انتشار طراحی اولیه خودرویی با لوگوی شورولت و اشاره برخی حسابهای اینستاگرامی به نام بلیزر، احتمال تصمیم مسئولان جنرال موتورز برای عرضهی نسخه آفرود شورولت بلیزر را بر زبانها انداخته است.
حساب رسمی استودیوهای طراحی جنرال موتورز هیچ اشارهای به شورولت بلیزر بودن این طرح ندارد. ما میخواهیم این موضوع را کاملاً روشن کنیم؛ زیرا چند نفر در حساب اینستاگرام خود گفتهاند که این آفرود دو در با نشان شورولت به نسخه آینده بلیزر ربط دارد. در واقع، هیچ اشارهای به این موضوع نیست مگر اینکه «طرحی خشن و قدرتمند» توسط برایان مالچوسکی در صفحات اینستاگرام این افراد به چشم میخورد.
همانطور که مشخص است، اتصال کلمهی بلیزر به این طرح فقط در ذهن ما نیست. به حساب اینستاگرام مالچوسکی بروید و خواهید دید که او آن را بلیزر مینامد. به طور خاص، او میگوید که در سال ۲۰۱۵ بهعنوان بلیزر «کمی متفاوت» تصور میشد. کلمهی کلیدی در آن جمله فقط همین «بلیزر» بود، زیرا همهی ما میدانیم که در نهایت نام بلیزر دوباره متولد شده چه خوب باشد چه بد.
با در نظر گرفتن تمام این موارد، دیدن شخصیت کلاسیک بلیزر در این طرح آسان است. قوس چرخهای عمودی حاوی لاستیکهایی هستند که برای عملکرد طولانی آفرود (خارج از جاده) آماده به نظر میرسند. خطوط بدنه تیز و تا حد زیادی صاف هستند؛ در حالی که از نظر فنی چیز خاصی نمیبینیم، تنها دو در برای اتاق وجود دارد.
به گزارش موتوروان، در سال ۲۰۱۵، جیپ رانگلر تنها خودرویی به شمار میرفت که در ایالات متحده با دو در و مقداری قابلیتها و امکانات آفرود در دسترس بود. با توجه به موفقیت فورد برانکو در زمان عرضهی آن در سال ۲۰۲۰، نمیدانیم آیا شورولت اکنون همین تصمیم را میگیرد تا از چنین طرحی به نفع کراساور بلیزر که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد، صرفنظر کند.
دقت داشته باشید که شورولت بلیزر احیا شده موفقیت خاصی به دست نیاورده است. شورلت در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۰۰،۰۰۰ دستگاه (دقیقاً ۹۴،۵۹۹ دستگاه) بلیزر فروخت که بهترین سال فروش آن تا کنون بود. البته، خودروسازان در سالهای اخیر شرایط سختی را تجربه کردهاند و فروش بلیزر به ۶۷،۲۴۶ دستگاه در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.
با این حال، ما مشکوک هستیم که تعدادی از افراد در دفتر مرکزی جنرال موتورز شاهد فروش ۱۱۷,۰۵۷ برونکو و ۱۸۱,۴۰۹ فروش رانگلر از سال گذشته هستند و به این فکر میکنند که اگر طراحی شورولت بلیزر کمی متفاوت وارد مرحلهی تولید میشد، چه اتفاقی میافتاد.
ali(chevynova)
۲۶ دی ۱۴۰۱شورولت این مدل رو باید با اسم s10 بلیزر وارد بازار میکرد چون نام بلیزر یادآور یه شاسی بلند قلدر با موتور ۸ سیلندر هست
موفقیت و امار فروش برانکو و رانگلر طبق گفته متن هم واقعا ماشالاه داره چون رو اصالتشون تاکید دارن
((فروش ۱۱۷,۰۵۷ برونکو و ۱۸۱,۴۰۹ فروش رانگلر از سال گذشته هستند))
OM.01
۲۶ دی ۱۴۰۱(موفقیت و امار فروش برانکو و رانگلر طبق گفته متن هم واقعا ماشالاه داره چون رو اصالتشون تاکید دارن)
اصالت!! آمار فروش!!
خدا بگم چیکارت نکنه صبحمو نابود کردی با این حرف سمیت. البته هرکسی که تو دانشگاه مدیریت خونده چنین جمله ای ببینه قطعا صبحش نابود میشه.
موفقیت یا شکست یه پروداکت در یه مارکت تقریبا که نه، باید گفت قطعا به مدیران CCO و CMO و CSO اون شرکت بستگی داره.
CSOیعنی مدیر ارشد فروش
CCO یعنی مدیر ارشد بازرگانی
CMOیعنی مدیر ارشد بازاریابی
داریم محصولاتی که واقعا مضخرف بودن ولی به علت اینکه مدیران فروش درست بازاریابی کردن و زمان به موقع با خدمات جذاب محصول رو ارائه دادن موفق شده محصولشون.برعکس این هم داریم محصول بی نظیر که شکست خورده به علت ناتوانی مدیران CCO و CMO و CSO در انجام وظایف.
رانگلر و برانکو موفق هستن چون روی اصالتشون تاکید دارن!! یا خدا. 🤦♂️🤦♂️
ali(chevynova)
۲۶ دی ۱۴۰۱اتفاقا اصالت در فروش محصول خیلی مهمه
نمونش چلنجره که اصالت طراحی اولیش رو حفظ کرده و همچنان پرفروش هست و مشتری برای سبک کلاسیکش پول میدن
برانکو و رانگلر هم بخاطر سبک کلاسیک و اصیلشون که یادآور سبک قدیمشون هست موفق شدن برعکس بلیزر جدید که چون اصالت گذشته رو حفظ نکرده فروشش بسیار کمتره از ۲ رقیب
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۶ دی ۱۴۰۱حرفات بعضی موقع سم خالصه دادش م برانکو و رنگلر افرود هستن و بلیزر جدید نه فقط یک ماشین شهری هست وچیزی که تو گفنی فقط به درصد کمی از خریداران ربط داره
aMiRsHaYaN
۲۶ دی ۱۴۰۱اگه قراره مثل این بلیزر باشه نمیخواد تولید کنه
Hamilton1970
۲۶ دی ۱۴۰۱وارد شدن به رقابت با فورد و جیپ همون چیزیه که مردم میخوان. که بتونن بین چند تا SUV جوونپسندانه دودر آفرودی گیر کنن و یکی رو انتخاب کنن و تنوعی در این سگمنت باشه پس از احیا
زیزیگولو
۲۶ دی ۱۴۰۱بلیزر یه اسم پر سابقه تو صنعت خودروی آمریکا هستش و یه ماشین قدرتمندو سایز بزرگ در قدیم که تقریباً همه ایرانیا اسمش رو میدونن …. ماشینی که بعد از سالهای زیاد دوباره داره تولید میشه و البته مدلای جدیدش خیلی مدرن تر شدن و اصلاً با اون شورلت بلیزر خشن و بزرگ قدیمی هیچ شباهتی ندارن ولی به نظر من مدلای جدید اون طراحی بیلزر وار خودشون رو از دست دادن و دیگه صلابت قدیم رو ندارن
Peyman.JDM
۲۶ دی ۱۴۰۱ای کاش مثل اسکالید نسلاشو حفظ میکرد
واقعا به بلیزر قدیمی برمیخوره این چیه آخه
R@min
۲۶ دی ۱۴۰۱تهش همون هامرو با یه فیس متفاوت بدن که خیلی محتمل هست.