تیم Flat Out Autos با انتشار رندری، پیشنمایشی از یک جیامسی شاسیبلند را ارائه کرده که چیزی مثل نسل جدید شورلت K5 بلیزر و همتای آن یعنی جیامسی جیمی به نظر میرسد. این شرکت کار خود را با یک پیکاپ تک کابین جیامسی سییرا آغاز کرده که به نظر میرسد شاسی آن کوتاه شده باشد. مثل جیمی، بخش عقبی سقف این خودرو قابل برداشتن است. همچنین به گفتهٔ Flat Out Autos، در عقب این خودرو درب صندوق دوتکه طراحی شده که بخش پایینی آن به سمت پایین باز میشود و اشارهٔ دیگری به نسل اول جیمی دارد.
شرکت Flat Out Autos پیشازاین به تغییر ظاهر خودروهای مدرن به کلاسیک میپرداخت. بهعنوانمثال، این شرکت در نمایشگاه سما ۲۰۲۱ یک شورلت تاهو را به نمایش درآورد که شبیه نسل اول بلیزر K5 شده بود. برای این کار کاپوت، جلوپنجره، چراغهای جلو و عقب، گلگیرهای جلو، درها، سپرهای کرومی و درب صندوق جدیدی برای بلیزر طراحی شده بود. این خودرو پس از نمایش در سما برای فروش گذاشته شد و با قیمت ۱۴۲ هزار دلار فروخته شد. این شرکت قبل از این هم تاهو را به بلیزرهای اولیه شبیه کرده بود اما آن خودروها چهاردر بودند درحالیکه نمونهٔ جدید حاضر در نمایشگر سما دودر شده بود. Flat Out Autos این تغییرات را با هزینهٔ ۶۹ هزار دلاری انجام میداد اما خریداران باید یک شورلت تاهو یا جیامسی یوکان مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ را هم برای تبدیل به نمونهٔ کلاسیک در اختیار شرکت قرار میدادند.
در حال حاضر نه شورلت و نه جیامسی هیچ محصولی برای رقابت با فورد برانکو و جیپ رانگلر ندارند و چیزی که Flat Out Autos خواهد ساخت میتواند یک رقیب عالی برای آنها باشد. بااینحال این شرکت هنوز قیمت و زمان معرفی این خودرو را اعلام نکرده است.
زیزیگولو
۵ بهمن ۱۴۰۰جی ام سی همینجوریشم و بدون تیون یه رقیب سرسخت واسه همه برندهای دنیا هستش
Aboalfazl demon
۵ بهمن ۱۴۰۰کاری که شورولت باید میکرد
باید یه همچین چیزی با نام بلیزر به عنوان رقیبی برای رانگلر و برانکو میساخت
ولی اسم بلیزر رو گذاشت رو یک کراس اور ……….
میثم
۵ بهمن ۱۴۰۰واقعا بدترین کارو با بلیزر کرد
مدیرش خانم مری بارا
عاشق ماشین نیست
تاجر ماشینه
وگرنه این کارو نمیکرد
NAVID۰۰۹۸
۵ بهمن ۱۴۰۰آقا میثم
عجب کامنتی گذاشتی ، دقیقاً با شما موافقم !
مدیران خودروسازی جدا از اینکه تجارت میکنند ، باید عاشق هم باشند که متاسفانه در شرکت شورلت چنین چیزی نمیبینیم !
کامنتهای گذشتهام هست در باب بلیزر و نابود کردن ارزشهای این نام و این خودرو !
شورلت میتوانست با رونمایی از یک خودروی مناسب برای رقابت با برانکو و رانگلر که نام آن بلیزر باشه ، جهان خودروسازی را شوکه کند اما این موقعیت را از بین برده ، خاک بر آن سرشان !
یوسف
۵ بهمن ۱۴۰۰رندر خیلی خیلی جذابیه ولی بدون شک قیمت بالایی خواهد داشت. خودروهایی که توسط تیونرها ساخته میشن قیمت هایی بالایی دارن( تو متن به یک شورلت تاهو ساخت این سازنده اشاره شده که 142 هزار دلار قیمت داشته) در حالی که رانگلر 392 حدود 78 هزار دلار قیمت داره و برانکو رپتور حدود 70 هزار. باید خود جنرال موتورز دست به کار بشه و فقط به کراس اوررها نچسبه.
IMAN
۵ بهمن ۱۴۰۰بسیار عالی شده اگه توانایی آفرود خوبی داشته باشه من به برانکو ترجیحش میدم ولی به جیپ نمیدونم – البته کاش خود جی ام سی این کار رو میکرد
hssn
۵ بهمن ۱۴۰۰بلیزر میتونست اون رقیب سوم باشه اما تبدیل به یک کراس اوور شد…
B.A.E Systems
۵ بهمن ۱۴۰۰وقتی کار رو بدی دست یه زن همین میشه شورلت بلیزر کبیر تبدیل میشه به یه آشغال متحرک
NAVID۰۰۹۸
۵ بهمن ۱۴۰۰اتفاقاً اگر این جهان را خانومها ریاست میکردن جای زیباتری بود با حقخوریهای کمتر .
ریاست خانوم آقا نداره ، ریاست یه ژن زاتی میخواهد با تخصص مناسب که در گذر زمان شکل میگیره و ارزش اون رئیس به اعمالی هست که انجام میدهد !
نمیدانم حال و روز شورولت امروز چگونه هست ( خوبه یا بد ) اما فکر میکنم نیاز داره یه رقیبی بسازه برای برانکو و رانگلر تا قدرت خودش را نشان دهد !
البته شورلت حسابی خودش را درگیر برقیها کرده و هامر نمونهی خوبی هست !
R@m!n
۵ بهمن ۱۴۰۰بلیزر با اختلاف بهترین ماشینه آفرودی هست که وارد ایران شده. واقعا شاهکاری بود که زمانه خودش تمامه رقبارو به زیر کشید. الانم نمونه های تیون شده خارق العاده هستن.
حیف که مثلثه قدرت در ماسل و تراک و SUV در آفرودر تکمیل نشد. متاسفانه جی ام پلتفرمه قدرتمندی برای اینکار نداره و محصولاته آفرودیش بیشتر شبیه تیون های افترمارکتی هستن.
بلیزر
۷ بهمن ۱۴۰۰بلیزرهای موجود در ایران. سرشاسیهایشان میشکنه. پلوس عقب میبره. زنجیر گیربکسش وا میره اتاقش تق تق میکنه. بلوک سیلندر موتورش میترکه و باید دوخت کنی ووو
R@m!n
۷ بهمن ۱۴۰۰اینا برای همه ماشینای فرسوده هست
Swedish Arrogant Tiger
۶ بهمن ۱۴۰۰از نظر ظاهری جذابه و نهایتا برای آفرود سبک و زدن به خارج جاده، اما رقیب برانکو و رنگلر هرگز!
شهرام
۷ بهمن ۱۴۰۰به دیدگاه بنده باید بلیزر K5 پلاس طراحی کنند
و تویوتا هم سری هفتاد را کمی پهنتر ( عریضتر ) بسازه و نامش را لند کروزر سری هفتصد بزاره
امیرحسین
۱۲ آبان ۱۴۰۱جی ام سی جیمی