خووب قیمتش رفت بالا تحویل مردم میدادن…
البته تو این مراحل خیلی بعید به نظر میرسه که ازش چیزی باز نکنن با کیفیتش پایین نیاد
نمونش همینه که میگن سری اولش رو بخرین :))
علي
۲ شهریور ۱۳۹۴من به شخصه لذت میبرم از دیدن این همه زیبائی و ابهت و قدرت در اینجور ماشینها الخصوص کادیلاک که سر آمد همشون میشه . ولی خوب چه فایده ما اگر فرض بگیریم ورود پیدا کنند به شهرهای شلوغ ایران به جایی اینکه زیر پای ی سری خانواده ها با جمعیت حداقل ۵ نفر به بالا بیوفته و لذت ببرند از زندگیشون متاسفانه زیر پای ی مشت بچه های مجرد تازه به دوران رسیده میوفته و شروع میکنند به دور دور کردن تو خیابونهای تنگ و شلوغ که نه جای پارک داره نه امنیت و با فخر فروشی کردن و سرو صدا کردن جز اینکه دیگران را نسبت به خودشون و ماشیناشون متنفر میکنند و به ترافیک و اعصاب خوردیمون اضافه میکنند چیزه زیادی نصیب این ملت با این همه مشکلات ریشه ای نمیشه هیچ، بلکه اضافه هم میشه. به امید روزی که زمینه برای استفاده از این وسیله ها چه فرهنگی و چه زیر ساختی و حتی اقتصادی اول فراهم بشه بعد با خیال راحت ورود پیدا کنند تا صحیح ازشون استفاده بشه.
جواد
۲ شهریور ۱۳۹۴اگه کادیلاک به خاطر قیمت فاکتور بگیریم من ازGMCخیلی خوشم میاد با ابهت هستش مخصوصا مدل یوکان دنلی
سجاد
۲ شهریور ۱۳۹۴عاشق شاسی بلندای فول سایز آمریکاییم، چه حسه خوبی داره یکیشون تو حیاط خونت پارک باشه یجوری که فقط به اندازه ی رد شدن ی نفر جا بمونه تو حیاط????
.Mr MARS.
۲ شهریور ۱۳۹۴اس یو وی فقط کادیلاک و رنج روور
احمد باقری
۲ شهریور ۱۳۹۴ماشین کادیلاک خیلی باحاله.
سامان از تبریز
۲ شهریور ۱۳۹۴با این پیشرفت جنرال موتورز احتمالا صدر جدول رو از چنگ تویوتا و فولکس واگن پس بگیره
چون واقعا ماشینهای جدیدش نسبت به فیمتش فوق العاده هست
فریا
۲ شهریور ۱۳۹۴GM
اسمش عشقه ♥ ♥ ♥
ashkan
۲ شهریور ۱۳۹۴اسکالید و دیگر هیچ
Archi KHAN
۲ شهریور ۱۳۹۴اصلا صدر جدول پا گنده ها متعلقِ به جنرال موتورز و آمریکاست …
والسلام.
اسکالید / آکادیا / یوکان و … همه رو عشقه ه ه
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲ شهریور ۱۳۹۴یوکان XL دنالی
AHMADREZA
۲ شهریور ۱۳۹۴دمشون گرم
road
۲ شهریور ۱۳۹۴فوق العاده زیبا و باوقار
اصالت ماندگار
M3 RS 4D
۳ شهریور ۱۳۹۴Cadillac Escalade خیلی عالیه …
امید وارم که کادیلاک با جدا شدنش از GMC بتونه بیشتر از الانش پیشرفت کنه و خدمات عالی تری از عالی بده ….
M3
۳ شهریور ۱۳۹۴منظورت همون GM دیگه D:
MPH
۳ شهریور ۱۳۹۴ایول همشون خیلی غولن…
mohammad
۷ شهریور ۱۳۹۴به اینا میشه گفت اشرف شاسی بلندای دنیا
ابوالفضل
۱۲ آذر ۱۳۹۴خدایش باید شرکتای ما از اونا یاد بگیرن حالا ک میدونیم عرضه ساختن اونجور ماشینارو ندارن ماشین بی ارزش ایرانی رو چند برابر ندن دست مردم.
ابوالفضل
۱۲ آذر ۱۳۹۴بیست ساله که ماشین پراید دست مردم میدن هر روز کیفیت بدتر از دیروز بعد میکنن وانت افتخارم میکنن چیزی جز سر افکندگی نیست صنعت خودرو سازی ایران برای مردم
american muscle
۱۸ فروردین ۱۳۹۵اوفففف کادیلاکه چی بود.خیلی خوشکل بود لامذهب