با الهام از وانت بزرگ سییرا، و همانند برادر دیگر خود یعنی شورولت کلرادو، GMC کانیون با چهره ای جدید و برجسته، با یک سپر ضخیم و چراغهای پروژکتوری و LED مدرن و جلوپنجره جدید، به اندازه کافی قلدر و پر توان به نظر میرسد. همچنین سپر عقب و چراغهای پشت مورد تجدید نظر قرار گرفتهاند و چرخهای آلومینیومی ۱۷ اینچی نیز در تماس با تعلیق بهتر خودرو قرار دارند.
کابین، انعکاسی از کلرادو است. یک کنسول مرکزی تمام عیار با صفحه نمایش ۴.۲ اینچی و گرم کن صندلیها، سیستم سرگرمی لمسی و WiFi و انواع سیستمهای ایمنی از جمله هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار خروج از خط در این پیک آپ نیمه سنگین به چشم میخورند.
در زیر کاپوت سه موتور مختلف میتوانند به کار گرفته شوند. موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با توان تولیدی ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر، اولین انتخاب است. اما موتور V6 با حجم ۳.۶ لیتری و توان ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور ۳۶۶ نیوتن متر، ایده آل ترین گزینه است. یک موتور توربودیزل هم با حجم ۲.۸ لیتر قابلیتهای انتخاب را افزایش میدهد.
انتظار میرود در اواخر امسال شاهد ورود کانیون به بازار باشیم.
esi
۲۲ دی ۱۳۹۲به به ادم بهش نگاه میکنه غرور بهش دست میده
مسعود
۲۲ دی ۱۳۹۲به آدم هایی که با یه تیکه آهن حس غرور پیدا میکنن میگن تازه به دوران رسیده!
محض اطلاع!
sorena330
۲۲ دی ۱۳۹۲این یه تیکه آهن نیست،
این یه اثر هنریه،یه نماینده برای به رخ کشیدن ثمره 102 فعالیت جمس…
محض اطلاع!
مسعود
۲۳ دی ۱۳۹۲خودت میگی فالیت جمس…
برای خریدارش چه غروری داره؟
از دیس لایک هایی که خوردم معلومه آهن پرست زیاد داریم اینجا..
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
پاژه وانت و پیکاپ رو
فقط امریکایی ها معنیشو فهمیدن
pejman
۲۳ دی ۱۳۹۲آقا مسعود این تیکه آهنی که شما میگین ثمره فعالیت بهترین مهندسان است که واقعا یه چیزه باهال ساختن
اگه از ماشین خوشت نمیاد برو یه سایت دیگه سرگرم شو
به نظر دیگران هم احترام بزار . معلومه کی تازه به دوران رسیده .
این ماشین واقعا به ادم یه حس خوب میده
sina
۲۳ دی ۱۳۹۲داداش اگه شما ماشینو یه تیکه آهن میدونی پس برای چی اومدی اینجا ؟؟؟ یا حداقل چرا به نظر دیگران احترام نمیذاری؟
مرتضی
۲۳ دی ۱۳۹۲این بنده خدا گفت اهن پرستی نکنین نگفت از ماشین بدش میاد فکر کنم خیلی فرقه بین گفته اون و برداشت شما!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ دی ۱۳۹۲درود.
مسعود جان ما تو کشوری زندگی میکنیم که برای جوون هایی امثال
من و شما و بقیه هیچ دلخوشی ای نیست.تنها چیزی که میتونه
ارضاش کنه شاید همین ماشین باشه.این چه حرفیه که میزنی.از شما
بعیده.شما ازین طرف بپرس که ایا سوار پیکان هم هست حس غرور
بهش دست میده؟؟؟اون طراحی و المان های مشخص یک خودرو هست که
باعث تحریک و پسند یک بیننده میشه.اگر نخواد این حس و داشته
باشه که ادم نیست.چون احساس نداره.حرفتو بسنج پسر خوب.
((( ایران و المان )))
هادي
۱۳ بهمن ۱۳۹۲احساس غرور خوبه، فخر فروشی بده. آدم وقتی لیاقت سوار شدن به یه شاهکار مهندسی رو پیدا میکنه باید حساس غرور کنه ولی پز دادن و فخر فروشی برای دیگران پسندیده نیست
خاوری مزراتی
۷ اسفند ۱۳۹۲آره بابا چیه این زشت بدقواره. گرفته اورلاندوی شورلتو کپی کرده
مهرداد خوره ماشین
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳از اون نظری که شما میگین حس غرور نداره از این نظر که چقدر قشنگ کار میکنن و با به قول شما آهن چه چیز زیبایی خلق کردن داستان چیز دیگری است دعوا نکنید.
پیکان جوانان
۹ آبان ۱۳۹۳داداش اصلا میدونی طراحی یعنی چی
javid
۲۲ دی ۱۳۹۲هرچی بگید بازم قبول نمیکنم چون به پای سایپا 151 نمیرسه
ehsan
۲۳ دی ۱۳۹۲همیشه دوست داشتم یه دونه از اینا داشتم
تو خیابون باهاش از رو اینا که هی تغییر مسیر میدن رد میشدم!
خیلی ……..
km
۲۳ دی ۱۳۹۲پدال جان نسل جدید F-150 هم معرفی شد. اینا دیگه بار و بندیلو باید جمع کنن
moein
۲۲ دی ۱۳۹۲بسیار زیبا ست
یه پسل باهوش
۲۲ دی ۱۳۹۲ای من این وانت ها رو می بینم خنده ام می گیره
نکه تو ایران طرف چنان با هایلوکس کلاس می ذاره اینگاری لکسوس ار ایکس سواره
sahand
۲۲ دی ۱۳۹۲خداآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاوکیلی,ماشین 170 میلیونی واسه کشوری که بیش از 70-80% ماشیناش زیر 40 میلیونن کلاس نداره؟
sorena330
۲۲ دی ۱۳۹۲یعنی چی کلاس میذاره؟
مثلا چیکار میشه کردبا یه ماشین که بگن طرف کلاس میذاره؟
یه حرفهایی میزنی ها پسل باهوش!…
زیگما
۲۲ دی ۱۳۹۲داشبووووورد چرم دوزی شده واسه یه پیکاپ سایز متوسط؟؟؟؟؟؟؟ خدایا زده به سرشون؟
با این چیزا بنظر میرسه سنگ تموم گذاشتن….
Hooman
۲۳ دی ۱۳۹۲جلو داشبوردش که مث نیسان آبی ملوسا خودمونه… اگه فقط طراحی بیرونشا مث سایپا۱۵۱ میتونستن در بیارن خوب میشد…
واقعا نمیتونم درک کنم این آمریکاییا پول میگیرن که چیکار کنن؟؟؟
ali
۲۲ دی ۱۳۹۲خوب حالا چرا داشبورد اینو کلرادو کوپ هم ساختن،لااقل یه دکمه رو جابه جا میزاشتن.ولی مثل همه امریکایی ها ماشین با ابهتیه.
زیگما
۲۲ دی ۱۳۹۲به همون دلیلی که تویوتا جی تی 86 و سوبارو بی آر زد و سایون اف آر اس مشابه هم دیگه هستن و حتی یه دکمشون هم فرق نمیکنه. اوکی؟
ali
۲۳ دی ۱۳۹۲خوب حالا چرا داشبورد اینارو شبیه هم میسازن؟
زیگما
۲۳ دی ۱۳۹۲خیلی طولانیه دلیلش منم که حال و حوصله جواب دادن ندارم. شرمنده
عدنان
۲۲ دی ۱۳۹۲وانت باردو قبلنا کلر نداشت ولی باند و ظبط داشت فکر کنم ویرانخودر اینها رو برداشته تا ماشین وزن کم بشه
زیگما
۲۲ دی ۱۳۹۲پدال قدرت موتور شش سیلندر 303 اسبه. سند هم دارم :D
زیگما
۲۳ دی ۱۳۹۲سند :
https://www.youtube.com/watch?v=b3eyt3uG2NA
دقیقه 12 به بعد.
محسن.د
۲۲ دی ۱۳۹۲گلگیرهاش نمای خوبی بهش داده.
وانت های امریکایی یکی از یکی بهتره، آدم میمونه به کدوم بگه بهترین!
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
به همشون
البته گیره ما نمیاد
مصطفی
۲۲ دی ۱۳۹۲مثل نیسان وطنیه :)
Hermidas
۲۲ دی ۱۳۹۲چه قدر خوفه…!!!
sorena330
۲۲ دی ۱۳۹۲مدل های قبلی جمس اکثرا دریچه جلو خشن داشتن ویه کم کمکاری در طراحیشون بود اما این کاملا شکیله که کاملا شبیه سیلورادو2015 شده همچنین گرافیک چراغ ها هم در مدل های پیشین خیلی ساده بوده اما چراغ های کنیون واقعا زیباست…
جی ام سی خیلی خوب پیشرفت کرده…
احسان(احسان سابق)
۲۲ دی ۱۳۹۲چکار کرده با این ماشین جنرال موتورز.سایپا باید از دیدن این ماشین کل خط تولید و محصولاتش رو اتیش بزنه و ایران خودرو هم از سایپا تقلید کنه.به این میگن وانت
Saied
۲۲ دی ۱۳۹۲ای خدا!!! ولی بازم جای شکر داره
50
۲۲ دی ۱۳۹۲وانت فقط نیسان آبی باهاش 5 تن بار میزنن صداش در نمیاد
مهدی
۲۳ دی ۱۳۹۲تازه همه ازش حساب میبرن
هر جایی که بره اول میگن اول شما نیسان آبی
خدا این نیسان رو از ما نگیره
آمین
سپاسگذارم
مهدی
Infinite
۲۳ دی ۱۳۹۲با سلام و عرض احترام
مسئولین محترم پدال
انتقادی داشتم که امیدوارم پاسخگو باشید.
حرف من در رابطه با این مطلب نیست. درباره همه مطالب سایته. بعد از هر مطلبی که در سایت منتشر میشه باید شاهد انبوهی از نظرات باشیم که بخش عمده ای از اون متاسفانه “اسپم” هست.
بعضب از دوستان هم با بعضی از نظرات ببخشید اسپم هاشون که واقعا شرم آوره و نشان از فرهنگ بالای (!) اونها داره ارزش این سایت رو پایین میارن.
بنده به عنوان کاربر این سایت از شما عزیزان مسئول این سایت که حتی از قرار دادن یک لینک جانبی توی بخش نظرات جلوگیری میکنید انتظار دارم فکری به حال این دسته از عزیزان بکنید.
ممنون.
مرتضی
۲۳ دی ۱۳۹۲هفتاد درصد کسانی که مطلب مینویسند از این دسته عزیزان!! هستند!! هفتاد هشتاد درصد به به و چه چه و یا این بده اون خوب و یا ماشین های روز رو به مسخره گرفتن و با پراید مقایسه کردنه!!!!
مهدی از گنبد کاووس
۲۳ دی ۱۳۹۲ادم جز حسرت چیزه دیگه ای نمیتونه بکشه حالا اون وری ها هرچی هستن کارشون درسته نه ک عین ما ایرانی ها دزد باشن یقه رو تا دکمه اخر ببندن بگن ما با مردمیم
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
دوستان
فکر کنم معنی گفتگوی ازاد رو نمیدونن
همه ازادن که هر نظری بدن
خب همیشه که همه خوب نیستن بد هم توشون هست
ولی بازم احسنت به پدال که به ازادیه بیان و
عقیده احترام میزاره
Infinite
۲۳ دی ۱۳۹۲با سلام و عرض احترام
دوست عزیز! همه آزادن که هر نظری میخوان بدن؟
یعنی میتونیم بعد از خبر رونمایی از مثلا Z06 بیاییم و درباره خاطرات مهدکودکمون حرف بزنیم؟!
اینجا یک محیط خبری و علمیه. نظرر خوب میتونه در اینجا باشه نظر بد هم میتونه باشه اما اینجا جای “اسپم” دادن نیست!
راستی… من اگر لینک وبلاگم رو اینجا بگذارم و مسئولین سایت لطف کنند و حدفش کنن آزادی بیان معنی میده؟
لینک وبلاگ مرتبط با خودروی من کم ارزش تر از اسپم های اینچنینیه؟
“فقط x”
“فقط y”
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ دی ۱۳۹۲درود.
اینفینیتی جان.من نمیدونم که شما منظورت از فقط هایی که نوشتی
چه چیزی و یا چه کسی هست.شاید من .شاید محسن . شاید حمید و …
بعدشم این تنها شما نیستی که داری رنج میبری.
چند نفر تو سایت هستند که مریض هستند و میخوان با نظراتشون که
هر کدام بحث خاصی داره جو رو متشنج کنند.اما با چه قیمتی؟؟؟با
چه اطلاعاتی.طرف اطلاعات خوبی داره ولی با چنتا گندکاری همه
چیزشو زیر سوال میبره.
هرخودروسازی تو زحمت کشیده و به اینجا رسیده.ولی وقتی میگم که
مقایسه ی صنعت خودرو سازی المان با هیچ کشوری قابل مقایسه
نیست میان میگن تو نظر نده.تو تعصبی هستی.
اگر بنا به تعصب باشه پس همه ی نویسندگان و کارشناسان خودرو
تعصبی هستند و ما خودمون رو قبول داریم.
چرا تو 90 درصد مجلات و نشریه ها داخلی و چه خارجی از المان به
عنوان مهد خودروسازی یاد میکنند؟؟؟
چرا تو همین مجله ماشینی که امروز روی دکه ها اومده و میگه
نمیشه صنعت خودرو سازیه امریکارو با المان مقایسه کرد؟؟؟؟
همه ی مطالب مجله ماشین که برای خودش نیست.یکسری هاش ترجمه
شدست.همینطور هفته نامه ها.
این چیزاست که ادمو عذاب میده.پس بهتره بزنی به بیخیالی.
((( ایران و المان )))
مهرداد دریفت
۲۳ دی ۱۳۹۲دقیقا همینطوره . من قبلا هم گفتم یه عده فقط بصورت انتهاری پیام میدن و فقط واسه جو دادن و متشنج کردن و خراب کاری پست میزنن . البته من که سعی میکنم پستهای مفید رو بخونم و توجهی نمیکنم
مرتضی
۲۳ دی ۱۳۹۲جالبه مجله ماشین پدر کشتگی عجیبی با آلمان ها بخصوص بنز داره و هر جا تحسین شده بنز ترجمه بوده یه یارو!! اونجا بود مهندس کیوان ؟؟ فکر کنم …… بعدا یادم اومد میگم اصلا انگار مرسدس […] رو زیر گرفته و کشته!! و چنان قربون صدقه لکسوس میرفت که نگو … یعنی حتی مجله هایی که مرسدس رو برتر میدونستند و از بزرگان تست اتومبیل بودندرو خودش میبرد زیر سوال .. یه اسم مهندس هم کنار اسمش میاورد و …… نمیدونم هنوز […] تو مجله ماشین هست یا نه مدتهاست مجله ماشین در حد مقاله مهد کودک پایین اومده هر چند بومی تر شده!!!
Infinite
۲۳ دی ۱۳۹۲آقا میلاد عزیز
من منظورم فرد خاصی نبود
این “فقط” ها فقط مثال بودن
بله میشه در این موارد بیخیال بود ولی من به خاطر خود پدال این حرف رو زدم. و الا میتونم کاملا بی توجه باشم به این قضیه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ دی ۱۳۹۲درود.
مرتضی کاملا باهات مخالفم.
مجله ماشین بهترین نشریه ای است که تو ایران چاپ میشه.
بعدش هفته نامه ها.
((( ایران و المان )))
e36
۲۳ دی ۱۳۹۲موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر به چه درد این هیکل میخوره؟؟ اضافه کاریه
محمد
۲۳ دی ۱۳۹۲با عرض سلام خدمت همه دوستان.رای دادن به سایت پدال یادتون نره.واقعا سیت بروز و محشریه.بچه های پدال دستتون درد نکنه.
مرتضی
۲۳ دی ۱۳۹۲داشبوردش فاجعست!!! ولی بقیه کابین برای وانت خوبه :D و راحت به نظر میاد
کافر مقدس
۲۳ دی ۱۳۹۲یـــــدونه باشی . ولی آمریکایی باشی . . .. .
Yashar
۲۳ دی ۱۳۹۲خوشبختانه به خاطر منطقه آزاد آراز ، وانت بارهای معروف و مدرن آمریکایی در تبریز زیاد شده ، خیلی ابهت دارند تصور کنید اندازه یه خاور یا ایسوزو 5 تن میمونه
Nima
۲۳ دی ۱۳۹۲اون موتور 2.5 لیترى حدود 200 اسب بخار قدرت داره.
شما بلیزر رو فرض کن که 2 تن وزن داره. ولى موتورش 165 اسب بخاره.و حتى با همون موتور 140 تا رو میره.تازه اون همه هم پتانسیل آفرود داره.
حالا شما حساب کن.اینم 2 تن و موتور 200 اسبى.پس بسشه.
هزینه نگهدارى و بنزین کمترى هم داره.قابلیت آفرودیشم داره.
مصطفی
۲۳ دی ۱۳۹۲دیزاینش فوق العاده جذابه
e36
۲۳ دی ۱۳۹۲نیما خان تکنولوژی بلیزر مال 40 سال پیشه
حمزه
۲۳ دی ۱۳۹۲واقعا این لعنتی کارش خوبه. آخه چقدر شیکه این ماشین. چه ابهتی داره لامصب. فکر کن با این پشت یک ماشین باشی و اون تورو از تو آینه ببینه. میگرخه خودش و بدون چراغ دادن و بوق زدن میکشه کنار. خیلی دوسش دارم
علی عقیلی
۲۳ دی ۱۳۹۲من چون که کلا از وانت خوشم نمیاد اصلا نظری نمیدم در موردش
فقط این که بهترین وانت های دنیا امریکایی اند .
مرسی
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲هر چی باشه به اندازه فورد محصولاتش کیفیت ندارن.
دوس دار ماشین
۲۶ آبان ۱۳۹۴جمس کنیون 2015
امروز این ماشین دستم بود و باهاش رانندگی کردم.
فوق العاده پر قدرت و نرم.
بی صدا با اینکه هشت سیلندره
زیبایی درون کابینش فوق العادس.
به عبارتی اولین جمسی که اومد گذر موقت رو دارم میگم.
عکسشم دارم و فیلم از ماشین رو.
البته ایمیلم اصلی نیست.
اگر کارم داشتید همینجا پیام بزارید جواب میدم.
دوس دار ماشین
۲۶ آبان ۱۳۹۴جمس کنیون 2015
امروز این ماشین دستم بود و باهاش رانندگی کردم.
فوق العاده پر قدرت و نرم.
بی صدا با اینکه هشت سیلندره
زیبایی درون کابینش فوق العادس.
به عبارتی اولین جمسی که اومد گذر موقت رو دارم میگم.