این خبر بسیار خاصی برای طرفداران پیکاپ های سرسخت است. به تازگی فردی پیدا شده که حداکثر استفاده از پیکاپ خود را کرده است. شما میتوانید دو پیکاپ بزرگ جنرال موتورز با کارکرد مجموع بیش از ۲.۴ میلیون کیلومتر را مشاهده کنید! اولین خودرو یک جی ام سی سیرا HD مدل ۲۰۱۵ است که کارکرد بالای ۸۰۰ هزار کیلومتری داشته ولی پیکاپ دوم که یک شورولت سیلورادو HD مدل ۲۰۰۷ است واقعاً جلبتوجه کرده و کارکرد بیش از ۱.۶ میلیون کیلومتر را ثبت کرده و البته هنوز هم از قوای محرکه اصلی خود استفاده میکند.
مالک هر دو پیکاپ بروک اسمیت است که بهطور مکرر بین آمریکا و کانادا تردد میکند. او به تمامی ایالتها به جز هاوایی سر میزند و البته مناطق زیادی از کانادا را نیز پشت سر گذاشته است. هر دو پیکاپ از پیشرانه دیزلی دورامکس جنرال موتورز استفاده کرده و سیلورادو ۲۰۰۷ یاد شده هیچگونه تعمیر قابلتوجهی در قوای محرکه نداشته است.
اسمیت میگوید که شورولت ۲۰۰۷ را بهصورت صفرکیلومتر خریداری کرده و جدای از هزینههای نگهداری معمول، انژکتورهای سوخت را در کارکرد حدود ۸۰۰ هزار کیلومتر تعویض کرده است. او همچنین مبدل گشتاور گیربکس اتوماتیک آلیسون خودرو را در کارکرد حدود ۶۴۰ هزار کیلومتر تعویض کرده است. البته دلیل تعویض مبدل گشتاور کیفیت بد آن نبوده بلکه مالک به دنبال اطمینان خاطر بیشتر به خاطر کشیدن محمولههای سنگین بوده است.
اما دلیل خرید سیرا ۲۰۱۵ نیز نیاز به پیکاپی جدیدتر بوده و اسمیت از عمر بالای پیکاپ قبلی خود آگاه بوده است. هزینههای نگهداری سیلورادو در نهایت بالا میرفته و بنابراین او بجای خرج مبلغ زیاد برای سیلورادو یک دستگاه سیرا با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر را خریده است.
ویدئوی منتشر شده از این پیکاپ ها داستان را بهصورت کامل بازگو میکند و در آن درباره همهچیز از فشار لاستیک گرفته تا بهترین روش یدک کشی و… صحبت شده است. اگر علاقه زیادی به پیکاپ ها دارید حتماً این ویدئوها را تماشا کنید تا اطلاعات زیادی از آنها به دست آورید.
ثبات
۲۱ دی ۱۳۹۸ماهی بیش از 14000 کیلومتر…..
کافر مقدس
۲۱ دی ۱۳۹۸بد ما دغدغه مون کیفیت قطعه پراید کره ای یا ایرانی ـه :/
Elmiraj
۲۱ دی ۱۳۹۸برای پیکاپ ها و SUV های فول سایز آمریکایی رسیدن به این اعداد اصلأ عجیب نیست…
در سرزمین پیکاپ ها پره از پیکاپ هایی بسیار قدیمی تر از این دو و کارکردی بسیار بیشتر .
پرسپولیس
۲۱ دی ۱۳۹۸دوستانی که می گفتن آمریکا بلد نیست ماشین بسازه و فقط و فقط آلمان بلده الآن کجان ؟؟؟ کیفیت قطعات پیکاپ های آمریکایی در حد و اندازه ژاپنی هاست و بلکه بهتر هم باشه .
NAVID۰۰۹۸
۲۱ دی ۱۳۹۸یک دلیل باعث بروز فروش کم و کمتر شدن خودرو در جهان هست و اینکه خودروها سال به سال قابل اعتمادتر میشوند .
در کشور ما البته برعکسه ، چینیها به ۵۰هزارتا نرسیده با اُفت شدید فروخته میشوند به سبب مشکلات متعدد .
چری تیگو ۷ با قیمت بیش از ۴۰۰میلیون تومان یه مشکلات عجیب غریبی داره که خود شرکت هم تعجب میکنه .
برای همینه که من بشخصه میگم خودرو کارکرده از شرکتهای شناخته شده (( تویوتا ، میتسوبیشی ، نیسان ، سوزوکی ، کیا هیوندای )) بخرید به جای دادن پولهای زیاد بابت خرید چینیهای آشغال .
Enzo
۲۱ دی ۱۳۹۸کسیکه فکر درستی داشته باشه .برای ماشین چینی چهارصد میلیون تومن نمیده .من حاضرم همچین پولیرو بدم یه بنز E2003رو بردارم از هر نظری حساب کنی میارزه به کل چینیهای تو ایران.بعد فکرشو بکن طرف میگه چهارصد تومان دادی .چی داری .یکی میگه بنز .اونیکی میگه تیگو.واقعا آدم خندش میگیره بنز. تیگو.???
حسن
۲۲ دی ۱۳۹۸حالا مثلا تو کل ایران چندتا بنز e2003 یا حتی توسان و اسپورتیج دست دوم برای فروش هست که بتونه کل بازار را تامین کنه؟
M
۲۱ دی ۱۳۹۸نمیدونم چی بگم عاقبت دروغگو بهتر از وضع ما نیست دروغ بدترین گناهان است که ریشه هر ملتی را خشک میکند
NAVID۰۰۹۸
۲۱ دی ۱۳۹۸مخالفان کامنت من ، نشان دهنده یک چیزه و اون چینی سوارانی که میدانند چینیها به درد نمیخورند اما خودشان را به اون راه زده اند .
نمونه زیاده برای مثال ، همین بَس ، بروید پیج اینستاگرامی (( سبقت آزاد )) یک بررسی کوتاه تیگو۷ را ببینید تا بیشتر علاقه مند چینی آشغالتان شوید یا شکستگی پدال گاز تیگو ۵۵ در تست های روسی .
حالا اَشخاصی پیدا میشوند که میگویند ، ما هم دوست داریم خودرو خوب سوار شویم اما چاره ای نداریم ، در جواب باید بگویم شماها هستید که با سواری دادنتون و خرید کردنهاتون کشور را به این فلاکت کشاندید و خرید شما یعنی حمایت شما از فاسدترین شرکتهای مافیایی در کشور .
حتی خود چین هم ، خودروهای به درد بخورش را نمیفرسته برای ایران .
Enzo
۲۱ دی ۱۳۹۸بعد طرف میره سمند میگیره صفر کیلومتر. دویست کیلومتر نرفته واشر میزنه.اتفاقیکه برای یکی از دوستان بنده رخ داده مهم اینکه ما مسلمانیم وبهشتو کنترارت کردیم .اونا کافرن آقا 1/600بابا حالا مونده تا برسن به بهشت
رامین
۲۱ دی ۱۳۹۸بهشت? جهنم?کو کجاست اونجا و اینجا
حميدرضا
۲۲ دی ۱۳۹۸چه اندازه شاخی داره فقط به درد همون امریکای شمالی می خوره کارکردش هم بدون تعمیر اساسی خیلی خیلی زیاده به اندازه یه کامیون در ایران حرکت کرده
arash
۲۴ دی ۱۳۹۸با سلام
برای همین است که ما هنوز شورولت کادیلاک بیوک را در مدلهای مختلف قدیمی در کشور می بینیم یکی از اقوام نوا داشت و با آن ته دره رفت هرکسی می دید میگفت شانس داشتی با نوا بودی والا 120درصد مرده بودی وایشان میگفت ماشین با این وضعیت را آوردند بالای دره با یک استارت روشن شد و به شهر رساند مرا.