جنرال موتورزجی ام سی

معرفی جی‌ام‌سی سی‌یرا HD AT4X، پیکاپ غول‌پیکری برای آفرود

جی‌ام‌سی برای نسخهٔ سنگین پیکاپ سی‌یرا دو مدل آفرودی توانمند را ارائه کرده که با تجهیزات مخصوص آمادهٔ بیراهه نوردی هستند.

جی‌ام‌سی برای پیکاپ سی‌یرا HD نسخهٔ آفرودی AT4X را ارائه کرده و توانمندترین و لوکس‌ترین پیکاپ سنگین تاریخ خود را پدید آورده است. این نسخه تجهیزات مخصوص آفرود مثل افزایش ارتفاع ۳۸ میلی‌متری تعلیق، قفل دیفرانسیل عقب، لاستیک‌های ۳۵ اینچی گودیر تریتوری، صفحهٔ محافظ فولادی گیربکس کمکی، صفحهٔ محافظ آلومینیومی جلو و کمک‌فنرهای مالتی‌متیک DSSV را به سی‌یرا 2500HD اضافه کرده است.

ازآنجایی‌که این یک سی‌یرای سنگین است، خریداران همچنان ظرفیت یدک کشی ۸.۴ تنی و پیشرانه‌های ۶.۶ لیتری دیزلی یا بنزینی را خواهند داشت که به گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل می‌شوند و با سامانهٔ چهارچرخ محرک همراه هستند. در داخل پیکاپ هم شاهد فضای لوکسی با ماساژور صندلی‌های جلو، تریم چوب واقعی و سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو هستیم.

اما برای کسانی که توانایی‌های آفرود حتی بیشتری می‌خواهند، جی‌ام‌سی نسخهٔ تهاجمی‌تری بنام سی‌یرا HD AT4X AEV ادیشن را هم ارائه کرده است. این نسخه از طریق همکاری با برند AEV توسعه پیدا کرده و به همهٔ چیزهایی که در سی‌یرا HD AT4X ارائه می‌شود تجهیزات آفرود بیشتری را اضافه می‌کند. این تجهیزات شامل سپرهای فولادی با قلاب‌های بکسل و وینچ در جلو به همراه صفحات محافظ فولادی و رینگ‌های ۱۸ اینچی منحصربه‌فرد خواهد بود.

جی‌ام‌سی هنوز قیمت این نسخه‌های آفرودی را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود در صدر خانوادهٔ سی‌یرا قرار گیرند. پیش‌بینی می‌شود سی‌یرا HD AT4X و AT4X AEV ادیشن در پاییز آینده راهی نمایندگی‌های فروش شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    گولاخ های جذاب و دوست داشتنی هستن.
    خودم رو توی جنگل های کانادا سوار بر وانت های آمریکایی تصور کردم، خیلی لذت بخش بود.

    موافقم 82
    مخالفم 6
    1. viper2

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      ماشین برای افرود میخوای یک کلام تویوتا لندکروز سری ۷۰

      موافقم 5
      مخالفم 61
      1. iman1199

        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        نه یک کلام نداریم
        منم میتون بگم ماشین برای آفرود میخوای یک کلام فورد بنز و جیپ رانگلر و فورد برانکو و لندروور دیفندر و مرسدس بنز و فورد و آفرودر های اروپایی و اوریکایی یک۱ هستن
        ولی اصلش اینه که هر چی سر جاش مناسبه سری ۷۰ هم یه افرودر ساده و کلاسیکه با اینکه شایستگی داره ولی آفرودش به پای آفرودر های مدرن نمیرسه
        حتی اگه ارتقا و افترمارکت هم در نظر بگیریم بازم این فاصله حفظ میشه
        آفرودر های مدرن مثل فورد برانکو رپتو آفرودش از خود لندکروز عادی مثل ۲۰۰ یا ۳۰۰ هم بهتر و بالاتره
        سری ۷۰ که تو آفرود به پای لنکروز عادی هم نمیرسه

        موافقم 15
      2. iman1199

        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        نه یک کلام نداریم
        منم میتون بگم ماشین برای آفرود میخوای یک۱ کلام فورد بنز و جیپ رانگلر و فورد برانکو و لندروور دیفندر و مرسدس بنز و فورد و آفرودر های اروپایی و امریکایی یک۱ هستن
        ولی اصلش اینه که هر چی سر جاش مناسبه سری ۷۰ هم یه افرودر ساده و کلاسیکه با اینکه شایستگی داره ولی آفرودش به پای آفرودر های مدرن نمیرسه
        حتی اگه ارتقا و افترمارکت هم در نظر بگیریم بازم این فاصله حفظ میشه
        آفرودر های مدرن مثل فورد برانکو رپتو آفرودش از خود لندکروز عادی مثل ۲۰۰ یا ۳۰۰ هم بهتر و بالاتره
        سری ۷۰ که تو آفرود به پای لنکروز عادی هم نمیرسه

        موافقم 11
        مخالفم 1
    2. net

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (3392 ديدگاه)

      کنسول وسط چرمی وانتهای فول سایز امریکایی بیش از اندازه پهن هست و جالب نیست مثل کنسول چرمی زیر دستی همین وانت و فورد اف ۱۵۰

      موافقم 7
      مخالفم 12
      1. net

        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (3392 ديدگاه)

        نوک چراغ جلو نازک شده بد هست

    3. Navid AJ

      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      حستو خریدارم

      موافقم 7
      مخالفم 2
  2. محمد

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (344 ديدگاه)

    عجب ماشینیه … اگه دقیقا از همین ماشین با همین طراحی یه شاسی بلند خانوادگی بزنن عالی میشه

    موافقم 48
    مخالفم 3
    1. gmcs399168lss24

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      درود.یعنی یک‌چیز بالاتر از جی‌ام‌سی یوکان؟

      موافقم 25
      مخالفم 1
      1. رامین

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (257 ديدگاه)

        آره هیولایی شبیه بلیزر چهار درب یا سوبربان ولی اسمش بلیزر باشه 😄

        موافقم 15
        مخالفم 1
  3. M@M@DRZ911

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (366 ديدگاه)

    تعریف دوباره ابهت .

    موافقم 41
    مخالفم 2
  4. R@min

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (2048 ديدگاه)

    سیرا معمولی و کلا کلاس فول سایز کسایی که از نزدیک دیدن می دونن چقدر بزرگ هستن حالا ورژن هوی دیوتی خودش یه چیز ضربدر 2 هست. اوردن واژه آفرودی کنار پیکاپ هوی دیوتی !!!! اصلا چرا !!! با این حتی تو فضای بازم پیچیدن سخته، طول و زوایا و انعطاف پایینشم اصلا به درد آفرود نمی خوره.

    چند وقت پیش یدونه سیرا نسل جدید تو نیاوران دیدم واقعا زیبایش غیر قابل وصف بود البته برای پیچیدن تو یه فرعی یه ترافیک طولانی هم درست کرد.

    موافقم 36
    مخالفم 15
    1. iman1199

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      اتفاقا اینم خدای آفروده همینجوریش ولی منتها اصل کاری اینه اگه آفرود تمام عیار بخوای لازمه که ارتقا بدی که این کارم انجام شده و نمونه هاش رو دیدم که با چرخای غول پیکر و ارتقا تعلیق و تنظیم زوایای آفرودی دیگه چیزی جلودارش نیست آفرود و هرجا نمونه های ارتقا داده شدش رو دیدم واقعا خیلی خفن هستن

      موافقم 20
      مخالفم 6
      1. R@min

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (2048 ديدگاه)

        رفیق آفرود یه مقدماتی میخواد این کشتی هیچ چیش بدرد کراول، باها، ادونچر و کمپ نمی خوره یه چیز تزئینی مثل اسباب بازی های شش چرخ هست که صرفا ابزار به رخ کشیدن ثروته. اون چیزایی که هم دیدی اسمش دیگه پیکاپ نیست جزو دسته monster jam به حساب میاد که تعلیق چهار اتصالی داره و فنرهای نیتروژنی که اندازه پول همین پیکاپ هزینه ساختشه. این مدل صرفا بخاطر معرفی مدل های آفرودی ترمور رو F250 و F450 فورده که اونم چیز احمقانه ای هست و متاسفانه فورد هر کاری بکنه جی ام و رم بدون کوچکترین تفکری چند ماه بعدش انجام میدن.

        پیکاپ آفرودی تو همون دسته مید و فول سایز کافیه و با هزینه معقول هم کار مخاطب رو راه میندازه.

        موافقم 8
        مخالفم 11
        1. iman1199

          ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          تو حالت استوک بله چون قبل از هر چیز اینها مخصوص کارهای سخت و سنگین ساخته شدن ولی در عین حال ژن و پتانسیل آفرود سطح بالا رو هم دارن ولی معمولا با این هیکل و هیبت لزومی برای آفرود رفتن باهاشون نمیبینن
          هرچند یه عده هم هستن همین ها رو کاستومایز میکنن در انواع اقسام درجات مختلف ببینی فکت میوفته اونهایی که تو این زمینه تا این مرحله میرن هزینه اش رو هم با دل و جون میکنن
          نتیجه اش هم میشه خدای آفرود غول های خفن که این نمونه ها تازه پایه شون حساب میشه از این بگیرید تا انواع ورژن ها سطح بالای آفرودی که چیزی جلودارشون نیست یعنی جایی نیست که ازش رد نشن تو آفرود هر جا رو که بخوان به بهترین شکل ممکن فتح میکنن با این پتانسیل بالایی که دارن واقعا برای اونها فرقی نداره

          موافقم 12
          مخالفم 3
        2. iman1199

          ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ادامه
          ولی قسمت اخر نظرت رو خوب گفتی
          پیکاپ آفرودر مید و فول سایز کافیه واقعا اینو قبول دارم
          یعنی میدسایز خوبه فول سایز بهتره
          از فول سایز بالاتر مثل این هوی دیوتی و سوپر دیوتی و اچ دی و مثل این دیگه بیش از اکثر نیاز هاست از هر لحاظ میتونن بهتر باشه ولی همون مید سایز و فول سایز کاملا حق مطلبو ادا کردن هرچی خواسته باشی رو دارن

          موافقم 12
          مخالفم 2
        3. R@min

          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (2048 ديدگاه)

          کسی واسه اون اسباب بازی ها فکش نمیوفته، صرفا اضافه کاری های احمقانه ای بیش نیست.

          مخالفم 10
        4. iman1199

          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          این لینک فورد مگا رپتور که کلاس و سگمنت این با همین جی ام سی اچ دی یکی۱ هست
          نسخه اصلی با کیفیتش تو سایت رود اند ترک هستش ولی چون که مسدوده برای همه این رو میزارم

          https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS3HqwzMtNwFq9ijbA4iv63sCJReBcSa2pFPw&usqp=CAU

          این فقط یه مثالشه میتونیم ببینیم که یک۱ چیز فوق خفن و سطح بالا و همه فن حریف از آب در میاد با ارتقاء دادن و کاستومایز کردن اینها

          این چیه این رو نتنها اسباب بازی حساب نمیکنیم بلکه یک غول آفرودر هوشمندانه هست که هرکی نفهمه که قابلیت های آفرودش سطح بالاست خودش احمقانه فکر کرده ولاغیر دیچه مشکل خودشه یا نظر خودش باشه که اون نظر هم بعدا متوجه اشتباهش میشه و به درستش که اینه پی میبره

          پس با در نظر گرفتن اینکه آفرود یه مقدماتی میخواد بله با اینکه همین این کشتی غول پیکر همینطوریش به خودی خود تو آفرود توانایی بسیار بالایی داره خداییش حتی از زبان یکی که کارش فعالیت در صنعت کار های سنگین و مناطق آفرودی و سخت هست دیدم که گفت فقط چیزی مثل این پیکاپ های سنگین سطح بالا نجاتش داده و کارش رو انجام داده ولی اگه دیگه آفرود خیلی سطح بالا دیگه یک۱ خدای آفرود درجه یک۱ بخواهیم که چیزی جلودارش نباشه و هرجایی باهاش بری به بهترین شکل ممکن مثل یونیماگ آلمان از اروپا و آفرودر های تراک روسی این تراک فوق سنگین امریکایی هم با ارتقا و کاستومایز کردن بازم تو هر آپشن و پارامتری بازم دست بالا رو داره و برتر و اول۱ هست و تو هر چیزی ازجمله کراول، باها، ادونچر و کمپ بهترین و اوله۱ و یه چیز فوق العاده خفن و سطح بالا هست که صرفا برای اثبات برتری و توانایی های خارقالعاده اون میتونیم به نمونه هایی که این ارتقا ها روش انجام شده توجه کنیم تا به اثبات این حرف برسیم که ژن آفرود و توانایی و پتانسیل بینهایتی تو وجودشون هست که میشه باهاشون هرکاری کرد خداییش. این ارتقاء ها درجات مختلفی هم دارن این ارتقاء ها ‌ کاستومایز کردن و تیون های افترمارکتی و کارخانه ای و هر چیزی که دیدی اسمش چه جزو دسته monster jam باشه چه هر چیزی دیگه از همین ژن به حساب میاد که بعضی هاش تعلیق چهار اتصالی داره و فنرهای نیتروژنی که اندازه پول همین پیکاپ هزینه ساختشه با چرخای ۴۰ اینچ به بالا تازه این شروعشه تا الی ماشاءاللّه خدا بده برکت کلا پتانسیل نهفته بینهایت بالایی دارن . همین این مدل هم که صرفا بخاطر معرفی مدل های آفرودی ترمور رو F250 و F450 فورده همینم بسیار چیز هوشمندانه ای هست و جالبه که اینقدر رقابت دارن که فورد هر کاری بکنه جی ام و رم هم با بهترین تفکری که تصورشم ممکنه نکنی چند ماه بعدش انجام میدن به بهترین شکل ممکنه

          این موارد که گفتم هم برای یه سطح بالا تر از بالا بود که واقعا بیش از نیازه و وحشتناکه که واقعا دیگه غیرلازم بگیم چون آره واقعا پیکاپ آفرودی تو همون دسته مید و فول سایز کافیه و با هزینه معقول هم کار مخاطب رو راه میندازه و همینم بیش از نیاز هست چه برسه به اونها که دیگه نگو
          لینکش رو هم گذاشتم تا ببینیم که گویای همین گفته ها هست

        5. iman1199

          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          پس بنابراین کسی که فکرش کار میکنه و این موضوع رو درک میکنه برای این غول های مرحله آخر که خیلی هوشمندانه و سطح بالا و خدای آفرود هستن قطعا فکش میوفته
          اگه هم کسی فکش نیوفته فقط خودش درکش نکرده که اونم بعدا که به این درک رسید اونم همینطور میشه و فکش میوفته از اینهمه برتری و عظمت

          موافقم 9
          مخالفم 2
        6. R@min

          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (2048 ديدگاه)

          تموم شد ؟؟ برو دیگه وقت خودت و منو نگیر

          مخالفم 10
        7. iman1199

          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          اینجا یک۱ لینک فورد اف ۱۵۰ رپتور هست در کنار فورد اف ۲۵۰ مگا رپتور که هم سگمنت هست با این جی ام سی

          و یک۱ لینک دیگه فورد اف ۲۵۰ عادی در کنار نسخه ارتقاء یافته
          ببینید تفاوت رو تا متوجه بشید
          ملاحظه بفرمائید میزارم تا واقعیت رو ببینید و وقت مارو نگیرید
          https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/dwarfing-an-f-150-raptor-is-now-as-easy-as-saying-2021-megarexx-f-250-megaraptor_7.jpg

          https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/dwarfing-an-f-150-raptor-is-now-as-easy-as-saying-2021-megarexx-f-250-megaraptor_1.jpg

          این فقط یه مثالشه که میتونیم ببینیم ارتقاء دادن و کاستومایز کردن اینها رو که هر چی بالانر میریم در سطح بالا یک۱ چیز فوق خفن و سطح بالا و همه فن حریف از آب در میاد

          این چیه این رو نتنها اسباب بازی حساب نمیکنیم بلکه یک غول آفرودر هوشمندانه هست که هرکی متوجه نشه که قابلیت های آفرودش سطح بالاست دیگه ممکنه نظر شخصی خودش باشه که درمورد اون نظر هم بعدا متوجه اشتباهش میشه و به درستش که این واقعیت هایی که گفتم پی میبره

          پس با در نظر گرفتن اینکه آفرود یه مقدماتی میخواد بله با اینکه همین این کشتی غول پیکر همینطوریش به خودی خود تو آفرود توانایی بسیار بالایی داره خداییش حتی از زبان یکی که کارش فعالیت در صنعت کار های سنگین و مناطق آفرودی و سخت هست دیدم که گفت فقط چیزی مثل این پیکاپ های سنگین سطح بالا نجاتش داده و کارش رو انجام داده ولی اگه دیگه آفرود خیلی سطح بالا دیگه یک۱ خدای آفرود درجه یک۱ بخواهیم که چیزی جلودارش نباشه و هرجایی باهاش بری به بهترین شکل ممکن مثل یونیماگ آلمان از اروپا و آفرودر های تراک روسی این تراک فوق سنگین امریکایی هم با ارتقا و کاستومایز کردن بازم تو هر آپشن و پارامتری بازم دست بالا رو داره و برتر و اول۱ هست و تو هر چیزی ازجمله کراول، باها، ادونچر و کمپ بهترین و اوله۱ و یه چیز فوق العاده خفن و سطح بالا هست که صرفا برای اثبات برتری و توانایی های خارقالعاده اون میتونیم به نمونه هایی که این ارتقا ها روش انجام شده توجه کنیم تا به اثبات این حرف برسیم که ژن آفرود و توانایی و پتانسیل بینهایتی تو وجودشون هست که میشه باهاشون هرکاری کرد خداییش. این ارتقاء ها درجات مختلفی هم دارن این ارتقاء ها ‌ کاستومایز کردن و تیون های افترمارکتی و کارخانه ای و هر چیزی که دیدی اسمش چه جزو دسته monster jam باشه چه هر چیزی دیگه از همین ژن به حساب میاد که بعضی هاش تعلیق چهار اتصالی داره و فنرهای نیتروژنی که اندازه پول همین پیکاپ هزینه ساختشه با چرخای ۴۰ اینچ به بالا تازه این شروعشه تا الی ماشاءاللّه خدا بده برکت کلا پتانسیل نهفته بینهایت بالایی دارن . همین این مدل هم که صرفا بخاطر معرفی مدل های آفرودی ترمور رو F250 و F450 فورده همینم بسیار چیز هوشمندانه ای هست و جالبه که اینقدر رقابت دارن که فورد هر کاری بکنه جی ام و رم هم با بهترین تفکری که تصورشم ممکنه نکنی چند ماه بعدش انجام میدن به بهترین شکل ممکنه

          این موارد که گفتم هم برای یه سطح بالا تر از بالا بود که واقعا بیش از نیازه و وحشتناکه که واقعا دیگه غیرلازم بگیم چون آره واقعا پیکاپ آفرودی تو همون دسته مید و فول سایز کافیه و با هزینه معقول هم کار مخاطب رو راه میندازه و همینم بیش از نیاز هست چه برسه به اونها که دیگه نگو
          لینکش رو هم گذاشتم تا ببینیم که گویای همین گفته ها هست

          با عرض سلام خدمت دبیر محترم سایت کلمه به کلمه نظر بنده فقط در مورد موضوع مرتبط مورد بحث هست لطفا تایید کنید کاملا محترمانه و در مورد موضوع مورد بحث هست با تشکر

    2. رامین

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (257 ديدگاه)

      انعطاف پایین🤔🤔 داری اشتب میزنی داداش بلیزر و چروکی ۵۰ سال پیش یا حتی سوبربن با یه انگشت کنترل میشه و میپیچه با فنربندی شمش در جلو و عقب. این مدلهای ۲۰۲۲ به بالا که دیگه جای خودشون دارن

      موافقم 10
      مخالفم 4
      1. R@min

        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (2048 ديدگاه)

        عزیزم یه همتی به خودت بدی لااقل ابعاد این ماشینو که 7 متره با همون بلیزر و چروکی مقایسه کنی که 5 متر هم نیستن متوجه میشی. کار سختی نیست می تونی انجامش بدی بهت ایمان دارم.

        موافقم 5
        مخالفم 14
        1. رامین

          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (257 ديدگاه)

          کجای سوبربن ۵ متر نیست نزدیک شش متر طول داره اگه راننده حرفه ای باشه مشکلی در کنترل پیش نمیاد ولی با ورود و خروج به جاهای باریک از جاده اصلی باهاتون موافقم

          موافقم 5
          مخالفم 1
        2. iman1199

          ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          درمورد ابعاد درستش اینه که ابعاد بزرگتر باعث افزایش قابلیت ارتقاء و پتانسیل نهفته اونم بصورت تصاعدی میشه، چون وقتی اندازه بزرگتر باشه جا هم برای ارتقاء و افزایش قابلیت ها به همین نسبت و حتی بلکه تصاعدی بیشتر هم میشه
          برای همینه که هرچی بالاتر بریم در سطح بالا مثل این تراک های غول پیکر هوشمندانه و پیشرفته و سطح بالا بیشتر از اینکه به نسخه استاندارد توجه کنیم باید بیشتر به ارتقاء اون و قابلیت و پتانسیل نهفته بینهایت اینها توجه کنیم در این صورت میبینیم که فوق العاده سطح بالا و بیش از نیاز هستن و همینطوریش در حالت نسخه های آفرودی پایه بسیار توانمند و قدرتمند و توانا هستند چه برسه به ارتقاء اینها و نسخه های آپگرید شده مخصوص آفرود
          که هم بالاترین آفرود سطح بالارو میتونن داشته باشن از اینها به بالا و هم این نکته مهمه که باید به این دیدگاه بهشون نگاه کرد

          مثالش رو عرض میکنم، وقتی تفاوت یک۱ جیپ ویلیز جنگ جهانی رو با یک۱ جیپ رانگلر مدرن بزرگ در نظر بگیرید
          میبینیم که جیپ رانگلر جدید دو برابر بزرگتر و سنگین تر از جیپ ویلیز هست یعنی ساختار کلی اینها شبیه به هم هست با این تفاوت که جیپ رانگلر هم بزرگتر شده و هم سیستم های آفرودی بهش اضافه کردن که توانایی های رانگلر رو از هر لحاظ خیلی بیشتر کرده
          پس این بزرگتر شدن نتنها مشکلی ایجاد نکرده بلکه پتانسیل و توانایی و قابلیت ارتقاء رو بیشتر هم کرده حتی تصاعدی هم این نسب افزایش پیدا میکنه
          و درنتیجه ما میبینیم پتانسیل و توانایی و قابلیت آفرود و ارتقاء جیپ رانگلر علاوه بر اینکه خیلی بیشتر از جیپ ویلیزه حتی بیشتر از دو برابر هم هست و جاداره بیشتر هم ارتقاء داده شه و قابلیت های آفرود بیشتری داشته باشه
          پس با این حساب ما میبینیم که وقتی یک چیزی در سطح بالاتری هست و بزرگتره حتی با نسبت بیشتری تصاعدی بهتر هم میتونه باشه
          همون جیپ ویلیز با اینکه همونم تو آفرود بسیار تواناست ولی بازم تا یه حدی ارتقاء پیدا میکنه از اون به بعد دیگه باید به رانگلر که بزرگتره و در سطح بالاتریه توجه و مراجعه کرد چون اون میتونه و ظرفیت بالاتری نسبت به جیپ ویلیز برای ارتقا داشته باشه و داره به دلیل بزرگتر بودن و اینکه هنوز جا برای ارتقاء و کاستومایز کردن بیشتری داره
          همین مسئله و نسبت هم حتی بیشتر برای پیکاپ تراک های فول سایز و بالاتر از اون ها مثل این پیکاپ جی ام سی و هم سگمنت های اون فوق هم هست و صدق میکنه تاز هر چی بالاتر میریم این نسبت تصاعدی خیلی بیشتر هم میشه

  5. شلبی

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (705 ديدگاه)

    واقعا امریکایی ها تو ساخت تراک به مرحله استاد تمامی رسیدن،چقدر خوب که دنده رو فرمون

    موافقم 47
    مخالفم 2
  6. Tesla

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    خداییش تا وقتی این هست ، چرا آدم عاقل باید بره سمت پیکاپ های ژاپنی !! که نه ابهتی مثل این دارن و نه قدرتی ، فقط دوام دارن که اگه قرار بود فقط دوام بالا مقیاس خوب بودن باشه ، باید نیسان زامیاد بهترین پیکاپ دنیا میشد 🤣🤣😂😂🙌🙌

    موافقم 43
    مخالفم 29
    1. iman1199

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      من سمت هردو میرم عاقل هم هستم
      چون هرچی سرجای خودش مناسبه
      هردو رو میگیرم
      برای کارای روزمره از هایلوکس یا رنجر استفاده میکنم
      برای کارای خفن سطح بالا از این غول خفن استفاده میکنم

      موافقم 23
      مخالفم 2
    2. viper2

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      داداش پیکاپ ژاپنی مثل توندرا قبول دارم خیلی پایین تر از ایناس ولی برای کشورای خاورماینه و خلیج فارس لندکروز 4.5f یه چیز دیگس یه حس نوستالژی داره با اون خط روی بدنش …

      موافقم 9
      مخالفم 10
    3. iman1199

      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      آره اون حس نوستالژی دیگه برمیگرده به سلیقه
      که بیشتر علاقه هست تا فنی
      مثلا من خودم تو خاورمیانه دوست دارم همون مزدا میاتا رو داشته باشم و استفاده کنم حتما هم میخرمش تو برنامه هام هست و یه چیز دیگست
      ولی از اون طرف میدونم پورشه و فراری و فورد موستانگ یک۱ چیز سطح بالا و برتر هستن
      که اگه بشه چه بهتر که از اونها هم لذت ببریم
      ولی الان که تو خاور میانه هستم همون مزدا میاتا هم برای من یه چیز دیگست و برای من کافیه با اینکه به پای اونها نمیرسه ولی دوستش دارم

      موافقم 6
      مخالفم 1
  7. Daruosh

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    کنسول وسطش اندازه کاپوت پرایده 😂

    موافقم 32
    مخالفم 1
  8. محمد

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    واقعا عاشق این برندم GMC

    موافقم 23
    مخالفم 1
  9. MAJking2

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (426 ديدگاه)

    خودندن اخبارش اینقدر لذت بخشه پس داشتنش چطوریه؟

    موافقم 23
    مخالفم 1
  10. زیزیگولو

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (6035 ديدگاه)

    جی ام سی مثل همیشه با طراحی بیرونی و داخلی کاملاً جسورانه درست همونجوری که همه از ماشینای آمریکایی انتظار داریم👍

    موافقم 17
    مخالفم 1
  11. net

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (3392 ديدگاه)

    طراحی داخلی یکپارچه مشکی قشنگه و طراحی داخلی لوکس هست

    موافقم 11
  12. Hadi

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    کاملترین پیکاپ 👌🏼
    هر چی که لازمه رو داره…

    موافقم 14
    مخالفم 1
  13. بروسلی

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    عجب هیبتی غول پیکر تمام عیار

    موافقم 13
    مخالفم 1
  14. ARMAN سابق

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (487 ديدگاه)

    آمریکا
    خدای پیکاپ سازی جهان با اختلافففففففف

    موافقم 17
    مخالفم 1
  15. حسن

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (2080 ديدگاه)

    اوج زیبایی و خشونت چقدر قشنگه این خودرو
    واقعا ساخته های جی‌ام‌سی با ادم حرف میزنن
    ارتباط عاشقانه با خودرو با جی ام سی

    موافقم 8
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا