جی ام سی بیسروصدا تغییراتی را در برخی تریم ها و تجهیزات آکادیا ۲۰۲۲ اعمال کرده است. هماکنون نسخه پایه آکادیا SL دیگر در دسترس نیست و نقطه دسترسی به این خودرو تریم SLE میباشد که طبق انتظارات بهطور قابلتوجهی گرانتر از SL قبلی است. ارزانترین نسخه آکادیا بجای قیمت ۳۰۱۰۰ دلاری در مدل سال پیش هماکنون بهای ۳۴۸۰۰ دلاری دارد.
به این ترتیب قیمت پایه این خودرو برای مدل ۲۰۲۲ به میزان ۴۷۰۰ دلار افزایش یافته است هرچند با این مبلغ بیشتر مالک تریم مجهزتری میشود. همچنین دیگر خبری از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری نیست و خریداران آکادیا SLE فقط حق استفاده از پیشرانه ۲ لیتری توربو را خواهند داشت. خبر خوب اینکه آکادیا SLE 2022 بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه میشود درحالیکه اگر پیش از این خواهان پیشرانه ۲ لیتری توربو و انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو بودید باید تریم SLT را انتخاب میکردید. همچنین این خودرو قدرت بیشتر ۲۲۸ اسبی در مقایسه با خروجی ۱۹۳ اسب بخاری پیشرانه ۲.۵ لیتری داشته و از نظر مصرف سوخت نیز اندکی بهتر عمل میکند.
مقایسه سالبهسال مستقیم بین SLE سال پیش و امسال غیرممکن است زیرا پیشرانه ۲ لیتری توربو قبلاً ارائه نمیشد اما مقایسه پیشرانه ۲ لیتری با پیشرانه ۲.۵ لیتری نشان میدهد که SLE 2022 دقیقاً ۹۰۰ دلار گرانتر میباشد. این افزایش قیمت چندانی نیست و در تریم های SLT و AT4 هم تغییر قیمتی رخ نداده است. موضوع عجیب اینکه وبسایت جی ام سی به خریداران آکادیا دنالی ۲۰۲۲ توصیه میکند تا برای اطلاع از قیمت این مدل با نمایندگیها تماس بگیرند.
آکادیا دومین شاسیبلند پرفروش این شرکت پس از تراین بوده اما اوضاع این خودرو در سال ۲۰۲۰ خیلی خوب نبود و افت فروش ۲۷ درصدی را ثبت کرد. همهگیری کرونا یکی از دلایل اصلی افت فروش آکادیا بوده است. البته جدای از ون فول سایز ساوانا، آکادیا بیشترین افت فروش بین محصولات جی ام سی را ثبت کرده است.
مفیدی
۳ مرداد ۱۴۰۰پس چرا برقی نشده؟
مک وال
۳ مرداد ۱۴۰۰بزودی مجبورند همه خودروها را برقی کنند.
parsa_ashgh.mashine
۳ مرداد ۱۴۰۰وقتی برقی میکنن میگید چرا برقی کردن وقتی دارن بنزینی میکنن باز تو میای میگی چرا برقی نکردن شما فقط میخوای فاز مخالف بزنی
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۳ مرداد ۱۴۰۰من کلا از محصولات جی ام سی زیاد خوشم نمیاد چون تمرکزشون خیلی روی آفروده و در مقابل رقباشون معمولا پیشرانه های ضعیفتر و پرفورمنس کمتری رو ارائه میدن ، مثلا من جای یوکان ، تاهو یا واگونییر رو ترجیح میدم و جای آکادیا اکسپلورر رو ترجیح میدادم که دیگه نیست ولی پث فایندر و پایلوت و فلکس و دورانگو هم هستن که من بیشتر دوستشون دارم ، هر چند ظاهر خودروهای جی ام سی واقعا دوست داشتنیه اما من رقبای ژاپنی و آمریکاییش رو ترجیح میدم
R@m!n
۳ مرداد ۱۴۰۰امیر جان کلاسارو مقداری قاطی کردی !!!
تمرکز ماشینای جنرال موتورز رو آفرود نیست و موتورای ضعیفی هم نداره حالا اگه مدل خاصی تو ذهنته بگی ممنون میشم. واگونیر که یه سطح بالاتره که با تاهو نسبتا رقیبه اونم تو مدلای پریمیوم تاهو که ارزش خرید نداره و میره تو محدوده اسکالید، هوندا پایلوت و نیسان پث فایندر و فولکس اطلس و دورانگو هم ابعاد کوچک تری دارن و SUV مید سایزن. اکسپلورر هم اتفاقا خیلی پرقدرت هم هست امسال ۱۲۰k فروخته. حالا نمی دونم منظورت از نبودن چیه؟؟؟
امیر
۳ مرداد ۱۴۰۰خودشون فهمیدن چجوری قیمت گذاری کردن ؟
حالا از این گذشته من در کل جی ام سی رو دوست دارم.
parsa_ashgh.mashine
۳ مرداد ۱۴۰۰قیمتش به نظرم خیلی هم خوبه شما با این پول در اروپا میتوانید پژو 2008 بخری!!!!!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۵ مرداد ۱۴۰۰اروپاییا کلا ذائقه داغونی دارن!😑😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۵ مرداد ۱۴۰۰عجب ماشین خوبیه،یه گزینه اقتصادی عالیه، کلا جی ام سی ماشین های خوبی داره من به شورولت ترجیحش میدم توی بعضی نسخه ها…