جیامسی برای نسخهٔ سنگین پیکاپ سییرا دو مدل آفرودی توانمند را ارائه کرده که با تجهیزات مخصوص آمادهٔ بیراهه نوردی هستند.
جیامسی برای پیکاپ سییرا HD نسخهٔ آفرودی AT4X را ارائه کرده و توانمندترین و لوکسترین پیکاپ سنگین تاریخ خود را پدید آورده است. این نسخه تجهیزات مخصوص آفرود مثل افزایش ارتفاع ۳۸ میلیمتری تعلیق، قفل دیفرانسیل عقب، لاستیکهای ۳۵ اینچی گودیر تریتوری، صفحهٔ محافظ فولادی گیربکس کمکی، صفحهٔ محافظ آلومینیومی جلو و کمکفنرهای مالتیمتیک DSSV را به سییرا 2500HD اضافه کرده است.
ازآنجاییکه این یک سییرای سنگین است، خریداران همچنان ظرفیت یدک کشی ۸.۴ تنی و پیشرانههای ۶.۶ لیتری دیزلی یا بنزینی را خواهند داشت که به گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل میشوند و با سامانهٔ چهارچرخ محرک همراه هستند. در داخل پیکاپ هم شاهد فضای لوکسی با ماساژور صندلیهای جلو، تریم چوب واقعی و سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو هستیم.
اما برای کسانی که تواناییهای آفرود حتی بیشتری میخواهند، جیامسی نسخهٔ تهاجمیتری بنام سییرا HD AT4X AEV ادیشن را هم ارائه کرده است. این نسخه از طریق همکاری با برند AEV توسعه پیدا کرده و به همهٔ چیزهایی که در سییرا HD AT4X ارائه میشود تجهیزات آفرود بیشتری را اضافه میکند. این تجهیزات شامل سپرهای فولادی با قلابهای بکسل و وینچ در جلو به همراه صفحات محافظ فولادی و رینگهای ۱۸ اینچی منحصربهفرد خواهد بود.
جیامسی هنوز قیمت این نسخههای آفرودی را اعلام نکرده است ولی انتظار میرود در صدر خانوادهٔ سییرا قرار گیرند. پیشبینی میشود سییرا HD AT4X و AT4X AEV ادیشن در پاییز آینده راهی نمایندگیهای فروش شوند.
AMANTE
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲گولاخ های جذاب و دوست داشتنی هستن.
خودم رو توی جنگل های کانادا سوار بر وانت های آمریکایی تصور کردم، خیلی لذت بخش بود.
viper2
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ماشین برای افرود میخوای یک کلام تویوتا لندکروز سری ۷۰
iman1199
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲نه یک کلام نداریم
منم میتون بگم ماشین برای آفرود میخوای یک کلام فورد بنز و جیپ رانگلر و فورد برانکو و لندروور دیفندر و مرسدس بنز و فورد و آفرودر های اروپایی و اوریکایی یک۱ هستن
ولی اصلش اینه که هر چی سر جاش مناسبه سری ۷۰ هم یه افرودر ساده و کلاسیکه با اینکه شایستگی داره ولی آفرودش به پای آفرودر های مدرن نمیرسه
حتی اگه ارتقا و افترمارکت هم در نظر بگیریم بازم این فاصله حفظ میشه
آفرودر های مدرن مثل فورد برانکو رپتو آفرودش از خود لندکروز عادی مثل ۲۰۰ یا ۳۰۰ هم بهتر و بالاتره
سری ۷۰ که تو آفرود به پای لنکروز عادی هم نمیرسه
iman1199
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲نه یک کلام نداریم
منم میتون بگم ماشین برای آفرود میخوای یک۱ کلام فورد بنز و جیپ رانگلر و فورد برانکو و لندروور دیفندر و مرسدس بنز و فورد و آفرودر های اروپایی و امریکایی یک۱ هستن
ولی اصلش اینه که هر چی سر جاش مناسبه سری ۷۰ هم یه افرودر ساده و کلاسیکه با اینکه شایستگی داره ولی آفرودش به پای آفرودر های مدرن نمیرسه
حتی اگه ارتقا و افترمارکت هم در نظر بگیریم بازم این فاصله حفظ میشه
آفرودر های مدرن مثل فورد برانکو رپتو آفرودش از خود لندکروز عادی مثل ۲۰۰ یا ۳۰۰ هم بهتر و بالاتره
سری ۷۰ که تو آفرود به پای لنکروز عادی هم نمیرسه
net
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲کنسول وسط چرمی وانتهای فول سایز امریکایی بیش از اندازه پهن هست و جالب نیست مثل کنسول چرمی زیر دستی همین وانت و فورد اف ۱۵۰
net
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲نوک چراغ جلو نازک شده بد هست
Navid AJ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲حستو خریدارم
محمد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲عجب ماشینیه … اگه دقیقا از همین ماشین با همین طراحی یه شاسی بلند خانوادگی بزنن عالی میشه
gmcs399168lss24
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲درود.یعنی یکچیز بالاتر از جیامسی یوکان؟
رامین
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲آره هیولایی شبیه بلیزر چهار درب یا سوبربان ولی اسمش بلیزر باشه 😄
M@M@DRZ911
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲تعریف دوباره ابهت .
R@min
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲سیرا معمولی و کلا کلاس فول سایز کسایی که از نزدیک دیدن می دونن چقدر بزرگ هستن حالا ورژن هوی دیوتی خودش یه چیز ضربدر 2 هست. اوردن واژه آفرودی کنار پیکاپ هوی دیوتی !!!! اصلا چرا !!! با این حتی تو فضای بازم پیچیدن سخته، طول و زوایا و انعطاف پایینشم اصلا به درد آفرود نمی خوره.
چند وقت پیش یدونه سیرا نسل جدید تو نیاوران دیدم واقعا زیبایش غیر قابل وصف بود البته برای پیچیدن تو یه فرعی یه ترافیک طولانی هم درست کرد.
iman1199
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲اتفاقا اینم خدای آفروده همینجوریش ولی منتها اصل کاری اینه اگه آفرود تمام عیار بخوای لازمه که ارتقا بدی که این کارم انجام شده و نمونه هاش رو دیدم که با چرخای غول پیکر و ارتقا تعلیق و تنظیم زوایای آفرودی دیگه چیزی جلودارش نیست آفرود و هرجا نمونه های ارتقا داده شدش رو دیدم واقعا خیلی خفن هستن
R@min
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲رفیق آفرود یه مقدماتی میخواد این کشتی هیچ چیش بدرد کراول، باها، ادونچر و کمپ نمی خوره یه چیز تزئینی مثل اسباب بازی های شش چرخ هست که صرفا ابزار به رخ کشیدن ثروته. اون چیزایی که هم دیدی اسمش دیگه پیکاپ نیست جزو دسته monster jam به حساب میاد که تعلیق چهار اتصالی داره و فنرهای نیتروژنی که اندازه پول همین پیکاپ هزینه ساختشه. این مدل صرفا بخاطر معرفی مدل های آفرودی ترمور رو F250 و F450 فورده که اونم چیز احمقانه ای هست و متاسفانه فورد هر کاری بکنه جی ام و رم بدون کوچکترین تفکری چند ماه بعدش انجام میدن.
پیکاپ آفرودی تو همون دسته مید و فول سایز کافیه و با هزینه معقول هم کار مخاطب رو راه میندازه.
iman1199
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲تو حالت استوک بله چون قبل از هر چیز اینها مخصوص کارهای سخت و سنگین ساخته شدن ولی در عین حال ژن و پتانسیل آفرود سطح بالا رو هم دارن ولی معمولا با این هیکل و هیبت لزومی برای آفرود رفتن باهاشون نمیبینن
هرچند یه عده هم هستن همین ها رو کاستومایز میکنن در انواع اقسام درجات مختلف ببینی فکت میوفته اونهایی که تو این زمینه تا این مرحله میرن هزینه اش رو هم با دل و جون میکنن
نتیجه اش هم میشه خدای آفرود غول های خفن که این نمونه ها تازه پایه شون حساب میشه از این بگیرید تا انواع ورژن ها سطح بالای آفرودی که چیزی جلودارشون نیست یعنی جایی نیست که ازش رد نشن تو آفرود هر جا رو که بخوان به بهترین شکل ممکن فتح میکنن با این پتانسیل بالایی که دارن واقعا برای اونها فرقی نداره
iman1199
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ادامه
ولی قسمت اخر نظرت رو خوب گفتی
پیکاپ آفرودر مید و فول سایز کافیه واقعا اینو قبول دارم
یعنی میدسایز خوبه فول سایز بهتره
از فول سایز بالاتر مثل این هوی دیوتی و سوپر دیوتی و اچ دی و مثل این دیگه بیش از اکثر نیاز هاست از هر لحاظ میتونن بهتر باشه ولی همون مید سایز و فول سایز کاملا حق مطلبو ادا کردن هرچی خواسته باشی رو دارن
R@min
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲کسی واسه اون اسباب بازی ها فکش نمیوفته، صرفا اضافه کاری های احمقانه ای بیش نیست.
iman1199
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲این لینک فورد مگا رپتور که کلاس و سگمنت این با همین جی ام سی اچ دی یکی۱ هست
نسخه اصلی با کیفیتش تو سایت رود اند ترک هستش ولی چون که مسدوده برای همه این رو میزارم
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS3HqwzMtNwFq9ijbA4iv63sCJReBcSa2pFPw&usqp=CAU
این فقط یه مثالشه میتونیم ببینیم که یک۱ چیز فوق خفن و سطح بالا و همه فن حریف از آب در میاد با ارتقاء دادن و کاستومایز کردن اینها
این چیه این رو نتنها اسباب بازی حساب نمیکنیم بلکه یک غول آفرودر هوشمندانه هست که هرکی نفهمه که قابلیت های آفرودش سطح بالاست خودش احمقانه فکر کرده ولاغیر دیچه مشکل خودشه یا نظر خودش باشه که اون نظر هم بعدا متوجه اشتباهش میشه و به درستش که اینه پی میبره
پس با در نظر گرفتن اینکه آفرود یه مقدماتی میخواد بله با اینکه همین این کشتی غول پیکر همینطوریش به خودی خود تو آفرود توانایی بسیار بالایی داره خداییش حتی از زبان یکی که کارش فعالیت در صنعت کار های سنگین و مناطق آفرودی و سخت هست دیدم که گفت فقط چیزی مثل این پیکاپ های سنگین سطح بالا نجاتش داده و کارش رو انجام داده ولی اگه دیگه آفرود خیلی سطح بالا دیگه یک۱ خدای آفرود درجه یک۱ بخواهیم که چیزی جلودارش نباشه و هرجایی باهاش بری به بهترین شکل ممکن مثل یونیماگ آلمان از اروپا و آفرودر های تراک روسی این تراک فوق سنگین امریکایی هم با ارتقا و کاستومایز کردن بازم تو هر آپشن و پارامتری بازم دست بالا رو داره و برتر و اول۱ هست و تو هر چیزی ازجمله کراول، باها، ادونچر و کمپ بهترین و اوله۱ و یه چیز فوق العاده خفن و سطح بالا هست که صرفا برای اثبات برتری و توانایی های خارقالعاده اون میتونیم به نمونه هایی که این ارتقا ها روش انجام شده توجه کنیم تا به اثبات این حرف برسیم که ژن آفرود و توانایی و پتانسیل بینهایتی تو وجودشون هست که میشه باهاشون هرکاری کرد خداییش. این ارتقاء ها درجات مختلفی هم دارن این ارتقاء ها کاستومایز کردن و تیون های افترمارکتی و کارخانه ای و هر چیزی که دیدی اسمش چه جزو دسته monster jam باشه چه هر چیزی دیگه از همین ژن به حساب میاد که بعضی هاش تعلیق چهار اتصالی داره و فنرهای نیتروژنی که اندازه پول همین پیکاپ هزینه ساختشه با چرخای ۴۰ اینچ به بالا تازه این شروعشه تا الی ماشاءاللّه خدا بده برکت کلا پتانسیل نهفته بینهایت بالایی دارن . همین این مدل هم که صرفا بخاطر معرفی مدل های آفرودی ترمور رو F250 و F450 فورده همینم بسیار چیز هوشمندانه ای هست و جالبه که اینقدر رقابت دارن که فورد هر کاری بکنه جی ام و رم هم با بهترین تفکری که تصورشم ممکنه نکنی چند ماه بعدش انجام میدن به بهترین شکل ممکنه
این موارد که گفتم هم برای یه سطح بالا تر از بالا بود که واقعا بیش از نیازه و وحشتناکه که واقعا دیگه غیرلازم بگیم چون آره واقعا پیکاپ آفرودی تو همون دسته مید و فول سایز کافیه و با هزینه معقول هم کار مخاطب رو راه میندازه و همینم بیش از نیاز هست چه برسه به اونها که دیگه نگو
لینکش رو هم گذاشتم تا ببینیم که گویای همین گفته ها هست
iman1199
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲پس بنابراین کسی که فکرش کار میکنه و این موضوع رو درک میکنه برای این غول های مرحله آخر که خیلی هوشمندانه و سطح بالا و خدای آفرود هستن قطعا فکش میوفته
اگه هم کسی فکش نیوفته فقط خودش درکش نکرده که اونم بعدا که به این درک رسید اونم همینطور میشه و فکش میوفته از اینهمه برتری و عظمت
R@min
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲تموم شد ؟؟ برو دیگه وقت خودت و منو نگیر
iman1199
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲اینجا یک۱ لینک فورد اف ۱۵۰ رپتور هست در کنار فورد اف ۲۵۰ مگا رپتور که هم سگمنت هست با این جی ام سی
و یک۱ لینک دیگه فورد اف ۲۵۰ عادی در کنار نسخه ارتقاء یافته
ببینید تفاوت رو تا متوجه بشید
ملاحظه بفرمائید میزارم تا واقعیت رو ببینید و وقت مارو نگیرید
https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/dwarfing-an-f-150-raptor-is-now-as-easy-as-saying-2021-megarexx-f-250-megaraptor_7.jpg
https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/dwarfing-an-f-150-raptor-is-now-as-easy-as-saying-2021-megarexx-f-250-megaraptor_1.jpg
این فقط یه مثالشه که میتونیم ببینیم ارتقاء دادن و کاستومایز کردن اینها رو که هر چی بالانر میریم در سطح بالا یک۱ چیز فوق خفن و سطح بالا و همه فن حریف از آب در میاد
این چیه این رو نتنها اسباب بازی حساب نمیکنیم بلکه یک غول آفرودر هوشمندانه هست که هرکی متوجه نشه که قابلیت های آفرودش سطح بالاست دیگه ممکنه نظر شخصی خودش باشه که درمورد اون نظر هم بعدا متوجه اشتباهش میشه و به درستش که این واقعیت هایی که گفتم پی میبره
پس با در نظر گرفتن اینکه آفرود یه مقدماتی میخواد بله با اینکه همین این کشتی غول پیکر همینطوریش به خودی خود تو آفرود توانایی بسیار بالایی داره خداییش حتی از زبان یکی که کارش فعالیت در صنعت کار های سنگین و مناطق آفرودی و سخت هست دیدم که گفت فقط چیزی مثل این پیکاپ های سنگین سطح بالا نجاتش داده و کارش رو انجام داده ولی اگه دیگه آفرود خیلی سطح بالا دیگه یک۱ خدای آفرود درجه یک۱ بخواهیم که چیزی جلودارش نباشه و هرجایی باهاش بری به بهترین شکل ممکن مثل یونیماگ آلمان از اروپا و آفرودر های تراک روسی این تراک فوق سنگین امریکایی هم با ارتقا و کاستومایز کردن بازم تو هر آپشن و پارامتری بازم دست بالا رو داره و برتر و اول۱ هست و تو هر چیزی ازجمله کراول، باها، ادونچر و کمپ بهترین و اوله۱ و یه چیز فوق العاده خفن و سطح بالا هست که صرفا برای اثبات برتری و توانایی های خارقالعاده اون میتونیم به نمونه هایی که این ارتقا ها روش انجام شده توجه کنیم تا به اثبات این حرف برسیم که ژن آفرود و توانایی و پتانسیل بینهایتی تو وجودشون هست که میشه باهاشون هرکاری کرد خداییش. این ارتقاء ها درجات مختلفی هم دارن این ارتقاء ها کاستومایز کردن و تیون های افترمارکتی و کارخانه ای و هر چیزی که دیدی اسمش چه جزو دسته monster jam باشه چه هر چیزی دیگه از همین ژن به حساب میاد که بعضی هاش تعلیق چهار اتصالی داره و فنرهای نیتروژنی که اندازه پول همین پیکاپ هزینه ساختشه با چرخای ۴۰ اینچ به بالا تازه این شروعشه تا الی ماشاءاللّه خدا بده برکت کلا پتانسیل نهفته بینهایت بالایی دارن . همین این مدل هم که صرفا بخاطر معرفی مدل های آفرودی ترمور رو F250 و F450 فورده همینم بسیار چیز هوشمندانه ای هست و جالبه که اینقدر رقابت دارن که فورد هر کاری بکنه جی ام و رم هم با بهترین تفکری که تصورشم ممکنه نکنی چند ماه بعدش انجام میدن به بهترین شکل ممکنه
این موارد که گفتم هم برای یه سطح بالا تر از بالا بود که واقعا بیش از نیازه و وحشتناکه که واقعا دیگه غیرلازم بگیم چون آره واقعا پیکاپ آفرودی تو همون دسته مید و فول سایز کافیه و با هزینه معقول هم کار مخاطب رو راه میندازه و همینم بیش از نیاز هست چه برسه به اونها که دیگه نگو
لینکش رو هم گذاشتم تا ببینیم که گویای همین گفته ها هست
با عرض سلام خدمت دبیر محترم سایت کلمه به کلمه نظر بنده فقط در مورد موضوع مرتبط مورد بحث هست لطفا تایید کنید کاملا محترمانه و در مورد موضوع مورد بحث هست با تشکر
رامین
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲انعطاف پایین🤔🤔 داری اشتب میزنی داداش بلیزر و چروکی ۵۰ سال پیش یا حتی سوبربن با یه انگشت کنترل میشه و میپیچه با فنربندی شمش در جلو و عقب. این مدلهای ۲۰۲۲ به بالا که دیگه جای خودشون دارن
R@min
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲عزیزم یه همتی به خودت بدی لااقل ابعاد این ماشینو که 7 متره با همون بلیزر و چروکی مقایسه کنی که 5 متر هم نیستن متوجه میشی. کار سختی نیست می تونی انجامش بدی بهت ایمان دارم.
رامین
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲کجای سوبربن ۵ متر نیست نزدیک شش متر طول داره اگه راننده حرفه ای باشه مشکلی در کنترل پیش نمیاد ولی با ورود و خروج به جاهای باریک از جاده اصلی باهاتون موافقم
iman1199
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲درمورد ابعاد درستش اینه که ابعاد بزرگتر باعث افزایش قابلیت ارتقاء و پتانسیل نهفته اونم بصورت تصاعدی میشه، چون وقتی اندازه بزرگتر باشه جا هم برای ارتقاء و افزایش قابلیت ها به همین نسبت و حتی بلکه تصاعدی بیشتر هم میشه
برای همینه که هرچی بالاتر بریم در سطح بالا مثل این تراک های غول پیکر هوشمندانه و پیشرفته و سطح بالا بیشتر از اینکه به نسخه استاندارد توجه کنیم باید بیشتر به ارتقاء اون و قابلیت و پتانسیل نهفته بینهایت اینها توجه کنیم در این صورت میبینیم که فوق العاده سطح بالا و بیش از نیاز هستن و همینطوریش در حالت نسخه های آفرودی پایه بسیار توانمند و قدرتمند و توانا هستند چه برسه به ارتقاء اینها و نسخه های آپگرید شده مخصوص آفرود
که هم بالاترین آفرود سطح بالارو میتونن داشته باشن از اینها به بالا و هم این نکته مهمه که باید به این دیدگاه بهشون نگاه کرد
مثالش رو عرض میکنم، وقتی تفاوت یک۱ جیپ ویلیز جنگ جهانی رو با یک۱ جیپ رانگلر مدرن بزرگ در نظر بگیرید
میبینیم که جیپ رانگلر جدید دو برابر بزرگتر و سنگین تر از جیپ ویلیز هست یعنی ساختار کلی اینها شبیه به هم هست با این تفاوت که جیپ رانگلر هم بزرگتر شده و هم سیستم های آفرودی بهش اضافه کردن که توانایی های رانگلر رو از هر لحاظ خیلی بیشتر کرده
پس این بزرگتر شدن نتنها مشکلی ایجاد نکرده بلکه پتانسیل و توانایی و قابلیت ارتقاء رو بیشتر هم کرده حتی تصاعدی هم این نسب افزایش پیدا میکنه
و درنتیجه ما میبینیم پتانسیل و توانایی و قابلیت آفرود و ارتقاء جیپ رانگلر علاوه بر اینکه خیلی بیشتر از جیپ ویلیزه حتی بیشتر از دو برابر هم هست و جاداره بیشتر هم ارتقاء داده شه و قابلیت های آفرود بیشتری داشته باشه
پس با این حساب ما میبینیم که وقتی یک چیزی در سطح بالاتری هست و بزرگتره حتی با نسبت بیشتری تصاعدی بهتر هم میتونه باشه
همون جیپ ویلیز با اینکه همونم تو آفرود بسیار تواناست ولی بازم تا یه حدی ارتقاء پیدا میکنه از اون به بعد دیگه باید به رانگلر که بزرگتره و در سطح بالاتریه توجه و مراجعه کرد چون اون میتونه و ظرفیت بالاتری نسبت به جیپ ویلیز برای ارتقا داشته باشه و داره به دلیل بزرگتر بودن و اینکه هنوز جا برای ارتقاء و کاستومایز کردن بیشتری داره
همین مسئله و نسبت هم حتی بیشتر برای پیکاپ تراک های فول سایز و بالاتر از اون ها مثل این پیکاپ جی ام سی و هم سگمنت های اون فوق هم هست و صدق میکنه تاز هر چی بالاتر میریم این نسبت تصاعدی خیلی بیشتر هم میشه
شلبی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲واقعا امریکایی ها تو ساخت تراک به مرحله استاد تمامی رسیدن،چقدر خوب که دنده رو فرمون
Tesla
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲خداییش تا وقتی این هست ، چرا آدم عاقل باید بره سمت پیکاپ های ژاپنی !! که نه ابهتی مثل این دارن و نه قدرتی ، فقط دوام دارن که اگه قرار بود فقط دوام بالا مقیاس خوب بودن باشه ، باید نیسان زامیاد بهترین پیکاپ دنیا میشد 🤣🤣😂😂🙌🙌
iman1199
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲من سمت هردو میرم عاقل هم هستم
چون هرچی سرجای خودش مناسبه
هردو رو میگیرم
برای کارای روزمره از هایلوکس یا رنجر استفاده میکنم
برای کارای خفن سطح بالا از این غول خفن استفاده میکنم
viper2
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲داداش پیکاپ ژاپنی مثل توندرا قبول دارم خیلی پایین تر از ایناس ولی برای کشورای خاورماینه و خلیج فارس لندکروز 4.5f یه چیز دیگس یه حس نوستالژی داره با اون خط روی بدنش …
iman1199
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲آره اون حس نوستالژی دیگه برمیگرده به سلیقه
که بیشتر علاقه هست تا فنی
مثلا من خودم تو خاورمیانه دوست دارم همون مزدا میاتا رو داشته باشم و استفاده کنم حتما هم میخرمش تو برنامه هام هست و یه چیز دیگست
ولی از اون طرف میدونم پورشه و فراری و فورد موستانگ یک۱ چیز سطح بالا و برتر هستن
که اگه بشه چه بهتر که از اونها هم لذت ببریم
ولی الان که تو خاور میانه هستم همون مزدا میاتا هم برای من یه چیز دیگست و برای من کافیه با اینکه به پای اونها نمیرسه ولی دوستش دارم
Daruosh
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲کنسول وسطش اندازه کاپوت پرایده 😂
محمد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲واقعا عاشق این برندم GMC
MAJking2
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲خودندن اخبارش اینقدر لذت بخشه پس داشتنش چطوریه؟
زیزیگولو
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲جی ام سی مثل همیشه با طراحی بیرونی و داخلی کاملاً جسورانه درست همونجوری که همه از ماشینای آمریکایی انتظار داریم👍
net
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲طراحی داخلی یکپارچه مشکی قشنگه و طراحی داخلی لوکس هست
Hadi
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲کاملترین پیکاپ 👌🏼
هر چی که لازمه رو داره…
بروسلی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲عجب هیبتی غول پیکر تمام عیار
ARMAN سابق
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲آمریکا
خدای پیکاپ سازی جهان با اختلافففففففف
حسن
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲اوج زیبایی و خشونت چقدر قشنگه این خودرو
واقعا ساخته های جیامسی با ادم حرف میزنن
ارتباط عاشقانه با خودرو با جی ام سی