جنرال موتورزجی ام سی

اولین اطلاعات از جمس کنیون 2015

با الهام از وانت بزرگ سییرا، و همانند برادر دیگر خود یعنی شورولت کلرادو، GMC کانیون با چهره ای جدید و برجسته، با یک سپر ضخیم و چراغهای پروژکتوری و LED مدرن و جلوپنجره جدید، به اندازه کافی قلدر و پر توان به نظر می‌رسد. همچنین سپر عقب و چراغهای پشت مورد تجدید نظر قرار گرفته‌اند و چرخهای آلومینیومی ۱۷ اینچی نیز در تماس با تعلیق بهتر خودرو قرار دارند.

2015 GMC Canyon
۲۰۱۵ GMC Canyon

کابین، انعکاسی از کلرادو است. یک کنسول مرکزی تمام عیار با صفحه نمایش ۴.۲ اینچی و گرم کن صندلیها، سیستم سرگرمی لمسی و WiFi و انواع سیستم‌های ایمنی از جمله هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار خروج از خط در این پیک آپ نیمه سنگین به چشم می‌خورند.

2015 GMC Canyon
۲۰۱۵ GMC Canyon

در زیر کاپوت سه موتور مختلف می‌توانند به کار گرفته شوند. موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با توان تولیدی ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر، اولین انتخاب است. اما موتور V6 با حجم ۳.۶ لیتری و توان ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور ۳۶۶ نیوتن متر، ایده آل ترین گزینه است. یک موتور توربودیزل هم با حجم ۲.۸ لیتر قابلیتهای انتخاب را افزایش می‌دهد.

کانیون در انواع سبک‌های مختلف بدنه و کابین دو تا چهار در و دو صندلی تا شش صندلی قابل انتخاب است. حداقل بار قابل تریلر کردن این وانت آمریکایی هم بیش از ۳ تن می‌باشد.
انتظار می‌رود در اواخر امسال شاهد ورود کانیون به بازار باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. esi

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    به به ادم بهش نگاه میکنه غرور بهش دست میده

    1. مسعود

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (323 ديدگاه)

      به آدم هایی که با یه تیکه آهن حس غرور پیدا میکنن میگن تازه به دوران رسیده!
      محض اطلاع!

      1. sorena330

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (745 ديدگاه)

        این یه تیکه آهن نیست،
        این یه اثر هنریه،یه نماینده برای به رخ کشیدن ثمره 102 فعالیت جمس…
        محض اطلاع!

        1. مسعود

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (323 ديدگاه)

          خودت میگی فالیت جمس…
          برای خریدارش چه غروری داره؟
          از دیس لایک هایی که خوردم معلومه آهن پرست زیاد داریم اینجا..

      2. zondar

        ۲۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        پاژه وانت و پیکاپ رو
        فقط امریکایی ها معنیشو فهمیدن

        1. pejman

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (28 ديدگاه)

          آقا مسعود این تیکه آهنی که شما میگین ثمره فعالیت بهترین مهندسان است که واقعا یه چیزه باهال ساختن
          اگه از ماشین خوشت نمیاد برو یه سایت دیگه سرگرم شو
          به نظر دیگران هم احترام بزار . معلومه کی تازه به دوران رسیده .
          این ماشین واقعا به ادم یه حس خوب میده

      3. sina

        ۲۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (100 ديدگاه)

        داداش اگه شما ماشینو یه تیکه آهن میدونی پس برای چی اومدی اینجا ؟؟؟ یا حداقل چرا به نظر دیگران احترام نمیذاری؟

        1. مرتضی

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          این بنده خدا گفت اهن پرستی نکنین نگفت از ماشین بدش میاد فکر کنم خیلی فرقه بین گفته اون و برداشت شما!

      4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6528 ديدگاه)

        درود.

        مسعود جان ما تو کشوری زندگی میکنیم که برای جوون هایی امثال

        من و شما و بقیه هیچ دلخوشی ای نیست.تنها چیزی که میتونه

        ارضاش کنه شاید همین ماشین باشه.این چه حرفیه که میزنی.از شما

        بعیده.شما ازین طرف بپرس که ایا سوار پیکان هم هست حس غرور

        بهش دست میده؟؟؟اون طراحی و المان های مشخص یک خودرو هست که

        باعث تحریک و پسند یک بیننده میشه.اگر نخواد این حس و داشته

        باشه که ادم نیست.چون احساس نداره.حرفتو بسنج پسر خوب.

        ((( ایران و المان )))

      5. هادي

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        احساس غرور خوبه، فخر فروشی بده. آدم وقتی لیاقت سوار شدن به یه شاهکار مهندسی رو پیدا میکنه باید حساس غرور کنه ولی پز دادن و فخر فروشی برای دیگران پسندیده نیست

      6. خاوری مزراتی

        ۷ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        آره بابا چیه این زشت بدقواره. گرفته اورلاندوی شورلتو کپی کرده

      7. مهرداد خوره ماشین

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (14 ديدگاه)

        از اون نظری که شما میگین حس غرور نداره از این نظر که چقدر قشنگ کار میکنن و با به قول شما آهن چه چیز زیبایی خلق کردن داستان چیز دیگری است دعوا نکنید.

      8. پیکان جوانان

        ۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (205 ديدگاه)

        داداش اصلا میدونی طراحی یعنی چی

    2. javid

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (93 ديدگاه)

      هرچی بگید بازم قبول نمیکنم چون به پای سایپا 151 نمیرسه

    3. ehsan

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (29 ديدگاه)

      همیشه دوست داشتم یه دونه از اینا داشتم
      تو خیابون باهاش از رو اینا که هی تغییر مسیر میدن رد میشدم!
      خیلی ……..

    4. km

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      پدال جان نسل جدید F-150 هم معرفی شد. اینا دیگه بار و بندیلو باید جمع کنن

  2. moein

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بسیار زیبا ست

  3. یه پسل باهوش

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    ای من این وانت ها رو می بینم خنده ام می گیره

    نکه تو ایران طرف چنان با هایلوکس کلاس می ذاره اینگاری لکسوس ار ایکس سواره

    1. sahand

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      خداآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاوکیلی,ماشین 170 میلیونی واسه کشوری که بیش از 70-80% ماشیناش زیر 40 میلیونن کلاس نداره؟

    2. sorena330

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      یعنی چی کلاس میذاره؟
      مثلا چیکار میشه کردبا یه ماشین که بگن طرف کلاس میذاره؟
      یه حرفهایی میزنی ها پسل باهوش!…

  4. زیگما

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    داشبووووورد چرم دوزی شده واسه یه پیکاپ سایز متوسط؟؟؟؟؟؟؟ خدایا زده به سرشون؟
    با این چیزا بنظر میرسه سنگ تموم گذاشتن….

    1. Hooman

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (222 ديدگاه)

      جلو داشبوردش که مث نیسان آبی ملوسا خودمونه… اگه فقط طراحی بیرونشا مث سایپا١۵١ میتونستن در بیارن خوب میشد…
      واقعا نمیتونم درک کنم این آمریکاییا پول میگیرن که چیکار کنن؟؟؟

  5. ali

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (135 ديدگاه)

    خوب حالا چرا داشبورد اینو کلرادو کوپ هم ساختن،لااقل یه دکمه رو جابه جا میزاشتن.ولی مثل همه امریکایی ها ماشین با ابهتیه.

    1. زیگما

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      به همون دلیلی که تویوتا جی تی 86 و سوبارو بی آر زد و سایون اف آر اس مشابه هم دیگه هستن و حتی یه دکمشون هم فرق نمیکنه. اوکی؟

      1. ali

        ۲۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (135 ديدگاه)

        خوب حالا چرا داشبورد اینارو شبیه هم میسازن؟

        1. زیگما

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          خیلی طولانیه دلیلش منم که حال و حوصله جواب دادن ندارم. شرمنده

  6. عدنان

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وانت باردو قبلنا کلر نداشت ولی باند و ظبط داشت فکر کنم ویرانخودر اینها رو برداشته تا ماشین وزن کم بشه

  7. زیگما

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    پدال قدرت موتور شش سیلندر 303 اسبه. سند هم دارم :D

    1. زیگما

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      سند :
      https://www.youtube.com/watch?v=b3eyt3uG2NA
      دقیقه 12 به بعد.

  8. محسن.د

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    گلگیرهاش نمای خوبی بهش داده.
    وانت های امریکایی یکی از یکی بهتره، آدم میمونه به کدوم بگه بهترین!

    1. zondar

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      به همشون
      البته گیره ما نمیاد

  9. مصطفی

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    مثل نیسان وطنیه :)

  10. Hermidas

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    چه قدر خوفه…!!!

  11. sorena330

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    مدل های قبلی جمس اکثرا دریچه جلو خشن داشتن ویه کم کمکاری در طراحیشون بود اما این کاملا شکیله که کاملا شبیه سیلورادو2015 شده همچنین گرافیک چراغ ها هم در مدل های پیشین خیلی ساده بوده اما چراغ های کنیون واقعا زیباست…
    جی ام سی خیلی خوب پیشرفت کرده…

  12. احسان(احسان سابق)

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2877 ديدگاه)

    چکار کرده با این ماشین جنرال موتورز.سایپا باید از دیدن این ماشین کل خط تولید و محصولاتش رو اتیش بزنه و ایران خودرو هم از سایپا تقلید کنه.به این میگن وانت

  13. Saied

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    ای خدا!!! ولی بازم جای شکر داره

  14. 50

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    وانت فقط نیسان آبی باهاش 5 تن بار میزنن صداش در نمیاد

    1. مهدی

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (623 ديدگاه)

      تازه همه ازش حساب میبرن
      هر جایی که بره اول میگن اول شما نیسان آبی
      خدا این نیسان رو از ما نگیره
      آمین
      سپاسگذارم
      مهدی

  15. Infinite

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    با سلام و عرض احترام
    مسئولین محترم پدال
    انتقادی داشتم که امیدوارم پاسخگو باشید.
    حرف من در رابطه با این مطلب نیست. درباره همه مطالب سایته. بعد از هر مطلبی که در سایت منتشر میشه باید شاهد انبوهی از نظرات باشیم که بخش عمده ای از اون متاسفانه “اسپم” هست.
    بعضب از دوستان هم با بعضی از نظرات ببخشید اسپم هاشون که واقعا شرم آوره و نشان از فرهنگ بالای (!) اونها داره ارزش این سایت رو پایین میارن.
    بنده به عنوان کاربر این سایت از شما عزیزان مسئول این سایت که حتی از قرار دادن یک لینک جانبی توی بخش نظرات جلوگیری میکنید انتظار دارم فکری به حال این دسته از عزیزان بکنید.
    ممنون.

    1. مرتضی

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (849 ديدگاه)

      هفتاد درصد کسانی که مطلب مینویسند از این دسته عزیزان!! هستند!! هفتاد هشتاد درصد به به و چه چه و یا این بده اون خوب و یا ماشین های روز رو به مسخره گرفتن و با پراید مقایسه کردنه!!!!

  16. مهدی از گنبد کاووس

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ادم جز حسرت چیزه دیگه ای نمیتونه بکشه حالا اون وری ها هرچی هستن کارشون درسته نه ک عین ما ایرانی ها دزد باشن یقه رو تا دکمه اخر ببندن بگن ما با مردمیم

  17. zondar

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    F.A
    دوستان
    فکر کنم معنی گفتگوی ازاد رو نمیدونن
    همه ازادن که هر نظری بدن
    خب همیشه که همه خوب نیستن بد هم توشون هست
    ولی بازم احسنت به پدال که به ازادیه بیان و
    عقیده احترام میزاره

    1. Infinite

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (219 ديدگاه)

      با سلام و عرض احترام
      دوست عزیز! همه آزادن که هر نظری میخوان بدن؟
      یعنی میتونیم بعد از خبر رونمایی از مثلا Z06 بیاییم و درباره خاطرات مهدکودکمون حرف بزنیم؟!
      اینجا یک محیط خبری و علمیه. نظرر خوب میتونه در اینجا باشه نظر بد هم میتونه باشه اما اینجا جای “اسپم” دادن نیست!
      راستی… من اگر لینک وبلاگم رو اینجا بگذارم و مسئولین سایت لطف کنند و حدفش کنن آزادی بیان معنی میده؟
      لینک وبلاگ مرتبط با خودروی من کم ارزش تر از اسپم های اینچنینیه؟
      “فقط x”
      “فقط y”

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6528 ديدگاه)

        درود.

        اینفینیتی جان.من نمیدونم که شما منظورت از فقط هایی که نوشتی

        چه چیزی و یا چه کسی هست.شاید من .شاید محسن . شاید حمید و …

        بعدشم این تنها شما نیستی که داری رنج میبری.

        چند نفر تو سایت هستند که مریض هستند و میخوان با نظراتشون که

        هر کدام بحث خاصی داره جو رو متشنج کنند.اما با چه قیمتی؟؟؟با

        چه اطلاعاتی.طرف اطلاعات خوبی داره ولی با چنتا گندکاری همه

        چیزشو زیر سوال میبره.

        هرخودروسازی تو زحمت کشیده و به اینجا رسیده.ولی وقتی میگم که

        مقایسه ی صنعت خودرو سازی المان با هیچ کشوری قابل مقایسه

        نیست میان میگن تو نظر نده.تو تعصبی هستی.

        اگر بنا به تعصب باشه پس همه ی نویسندگان و کارشناسان خودرو

        تعصبی هستند و ما خودمون رو قبول داریم.

        چرا تو 90 درصد مجلات و نشریه ها داخلی و چه خارجی از المان به

        عنوان مهد خودروسازی یاد میکنند؟؟؟

        چرا تو همین مجله ماشینی که امروز روی دکه ها اومده و میگه

        نمیشه صنعت خودرو سازیه امریکارو با المان مقایسه کرد؟؟؟؟

        همه ی مطالب مجله ماشین که برای خودش نیست.یکسری هاش ترجمه

        شدست.همینطور هفته نامه ها.

        این چیزاست که ادمو عذاب میده.پس بهتره بزنی به بیخیالی.

        ((( ایران و المان )))

        1. مهرداد دریفت

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (70 ديدگاه)

          دقیقا همینطوره . من قبلا هم گفتم یه عده فقط بصورت انتهاری پیام میدن و فقط واسه جو دادن و متشنج کردن و خراب کاری پست میزنن . البته من که سعی میکنم پستهای مفید رو بخونم و توجهی نمیکنم

        2. مرتضی

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          جالبه مجله ماشین پدر کشتگی عجیبی با آلمان ها بخصوص بنز داره و هر جا تحسین شده بنز ترجمه بوده یه یارو!! اونجا بود مهندس کیوان ؟؟ فکر کنم …… بعدا یادم اومد میگم اصلا انگار مرسدس […] رو زیر گرفته و کشته!! و چنان قربون صدقه لکسوس میرفت که نگو … یعنی حتی مجله هایی که مرسدس رو برتر میدونستند و از بزرگان تست اتومبیل بودندرو خودش میبرد زیر سوال .. یه اسم مهندس هم کنار اسمش میاورد و …… نمیدونم هنوز […] تو مجله ماشین هست یا نه مدتهاست مجله ماشین در حد مقاله مهد کودک پایین اومده هر چند بومی تر شده!!!

        3. Infinite

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (219 ديدگاه)

          آقا میلاد عزیز
          من منظورم فرد خاصی نبود
          این “فقط” ها فقط مثال بودن
          بله میشه در این موارد بیخیال بود ولی من به خاطر خود پدال این حرف رو زدم. و الا میتونم کاملا بی توجه باشم به این قضیه

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6528 ديدگاه)

          درود.

          مرتضی کاملا باهات مخالفم.

          مجله ماشین بهترین نشریه ای است که تو ایران چاپ میشه.

          بعدش هفته نامه ها.

          ((( ایران و المان )))

  18. e36

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (918 ديدگاه)

    موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر به چه درد این هیکل میخوره؟؟ اضافه کاریه

  19. محمد

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت همه دوستان.رای دادن به سایت پدال یادتون نره.واقعا سیت بروز و محشریه.بچه های پدال دستتون درد نکنه.

  20. مرتضی

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    داشبوردش فاجعست!!! ولی بقیه کابین برای وانت خوبه :D و راحت به نظر میاد

  21. کافر مقدس

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    یـــــدونه باشی . ولی آمریکایی باشی . . .. .

  22. Yashar

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    خوشبختانه به خاطر منطقه آزاد آراز ، وانت بارهای معروف و مدرن آمریکایی در تبریز زیاد شده ، خیلی ابهت دارند تصور کنید اندازه یه خاور یا ایسوزو 5 تن میمونه

  23. Nima

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    اون موتور 2.5 لیترى حدود 200 اسب بخار قدرت داره.
    شما بلیزر رو فرض کن که 2 تن وزن داره. ولى موتورش 165 اسب بخاره.و حتى با همون موتور 140 تا رو میره.تازه اون همه هم پتانسیل آفرود داره.
    حالا شما حساب کن.اینم 2 تن و موتور 200 اسبى.پس بسشه.
    هزینه نگهدارى و بنزین کمترى هم داره.قابلیت آفرودیشم داره.

  24. مصطفی

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    دیزاینش فوق العاده جذابه

  25. e36

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (918 ديدگاه)

    نیما خان تکنولوژی بلیزر مال 40 سال پیشه

  26. حمزه

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    واقعا این لعنتی کارش خوبه. آخه چقدر شیکه این ماشین. چه ابهتی داره لامصب. فکر کن با این پشت یک ماشین باشی و اون تورو از تو آینه ببینه. میگرخه خودش و بدون چراغ دادن و بوق زدن میکشه کنار. خیلی دوسش دارم

  27. علی عقیلی

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    من چون که کلا از وانت خوشم نمیاد اصلا نظری نمیدم در موردش
    فقط این که بهترین وانت های دنیا امریکایی اند .
    مرسی

  28. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    هر چی باشه به اندازه فورد محصولاتش کیفیت ندارن.

  29. دوس دار ماشین

    ۲۶ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جمس کنیون 2015
    امروز این ماشین دستم بود و باهاش رانندگی کردم.
    فوق العاده پر قدرت و نرم.
    بی صدا با اینکه هشت سیلندره
    زیبایی درون کابینش فوق العادس.
    به عبارتی اولین جمسی که اومد گذر موقت رو دارم میگم.
    عکسشم دارم و فیلم از ماشین رو.
    البته ایمیلم اصلی نیست.
    اگر کارم داشتید همینجا پیام بزارید جواب میدم.

  30. دوس دار ماشین

    ۲۶ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جمس کنیون 2015
    امروز این ماشین دستم بود و باهاش رانندگی کردم.
    فوق العاده پر قدرت و نرم.
    بی صدا با اینکه هشت سیلندره
    زیبایی درون کابینش فوق العادس.
    به عبارتی اولین جمسی که اومد گذر موقت رو دارم میگم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا