جیامسی یوکان در جلو تغییرات ظریفی را تجربه کرده و در داخل به داشبورد کاملاً جدیدی با نمایشگر ۱۶.۸ اینچی مجهز شده است.
جیامسی یوکان برای مدل ۲۰۲۵ یک بهروزرسانی میاندورهای را تجربه کرده که تغییرات نسبتاً کوچکی در طراحی، بهروزرسانی بزرگی در داخل و کمی قدرت بیشتر در زیر کاپوت را به همراه آورده است. بیایید از داخل شروع کنیم یعنی جایی که بزرگترین تغییرات را میبینیم. مهمترین ویژگی در اینجا یک نمایشگر لمسی عمودی ۱۶.۸ اینچی است که بهصورت استاندارد ارائه میشود. علاوه بر این، یک نمایشگر ۸ اینچی هم برای صندلیهای ردیف دوم قابل سفارش خواهد بود که سیستم تهویه را کنترل میکند.
علاوه بر نمایشگر جدید، جیامسی داشبورد یوکان را هم با دریچههای تهویهٔ عمودی در طرفین نمایشگر مرکزی و جایگیری صفحه آمپر در قسمتی Y شکل، کاملاً از نو طراحی کرده است. بااینوجود، هنوز یک ردیف دکمهٔ فیزیکی زیر نمایشگر بزرگ مرکزی برای عملکردهای معمول دیده میشود. سازندهٔ آمریکایی همچنین سیستمهای کمکرانندهٔ بیشتری مثل ترمز دندهعقب، هشدار جانبی دوچرخهسواران، ترمز خودکار عابر پیاده و ترمز اضطراری خودکار در چهارراهها را بهصورت استاندارد برای یوکان در نظر گرفته درحالیکه سیستم خودران سوپر کروز و دید در شب حرارتی هم قابل سفارش خواهد بود.
زیر کاپوت یوکان ۲۰۲۵ همان پیشرانههای قبلی را میبینیم با یک تغییر مهم. درحالیکه در فیسلیفت اخیر کادیلاک اسکالید پیشرانهٔ دیزلی حذف شد اما این موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی برای یوکان همچنان ارائه میشود و حالا با تولید ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۶۷۰ نیوتن متر گشتاور، قویتر از نسخهٔ قبلی با ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور شده است. علاوه بر این، موتور دیزلی حالا برای تمام مدلهای یوکان ازجمله نسخههای آفرود AT4 هم قابل انتخاب خواهد بود.
پیشرانههای بنزینی قبلی یعنی ۵.۳ لیتری V8 با ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۶.۲ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت نیز همچنان برای یوکان ارائه میشوند. نیروی هر سه موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب یا هر چهارچرخ منتقل میشود تا یوکان بتواند حداکثر ۳۸۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد. در ظاهر شاسیبلند فول سایز جیامسی شاهد تغییرات ظریفی با چراغهای جلوی جدید هستیم که در طرفین جلوپنجرهای بزرگ قرار گرفته و کمی حال و هوای سییرا EV را به چهرهٔ یوکان بخشیدهاند.
جیامسی همچنین تیپ جدیدی بنام AT4 آلتیمیت را هم به خانوادهٔ یوکان افزوده است که با ویژگیهایی مثل صندلیهای چرمی منحصربهفرد و تریم چوبی، تجمل بیشتری را به این نسخهٔ آفرودی اضافه میکند. AT4 آلتیمیت همچنین به صفحه محافظ جلو، رینگهای ۲۰ اینچی و سیستم تعلیق بادی هم مجهز است که میتواند فاصله از زمین را تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد. دنالی آلتیمیت هم با رینگهای ۲۴ اینچی، سیستم صوتی Bose با ۲۲ بلندگو، تریم چوبی و کرومی فراوان و ماساژور ۱۶ جهتهٔ صندلیهای جلو، همچنان عنوان پرچمدار خانوادهٔ یوکان را حفظ کرده است.
قیمت یوکان مدل ۲۰۲۵ هنوز اعلام نشده است ولی انتظار میرود قیمت پایهٔ این شاسیبلند بروز شده از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز شود. گرانترین نسخهٔ این خودرو یعنی دنالی آلتیمیت نیز هماکنون ۱۰۵ هزار دلار قیمت دارد که انتظار میرود در نسخهٔ جدید این رقم افزایش پیدا کند.
(Ali(chevynova
۳۰ مرداد ۱۴۰۳انگار جی ام سی جیمی مدل ۱۹۷۷ هست که یه مقدار مدرن تر شده
ماشالاه کابالرو ۱۹۷۱
ماشالاه سییرا ۱۹۷۹
ماشالاه اصالتمند
ماشالاه جذبه
OldSchool
۳۰ مرداد ۱۴۰۳اصالتمند ؟!
amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۳خدایا یا منو پولدار کن یا علی ماشالا بیاد به جی ام سی جیمی ماشالا بگه
وضعیت….
NAVID@@98
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ماشاءالله جذبه که دیگه غوغاست بخصوص ابهت و شکوه جلوش آدم راست میگه میبینم پرواز میکنم 😱🤯🔥🤩😍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 ۱۰ ۱۱ ۱۱۰ !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
دیا
۳۰ مرداد ۱۴۰۳اره جلو پنجره نیست اسمان خراشه😁😁.
ممد ژانگولر
۳۰ مرداد ۱۴۰۳اگه به لندکروز لقب حضرت میدن به این چی باید بگن . خداوکیلی طراحی داخل مدل قبلی یکمی سنتی بود ولی این دیگه کامل و مدرن شده . یعنی همچی تموم .فقط میمونه مشکل جا پارک و مشکلات جابجایی تو شهر خودمون که با ورود حضرت دنعلی شهرداری مجبور به بازنگری خیابونها و پارکینگ ساختمونها میشه . احتمالا پایتخت باید کل هوم جابجا بشه.
Amirmohammad
۳۰ مرداد ۱۴۰۳خدا لعنت کنه تسلا رو که این مانیتور تبلتی های زشت رو مد کرد
amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۳وسط داشبورد آمپر پشت کنسول وسط پشت پشتی صندلی ها …. همه جا مانیتور
JaMsHiD_R1988
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ده سال دیگه وضع عینک فروشیها عالی میشه
Kiarash
۳۰ مرداد ۱۴۰۳واقعا موافقم
Taha Ayoobi
۳۰ مرداد ۱۴۰۳الان همین کسایی که میگن مانیتور بده، یه شرکت ماشین بدون مانیتور بده بیرون میگن اه اه چقد قدیمی!
من مانیتور خوشم نمیاد ولی الان دیگه مانیتور یه عضو جدا نشدنیه از ماشین، زیادش مسخره اس ولی نیازه.
Joker
۳۰ مرداد ۱۴۰۳بسیار عالی،من که بپسندم غلط میکنه اونی که نپسنده،والا بوخودا با ای نوناشون…
Ferrari
۳۰ مرداد ۱۴۰۳کاش چراغ جلوی ماشین دوتکه ای نمیشد. قبل فیس لیف خیلی بهتر بود اما کلبین این ورژن خیلی عالی شده. اون حس لوکس بودن رو القا میکنه.
نسخه دنالی التیمیت با موتور شش سیلندر دیزلی ارزش خرید بالایی داره.
MehdiTurbo
۳۰ مرداد ۱۴۰۳با مد جدید کابین امریکایی ها حس حال قبل نداره قبل این مد خیلی تفاوت زیاد و مشهودی تو کابین امریکایی ها با بقیه برندا بود جوری که از عکسش میشد فهمید
اتفاقا این کابین باز یکم اون حس حال امریکاییش حفظ کرده برعکس کابین کادیلاک و لینکلن و .. که جدید معرفی شد
شلبی
۳۰ مرداد ۱۴۰۳خودروسازی امریکا دوباره در اوج
هراکلیوس
۳۰ مرداد ۱۴۰۳غول برره وارد میشود
دیجی
۳۰ مرداد ۱۴۰۳شاسی بلند اینه نه اون اشغال های وارداتی به ایران
Yay
۳۰ مرداد ۱۴۰۳قیمت هم که کشکه
AMG GT R
۳۱ مرداد ۱۴۰۳والا تفاوت قیمت تیگو ۸ پرو مکس با این ۱۰۰۰۰ دلار هست داخل ایران اونقدری اختلاف ندارن
𝐀𝐥𝐢
۳۰ مرداد ۱۴۰۳قلدر به تمام معنا
OldSchool
۳۰ مرداد ۱۴۰۳سوژهی کاربر net جور شد . تا ۵ سال دیگه میگه بهتر بود بجای نمایشگر فلان شکل ، از نمایشگر مشابه یوکان جدید استفاده میشد که دریچه کولرش عمودی و در طرفین پایین مانیتوره
amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۳فورد رنجر رو یادت رفت🤣🤣
∆
۳۰ مرداد ۱۴۰۳داخلش انصافا جذابه مخصوصا با تریم چوب و چرم
من واقعا یوکان دنالی جدید رو به اسکلید ترجیح میدم
R@min
۳۰ مرداد ۱۴۰۳قضیه چیه مثل میمون از کابین فورد کپی می کنن !!! خودش کابین به اون زیبایی داشت قبل فیس لیفت.
Cert
۳۰ مرداد ۱۴۰۳امیدوارم قدرت آفرودیت خوبی داشته باشد
ولی مانیتور ها ساخت کجا هستد؟
OldSchool
۳۰ مرداد ۱۴۰۳چه اهمیتی داره ساخت کجا باشن
Cert
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ممکن است اگر یک کشور مانیتور
برای خودرو بسازد انگار که بیشتر خودرو را ساخته است و تنها آنرا مونتاژ نکرده است
سوشیانت
۳۰ مرداد ۱۴۰۳به به نظرات کارشناسی👌😂 مانیتور کل خودرو رو شامل میشه🤦♂️
car lover
۳۰ مرداد ۱۴۰۳همه چی خوبه، کابین لوکس و مخصوصا v8 که نگهش کردن. فقط مثل ترندی که چینی ها باب کردن چراغهاش رو کور کردن مثل اسکالید که این زیاد جالب نیست
90s culture
۳۰ مرداد ۱۴۰۳قدرت از ابتدا در دست امریکا بوده و بس!
محمدهادی
۲ شهریور ۱۴۰۳امریکا استاد ساخت خودروهای عظیم الجثه ست
تو ظرافت و توجه به جزییات صفر
آخه این ساختمون دو طبقه دیگه ماشین نمیشه اسمشو گذاشت که
کین کنگه
khashayar.
۳۰ مرداد ۱۴۰۳کار بیشتر خودروسازها شده بازی با داشبورد و جلو پنجره و …. و فرار از کاری که باید انجام بدن.
عملا در عصر ابتدال صنعت هستیم . جنگ مانیتور / جنگ اسب بخار / جنگ ابعاد بدنه / پلاستک خشک / ایمنی ضعیف / وزن زیاد / هندلینگ پایین/ دوام پایین / و ………..
car lover
۳۰ مرداد ۱۴۰۳کاملا حق با شماست. عصری از خودروها با طراحی ها زشت و بی روح و بی صدا یکبار مصرف
! i M α η δ υ α R
۳۰ مرداد ۱۴۰۳به ممد ژانگولر خبر بدین بیاد که عشقش اومده …
حضرت دنعلی …
ممد کجایی !!!
Kiarash
۳۰ مرداد ۱۴۰۳طراحی بیرونی خیلی عالیه ولی کابین دیگه بجای نمایشگر بیشتر تلویزیون شده
hosen
۳۰ مرداد ۱۴۰۳چقد زیبا با ابهته
Kiarash
۳۰ مرداد ۱۴۰۳احساس می کنم تسلا و چینی ها تو این چند سال ببخشید قشنگ تر زدن به طراحی داخل کابین
همایون
۳۰ مرداد ۱۴۰۳همه چی عالی بهترین انتخاب برای یه خاواده و سفر پرماجرا.الان باید به دوستانی که در کشورهای عربی اینارو میخرنو سوار میشن بگیم: خوش به حالت به آرزوم رسیدی
همایون
۳۰ مرداد ۱۴۰۳جون میده فقط یه نسخه دنالی با اون موتور ۶.۲ بخری و بندازی تو جاده برای یه سفر خاطره انگیز از کرانه دریای خزر تا خلیج فارس
محمد
۳۰ مرداد ۱۴۰۳واقعاً از طراحی خودرو خوشم میاد.
حداقل از خودرو های بی روح تسلا مخصوصأ سایبرتراک که فقط یک مشت خطوط هست بهتره.
تکنولوژی همراه با اصالت رمز موفقیت در بازار بسته آمریکا که نمیزارند چینی ها بیان توش.
اگر چینی ها حضور بی قید و شرط داشتند قطعاً مشتری جوان آمریکایی خودرو چینی ای رو که نصف و یا یک سوم قیمت این جیگر می دهند رو ترجیح می داد.
با قیمتش مشکل دارم.
۶۰۰۰۰ تا برای نسخه پایه زیاده.
تازه اینم بگیم که چینی ها تو همه رنج های قیمتشون کیلویی آپشن میریزن تو ماشین.
و تو دنیایی که یک خودرو ۱۰ سال قراره عمر کنه مهم نیست که قراره ۳۰ سال موتور بکوب کار کنه.
OldSchool
۳۰ مرداد ۱۴۰۳با فراگیر شدن چینیها همین ۱۰ سال شده ۵ سال و کمتر
تا ماشین گارانتیش تموم شد یا به کارکرد ۱۰۰ هزارتایی رسید ، میندازی آشغالدونی و یکی دیگه میخری
محمد
۳۰ مرداد ۱۴۰۳دقیقاً.
دنیای آینده یعنی دنیای مصرف گرایی.
سوشیانت
۳۰ مرداد ۱۴۰۳اتفاقا تو رده ۱۰۰ هزار دلاری به بالا حرفی برای گفتن ندارن
رامتین
۳۰ مرداد ۱۴۰۳طراحی قسمت جلو بسیار عالی از نظر حجم شده. طراحی عقب یه مقدار ضعیفتره. در کل یکی از بهترین خودروهای فول سایز دنیاست.
amirmohammadja79
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ای خدا حق ما با این همه سرمایه ثروت و ادمای باهوش سوار شدن همچین چیزاییه
ن دنیا پلاس و تارا و…
علی Shelby
۳۰ مرداد ۱۴۰۳it’s a beast
این هیولاست
Taha Ayoobi
۳۰ مرداد ۱۴۰۳بی نقص 👌
JDM سابق
۳۱ مرداد ۱۴۰۳بازم مثل همیشه همون موتور هیولا و بزرگ ۶.۲ لیتری دلبری میکنه
همه چی تمومه چیزی ندارم بگم
shahriar
۳۱ مرداد ۱۴۰۳همیشه دلم میخواست بلیزر با یه همچین رخ و استایلی تولید میشد ولی الان طراحیش خیلی از اون غول مهربون دهه 70 فاصله گرفته
Taha Ayoobi
۳۱ مرداد ۱۴۰۳متاسفانه
Großer Hitler
۱ شهریور ۱۴۰۳ته خلاقیت خودروسازی آمریکا تولید suv های بی کیفیت و گلچماق و بد ترکیب بهشون بگی یه سدان و هاچبک درست حسابی بساز به پته پته می افتن
car lover
۴ شهریور ۱۴۰۳هرکدومشون سبک خاص خودشون رو دارن مثل الان اروپایی ها نمیتونن پیکاپ یا SUV خیلی گنده تولید کنن
از اونور هم امریکاییا تو ساخت هاچبک یا سدان زیاد تبحر ندارن