جنرال موتورزجی ام سی

بازگشت رسمی هامر با پیکاپ الکتریکی 1000 اسبی جی‌ام‌سی

تقریباً یک دهه پس از خروج آخرین هامر از خط تولید، این نام دوست‌داشتنی بازگشته و از هر زمان دیگری قوی‌تر شده است. البته هامر جدید با خودروهایی که قبلاً از این برند دیده‌ایم کاملاً متفاوت است زیرا این یک پیکاپ تمام الکتریکی تحت برند جی‌ام‌سی است که نمایی اجمالی از آیندهٔ الکتریکی جنرال موتورز را نشان می‌دهد. هرچند جی‌ام‌سی هامر EV بسیار مدرن‌تر از مدل‌های قبلی H2 و H3 به نظر می‌رسد اما در طراحی بیرونی کاملاً به میراث هامر پایبند است.

در جلوی خودرو چراغ‌های باریک H شکلی جایگزین نمونه‌های گرد محصولات قبلی هامر شده و در بین آن‌ها جلوپنجرهٔ باریک چراغ‌داری جای گرفته است. در این قسمت سپر بسیار بزرگ و صفحه محافظ زیرین آن‌هم جلب‌توجه می‌کند که توانایی‌های آفرود خودرو را به بیننده القاء می‌کنند. در پروفیل جانبی هامر خط کمر بالا و پنجره‌های کوتاه به همراه خط سقف نسبتاً صاف با پانل‌های قابل برداشتن به چشم می‌خورد که تجربهٔ رانندگی در هوای آزاد را فراهم می‌کند. این پانل‌ها شفاف هستند و هنگام برداشتن می‌توان آن‌ها را در صندوق بار جلو قرار داد.

چراغ‌های عمودی LED و سپر وظیفه سنگین با حلقه‌های بکسل D شکل از ویژگی‌های طراحی بخش عقبی پیکاپ الکتریکی هامر هستند. این پیکاپ همچنین مثل جی‌ام‌سی سی‌یرا به درب پشتی چندمنظورهٔ شش حالته مجهز شده و شیشهٔ عقب آن‌هم به‌صورت برقی پایین می‌آید. با توجه به اینکه در طراحی هامر EV اهداف آفرودی مدنظر بوده است، جنرال موتورز آن‌را به‌صورت استاندارد به تایرهای ۳۵ اینچی گودیر رانگلر مجهز کرده است. به لطف این تایرها، هامر EV می‌تواند از موانع عمودی با ارتفاعی تا ۴۵۷ میلی‌متر عبور کرده و در عمق ۶۱۰ میلی‌متری آب حرکت کند؛ اما اگر این هم کافی نباشد، لاستیک‌های بزرگ‌تر ۳۷ اینچی هم برای آن قابل سفارش خواهد بود.

هامر EV در داخل طراحی بسیار مدرن و منحصربه‌فردی دارد که یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر ۱۳.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند. این نمایشگر بزرگ امکان دسترسی به سیستم اولترا ویژن هامر را فراهم می‌کند که به حداکثر هجده دوربین مختلف مثل دوربین‌های زیر خودرو برای جلوگیری از برخورد با موانع مجهز است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هامر همچنین از ویجت‌های آفرود هم برخوردار است که اطلاعاتی در مورد وضعیت مسیر و عملکردهای خودرو را نشان می‌دهد. این پیکاپ الکتریکی همچنین به آخرین نسخه از سیستم رانندگی نیمه‌خودکار سوپر کروز هم مجهز شده که امکان رانندگی بدون دخالت دست در بیش از ۳۲۰ هزار کیلومتر از بزرگراه‌های آمریکا و کانادا را فراهم می‌کند.

هامر EV در ابتدا صرفاً با قوی‌ترین نسخهٔ خود به بازار عرضه می‌شود. این مدل به سه موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. البته همه مطمئن هستیم که این عدد گشتاور چندان واقعی نیست و احتمالاً نشان‌دهندهٔ گشتاور محل تماس لاستیک‌ها با مسیر است که همیشه بالاتر از گشتاور واقعی موتور است. طبق گزارش کارانددرایور، موتورهای الکتریکی هامر احتمالاً نزدیک به ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند که البته این هم عدد چشمگیری است. به لطف نیروی این موتورها، پیکاپ الکتریکی هامر در صورت استفاده از لانچ کنترل ظرف تنها ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

انرژی موردنیاز این موتورها توسط باطری‌های جدید جنرال موتورز موسوم به اولتیوم تأمین می‌شود که هنوز ظرفیت آن‌ها اعلام نشده اما با هر بار شارژ امکان پیمودن بیش از ۵۶۰ کیلومتر را برای این پیکاپ الکتریکی قدرتمند فراهم می‌کنند. این باطری‌ها همچنین از قابلیت شارژ با شارژرهایی با حداکثر ظرفیت ۳۵۰ کیلووات برخوردار هستند که ظرف ۱۰ دقیقه شارژ، حدود ۱۶۰ کیلومتر به بُرد خودرو اضافه می‌کنند.

این اعداد برای یک پیکاپ دیوانه‌وار هستند اما ویژگی‌های چشمگیر هامر EV به اینجا ختم نمی‌شود زیرا این ماشین به سیستم فرمان گیری چهارچرخ با قابلیت CrabWalk یا خرچنگ هم مجهز شده است. این سیستم در سرعت‌های پایین به چرخ‌های عقب زاویهٔ مشابهی با چرخ‌های جلو می‌دهد و امکان حرکت مورب را برای پیکاپ فراهم می‌کند. به گفتهٔ جی‌ام‌سی، این ویژگی موجب بهبود مانور پذیری خودرو در مسیرهای پُرچالش می‌شود. علاوه بر این، هامر EV به سیستم تعلیق بادی تطبیقی با حالت Extract هم مجهز شده که می‌تواند ارتفاع تعلیق را تا ۱۵۰ میلی‌متر افزایش دهد.

اولین نمونه‌های هامر EV که در پاییز سال آینده به بازار عرضه می‌شود از نوع Edition 1 خواهد بود که ۱۱۲,۵۹۵ دلار قیمت دارد. مطمئناً این هرگز رقم ارزانی نیست اما نسخهٔ Edition 1 کاملاً مجهز بوده و به‌صورت استاندارد از سقف باز شونده، حالت رانندگی Watts to Freedom، کمک‌فنرهای تطبیقی، پکیج آفرود با زره محافظ زیر خودرو، سیستم فرمان گیری چهارچرخ با CrabWalk و سیستم سوپر کروز برخوردار خواهد بود. همهٔ هامرهای Edition 1 با رنگ بیرونی سفید و تریم داخلی برنزی ارائه می‌شوند.

یک سال بعد از عرضهٔ اولیهٔ هامر EV یعنی در پاییز سال ۲۰۲۲ یک نسخهٔ ارزان‌تر ۱۰۰ هزار دلاری با نام 3X ارائه خواهد شد. این مدل هم به سه موتور مجهز خواهد بود اما قدرت آن‌ها به ۸۰۰ اسب بخار و بُرد خودرو به حدود ۴۸۰ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند. سپس در بهار سال ۲۰۲۳، مدل 2X با قیمت ۹۰ هزار دلار به بازار می‌آید. این مدل به قوای محرکهٔ دو موتوره با ۶۲۵ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود اما علیرغم کاهش قدرت، همچنان می‌تواند بیش از ۴۸۰ کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند؛ و سرانجام یک سال بعد در بهار ۲۰۲۴ نیز مدل پایه با قیمت ۸۰ هزار دلار عرضه خواهد شد. این مدل از همان موتورهای مدل 2X استفاده می‌کند اما بُرد آن به حدود ۴۰۰ کیلومتر کاهش میابد.

جی‌ام‌سی هامر EV در Factory Zero جنرال موتورز تولید می‌شود و این شرکت هم‌اکنون رزرو خرید آن‌را با مبلغ ۱۰۰ دلار آغاز کرده است.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    شباهت بیش از حدش به واگونییر تو ذوق می زنه. مشخصات فنیش ولی عالیه

    موافقم 14
    مخالفم 72
    1. ممد ژانگولر

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (4151 ديدگاه)

      هامر برقی شده یعنی تکلیف کل صنعت خودروسازی مشخصه

      خداحافظ هیبریدیهای سرکاری

      موافقم 58
      مخالفم 9
      1. Aria

        ۳۰ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (351 ديدگاه)

        فک کنم ایلان ماسک افسرده شده

        موافقم 47
        مخالفم 9
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۳۰ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (10478 ديدگاه)

        میگم مگه قرار نبود زیر پست بقیه ریپلای نکنند ؟
        مگه مسئولان پدال و آقای دهقان قبلاً تذکر نداده بودن ؟

        پس چجوریه که این آقا و برخی دیگر اینقدر راحت میان ریپلای میکنند و مثلاً چی را میخوان برسونند ؟

        پس از این به بعد بهتره همه با هم زیر پست دیگران ریپلای کنیم که شاخ بودن خودمون را بیشتر برسونیم و همرنگ شویم !

        این آقایی که ریپلای میکنه ، دقیقاً مثل همون راننده‌هائیه که بزور خودشون را میکنند تو صف خروج از اتوبان از لاین سرعت به فرعی و … .

        موافقم 28
        مخالفم 13
        1. Aria

          ۳۰ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (351 ديدگاه)

          ن بابا…!
          بچه ها سس ماس پلی کنید???

          موافقم 16
          مخالفم 16
    2. M.A.S

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (849 ديدگاه)

      به نظر من ولی علاوه بر ظاهرش مشخصاتش هم خوب نیست
      اخه هامر باید غران باشه
      وحشی و پر سر و صدا باشه
      بنزینی باشه…
      چه دلیلی داره رپتور بنزینی یا رم TRX هیجان انگیز رو رها کنیم
      این برقی که داره از اسم باشکوه هامر سوء استفاده میکنه بخریم؟

      موافقم 6
      مخالفم 38
    3. یانکی

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2352 ديدگاه)

      ببخشید ریپلای میکنم ولی نکتش رو گرفتید.جا پای استراحت رد پای آرمسترانگ رو کره ماه هستش.خیلی حرف توشه.یعنی دنیا یادت باشه آمریکا کیه.

      موافقم 19
      مخالفم 6
  2. Hadi

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2199 ديدگاه)

    بلاخره هامر برگشت…
    اونم با توپ پر…
    مشخصاتش هوش از سر ادم میپرونه…
    ۱۰۰۰ اسب
    ۱۵۵۰۰ نیوتن گشتاور
    شتاب ۳ ثانیه
    فرمان پذیری هر چهار چرخ
    بهتر از این نمیشه…
    قلدر تمام…
    دم جنرال موتورز گرم که هامر رو دوباره زنده کرد……

    موافقم 64
    مخالفم 3
    1. ali (chevy nova)

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      وضعیت حال حاظر جنرال موتورز رو مثل یه شول اس اس مدل هفتاد میبینم که با قدرت نعره کشان میره به سمت موفقیت
      این تنها گوشه ای از اقتدار جنرال موتورزه.

      موافقم 58
      مخالفم 6
    2. SS

      ۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (823 ديدگاه)

      مشخصاتش خیلی جالبه
      البته گشتاورش مثل تسلا رودستر گشتاور چرخ هست و میشه گفت این عدد غیرواقعیه. معمولا گشتاور موتور برای خودروها اعلام میشه
      با محاسباتی که کانال EE انجام داده هامر تقریبا 1000 نیوتون متر (یا پوند فیت یادم نیست) گشتاور
      و یک باتری حدود 200 کیلوواتی خواهد داشت که باز هم اعداد فوق العاده ای هست

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (10478 ديدگاه)

    بَه‌بَه
    خوش اومدی با دست پُر اومدی چه توانا اومدی .

    اما این هامر دیگه اون هامر نمیشه و نیست و فقط از بزرگی نقشی از قبل داره .

    میشد در عین شبیه بودن به قدیم ساختش ولی این نسل جدید بیشتر شبیه جیب واگنیر جدید شده !

    در کل باید گفت که آمریکائی‌ها نونوار شدن و سال ۲۰۲۰ را محکم و قوی شروع کردند و حالا میشه عاشق این نسل جدید و زیبای خودروهای آمریکایی شد و پرستیدشون .

    موافقم 46
    مخالفم 2
    1. AMIR-REZA

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (330 ديدگاه)

      آمریکا داره به اوج برمیگرده اونم با الکتریکی ها……

      موافقم 40
      مخالفم 4
      1. ali (chevy nova)

        ۳۰ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (7387 ديدگاه)

        امریکایی ها تو اوج بودن ولی الان شرایط رو به گونه ای رقم زدن که رقبا توان رقابت باهاشون رو تا مدتها نخواهند داشت.

        موافقم 33
        مخالفم 15
  4. Moein

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (913 ديدگاه)

    عجب هیبتی
    بازگشت شکوهمندانه هامر رو تبریک میگم

    موافقم 34
    مخالفم 3
  5. z

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    زیباست و خفن مخصوصا کابینش
    کادیلاک بلک وینگ و کوروت c8 z06 مونده تا رونمایی شن یه جهش دوباره ای به خودرو های امریکایی بدن

    موافقم 33
    مخالفم 2
  6. MR.JJ

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (109 ديدگاه)

    زبانم بند اومد

    موافقم 26
    مخالفم 3
  7. AMANTE

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    جدای از الکتریکی بودن و مشخصات فنی و عملکردی.
    این همون GMC Sierra است نسخه ی لوکس تر و الکتریکی.
    کاش بجای اینکه به صورت یک وانت فول سایز برمیگشت.
    مثل یک شاسی بلند لوکس و توانا در آفرود برمیگشت به طور مثال H1 مدرن میشد استایل چهارشانه و ارتشی در قالب جدید اما وفادار به گذشته. ( تقریبا رترو.)
    و بعد مدل های H2 و H3.

    موافقم 17
    مخالفم 13
    1. ali (chevy nova)

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      مهم برگشت هامر بود حالا وانت باشه یا شاسی بلند اهمیت نداره

      موافقم 24
      مخالفم 5
  8. حالم خرابه

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچی برانکو نمیشه. کاش و ای کاش یه عرب دمپایی پوش و شتر سوار بودم و میتونستم تو ۱۰ دقیقه یه برانکو سفارش بدم.
    حیف که نمیشه.

    موافقم 11
    مخالفم 12
    1. حالم خرابه

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یه هفتس دارم باهاش حال میکنم. چون کودکی تا ۱۵ سالگی شیراز زندگی میکردیم یه ماشین سرویس داشتیم گنده بود. در صندوق عقبو باز میکردیم میرفتیم داخلش. تنها ماشینی که باهاش حال میکردیم. هیچوقت یادم نمیره. بعدا فهمیدم اسمش برانکو بوده. شیشه عقبش با یه دستگیره پیچشی بالا پایین میرفت همیشه شیشه رو میدادیم پایین داد میزدیم

      موافقم 5
      مخالفم 5
  9. (Saeed(peugeot

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    این هیولا یعنی بی صدا هستش …!!!!!

    جدا از این گشتاور ۱۵ هزار نیوتون متر برام هضمش سنگینه ….

    یه کامیون با این مشخصات راحت ۶۰ الی ۷۰ تن بارو حمل میکنه …‌.یعنی چی آخه روی یه پیکاپ

    موافقم 17
    مخالفم 3
    1. OMID

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      اون قدر ها هم زیاد نیست
      گشتاور کامیون روی فلایویل گفته میشه
      گشتاور روی چرخ خیلی بیشتر میشه
      مثلا داج دیمن گشتاور روی چرخش 13000 نیوتون متره
      ترفند جدید الکتریکی ساز ها اعلام گشتاور روی چرخه ( 10000 نیوتون متر اعلامی تسلا رودستر هم همینجوریه و گشتاور خودش احتمالا در حد هشتصد تا هزار نیوتون متر باشه )

      موافقم 17
      مخالفم 1
    2. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      دوست عزیز گشتاور سر فلایویل با سر چرخ تفاوتش از زمین تا آسمون هست.
      با این حساب همین 206 خودمون 2300 نیوتن
      متر گشتاور داره!

      موافقم 6
      مخالفم 1
  10. حمید

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (371 ديدگاه)

    خیلی از فرقون سایبر تراک بهتره قیافش

    موافقم 30
    مخالفم 8
    1. میثم

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (3630 ديدگاه)

      ولی اون خیلی از این ارزونتره
      این خیلی زیباتره و قسمت بازش هم کاربردی تره
      آیرودینامیک سایبرتراک خیلی بهتره که به افزایش برد منجر میشه که خیلی خیلی مهمه

      موافقم 9
      مخالفم 7
    2. Elmiraj

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (3191 ديدگاه)

      اینکه بقیه نمی‌تونن ماشینی به ارزانی تسلا بسازن اینجا مشخص میشه….
      شما هر جاشو نگاه کنی از CyberTruck ضعیف تره در حالی که قیمتش دو برابره…
      .
      ظاهر هم برمیگرده به سلیقه افراد و چه بسا میلیون ها نفری که دنبال طراحی قطبی و‌ رادیکال هستن ، از جمله خودم…
      پیش فروش فرای ۹۰۰ هزار دستگاهی آن هم گواه بر این ماجراست…

      موافقم 10
      مخالفم 13
  11. Infinite

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (452 ديدگاه)

    یکی از جذاب‌ترین‌های معرفی شده‌های اخیر… بی شک!

    موافقم 18
    مخالفم 1
  12. کافر مقدس

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    کابین ش خیلی زیباست

    موافقم 12
    مخالفم 1
  13. Alireza

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    هامر برقی؟
    بابا بیخیال?

    موافقم 7
    مخالفم 19
    1. Amin-mc20

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      حالم به هم خورد اصلا

      موافقم 6
      مخالفم 13
  14. Reza ar

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (270 ديدگاه)

    جذاب ترین پیکاپ سال . اسطوره دوباره متولد شد

    موافقم 21
    مخالفم 1
  15. Ramin

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    به به زیبا وقشنگ
    ولی چرا 2024 عرضه میشه یعنی طرف باید 4سال صبر کنه ??
    ولی رقیبه خوبی واسه سایبر تراک هست
    ولی تفاوت شون اینه سایبر تراک بنا به ادعای الان ماسک ضد گلوله هست
    ولی من سایبر تراک رو ترجیح میدم شاید زشت باشه ولی من میشینم توش همسایی که نمیخواد دید بزنه من میخوام لذت ببرم
    ولی سایبر تراک فول 80 هزار دلاره ولی این ماشین نسخه پایشه 80هزار دلاره !
    ولی شتاب سایبر تراک سریع تره و کاربردی تر البته از نظر بار عقب
    ولی اگه پول اضافی دارید اینو بخرید ولی ترجیحا سایبر تراک از لحاظ ایمنی بهتره

    اصلا ولش کنید هردو شاهکار قرن 21 ?
    هم سایبر تراک هم هامر عالی

    موافقم 12
    مخالفم 15
  16. تحت پیگرد

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (359 ديدگاه)

    طراحی داخلو حیفت میاد بشینی توش فقط باید مثل یخچال هی در و واکنی نگاه کنی باز درو ببندی

    موافقم 17
    مخالفم 1
  17. AMG_73///

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    عالیه
    تو اروپا هم عرضه میشه؟

    موافقم 9
    مخالفم 1
  18. شاهین

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    امریکا بازار خودرو رو درو کرده با این همه رونمایی شگفت انگیز

    موافقم 20
    مخالفم 2
  19. Cadillac

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    چی بگم اخه
    فقط میتونیم بگم
    خیلی عالیه

  20. مهدی موتورز

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1236 ديدگاه)

    بنظرتون چقدر خرج ویدیو کردن؟
    خیلی زیبا بود

    موافقم 7
    مخالفم 2
  21. Amin-mc20

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    ببیییخخخیییااااالللل!!!!!!!!!!!
    چقدر عالی شده از جلوش تا پشتش همه چی عالی کابینشم عالیه خیلی خوشگله اما حیف…

    و حیف و صدهزار حیف که برقیه

    موافقم 2
    مخالفم 7
  22. OMID

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2171 ديدگاه)

    عالیه
    کاشکی نسخه تولیدی دقیقا همینطوری باشه بدون حذفیات
    اگر چهار موتوره بود مثل ریویان بهتر هم میشد چون هم کنترل بهتری روی قدرت برای آفرود داشت هم قابلیت دور زدن ۳۶۰ درجه درجا مثل تانک رو می‌داشت

  23. JDM

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    غول ترین و خفن ترین پیکاپ دنیا

    موافقم 11
  24. محمد

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    دیر پوشش دادید چرا

  25. ارش

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    عالی !!!امیدوارم پونتیاک و وایپر هم برگردن.

    موافقم 10
  26. مهدی

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    خخخخخخییییییللللللیییییی باحاله
    طراحی فوق العاده ای داره مانیتور و زیر مانیتور طراحی خیلی جالبی دارن اگه دقت کنید میبینید داخل کابین همه چی مستطیل مربعیه آینه بقلاشم مربعیه از جلو شبیه جیپ واگونیر از عقبم یه زره ای شبیه فورد اف 150 هست بعد اگه دقت کنید میبینید در کل کلا شبیه هامره اگه قشنگ نگاه کنی میبینی شبیه هامر

  27. ارشیاSVJ

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    عجب جاروبرقی خوفناکی!!??
    ولی ببینین کار به کجا کشیده.
    هامری که اسمش رو شاتل فضایی نمیکشید شده جاروبرقی!?‍♂️?‍♂️

    موافقم 2
    مخالفم 12
  28. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    یادمه چندسال پیش زمانی که صحبت از هامر برقی میشد، می‌گفتیم هامر از آخرین سنگر هاست
    و ترجیح بر اینه که جنرال‌موتورز این اسم رو با موتور برقی به گند نکشه.
    متاسفانه امروز اون روز رسیده و شاید الان خیلی ها ازش تعریف کنند ولیکن چه بسا که این برگشت بارها خفت بار تر از برگشت بلیزر هست.

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. ali (chevy nova)

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      نظر شماست این حرف

      موافقم 6
      مخالفم 4
    2. Amir Machine

      ۳۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1280 ديدگاه)

      این واقعیت حال حاضر صنعت خودروسازی دنیاس
      من خودم بشدت با ماشین‌های برقی مشکل دارم و ازشون متنفرم ولی دیگه دارم با این وضعیت کنار میام
      چه ما خوشمون بیاد چه نیاد صنعت خودروسازی داره به سمت الکتریکی شدن حرکت میکنه، باید عادت کنیم نام‌های بزرگ برقی بشن، باید خودمون رو برای چلنجر، موستانگ، کوروت، فراری، لامبورگینی، بوگاتی و M5 الکتریکی آماده کنیم
      غرش موتورهای حجیم بنزینی داره کم‌کم خاموش میشه و برای همین، وقتی هر نام بزرگی هم الکتریکی بشه دیگه برای شخص من فرقی نداره، بذار کل دنیا الکتریکی بشه، بجاش با مشخصات و تاریخچۀ و یاد ماشین‌های گذشته کیف میکنم

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. Amin-mc20

        ۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        حالا حالا غرش ها باماس اون اسباب بازی های برقی هم چند وقت دیگه منسوخ میشه

  29. erfan

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (65 ديدگاه)

    یه مدت اروپایی ها اوج گرفتن و پشت سر هم ماشین های خوب رونمایی کردن
    یه عده میومدن میگفتن اووو.
    امریکا کجا تکنولوژی اروپا(به خصوص المان) رو داره
    خطاب به اون دوستان
    اروپا کی تکنولوژی امریکا رو داره الان؟?

    فقط سیستم پیشرفته سوپر کروزر و کراب والک اش کافیه برای اثبات این حرف….

    موافقم 7
    مخالفم 5
  30. مهران

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (299 ديدگاه)

    خیلی بی نظیره به من که یک حس عجیب میده این ماشین یک حس لوکس بودن و قدرتمند بودن خوبی داره خیلی جذبش شدم

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا