جنرال موتورزجی ام سی

معرفی جی‌ام‌سی یوکان مدل 2025 با ظاهر جذاب‌تر و کابین مدرن‌تر

جی‌ام‌سی یوکان در جلو تغییرات ظریفی را تجربه کرده و در داخل به داشبورد کاملاً جدیدی با نمایشگر ۱۶.۸ اینچی مجهز شده است.

جی‌ام‌سی یوکان برای مدل ۲۰۲۵ یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای را تجربه کرده که تغییرات نسبتاً کوچکی در طراحی، به‌روزرسانی بزرگی در داخل و کمی قدرت بیشتر در زیر کاپوت را به همراه آورده است. بیایید از داخل شروع کنیم یعنی جایی که بزرگ‌ترین تغییرات را می‌بینیم. مهم‌ترین ویژگی در اینجا یک نمایشگر لمسی عمودی ۱۶.۸ اینچی است که به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. علاوه بر این، یک نمایشگر ۸ اینچی هم برای صندلی‌های ردیف دوم قابل سفارش خواهد بود که سیستم تهویه را کنترل می‌کند.

علاوه بر نمایشگر جدید، جی‌ام‌سی داشبورد یوکان را هم با دریچه‌های تهویهٔ عمودی در طرفین نمایشگر مرکزی و جای‌گیری صفحه آمپر در قسمتی Y شکل، کاملاً از نو طراحی کرده است. بااین‌وجود، هنوز یک ردیف دکمهٔ فیزیکی زیر نمایشگر بزرگ مرکزی برای عملکردهای معمول دیده می‌شود. سازندهٔ آمریکایی همچنین سیستم‌های کمک‌رانندهٔ بیشتری مثل ترمز دنده‌عقب، هشدار جانبی دوچرخه‌سواران، ترمز خودکار عابر پیاده و ترمز اضطراری خودکار در چهارراه‌ها را به‌صورت استاندارد برای یوکان در نظر گرفته درحالی‌که سیستم خودران سوپر کروز و دید در شب حرارتی هم قابل سفارش خواهد بود.

زیر کاپوت یوکان ۲۰۲۵ همان پیشرانه‌های قبلی را می‌بینیم با یک تغییر مهم. درحالی‌که در فیس‌لیفت اخیر کادیلاک اسکالید پیشرانهٔ دیزلی حذف شد اما این موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی برای یوکان همچنان ارائه می‌شود و حالا با تولید ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۶۷۰ نیوتن متر گشتاور، قوی‌تر از نسخهٔ قبلی با ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور شده است. علاوه بر این، موتور دیزلی حالا برای تمام مدل‌های یوکان ازجمله نسخه‌های آفرود AT4 هم قابل انتخاب خواهد بود.

پیشرانه‌های بنزینی قبلی یعنی ۵.۳ لیتری V8 با ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۶.۲ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت نیز همچنان برای یوکان ارائه می‌شوند. نیروی هر سه موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ منتقل می‌شود تا یوکان بتواند حداکثر ۳۸۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد. در ظاهر شاسی‌بلند فول سایز جی‌ام‌سی شاهد تغییرات ظریفی با چراغ‌های جلوی جدید هستیم که در طرفین جلوپنجره‌ای بزرگ قرار گرفته و کمی حال و هوای سی‌یرا EV را به چهرهٔ یوکان بخشیده‌اند.

جی‌ام‌سی همچنین تیپ جدیدی بنام AT4 آلتیمیت را هم به خانوادهٔ یوکان افزوده است که با ویژگی‌هایی مثل صندلی‌های چرمی منحصربه‌فرد و تریم چوبی، تجمل بیشتری را به این نسخهٔ آفرودی اضافه می‌کند. AT4 آلتیمیت همچنین به صفحه محافظ جلو، رینگ‌های ۲۰ اینچی و سیستم تعلیق بادی هم مجهز است که می‌تواند فاصله از زمین را تا ۵ سانتی‌متر افزایش دهد. دنالی آلتیمیت هم با رینگ‌های ۲۴ اینچی، سیستم صوتی Bose با ۲۲ بلندگو، تریم چوبی و کرومی فراوان و ماساژور ۱۶ جهتهٔ صندلی‌های جلو، همچنان عنوان پرچم‌دار خانوادهٔ یوکان را حفظ کرده است.

قیمت یوکان مدل ۲۰۲۵ هنوز اعلام نشده است ولی انتظار می‌رود قیمت پایهٔ این شاسی‌بلند بروز شده از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز شود. گران‌ترین نسخهٔ این خودرو یعنی دنالی آلتیمیت نیز هم‌اکنون ۱۰۵ هزار دلار قیمت دارد که انتظار می‌رود در نسخهٔ جدید این رقم افزایش پیدا کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(chevynova

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (7264 ديدگاه)

    انگار جی ام سی جیمی مدل ۱۹۷۷ هست که یه مقدار مدرن تر شده
    ماشالاه کابالرو ۱۹۷۱
    ماشالاه سییرا ۱۹۷۹
    ماشالاه اصالتمند
    ماشالاه جذبه

    موافقم 11
    مخالفم 14
    1. OldSchool

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (167 ديدگاه)

      اصالتمند ؟!

      موافقم 13
      مخالفم 7
    2. amir

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3391 ديدگاه)

      خدایا یا منو پولدار کن یا علی ماشالا بیاد به جی ام سی جیمی ماشالا بگه
      وضعیت….

      موافقم 10
      مخالفم 11
    3. NAVID@@98

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (721 ديدگاه)

      ماشاءالله جذبه که دیگه غوغاست بخصوص ابهت و شکوه جلوش آدم راست میگه میبینم پرواز میکنم 😱🤯🔥🤩😍
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 ۱۰ ۱۱ ۱۱۰ !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

      موافقم 18
      مخالفم 3
      1. دیا

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (143 ديدگاه)

        اره جلو پنجره نیست اسمان خراشه😁😁.

        موافقم 1
        مخالفم 2
    4. ممد ژانگولر

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3981 ديدگاه)

      اگه به لندکروز لقب حضرت میدن به این چی باید بگن . خداوکیلی طراحی داخل مدل قبلی یکمی سنتی بود ولی این دیگه کامل و مدرن شده . یعنی همچی تموم .فقط میمونه مشکل جا پارک و مشکلات جابجایی تو شهر خودمون که با ورود حضرت دنعلی شهرداری مجبور به بازنگری خیابونها و پارکینگ ساختمونها میشه . احتمالا پایتخت باید کل هوم جابجا بشه.

      موافقم 15
      مخالفم 1
  2. Amirmohammad

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (559 ديدگاه)

    خدا لعنت کنه تسلا رو که این مانیتور تبلتی های زشت رو مد کرد

    موافقم 4
    مخالفم 14
    1. amir

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3391 ديدگاه)

      وسط داشبورد آمپر پشت کنسول وسط پشت پشتی صندلی ها …. همه جا مانیتور

      موافقم 6
      مخالفم 3
    2. JaMsHiD_R1988

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2322 ديدگاه)

      ده سال دیگه وضع عینک فروشی‌ها عالی میشه

      موافقم 11
      مخالفم 3
    3. Kiarash

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (153 ديدگاه)

      واقعا موافقم

      موافقم 5
      مخالفم 3
    4. Taha Ayoobi

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      الان همین کسایی که میگن مانیتور بده، یه شرکت ماشین بدون مانیتور بده بیرون میگن اه اه چقد قدیمی!

      من مانیتور خوشم نمیاد ولی الان دیگه مانیتور یه عضو جدا نشدنیه از ماشین، زیادش مسخره اس ولی نیازه.

  3. Joker

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (588 ديدگاه)

    بسیار عالی،من که بپسندم غلط میکنه اونی که نپسنده،والا بوخودا با ای نوناشون…

    موافقم 9
    مخالفم 9
  4. Ferrari

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1941 ديدگاه)

    کاش چراغ جلوی ماشین دوتکه ای نمیشد. قبل فیس لیف خیلی بهتر بود اما کلبین این ورژن خیلی عالی شده. اون حس لوکس بودن رو القا میکنه.
    نسخه دنالی التیمیت با موتور شش سیلندر دیزلی ارزش خرید بالایی داره.

    موافقم 14
  5. MehdiTurbo

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2258 ديدگاه)

    با مد جدید کابین امریکایی ها حس حال قبل نداره قبل این مد خیلی تفاوت زیاد و مشهودی تو کابین امریکایی ها با بقیه برندا بود جوری که از عکسش میشد فهمید
    اتفاقا این کابین باز یکم اون حس حال امریکاییش حفظ کرده برعکس کابین کادیلاک و لینکلن و .. که جدید معرفی شد

    موافقم 1
    مخالفم 6
  6. شلبی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (700 ديدگاه)

    خودروسازی امریکا دوباره در اوج

    موافقم 8
    مخالفم 2
  7. هراکلیوس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (177 ديدگاه)

    غول برره وارد میشود

    موافقم 8
    مخالفم 2
  8. دیجی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (142 ديدگاه)

    شاسی بلند اینه نه اون اشغال های وارداتی به ایران

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. Yay

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      قیمت هم که کشکه

      موافقم 3
      مخالفم 7
      1. AMG GT R

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1087 ديدگاه)

        والا تفاوت قیمت تیگو ۸ پرو مکس با این ۱۰۰۰۰ دلار هست داخل ایران اونقدری اختلاف ندارن

  9. 𝐀𝐥𝐢

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1397 ديدگاه)

    قلدر به تمام معنا

    موافقم 7
    مخالفم 1
  10. OldSchool

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (167 ديدگاه)

    سوژه‌ی کاربر net جور شد . تا ۵ سال دیگه میگه بهتر بود بجای نمایشگر فلان شکل ، از نمایشگر مشابه یوکان جدید استفاده میشد که دریچه کولرش عمودی و در طرفین پایین مانیتوره

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. amir

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3391 ديدگاه)

      فورد رنجر رو یادت رفت🤣🤣

      موافقم 4
      مخالفم 3
  11. ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (223 ديدگاه)

    داخلش انصافا جذابه مخصوصا با تریم چوب و چرم
    من واقعا یوکان دنالی جدید رو به اسکلید ترجیح میدم

    موافقم 6
    مخالفم 2
  12. R@min

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1975 ديدگاه)

    قضیه چیه مثل میمون از کابین فورد کپی می کنن !!! خودش کابین به اون زیبایی داشت قبل فیس لیفت.

    موافقم 3
    مخالفم 8
    1. Cert

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (139 ديدگاه)

      امیدوارم قدرت آفرودیت خوبی داشته باشد
      ولی مانیتور ها ساخت کجا هستد؟

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. OldSchool

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (228 ديدگاه)

        چه اهمیتی داره ساخت کجا باشن

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. Cert

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (139 ديدگاه)

          ممکن است اگر یک کشور مانیتور
          برای خودرو بسازد انگار که بیشتر خودرو را ساخته است و تنها آنرا مونتاژ نکرده است

        2. سوشیانت

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3224 ديدگاه)

          به به نظرات کارشناسی👌😂 مانیتور کل خودرو رو شامل میشه🤦‍♂️

          موافقم 2
          مخالفم 2
  13. car lover

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (991 ديدگاه)

    همه چی خوبه، کابین لوکس و مخصوصا v8 که نگهش کردن. فقط مثل ترندی که چینی ها باب کردن چراغهاش رو کور کردن مثل اسکالید که این زیاد جالب نیست

    موافقم 1
    مخالفم 4
  14. 90s culture

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (202 ديدگاه)

    قدرت از ابتدا در دست امریکا بوده و بس!

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. محمدهادی

      ۲ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2315 ديدگاه)

      امریکا استاد ساخت خودروهای عظیم الجثه ست
      تو ظرافت و توجه به جزییات صفر
      آخه این ساختمون دو طبقه دیگه ماشین نمیشه اسمشو گذاشت که
      کین کنگه

  15. khashayar.

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (39 ديدگاه)

    کار بیشتر خودروسازها شده بازی با داشبورد و جلو پنجره و …. و فرار از کاری که باید انجام بدن.
    عملا در عصر ابتدال صنعت هستیم . جنگ مانیتور / جنگ اسب بخار / جنگ ابعاد بدنه / پلاستک خشک / ایمنی ضعیف / وزن زیاد / هندلینگ پایین/ دوام پایین / و ………..

    موافقم 5
    مخالفم 9
    1. car lover

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (991 ديدگاه)

      کاملا حق با شماست. عصری از خودروها با طراحی ها زشت و بی روح و بی صدا یکبار مصرف

  16. ! i M α η δ υ α R

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2277 ديدگاه)

    به ممد ژانگولر خبر بدین بیاد که عشقش اومده …

    حضرت دنعلی …

    ممد کجایی !!!

    موافقم 5
    مخالفم 2
  17. Kiarash

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (153 ديدگاه)

    طراحی بیرونی خیلی عالیه ولی کابین دیگه بجای نمایشگر بیشتر تلویزیون شده

  18. hosen

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (265 ديدگاه)

    چقد زیبا با ابهته

  19. Kiarash

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (153 ديدگاه)

    احساس می کنم تسلا و چینی ها تو این چند سال ببخشید قشنگ تر زدن به طراحی داخل کابین

    موافقم 4
    مخالفم 4
  20. همایون

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (695 ديدگاه)

    همه چی عالی بهترین انتخاب برای یه خاواده و سفر پرماجرا.الان باید به دوستانی که در کشورهای عربی اینارو میخرنو سوار میشن بگیم: خوش به حالت به آرزوم رسیدی

  21. همایون

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (695 ديدگاه)

    جون میده فقط یه نسخه دنالی با اون موتور ۶.۲ بخری و بندازی تو جاده برای یه سفر خاطره انگیز از کرانه دریای خزر تا خلیج فارس

  22. محمد

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1154 ديدگاه)

    واقعاً از طراحی خودرو خوشم میاد.
    حداقل از خودرو های بی روح تسلا مخصوصأ سایبرتراک که فقط یک مشت خطوط هست بهتره.
    تکنولوژی همراه با اصالت رمز موفقیت در بازار بسته آمریکا که نمیزارند چینی ها بیان توش.
    اگر چینی ها حضور بی قید و شرط داشتند قطعاً مشتری جوان آمریکایی خودرو چینی ای رو که نصف و یا یک سوم قیمت این جیگر می دهند رو ترجیح می داد.
    با قیمتش مشکل دارم.
    ۶۰۰۰۰ تا برای نسخه پایه زیاده.
    تازه اینم بگیم که چینی ها تو همه رنج های قیمتشون کیلویی آپشن میریزن تو ماشین.
    و تو دنیایی که یک خودرو ۱۰ سال قراره عمر کنه مهم نیست که قراره ۳۰ سال موتور بکوب کار کنه.

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. OldSchool

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (228 ديدگاه)

      با فراگیر شدن چینیها همین ۱۰ سال شده ۵ سال و کمتر
      تا ماشین گارانتیش تموم شد یا به کارکرد ۱۰۰ هزارتایی رسید ، میندازی آشغالدونی و یکی دیگه میخری

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. محمد

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1154 ديدگاه)

        دقیقاً.
        دنیای آینده یعنی دنیای مصرف گرایی.

        موافقم 4
        مخالفم 1
    2. سوشیانت

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3224 ديدگاه)

      اتفاقا تو رده ۱۰۰ هزار دلاری به بالا حرفی برای گفتن ندارن

      موافقم 1
      مخالفم 2
  23. رامتین

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    طراحی قسمت جلو بسیار عالی از نظر حجم شده. طراحی عقب یه مقدار ضعیفتره. در کل یکی از بهترین خودروهای فول سایز دنیاست.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  24. amirmohammadja79

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    ای خدا حق ما با این همه سرمایه ثروت و ادمای باهوش سوار شدن همچین چیزاییه
    ن دنیا پلاس و تارا و…

    موافقم 2
    مخالفم 1
  25. علی Shelby

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (274 ديدگاه)

    it’s a beast
    این هیولاست

  26. Taha Ayoobi

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3569 ديدگاه)

    بی نقص 👌

    موافقم 3
    مخالفم 1
  27. JDM سابق

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (539 ديدگاه)

    بازم مثل همیشه همون موتور هیولا و بزرگ ۶.۲ لیتری دلبری میکنه
    همه چی تمومه چیزی ندارم بگم

  28. shahriar

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    همیشه دلم میخواست بلیزر با یه همچین رخ و استایلی تولید میشد ولی الان طراحیش خیلی از اون غول مهربون دهه 70 فاصله گرفته

    1. Taha Ayoobi

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      متاسفانه

  29. Großer Hitler

    ۱ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    ته خلاقیت خودروسازی آمریکا تولید suv های بی کیفیت و گلچماق و بد ترکیب بهشون بگی یه سدان و هاچبک درست حسابی بساز به پته پته می افتن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. car lover

      ۴ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (991 ديدگاه)

      هرکدومشون سبک خاص خودشون رو دارن مثل الان اروپایی ها نمیتونن پیکاپ یا SUV خیلی گنده تولید کنن
      از اونور هم امریکاییا تو ساخت هاچبک یا سدان زیاد تبحر ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا