در حال حاضر هر خودروسازی به فکر توسعه کراساورهای سابکامپکت برای ورود به این کلاس خودرویی در حال رشد است و بر این اساس، جیامسی نیز به فکر چنین مدلی افتاده است.
مطابق گفته دانکن اَلدرد (Duncan Aldred)، رئیس جیامسی، این خودروساز امریکایی آخرین کمپانیای است که علاقه خود را به این سگمنت نشان میدهد. وی در گفتگویی با «اتوموتیو نیوز» میگوید:«الدرد» کسی است که اطلاعات دست اولی در مورد مزایای این نوع خودرو در خط تولید دارد و هنگام تصدیاش بر بیوک، از نزدیک شاهد رشد قابلملاحظه آمار فروش «انکور» در بازار ایالات متحده بوده است. بنابراین، دلایل جیامسی برای ارائه یک محصول مشابه، منطقیتر به نظر میرسند؛ مخصوصاً اینکه «الدرد» فکر میکند که مدل احتمالی کراساور کوچک جیامسی با گزینههای ارائه شده توسط بیوک، همپوشانی نخواهد داشت و به جای آن، به رشد و توسعه برند کمک بیشتری خواهد کرد. وی در این زمینه میگوید:این کلاس خودرویی به سرعت رشد کرده است. من همیشه به بقیه میگویم که چرا برند تراکهای جنرالموتورز نتواند در این کلاس رو به رشد صنعت خودرو، یک کلاس شاسیبلند، حضور داشته باشد؟
فروش هیچ مدل دیگری در دنیای اتومبیل به مانند کراساورها نیست. این سگمنت تبدیل به یکی از جذابترین و درآمدزاترین کلاسها برای هر خودروسازی شده است. در واقع، بهترین جنبه این خودروها، مخصوصاً از نظر کامپکت و سابکامپکت بودنشان، این است که خودروساز بدون اینکه نیاز به سرمایهگذاری قابلتوجه داشته باشد، میتواند به تولید آنها بپردازد.اولین کاری که بخواهیم انجام دهیم این است که بپرسیم: خب، آیا بیوک یکی از آنها ندارد؟ سپس به طور مداوم، یک برند را به خاطر برند دیگر، تحتفشار میگذاریم.
-Ali-
۳۰ آذر ۱۳۹۴بسیار زیبا
matin
۳۰ آذر ۱۳۹۴واقعا چرا نباید یه همچین ماشین هایی ایران بیاد با رنج قیمت ۷۰ تومان ? حداقل از i20 و مزدا۲ بهتره
-Ali-
۳۰ آذر ۱۳۹۴استغفرلله این چه حرفیه؟ واردات از شیطان بزرگ؟ اونوقت بازار شیاطین کوچک چی میشه؟
جوونی استغفار کن شاید خدا از سر تقصیراتت بگذره
احمد باقری
۳۰ آذر ۱۳۹۴طراحیش میتونست بهتر باشه، به هر حال، نوآوری خودش رو داره.
ali ayat
۳۰ آذر ۱۳۹۴کوچیکه ولی بزرگه
نوید جهرمی
۳۰ آذر ۱۳۹۴اگر از جنرال موتورز بخوام شاسی بلند یا وانت بگیرم به جای شورولت میرم سراغ جمس. این غول کوچولو هم میشه قشنگر طراحی بشه اما همین جورش هم تو دل برو هس. تا زودتر عرضه شه ببینیم چی از آب در میاد.
رضا
۳۰ آذر ۱۳۹۴ما که باید سوار آشغالای ویران خودرو و سایپا بشیم اینا مال عرباست که همش مسخرشون میکنیم. امیدوارم مسولین ما هم عقل تو سرشون بیاد و دست از حمایت تولید مثلا داخل بردارند و تعرفه گمرکی رو کم کنند تا مردم بیچاره ماشین ایمن و خوب سوار شند
مهران
۳۰ آذر ۱۳۹۴امریکا بعد رکود بدجوری داره اوج میگیره
-Ali-
۳۰ آذر ۱۳۹۴هر کشوری که توش دروغ و دزدی اصل نباشه چنین سرنوشتی داره
shahab
۳ دی ۱۳۹۴آره خودروسازیاش هر روز دارن بهتر میشن
امیدوارم بیوک به اون روزای خوبش برگرده
مهرداد
۳۰ آذر ۱۳۹۴یک رقابت کاملا مثبت بین خودروسازان آمریکا هست و همین باعث پیشرفتشونه …مثل موشک دارن میرن بالا …
mostafa
۳۰ آذر ۱۳۹۴خیلی زیباست تنها ایرادی که من می تونم بگیرم از طراحی داخلیش (نه تنها به این ماشین بلکه بیشتر ماشین های آمریکایی ) ، این فاصله بین کنسول میانی ( بین دو صندلی جلو ) و داشبورد ماشینه … اگه این دو تا رو مث ماشین های اروپایی به هم وصل می کردن به نظرم خیلی زیباتر می شد
احسان(احسان)
۳۰ آذر ۱۳۹۴کوچکترین ماشین GMC در تاریخ لقب میگیره.کانسپت خیلی خوبیه
یحیی
۳۰ آذر ۱۳۹۴این مدل سال 2010معرفی شده .عکسها با متن تطابق نداره
sasan
۳۰ آذر ۱۳۹۴بچه غول
سینا 5445
۳۰ آذر ۱۳۹۴طراحی فوق العاده زیبایی داره و خیلی خوب شده فرمونش فقط یه ذره تو ذوق میزنه
مصطفی
۱ دی ۱۳۹۴دوستان بنده سه روز پیش در کشور نچندان توسعه پیدا کرده ی ترکیه حضور داشتم و یک روز کامل را به تحقیق از نمایشگاه های اتومبیل اختصاص دادم و به مراکز فروش برندهای رنو- داچیا- تویوتا- فیات- فورد – آئودی- فولکس واگن- فراری- رولز_رویس- اوپل- سیتروئن- سوبارو- جیپ و الفارومئو رفتم و اکثر مدل های موجود رو بررسی کردم و به این نتایج رسیدم
تعرفه واردات خودروهای کم مصرف ، ارزان و با حجم موتور کم 45 درصد + 18 درصد مالیات است در مورد خودروهای پرمصرف و گولاخ 90 درصد
گیربکس اتوماتیک به شدت کم هست و یک آپشن لوکس به حساب میاد
طراحی داخلی عموما از کیفیت بسیار پایین برخوردار است
اکثر ماشین ها هاچبک هستن (نزدیک به 90 درصد)
برندهای رنو و فیات خیلی زیاد و ارزون هستن و به شدت آشغال (فیات 500 اتصافا خوب بود من خوشم اومد)
تویوتا برای کاهش قیمت دست به ساخت محصولات افتضاح زده به صورتی که یارس در حد پراید با گیربکس دستی و موتور سه سیلندر یک لیتری و طراحی افتضاح عرضه میشه و کرولا دسته کمی نداره (وای ولی هایلوکس چی هست!!!)
فورد و فولکس و آئودی خیلی خوب هستن اونجا و البته کمی گران تر (این گلف نسل هفت عجب چیزیه)
خرید اوپل منطقیه
سیتروئن افتضاح در مقابل قیمت – داچیا که حرفش رو نزن
جیپ به شدت گرون (احتمالا بخاطر مصرف و موتور)
دیزلی محبوب تر از بنزینی و گرون تر
رولز رویس و فراری و آستون مارتین هم از نزدیک دیدم خیلی حال داد