سؤالاتی زیادی در ذهن افراد وجود دارد: آیا جی ام سی از هامر الکتریکی جدید در ۲۰ می رونمایی خواهد کرد؟ تا پیش از شیوع ویروس کرونا در جهان این تاریخ برای معرفی این خودرو تعیین شده بود اما وضعیت کنونی به شدت وضعیت را وخیم کرده است.
آخرین باری که اخبار را بررسی کردیم به ۳۱ مارس رسیدیم که سخنگوی جنرال موتور گفته بود به دقت وضعیت را زیر نظر دارد و فعلاً تصمیمی برای لغو مراسم معرفی این خودرو اتخاذ نشده است.
هماکنون برخی منابع خبری مدعی شدهاند رونمایی این خودرو به خاطر همهگیری ویروس کرونا لغو شده است.
در خبرها آمده که دعوتشدگان به این مراسم اطلاعات بیشتری درباره برگزاری آن دریافت نکردهاند. همچنین از آنجایی که کارخانههای جنرال موتورز تعطیل هستند بنابراین توسعه این پیکاپ الکتریکی شاید به تعویق افتد و نهایتاً چنین مراسم بزرگی هم در میشیگان برگزار نشود، مراسمی که بیش از ۲ هزار نفر را باید در کنار یکدیگر جمع کند.
اگرچه تصمیم به لغو مراسم رونمایی از هامر الکتریکی منطقی به نظر میرسد اما فعلاً چیزی بهصورت رسمی اعلام نشده است.
بد نیست بدانید هامر الکتریکی بهصورت پیکاپ و با نام جی ام سی عرضه خواهد شد و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۵۹۲ نیوتون متری خواهد داشت. این خودرو طبق تخمینهای رسمی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه خواهد داشت.
بهروزرسانی: سخنگوی جنرال موتورز اعلام کرد این شرکت واکنشی به گمانهزنیها نشان نمیدهد. اگرچه این سخن تفسیرهای گوناگونی میتواند داشته باشد اما به نظر میرسد فعلاً تصمیم به لغو مراسم گرفته نشده است. با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا اصلاً مشخص نیست احتمالاً تمامی گزینهها روی میز بوده و به احتمال زیاد طی چند روز آینده تصمیم نهایی دراینباره اتخاذ خواهد شد.
[دانلود ویدئو]
سامان اذری
۳۱ فروردین ۱۳۹۹پانزده هزارو ششصت نیوتن گشتاور ؟????
بنز اکسور گشتاورش ۲۱۰۰ نیونتن هست
این یعنی هفت برابر بیشتر از از کشنده اکسور و ۶ برابر بیشتر از ولوو fh
ایول ✌️???
مسعود
۳۱ فروردین ۱۳۹۹بعید میدونم منظور همون ۱۵۶۰ هست فکنم اشتباه شده
Elmiraj
۳۱ فروردین ۱۳۹۹گشتاور تولیدی الکتروموتور ها رقمی بین ۱۱۵۰ تا ۱۴۰۰ نیوتون متر خواهد بود .
این گشتاور سر چرخ هاست .
NAVID۰۰۹۸
۳۱ فروردین ۱۳۹۹چطور این گشتاور را به کنترل در میاورند
چطور اتاق متلاشی نمیشه هنگام گاز دادن
شاسی چطور کنترل باب تحمل این کشتاور را داره
اینطور باشه که دیگه بالا رفتن از کوه اورست هم براش بچه بازیه .
با این گشتاور اگر اشتباه نکرده باشه مقاله ، میشه به عنوان بوژیکش هم اَزَش استفاده کرد .
شلبى
۳۱ فروردین ۱۳۹۹عکس اول اون کانسپت دو در چقدر زیباست استایلش ادمو یاد بلیزر میندازه
امیدوارم یه نسخه دو در شبیه همین کانسپت تولید بشه
رزیتا
۳۱ فروردین ۱۳۹۹تعداد محدودی هامر تو کشور هستش که تو بازار خودرو با قیمتای میلیاردی خریدو فروش میشن ، سری H2 هامر که واسه اولین بار سال ۱۳۹۵ سرو کله ش تو بازار ایران پیدا شد و دقیقا” یه دهه قبل تولیدش واسه همیشه متوقف شدو نسل جدیدی از اون هنوز نیومده تو بازار
علي-كيوج
۳۱ فروردین ۱۳۹۹با احترام به خانوم رزیتا اکثر کاربرهای سایت پدال دارای اطلاعات خیلی بالای خودرویی هستند و این صحبتهایی که شما مطرح میکنید رو همه رو از قبل اطلاع دارند،مرسی
یانکی
۳۱ فروردین ۱۳۹۹چه ایرادی داره داداش من کیف میکنم یه بانو عشق ماشین باشه.دمش گرم و سرش خوش باد
رزیتا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹@علی-کیوج
چه اطلاعاتی که از قبل درباره ماشینا وجود داره و چه اطلاعاتی که درباره ماشینای جدید میاد بیرون ، همه مون همونا رو میخونیم ، مگه غیر از اینه ؟ مثلا ” اطلاعاتی که شما دارین چه فرقی با بقیه داره !!؟ میشه توضیح بدین !!؟؟ خواهشا” حرفای غیر معقولو غیر منطقی نزنین
رزیتا
۳۱ فروردین ۱۳۹۹حالا مثلا” شما اطلاعات که مد نظر شماست چه جور اطلاعاتیه ؟ اطلاعات مریخی ؟ خواهشا” یه حرفی بزنین که منطقی باشه و با عقل جور در بیاد
علي-كيوج
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹خانوم محترم منظور من اینه که شما یه حرفهای میزنید که واسه اکثر کاربرها عادیه،البته منکر اطلاعاتتون نیستم ولی نه واسه این سایت که همه بچه ها اطلاعات و دانش خودروییشون بالاست،مثلا میگید پورشه ۹۱۱ خودرویی که نسل قبلیش در ایران موجوده و دو دره و بعضی مدلاش سقفش کروکه این اطلاعات واسه جمع خودمونیتون خوبه ولی نه واسه اینجا،در کل منظور من اینه که لِوِل اینجا بالاتره نسبت به سایتهای خودرویی دیگه و بعضی از کامنتها نه همشون یکم عادی
رزیتا
۳۱ فروردین ۱۳۹۹در ضمن اصلا” تابلو نیستش که شما همون جوکر هستی با یه اسم کاربری دیگه !
Elmiraj
۳۱ فروردین ۱۳۹۹متاسفانه کنفرانس روز باتری تسلا هم یک ماه به تعویق افتاده در حالی که طبق برنامهریزی گذشته این مراسم باید چند روز دیگر برگزار میشد ، ولی موکول شد به اواسط ماه آینده…
♤Angus_812♤
۳۱ فروردین ۱۳۹۹با این اوصاف تسلا سایبرتراک دیگه شانسی تو بازار نداره
من خودم حاظرم دو برابر خرج کنم ولی ماشین با اصالت و طراحی زیبا داشته باشم
نه تازه کاری مثله تسلا
از هیچ کدوم از ماشینا تسلا خوشم نیومد با اینکه پرفورمنس بالایی دارن ولی جذابیت ندارن نسبت به بقیه ماشینا آمریکا و اروپا
mehdi
۳۱ فروردین ۱۳۹۹سایبر تراک تست ایرودینامیکیش رودیدی؟
خیلی خیلی از اف150 بهتر عملکرده هوا رو به خوبی میشکافه با شیبی که روی جلو ماشین طراحی شده
کاش بجای بدی های یه طراحی بیشتر به خوبی های سایبر تراک فکر میکردیم
♤Angus_812♤
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹مطمعن باش تمام اون ۶۰۰ هزار سفارش فقط برا ظاهرش بود نه آیرودینامیک و نه کاربردی بودن
Khosrow
۳۱ فروردین ۱۳۹۹صفر تا صد زیر 3 با این ابعاد نه برای مردم و ماشین های دیگه جذاب باشه – وحشت اور هم هست / ماشینها شدن نماد ذهن ادمها – خراب و خراب تر ..
MAHDI
۳۱ فروردین ۱۳۹۹به نکته جالبی اشاره کردی.یه جا خوندم درصد زیادی از خریداران تسلا همون ساعات اول و حتی جلو نمایشگاه تصادف کردن بخاطر شتاب غیرعادی الکتریکی ها.کلا چنین شتابی در سکوت و در ظاهر یه سدان یا SUV خودش خیلی خطرناک میشه.
جالب اینجاست اون تصادفی ها بیشترشون نسخه پرفومنس مدل 3 و نسخه SP100D و X P100D بودن یعنی با نسخه عادی که شتاب کندتری دارن مشکلی نداشتن.
Hadi
۳۱ فروردین ۱۳۹۹با گشتاورش میشه کوه رو جا به جا کرد…
خیلی زیاده…
پيمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۹فوق العادست!! امیدوارم برند دوست داشتنیه هامر به طور کامل با مدلهای جدید و به روز شده h2 وh3 به صنعت خودرو برگرده!! و همین آرزو رو برای پونتیاک هم دارم!! خیلی جاش خالیه!!!
رضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹طبق سایت motor1 گشتاور ۱۵۵۰۰ تو دیفرانسیل اندازی گیری شده و رو خروجی چرخها خیلی پایینتره ، و شتاب زیر ۳ ثانیه قابل دسترسیه