نسل جدید جیامسی آکادیا تغییرات بزرگی را تجربه کرده و با پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدید عرضه میشود که ۳۲۸ اسب بخار قدرت دارد.
جیامسی در نمایشگاه دیترویت نسل جدید آکادیا را معرفی کرده است. این خودرو نسبت به قبل بطور کامل بازطراحی شده و طول آن با ۲۶۹ میلیمتر افزایش به ۵,۱۷۹ میلیمتر رسیده است. هرچند شاسیبلند جیامسی حالا دوباره از لحاظ اندازه به شورلت تراورس نزدیک شده اما این دو خودرو کاملاً متفاوت به نظر میرسند و آکادیا بهراحتی بهعنوان یک جیامسی قابلتشخیص خواهد بود.
جلوپنجرهٔ بزرگ برجسته که توسط چراغهای C شکل احاطه شده در جلوی خودرو نمایی مشابه یوکان و سییرا ایجاد کرده است. در قسمت جانبی شاهد بدنهای ساده با خطوط نرم و سیال هستیم که به ستون D پهن ختم میشود. طراحان برای قسمت عقب خودرو هم چراغهای باریک افقی را در نظر گرفتهاند که با تریم مشکی به هم متصل شدهاند. کمی پایینتر هم چهار سر اگزوز جلبتوجه میکند که از کوروت الهام گرفتهاند.
درحالیکه نمای بیرونی آکادیا طراحی نسبتاً محافظهکارانهای دارد، در داخل شاهد زبان طراحی کاملاً جدیدی هستیم. صفحه آمپر دیجیتالی ۱۱ اینچی و نمایشگر لمسی عمودی ۱۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی حال و هوای لوکسی به کابین خودرو بخشیدهاند. زیر این نمایشگر کنترلهای سیستم تهویه جای گرفته و شیفتر دنده هم به روی ستون فرمان منتقل شده است. در اینجا همچنین کیفیت متریال بهتر شده و صندلیهای ردیف اول و دوم کاملاً جادار هستند اما فضای پای صندلیهای ردیف سوم برای بزرگسالان کم خواهد بود.
جیامسی برای کسانی که به دنبال کراساووری برای خروج از آسفالت هستند نسخهٔ AT4 را ارائه کرده و آن را توانمندترین آکادیای تاریخ میداند. این نسخه از تعلیق متمرکز بر آفرود با ۲۵ میلیمتر ارتفاع بیشتر از زمین، فاصلهٔ عرضی بیشتر چرخها، رینگهای ۱۸ اینچی با لاستیکهای آلترین، حالت رانندگی ترین، سامانهٔ چهارچرخ محرک منحصربهفرد اختصاصی دوکلاچه با کشش و کنترل بهتر در مسیرهای سخت، صفحه محافظ جلو با قلابهای بکسل قرمز، جلوپنجرهٔ منحصربهفرد و تریم مشکی براق بهره میبرد.
علاوه بر این، طبق معمول محصولات جیامسی، برای نسل جدید آکادیا نسخهٔ لوکس دنالی هم ارائه میشود که در بیرون با جلوپنجرهٔ منحصربهفرد کرومی، تریم مشکی براق در پایین بدنه و رینگهای بزرگتر ۲۰ یا ۲۲ اینچی از دیگر نسخهها متمایز میشود. آکادیا دنالی همچنین در داخل هم با صندلیهای چرمی دورنگ با گرمکن و تهویه، تریم چوبی، تزئینات فلزی، سیستم صوتی پریمیوم Bose، صندلیهای ردیف دوم و سوم تاشو برقی و سیستم فعال مقابله با سروصدا، یکی از زیباترین و لوکسترین کابینها را در این کلاس ارائه خواهد کرد.
آکادیا ۲۰۲۴ به یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ کاملاً جدید مجهز شده که بر اساس موتور ۲.۷ لیتری پیکاپ کانیون ساخته شده است. این موتور ۳۲۸ اسب بخار قدرت و ۴۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال نیروی موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد و سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. نسل جدید آکادیا میتواند حداکثر تا ۲۲۷۰ کیلوگرم را یدک بکشد.
یکی از مهمترین امکاناتی که به آکادیا اضافه شده، سیستم نیمه خودران سوپر کروز است. این سیستم که امکان رانندگی هندزفری را در بیش از ۶۴۰ هزار کیلومتر از جادههای آمریکای شمالی فراهم میکند، در تیپهای AT4، پریمیوم و دنالی ارائه خواهد شد. هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار و دستیار فرمان برای نقاط کور هم ازجمله سیستمهای ایمنی هستند که بهصورت استاندارد در این کراساوور آمریکایی وجود خواهد داشت. نسل جدید جیامسی آکادیا در میشیگان ساخته میشود و انتظار میرود اوایل سال آینده راهی نمایندگیهای فروش شود.
امیرحسین
۲۳ شهریور ۱۴۰۲با سلام این ال ای دی سفید بقل چراغ چرا بد در اورده توی سیلورادو ۳۵۰۰ اچ دی هم هست همه چی خوبه جز ال ای دی سفیده حتی اس کلاس هم نگاه کنید اونم بد در اورده
Mosi
۲۳ شهریور ۱۴۰۲داداش صافکاری مگه بوده که خوب درآورده بد درآورده😐😂
NAVID۰۰۹۸
۲۳ شهریور ۱۴۰۲نمای عقب از پشت و جانبی ، شبیه محصولات هوندا شده !
اما چقدر شیک و زیباست !
امریکاییهایِ زیر ۵۰ هزار دلار در بحث طراحی و متریال ، جهش پیدا کردن و دیگر مثل گذشته قدیمی و بیکیفیت به نظر نمیرسند !
سرآمد این جهش هم دوج و جیپ هست !
net
۲۳ شهریور ۱۴۰۲صفحه نمایش مربعی و دکمه فیزیکی زیرش و دکمه پیانو بزرگ زیرش بد هست.از بغل و عقب چینی شده.ال ای دی نازک کج زیر چراغ جلو که مثل رنو کولئوس و رنو تالیسمان هست بد شده.وانتهای امسال gmc طراحی داخلی و بیرونی زیبا و لوکسی داشت برعکس این ماشین
MehdiTurbo
۲۳ شهریور ۱۴۰۲عاشقش شدم
مخصوصا کابینش
چخه عجب بین اینا همه چرت پرت یه خودرو واقعی معرفی شد
سیاوش
۲۳ شهریور ۱۴۰۲یادم نمیره یه یارویی می گفت ماشین های آمریکایی فروش ندارن خیر سرش کاره ای در ایم ملکت هم بود همینو به ما تو این مملکت ا
ر میومد چند میدادن >>
مهدی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲به به! خدا قسمت کنه!
aryan 25
۲۳ شهریور ۱۴۰۲چقدر جذابه !
فرض کن توی یه جاده قشنگ با یه همچین ماشینی همراه با بهترین دوستات بری مسافرت
حتی تصورش هم جذابه
امین
۲۳ شهریور ۱۴۰۲این شاسی یکپارچه هست یا مستقل؟
enayat
۲۳ شهریور ۱۴۰۲یک پارچه چون در کلاس کراس اوو هست…
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۳ شهریور ۱۴۰۲بی نظیره
محمد
۲۳ شهریور ۱۴۰۲خیلی خوب شده ، طراحی عالی ، کابین عالی ، مشخصات فنی خوب ، سوپر کروز ….. ارزش خرید بالایی داره
OM.01
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اگر تو آمریکا بودم و میخواستم زیر 50هزار دلار(فول آپشن) ماشین برای استفاده بخرم قطعا دچار مشکل انتخاب میشدم. شاسی بلند کراس اوور سدان و شاسی بلند. لعنتی اینقدر گزینه متنوع هست از برندهای آمریکایی کره ای ژاپنی آدم هنگ میکنه. تو رنج کمی بالاتر آلمانی هم میاد کار خیلی سخت تر میشه
الان من خودم بین شورلت تراورس و این جی ام سی اکادیا جدید موندم. تازه دلم پیشه فورد اکسپلورر هست😂
new reventon
۲۳ شهریور ۱۴۰۲به قول یه بزرگی میگفت هیچ وقت رو شکست آمریکا شرط نبندین که میبازین.
حالا بیایین آشغالای چینی و قیمتشون رو با این خودروهای بواقع خواستنی آمریکایی مقایسه کنین
طراحی و کیفیت داخلیش…
R R
۲۳ شهریور ۱۴۰۲توی خیلی از زمینه ها آمریکا باخته
بازار لوکس رو به اروپا
سوپر اسپرت رو به اروپا، ژاپن و حتی چین
اقتصادی رو به چین، ژاپن، کره و حتی هند
کیفیت رو هم به اروپا و ژاپن و به زودی چین
new reventon
۲۳ شهریور ۱۴۰۲فعلا که تسلا که آینده خودرها هسته ارزش برندش به اندازه کل برندای بالاست😂
جدا ازون کوروت
سوپر اسپرت موتور وسط با 500 اسب فقط 60 هزار دلار
کی میتونه با این رقابت کنه
یا تسلا s یا 3
خجالت بکش
کدیلاک که خداس
R R
۲۳ شهریور ۱۴۰۲رونتون
چه خدایی داری! بپرستش
اما یادت باشه باش با اومدن رقبای چینی
خدات عوض نشه
Camaro ZL1 427
۲۳ شهریور ۱۴۰۲سوپر اسپرت رو به اروپا و ژاپن باخته؟؟؟؟ به چین هم باخته؟؟؟؟
پس کوروت با ۸ نسل اینجا کشکه ؟
وایپر کشکه ؟ فورد GT کشکه ؟
چینی که فقط بلده انجین با حجم قوطی نوشابه بسازه در سوپر اسپرت سازی از آمریکایی ها جلوتره ؟؟؟؟
اصلا یک سوپر اسپرت داره چین؟
کیفیت هم حتما در خیالات شما به چین باخته
ژاپن هم فعلا در سوپر اسپرت سازی عقب افتاده و
با معرفی کوروت نسل هشتم این عقب ماندگی بیشتر هم شد
الان هم کوروت خیلی از خودرو ها ی اروپایی رو در پیست و درگ شکست داده و هنوز نسخه های ZR1 و zora معرفی نشدند
R R
۲۳ شهریور ۱۴۰۲کامارو
https://www.pedal.ir/chinese/byd-u9-ev-supercar-drive-on-three-wheels/
بقیه حرفات هم ارزش وقت گذاشتن نداره
Camaro ZL1 427
۲۳ شهریور ۱۴۰۲سوپر اسپرت چه کارهایی میتونه انجام بده ؟
سریع بودن در خط مستقیم ، داشتن شتاب بالا ، داشتن هندلینگ خوب ، سریع بودن در پیست و داشتن لذت رانندگی
تقریباً کوروت همه اینا رو داره تازه با قیمت مناسب
خودروی چینی که دربارش صحبت می کنی چه توانایی داره ؟ راه رفتن رو سه چرخ ؟ با شتاب ۲ ثانیه ای
برو خدارو شکر کن خودروی برقی اختراع شد تا این چین لگن ساز حداقل بتونه یک سوپر اسپرت داشته باشه که البته فقط شتاب داره که بازم هنره خاصی نکرده چون همهی برقی ها شتاب خوبی دارن
هنر اینه که با ۴۹۵ اسب بخار تنفس طبیعی شتاب ۲.۸ ثانیه ای داشته باشی ( کوروت C8 استینگری Z51 )
خودم به شخصه در یوتیوب دیدم که شتاب ۲.۵ رو هم ثبت کرد
هنر اینه که راحتی رو با قیمت مناسب ، شتاب بالا و پرفومنس بالا در پیست و خط مستقیم رو یکجا ارائه کنی ( کوروت C8 ZO6 ZO7)
هنر این نیست که چهار تا آرمیچر و باتری به هم وصل کنی و ماشین شارژی بسازی تا شتاب بالایی داشته باشه و رو سه چرخش راه بره
البته که بازم در مقابل تسلا S پلد با شتاب ۱.۹۹ شکست می خوره
تازه هنوز کوروت الکتریکی نیومده مطمئنم اگه بیاد یه خاطره مبهمی از سوپر اسپرت سازی چین به جا می مونه
Camaro ZL1 427
۲۳ شهریور ۱۴۰۲البته گفته شده همین سوپراسپرت چینی شتاب زیر 2 داره ولی حرف فایده نداره باید دید در واقعیت چطوره
اشکان
۲۳ شهریور ۱۴۰۲RR
بعضی ها حرف های پا منبری میزنند!! 😂
چین هنوز شروع نکرده کلی بدهی بالا آورده و دوم شده بعد از آمریکا از نظر بدهی !! ، طرح یک کمربند و یک جاده اش ، اگر طرح آمریکا اجرا شه صد در صد شکست میخوره….ملت دارند فرار میکنند از بازار چین ، آمریکا با ویتنام ، عربستان با هند کلی قرارداد بستند بعد از نشست جی ۲۰ !!
آمریکا از نظر تراشه و مسائل کامپیوتری و خودران و….کسی اصلأ رقیبش نیست تو دنیا ! GPS مون ام برا آمریکاست بنده خدا… حالت خوش نیست ، خودتو به آقای پروفسور طوسی نشون بده ، یه آمپول بهت بزنه
امیر
۲۳ شهریور ۱۴۰۲من جیپ رنگید که 40 سال پیش وارد ایران شده رو از لحاظ افرود به KMC چینی ترجیح دادم و خریدمش درحالی که پول جفتشو داشتم خودرو قبلیمم بلیزر بود حاضرم پدربزرگ آمریکایی سوار شم ولی حلبی چینی و ایرانی زیر پام نباشه بعد تو از باخت های آمریکا برام حرف میزنی؟ خدا روزیتو جای دیگه بده
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۳ شهریور ۱۴۰۲چه جالب، هنوز رنگید دارین؟
new reventon
۲۳ شهریور ۱۴۰۲شعار کشور آمریکا :
ما به خدا اعتماد داریم
کنش به تایید اوست
دمشون گرم واقعا
وقتی قانون اساسی آمریکا رو می خواستن تدوین کنن گفتن میخاییم کشوری بسازیم که ابرقدرت بشه و همیشه ابرقدرت بمونه
جالبه بدونید آمریکاییا از با دین ترین مردم زمین هستن و 75 درصدشون گفتن دین در زندگیشون نقش مهمی بازی میکنه.
R R
۲۳ شهریور ۱۴۰۲رونتون
بدهکار ترین کشور دنیا کجاست؟
کجاست که بحران هاش رو با بحران آفرینی و جنگ سعی میکنه حل کنه؟
آمریکا خیلی وقته ابر قدرت نیست، حتی عربستانم اینو فهمید که نباید روی آمریکا حساب کنه داداش… تو هنوز خوابی؟
مردیم از خوشی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲سهم دلار در معامله های بین المللی به بیش ترین میزان در ۱۰ سال اخیر رسیده و ارزش پول چین در چند وقت گذشته به شدت امده پایین
خلاصه پارکت را عوض کن
R R
۲۳ شهریور ۱۴۰۲مردی از خوشی
یکم اخبار حذف دلار از معاملات کشورها رو ببینی بد نیس
پول بریکس رو هم یه سرچ بکن
امید
۲۴ شهریور ۱۴۰۲داداش این همه منفی خوردی، بسه دیگه، کوتاه بیا
new reventon
۲۳ شهریور ۱۴۰۲جدا ازون 60 درصد سرمایه دنیا دست آمریکاس و سهم چین 3 درصده
اکثر برندای اروپایی و کره ایی سرمایه گذاراشون آمریکایین
کافیه بری کره ببینی
چین که جای خود داره
چین اقتصادش 20 تریلیون دلاره با یک و نیم میلیارد جمعیت
امریکا 26 تریلیون با 300 میلیون جمعیت
سهم زیادی از تولید چین تو خود چین صرف نیازهای خود چینیا و سیر کردن شکمشون میشه
در صورتی که تو آمریکا پول میاد رو پول
حسین دهمرد
۲۳ شهریور ۱۴۰۲بنظر قدرت موتورش کافی باشه ولی خب برای نسخه ی دنالی میتونست گزینه های بیشتری روی میز داشته باشه
Siyavash
۲۳ شهریور ۱۴۰۲انتخاب من چشم بسته آکادیا…
اکادیا👍
سانتافه👎
کاربر۳
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اگه قرار باشه بین این و سانتافه یکیو انتخاب کنم،انتخابم قطعا اکادیا هست👍
enayat
۲۳ شهریور ۱۴۰۲سانتافه در قیاس با جی ام سی آکادیا!!!!
در شاُن نسل جدید آکادیا نیست که با سانتافه ناموزون در هیچ زمینه مقایسه شود….
من که طرفدار خودروهای کراس اون نیستم و آکادیا رو همه جوره تحسین می کنم حتی ندیده….
Amir
۲۳ شهریور ۱۴۰۲آقایون داداشا
قشنگ ترین ماشینا بنظرتون کدومان؟
من:
– فانتوم
– رنج روور
– سری ۷ قبلی
– یوکان
– ۹۱۱
Enzo Ferrari 2008
۲۳ شهریور ۱۴۰۲سانتافه چیه تا وقتی اکادیا هست
سانتافه جاش تو کارخونه اس
Behnam1012
۲۳ شهریور ۱۴۰۲آکادیا دنالی چقدر جذابه
ابوالفضل
۲۳ شهریور ۱۴۰۲کامنت R R تاریخی بود
یعنی اصلا نابودم کرد
چی میگی عزیز ؟😂
من که به شخصه عکس خودرو آمریکایی رو به کل خودرو سازی چین و هند و اینا نمیدم
R R
۲۳ شهریور ۱۴۰۲نده ابوالفضل
شما با عکس آمریکایی زندگی کن
خواب آمریکا رو ببینی
P
۲۳ شهریور ۱۴۰۲جذاب دوست داشتنی
امیرعلی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲امریکا سوپرلوکس رو به چین باخته :))))
حداقل میگفتی اروپا
اکه منظورت از سوپرلوکس خودرو برقی بی وای دی ه الان امارات هم سوپرلوکس برقی تولید کرده چون به تکنولوژی خاصی نیاز نداره
در ضمن تسلا رودستر و فیسکر رونین دو تا از سوپرلوکس های برقی تولید شده در امریکا اند
چین اگه توان تولید سوپرلوکس داشت بنزینی ش رو تولید میکرد
R R
۲۳ شهریور ۱۴۰۲«سوپر لوکس» اختراع خودته امیر علی
تو کامنت من چنین کلمه ای نیست!
JDM سابق
۲۳ شهریور ۱۴۰۲بابا سانتافه چیه !!!
اینو باید با شورلت تراورز مقایسه کرد که بنظرم برتری هم داره
M.83
۲۳ شهریور ۱۴۰۲تنها ماشینیه که دوست دارم بدون تعصب بخرمش
پولشم اصلا مسئله ای نیست
blackwing
۲۳ شهریور ۱۴۰۲باریکلا ، این ماشین ۱۷ سانتی متر از لندکروزر طول بیشتری داره در صورتی که کراس اوور میان سایز محسوب میشه 😄🤌🏼🤌🏼
Victory goes to GMC
ابوالفضل
۲۳ شهریور ۱۴۰۲RR ما با همون عکسش خوشیم
شما هم برو پول هات رو پس انداز کن ، چینی بخر رو سه چرخ راه بره 👏🏻
واکنش صنعت خودروسازی آمریکا بعد از دیدن کامنت های RR :
ما داریم زحمت میکشیم …
تو نمیدونی چه بلایی سر ما اومده 😁
R R
۲۴ شهریور ۱۴۰۲امیر
داداش تشویق یا فحش بقیه اصلا برات مهم نباشه
اجازه نده هیچ کس راهتو عوض کنه. خودت باش
کامنتای من اینجا میمونه
چند سال دیگه همین بچه ها متوجه میشن آمریکا شده یه قدرت محلی، در کنار چین، روسیه، ایران و…
GMC ACADIA XL AT4
۲۳ مرداد ۱۴۰۳عشق است این کراس اوور خوراک مسافرت