حساب کاربری رسمی استودیوی طراحی جنرال موتورز در اینستاگرام پر از هنرهای خیالانگیز است. برخی از طرحهای منتشر شده واقعی هستند و برخی نیز جزئیات زیادی را از طراحی بدنه و کابین محصولات آتی و البته محصولات مفهومی نشان میدهند. این بار میخواهیم رندری از کابین شورولت را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم. اگرچه استودیوی طراحی جنرال موتورز هیچ اشارهای به نام خودروی موردبحث نکرده اما فکر میکنیم این رندر میتوانست متعلق به کابین نسل بعدی شورولت کامارو باشد.
دستهدنده موجود در کنسول مرکزی یکی از نشانههای درستی تفکر ماست. نسل هشتم شورولت کوروت فاقد چنین آپشنی بوده و سایر محصولات شورولت نیز با گیربکس دستی عرضه نمیشوند. آیا این رندر به نسل بعدی کوروت تعلق دارد؟ احتمال چنین چیزی بسیار پایین است زیرا این کابین فاقد جزئیات مرتبط با نسل کنونی محصول اسپرت شورولت بوده و از طرفی الهام گرفتن کامارو از کوروت منطقی به نظر خواهد رسید که از جمله این موارد میتوان به داشبورد دیجیتال و فرمان دو پره اشاره کرد.
کنسول مرکزی این کابین از استراحت گاه دست سهگوش و نگهدارنده فنجان در سمت سرنشین سود میبرد و این طراحی تقریباً مشابه نسل فعلی کاماروست. شیشههای نازک نیز چنین تشابهی دارند و اگر نگاهی دقیق به شیشه جلو داشته باشید پف روی کاپوت را نیز تشخیص خواهید داد. به همین خاطر چنین طرحی میتواند متعلق به نسل بعدی کامارو باشد که البته اگر به واقعیت بپیوندد ما را هیجانزده خواهد کرد. متأسفانه احتمال تولید نسل بعدی کامارو بسیار ضعیف است.
شایان ذکر است کامارو فعلاً بهصورت رسمی بازنشسته نشده و هر بار که رسانهها از شورولت درباره آینده این خودروی عضلانی پرسیدهاند پاسخ روشنی دریافت نکردهاند هرچند نشانهای از تولید نسل هفتم این خودرو در دست نیست. تولید نسخه برنامه ریزی شده Z/28 در سال ۲۰۱۹ لغو شد و از طرف دیگر نیز میزان فروش این خودرو هر سال کمتر شده است. فعلاً شایعاتی درباره پایان راه کامارو در سال ۲۰۲۴ به گوش میرسد؛ اما قطعاً قبل از خاتمه تولید کامارو شاهد معرفی نسخهای سفارشی از این خودرو خواهیم بود. حدس میزنیم در سال ۲۰۲۳ برخی تغییرات در نسخههای مختلف این خودرو رخ دهد.
Reza Waffen SS
۲۳ تیر ۱۴۰۱امیدوارم زیاد فضایی نباشه و بتونه اون چند درصد ماسل بودن خودشو حفظ کنه
تحت پیگرد
۲۳ تیر ۱۴۰۱منافاتی با هم نداره اون دیگه به هنر طراح بر میگرده که بتونه هردو حس رو با هم منتقل کنه
وحید اسماعیل نسب
۲۳ تیر ۱۴۰۱از فرمونش خوشم نیومد
امید
۲۴ تیر ۱۴۰۱یه کم برو جلوتر
AMIR / ARMI
۲۳ تیر ۱۴۰۱آدرس این پیج اینه
instagram.com/p/Cf9A4ZCOfLZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
این عکس هم مربوط که سدان آینده پرچمدار سلستیک هستش
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۳ تیر ۱۴۰۱بهترین اتفاق برا کامارو اینه که واگذار کنن به هنسی به صورت سفارشی تولید کنه.پدال عکسهای جدید از سلستیک اومده کلک ریزون
TML BN
۲۳ تیر ۱۴۰۱عین کوروت میشه ماسل کار باید گردن کلفت باشه نه تبلتی
بهنام
۲۳ تیر ۱۴۰۱کاش کامارو زنده بمونه
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
۲۳ تیر ۱۴۰۱این کامارو نیست. دوباره دکمه ها رفتن لمسی فضایی شد. اون کامارو سال ۲۰۱۳ و ۲۰۰۳ اینقدر جذابن مخصوصا اون اس اس دهه ۷۰ جیگری بودن، این چیه
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
۲۳ تیر ۱۴۰۱عکس دومیه بهترین اتاق کامارو بود مخصوصا اون دریچه کولر های گردش محشر بود اما قبل این یکی هم نسل قبلش اون بهتر از این
ARMAN سابق
۲۳ تیر ۱۴۰۱کاش کامارو نره
mohammad-2005
۲۴ تیر ۱۴۰۱ای کاش جنرال موتور کامارو رو با طراحی رترو احیا بکنه. همین الانشم نسل قبل (2015) و نسخه zl1 رو عاشقشونم
نیسان ماکسیما
۲۴ تیر ۱۴۰۱کامارو رو خط تولید هم به مونه قرارنی تو ایران بیاد 🤧🤧🤧
امیرحسین
۱۲ آبان ۱۴۰۱بی نهایت حس منتقل کن