اولین سرمایهگذاری جنرال موتورز در بخش پیکاپهای الکتریکی کاملاً موفقیتآمیز بوده است زیرا تاکنون بیش از ۷۷ هزار سفارش خرید برای مدلهای پیکاپ و شاسیبلند جیامسی هامر EV دریافت شده است. بااینحال، این خریداران باید مدتزمان زیادی برای تحویل خودروی خود منتظر بمانند زیرا هماکنون جنرال موتورز روزانه تنها ۱۲ دستگاه هامر تولید میکند. با این نرخ تولید، تأمین تمام سفارشات خرید هامر بیش از ۱۷ سال طول خواهد کشید! البته به گفتهٔ سخنگوی جنرال موتورز، این موضوع جای نگرانی ندارد زیرا بهزودی تیراژ تولید هامر افزایش پیدا خواهد کرد.
به گفتهٔ سخنگوی این شرکت، افزایش تولید هامر کُندتر از حد معمول بوده است زیرا این خودرو از ابتدا روی یک پلتفرم الکتریکی کاملاً جدید ساخته شده است. نمونههای تولیدی کنونی هامر از باطریهای ساخت الجی استفاده میکنند اما تا اواخر تابستان، جنرال موتورز در کنار الجی تولید باطری را در تأسیسات اوهایو آغاز خواهد کرد. سخنگوی شرکت آمریکایی در ادامه افزوده است:
توانایی ما برای پاسخ به این تقاضا تنها با افزایش تولید سلولهای باطری بهبود پیدا خواهد کرد. شما میتوانید انتظار داشته باشید که صدها تحویل در اواخر امسال به هزاران تحویل تبدیل شود
اما درحالیکه افزایش تولید جنرال موتورز بهکندی پیش میرود، فورد و ریویان هردو توانستهاند بهسرعت تیراژ تولید پیکاپهای الکتریکی خود را افزایش دهند بهگونهای که طبق گفتهها، فورد روزانه حدود ۱۵۰ دستگاه F150 لایتنینگ تولید میکند. این در حالی است که فورد تولید پیکاپ الکتریکی خود را در آوریل امسال یعنی چهار ماه پس از شروع تولید هامر آغاز کرده است. ریویان نیز موفق به تولید حدود ۲,۵۰۰ دستگاه R1T در سهماههٔ نخست سال جاری شده است.
البته بااینوجود، جنرال موتورز از بابت حرکت خریداران هامر به سمت برندهای رقیب نگرانی ندارد زیرا به گفتهٔ سخنگوی شرکت، به خاطر ویژگیهای منحصربهفرد، برد بیشتر و زمان شارژ سریعتر هامر نسبت به برخی رقبا، خریداران مایلاند منتظر بمانند. همچنین با توجه به قیمت بالاتر هامر، جنرال موتورز قصد دارد تعداد کمتری از آن نسبت به پیکاپهای الکتریکی رقیب تولید کند.
JDM lover
۱۷ تیر ۱۴۰۱جذاب ترین و خفن ترین پیکاپ الکتریکی دنیاست
امیدوارم بتونم پشتش بشینم
NAVID۰۰۹۸
۱۷ تیر ۱۴۰۱ببینید دوستان
بازار و مشتری با گذر زمان ثابت میکنه تیراژ باید چه مقدار باشه و نه اینکه با تیراژ بالا شروع کنند تا محصول بیارزش بشه !
مطمئناً این خودرو میترکونه بازار را !
NAVID۰۰۹۸
۱۷ تیر ۱۴۰۱کلاً هامر تنها میتونست برقی بشه تا از خاک بلند بشه و شد !
محمد
۱۷ تیر ۱۴۰۱الان اون بنده خدا بعد از این که فهمید باطری هاش ساخت شرکت کره ای هست چند صفحه مینویسه که به درد نمیخوره و اشغاله ولی دم جنرال موتورز گرم با معرفی هامر برقی طوفانی به پا کرد
NAVID۰۰۹۸
۱۷ تیر ۱۴۰۱خوبه خودت گفتی به درد نمیخوره ، آشغاله😂 !
pedram7
۱۷ تیر ۱۴۰۱17سال!!!
خیلیه
Ali
۱۸ تیر ۱۴۰۱کم کم تیراژ بالا میره
TML BN
۱۷ تیر ۱۴۰۱یک هامر واقعی هست خوش هیکل و زیبا
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
۱۷ تیر ۱۴۰۱حالا اون ۸ سیلندر رو نداره و دیگه لقبش گازوئیل ببلع نیست ولی خدایی عجب چیزی ساخته این جمس! جون میده باهاش بری آفرود
ارسلان
۱۷ تیر ۱۴۰۱نقطه ضعف بزرگش اینه که به عنوان یه آفرودر فول داره عرضه میشه (دنباله رو نسخه ی درونسوز) ولی مهمترین و اولین مولفه فول افرودی بودن که شاسی نردبانی باشه رو نداره
با توجه به وزن زیاد اگه مورده استفاده ی آفرود سنگین و خشن باشه احتمالا شاسی ش دچار مشکل خواهد شد
Milad
۱۷ تیر ۱۴۰۱به نظر من ماشین های آفرودی برقی تا زمانی که بردشون حداقل 1500 کیلومتر نرسیده خریدش عاقلانه نیس مگه بری کنار کوهی رودخونه ای چنتا عکس بگیری بیای همین وگرنه یه افرود واقعی فکر کنم یه 100 لیتر بنزین اضافی بخواد
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
۱۸ تیر ۱۴۰۱ولی لذته اون هامر اچ۲ و اچ۱ خیلی خفن تره یک غولیه که صداش مغزو میترکونه