داستانها و روایات جالب زیادی را میتوان از فرایند توسعه خودروها شنید. برخی از آنها هرگز عمومی نمیشوند درحالیکه برخی کارکنان شرکتها به جزئیات جذابی از خودروهای تولیدی اشاره میکنند. داستان امروز ما به جیام سی هامر الکتریکی میپردازد! مجله درایو اخیراً با این شاسیبلند الکتریکی و مهندس ارشد هامر الکتریکی یعنی آل اوپنهایزر همراه شده است. او گفته شاسیبلند ۴۱۰۳ کیلوگرمی جیام سی در فاز توسعه خود حرکتی سورپرایز کننده انجام داده و آنهم بلند شدن چرخ های جلو بوده است. اوپنهایزر و تیمش به خاطر این حرکت مجبور شدهاند قدرت تولیدی را محدود کنند تا خودرو وضعیت معقولی داشته باشد.
او گفته است:
در روزهای ابتدایی که میخواستیم گشتاور جلو و عقب را متوازن کنیم من شاهد بلند شدن بخش جلوی خودرو بودم. ما مجبور شدیم گشتاور بخش جلویی هامر را محدود کنیم
اگرچه ایده بلند شدن چرخ های جلو هیجانانگیز است اما از نظر ایمنی یک نگرانی بوده مخصوصاً اگر بهصورت غیرمنتظره رخ دهد. چرخ های جلو اگر از زمین بلند شوند فرمان پذیری خودرو غیرممکن خواهد بود. همچنین ریسک تغییر جهت ناگهانی خودرو و وقوع تصادف هم وجود خواهد داشت.
در نظر داشته باشید که اوپنهایزر میگوید هامر الکتریکی تولیدی میتواند با تنظیمات متفاوت همین کار را انجام دهد. البته هر چیزی که پس از آن رخ دهد خارج از دستان سازنده خواهد بود. از سوی دیگر به نظر میرسد برخی تست کنندگان این خودرو از میزان قدرتی که هامر الکتریکی در حالت WTF ارائه میکند غافلگیر شدهاند. جیام سی میگوید شاسیبلند الکتریکیاش در این حالت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیهای خواهد داشت.
برای یادآوری باید گفت جیام سی هامر الکتریکی ۲۰۲۲ با سه گزینه قوای محرکه و چهار تریم در دسترس خواهد بود که شامل ادیشن ۱، EV3X، EV2X و EV2 است. مدل ادیشن ۱ یک ساعت پس از پیش فروش سولد اوت شد. این مدل قدرت تخمینی ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور حدود ۱۶۲۷ نیوتون متری خواهد داشت. قدرت مدل EV3X به حدود ۸۰۰ اسب بخار رسیده و دو تریم دیگر هم خروجی ۶۲۵ اسبی دارند.
GT
۲۰ دی ۱۴۰۰پیکاپ الکتریکی به این میگن نه به اون ذوزنقه تخیلی
🤍Audi rs e_tron gt🤍
۲۱ دی ۱۴۰۰اونی که میگی ذوزنقه تخیلی تنها بهترین پیکاپ دنیا نیست
مطمئن باش وقتی بیاد بهترین ماشین جهان میشه و یا بهترین ماشین سال
تنها نه تو بحث طراحی بلکه کیفیت بدنه هامر اندازه ی سایبرتراک نیست سایبرتراک با فولاد زد زنگ سری ۳۰۰ بدنه اش تو کیفیت بدنه بی رقیبه همون طور که همه اینجا دیدیم سایبرتراک پشتش بسته میشه اگه باره با ارزشی پشتش باشه خیلی خوب ازش محافظت می کنه
یعتی نکات فنی طراحیش خیلی بهتر از هامره توی قدرت و مشخصات فنی که اصلا هامر نمی تونه در حد و اندازش باشه یه نسخه جدید از سایبرتراک می خواد به ۴ تا موتور الکتریکی تسلا اس پلد مجهز شه که می تونن شتاب ۲.۸ دهم ثانیه ای رو به وجود بیارن
لطفا اطلاعاتتون تکمیل شد از سایبرتراک نظر بدید
پدال کامنتم منتشر شود با سپاس🙏
مهردادکمال
۴ بهمن ۱۴۰۰هر وقت اون کانال کولر چرخ دار تحویل مشنری داده شد میشه در موردش بحث کرد تا الان که فقط خلف وعده شنیدیم
hssn
۲۰ دی ۱۴۰۰قطعا هامر EV یکی از جالبترین های دنیای خودرو خواهد بود از هرنظر
مازیار
۲۰ دی ۱۴۰۰هامر و برقی نامانوس ترین ترکیب بنظر میرسید
اما خیلی خوب از آب دراومد
Ali_x76
۲۰ دی ۱۴۰۰همون پاراگراف اول کافی بود که عاشقش بشم.
دايان
۲۰ دی ۱۴۰۰خیلی گنگه
Northrop/McDonnell Douglas YF-23
۲۰ دی ۱۴۰۰کابین و مشخصات فنی بسیار عالی هستن و در بهترین سطح قرار دارن
عارف
۲۰ دی ۱۴۰۰اینکه ماشین بسیار توانمند و خوبی تولید شده شکی نیست . ولی برقی سازها باید از مرز قدرت و گشتاور عبور کرده و دنبال برد بالا و شارژ سریع باشند . مخصوصا ماشینهای خارج از جاده
kastech
۲۰ دی ۱۴۰۰خوب اون گشتاور بالا رو بیان یه mode درگ براش بزارن که بصورت آپشن بشه ازش استفاده کرد مثل تسلا تو Ludicrous Mode
کافر مقدس
۲۰ دی ۱۴۰۰تو خودروهای برقی امروز گشتاور به قدری زیاد میشه که خیلی ها لیمیت میکنن حتی لوسید ایر
1123
۲۰ دی ۱۴۰۰بنظر من که سایبر تراک میونه گزینه منطقی تری باشه نسبت به قیمتش
mm-yarlou
۲۰ دی ۱۴۰۰با این پیک میشه رفت مسابقات درگ بعدش هم میشه رفت آفرود و بعد هم میشه یک قایق موتوری بزرگ و سنگین رو حمل کرد و برد دریاچه برای تفریح
پیک نیست که شهر بازی
مهدی
۲۰ دی ۱۴۰۰هامر بی نقصه
M.Kkarimi
۲۱ دی ۱۴۰۰احیانا نسبت فامیلیی چیزی با دیمون اینا ندارن ؟!؟😂
ولی کاش میشد یه حالت اختصاصی جدا برای این موضع تدارک میدیدن ! چه غوغایی به پا میکرد ! عکس کاور قشنگ گویای این قضیست !