مرحلهٔ مقدماتی، گروه شاسیبلندهای فول سایز لوکس، آخرین دوئل شانس مجدد
نتایج دوئل قبلی بین لکسس LX و جیامسی یوکان دنالی
مجموع آراء: ۱۸۶۴
آراء جیامسی: ۹۴۵
آراء لکسس: ۹۱۹
پیروز دوئل: جیامسی یوکان دنالی با کسب ۵۱ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
کادیلاک اسکالید | لکسس LX |
کادیلاک اسکالید | |
لینکلن نویگیتور | اینفینیتی QX80 |
لینکلن نویگیتور | |
مرسدس بنز GLS | رنجروور |
مرسدس بنز GLS | |
بامو X7 | جیپ گرند واگنییر |
بامو X7 |
دوئلهای شانس مجدد این گروه | |
جیامسی یوکان دنالی | لکسس LX |
جیامسی یوکان دنالی | |
جیامسی هامر | رنجروور |
؟ |
جیامسی هامر
تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۲۱
پلتفرم: BT1 جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۸ از ۱۰
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۹۹ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: قدرت و گشتاور عظیم، شتاب چشمگیر، فرمان پذیری چرخهای عقب که به مانور پذیری کمک میکند، سواری بهطور شگفتآوری آرام، ظرفیت یدک کشی بالا، تواناییهای آفرود قدرتمند
نقاط منفی: فرمان بیحس، برخی قطعات پلاستیکی ارزانقیمت در داخل که با قیمت خودرو مطابقت ندارند، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کُند
چکیده: این خودرو مثل اجدادش شاسیبلندی گستاخ و قدرتمند است و ثابت میکند هامر الکتریکی هنوز هم بسیار شبیه یک هامر است.
رنجروور
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۲۱
پلتفرم: MLA-Flex جگوار-لندروور
امتیاز از کارانددرایور: ۹ از ۱۰
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴,۵۰۰ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی ظریف و چشمنواز، کابین باشکوه و مجلل، مجموعهای از پیشرانههای قدرتمند و نرم، فرمان گیری چرخهای عقب، ارائهٔ نسخه سه ردیفه، گزینههای فراوان برای تریمهای داخلی
نقاط منفی: قیمت پایهٔ ششرقمی، فضای سر تنگ در صندلیهای ردیف سوم، بادیرول زیاد، ارائهٔ نسخهٔ پلاگینهیبریدی فقط در تیپ پایه
چکیده: نسل جدید رنجروور خودرویی زیبا، شیک، مجلل و بهطورکلی تمام چیزی است که یک شاسیبلند لوکس پرچمدار باید باشد.
مقایسهٔ مشخصات فنی
هامر ادیشن وان | رنجروور P530 | |
پیشرانه | الکتریکی سه موتوره | ۴.۴ لیتری V8 |
تنفس | – | توئین توربو |
قدرت | ۸۳۰ اسب بخار | ۵۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۱۶۰۰ نیوتن متر | ۷۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | تک سرعته | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۵ ثانیه | ۴.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۷۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | – | ۱۳ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک/باطری | ۲۰۰ کیلووات ساعت | ۹۰ لیتر |
برد | ۴۸۰ کیلومتر | – |
ظرفیت بکسل | ۳۴۰۰ کیلوگرم | ۳۷۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۰۰ میلیمتر | ۵,۰۵۲ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۲۱۸ میلیمتر | ۲,۹۹۸ میلیمتر |
فاصله از زمین | ۴۰ سانتیمتر | ۲۸ سانتیمتر |
زاویهٔ حمله | ۴۹ درجه | ۳۴ درجه |
زاویهٔ فرار | ۴۹ درجه | ۲۹ درجه |
حرکت در آب | ۸۱ سانتیمتر | ۹۰ سانتیمتر |
دایرهٔ چرخش | ۱۰.۸ متر | ۱۰.۹ متر |
حجم صندوق بار | ۱۲۲۰ لیتر | ۱۲۰۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۴ یا ۵ یا ۷ نفر |
قیمت | ۱۰۵,۵۹۵ دلار | ۱۲۴,۱۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Aboalfazl demon
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱با احترام به همه رقبا
این کلاس دست آمریکایی هاس
به دلیل تنوع مدل
و تنوع تریم ها
ممد ژانگولر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱والا هر جفت این حضرات عالی هستن و شکی نیست
ولی مقایسه و رای دادن به این دو حضرت کاملا اشتباهه چونیکی حذف میشه که نباید بشه
ولی چارهنیست
به نظرم جفتشون تو سگمنت خودشون فینالیستن
یکی لوکس خیابان نورده با آفرود ضعیفتر
یکی دیگه آفرود و اسپرته
ولی من بخوام رای بدم چون آف رود بودن حس خیلی باحالیه و اینکه هامر واقعا با تمام ماشینای دنیا چه فنی چه طراحی متفاوته رای به هامر میدم
هامر واقعا خاصه یکه تازه تا به امروز
Reza Waffen SS
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱جیامسی هامر
Humer
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱رنجروور پول کیفیت داخلی اش رو می گیره🥲
ولی خدایی من به هامر رای میدم😇
Clean energy (صیانت!)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱نمیدونم واقعا
اما حداقل با توجه به مشخصات هامر بهتره
GMA
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱هامر بی نقص و عالیه ولی نه به اندازه ای که بتونی پادشاه SUV ها را مغلوب کنه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱بعد تسلا مدل اس این هامر برقی واقعا جوری ساخته شده که اصلا بنزینی نبودنش عیب نیست.
حامد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱هر دو عالی هستن از هر نظر
و بحث کاملا سلیقه ای هست
واقعا نمیشه گفت این بهتر از اونه یا اون بهتر از اینه
فقط انگلستان
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱انتخاب من رنجروور
هامر یه جذبه خاصی داره.
Joker
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱این مدل هامر هنوز تولید نشده و تازه فقط نسخه وانتش شروع به تولید شده که اونم تو یه کلاس دیگست،بعد پدال زده ۹۹ دستگاه تولید سه ماه اول!!! یه بچه سه ساله این روزا اطلاعاتش از پدال تو حوزه خودرو بالاتره،بعد طبق چه منطقی یه شاسی بلند برقی رو با یه شاسی بلند همه چی تمام فوق لوکس مقایسه کردی؟رنجروور رو باید با کولینان مقایسه کرد نه یه برقی که کابینش رو همش با پلاستیک بازیافتی پوشوندن،تو بحث آفرود هم محاله ممکنه این اسباب بازی گنده بتونه نزدیک به رنجروور سلطان این کلاس باشه،این ماشین فقط اسم هامر رو یدک میکشه وگرنه هیچ بویی از هامر سابق نبرده فقط یه شتاب اولیه داره که همه الکتریکی های دنیا اونم دارن و اگر همونم ازش بگیری مفت نمیرزه…
Mad.z.Max
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱حاجی حالا که پدال انقد بده، نیا خب، برو با یه خدافظی تنهاش بذار..
viper2
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱اسباب بازی گنده؟ . اسباب بازی گنده همون لمانی های پلاستیکی هستن که حجم موتورشون اندازه قوطی نوشابس و اصلا مردونه نیستن و خیلی هم گرون . فقط توصیه میکنم اونایی که میخوان با بی ام و برن اوت کنن نزدیک تعمیرگاه همچین کاری کنن تا نخوان پول جرثقیل بدن ….
HamiD
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱1. رنجروور آلمانی نیست/
2. اسمی از بی ام و توی کامنت جوکر نیومده.
3.ببخشید که آلمانی ها واسه زن ها ماشین میسازن و نه مرد ها! ماشین مردونه باید قدیمی و کهنه و پر مصرف و با هندلینگ نابود باشه درسته؟!
4. پلاستیک به کار رفته توی محصولات آمریکایی بیشتره یا آلمانی و انگلیسی؟!
5. میشه بفرمائید این هامر چقدر حجم موتور داره که شده مردونه؟! چون گویا مبنای ماشین بهتر در نظر شما حجم موتور هست!
6. انجین وی 12 مک لارن اف وان ساخت بی ام و 6.1 لیتر حجم داره … البته که به گفته شما قوطی نوشابس!
7. فکر میکنم شما آلمان رو با ژاپن اشتباه گرفتی !
خب جدای از جواب به کامنت شما
باید عرض کنم که …
رقابت هامر و رنجروور!!!!
عجب …
چقدرم به هم ربط دارن!!!
viper2
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلی تاثیر گذار بود .
اصلا این دوتا . دوتا سبکمتفاوت دارن دوتاشون عالی هستن . من این مدل رنجروور رو دیدم . موتورش هم ۵.۳ سوپرشارژر بود و بسیار کیفیت عالی ای داره . اما برای افرود هامر اینجا بهتره . هر چند هامر برترین نیست . و هر کدوم از این دوتا ماشین حسن هایی نسبت به هم دارن
پویا
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱به عنوان یه امرکین فن به رنجروور رای دادم
هامر اصلا درحد واندازه این ماشین نیست
Mad.z.Max
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱وای منم دقیقا همینطور. من با اینکه بدجور هامر قبلیا رو دوست داشتم، آمریکاییا رو دوست دارم، و طرفدار محصولات جگوار لندروور هم نیستم به اونصورت، بین اینا به رنجروور رای دادم
این هامر خیلی غوله، ۲۰۰ کیلووااااااات باتری داره، بعد ۴۸۰ کیلومتر برد داره که واقعا زیاد نیست نسبت به حجم فضایی باتریش. بعد اینکه آفرودر برقی خیلی خیییییلی مسخرس، بابا یجا برقش تموم میشه قطعا 😂
javadhy
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱رنجروور لوکس تر زیبا تر و به صرفه تر و راحت تر برای رانندگی از هامر زیاد خوشم نمیاد البته این پلتفرم و قیافه برای نسخه وانتش فوق العادس و به نظرم بهترین وانت الکتریکیه ولی این قیافه برای یه suv چشم نواز نیست
کامران
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱با هامر و هاموی ارتشی میشه از رو رنجرور و تاریخچه ش رد شد
TML BN
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظرم درسته که این دوتا خودرو هر دو برقی اند ولی واقعا دوتا دنیا متفاوتاند
Mad.z.Max
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱هردو برقی نیستن اتفاقا!
TML BN
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱وای راست میگی لنجرورو برقی نیست سوتی دادم ببخشید😐
TML BN
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱دوستان لطفا بخش اینکه نوشتم برقی ان رو نبینید😂😂
Mad.z.Max
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱نه بابا سوتی چیه، حواست نبوده خب :))
R@m!n
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱هامر اصلا در حد اندازه اسکلید و نویگیتور و رنجروور و… نیست.
یه پیکاپ چهار تنی که باتری زیرش گذاشتن کجاش به اینا می خوره !!
یوسف
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱با احترام به هامر….
انتخاب من شاه شاهان…. رنجروره
برای من اول طراحی و اطاق اهمیت داره
SS
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱دوئل خنده داری هست. همین الان هامر داره حدود دو و نیم برابر قیمت کارخونه خرید و فروش میشه
بازار رای داده کدوم بهتر هست
seyedjavad.mercedesbenz
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظر من تنها دلیلی که میشه به هامر رای داد ، انتخاب احساسی هست چون با یه دو دو تای ساده متوجه میشید که هامر نه به خوبی قیمت و ادعاش آفرودر خوبیه ، نه به اندازه قیمتش لوکسه ، نه به اندازه قیمتش با کیفیته و نه به اندازه و قیمت و برقی بودنش پرفورمنس داره ، میتونین با یه مقایسه ساده با ریویان و لایتنینگ و اسکالید و رقبای آلمانی و رنجروور به این نتیجه برسین
Jdm باز
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱اصلا بنظرم مقایسه درستی نیس
چون اصلا هامر هدفش لوکس بودن نیس ولی رنجروور پادشاه suv های لوکسه و کسی که دنبال شاسی بلند لوکس باشه وقتی پول رنجروور رو داشته باشه ، دیگه به هامر اصلا فک نمیکنه
RezaRs
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱دو دنیای کاملا متفاوتن رای نمیدم حداقل اسکالید ev در اینده یه چیزی
Saman
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱100% هامر. رنجروور اثبات کرده که بی کیفیتی و قابلیت اطمینان پائین کاملن در dna رنجروور موروثی هست و همیشه در ته لیست با لندروور و فیات همنشین هست (رنج آور= رنجروور) خخخخخخ
Taha Malek
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱میدونم هامر خیلی ویژگی های جالبی ولی بنظرم هیچکدوم کاربردی نیست کاش به عنوان کانسپت میومد اون موقع جالب میشد
از کیفیت کابینش بگذریم بحث آفرود، واقعا کسی هست با این ماشین بره آفرود. بیاید واقع بین باشیم . هامر ev ی ماشین نمایشیه برای افرادی مثل یوتیوبرا
ولی برسیم به رنجروور یا بقول دوستان پادشاه suv های لوکس از کیفیت ساخت و آپشن بگیم هیچی کم نداره از آفرودش بگیم اگه کلارسونز فارم ببینید میفهمید که آفرودش یچیز نمایشی نیست و کاملا در یجایی مثل مزرعه کاربردیه البته خب اون نسل3 بود ومشکل اصلیش هم قابل اطمینان نبودنشه :)
من به رنجروور رای دادم