جنرال موتورز اهداف بلندپروازانهای برای انتقال به دوران الکتریکی دارد. بدین منظور، این شرکت نهتنها ۳۵ میلیارد دلار برای توسعهٔ خودروهای خودران و الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ سرمایهگذاری خواهد کرد بلکه امیدوار است بتواند تا سال ۲۰۳۵ به سبد محصولات تمام الکتریکی برسد. بااینحال، گزارش جدیدی میگوید هنوز تاریخ دقیقی برای خداحافظی کامل برخی برندهای این شرکت با پیشرانههای درونسوز وجود ندارد. به گفتهٔ این گزارش، شورلت و جیامسی احتمالاً آخرین برندهای جنرال موتورز هستند که پیشرانههای درونسوز را کنار خواهند گذاشت اما زمان این اتفاق هنوز مشخص نیست.
مدیرعامل جنرال موتورز «مری بارا» وعده داده است که این شرکت تا سال ۲۰۲۶ در سراسر جهان ۳۰ مدل خودروی الکتریکی مختلف عرضه خواهد کرد. همچنین تا سال ۲۰۳۰ دو برند کادیلاک و بیوک تمام الکتریکی خواهند شد. درواقع، اگر جنرال موتورز بتواند این برنامههای خود را عملی کند، تا سال ۲۰۲۶ اسکالید تنها خودروی بنزینی در سبد محصولات کادیلاک خواهد بود. این غول خودروسازی آمریکا تا سال ۲۰۲۷ نیز کراساوور الکتریکی ارزانقیمتی که هماکنون با همکاری هوندا در دست توسعه است را به بازار عرضه خواهد کرد اما جیامسی و شورلت تا زمانی که جنرال موتورز صلاح بداند به ارائهٔ پیشرانههای درونسوز ادامه خواهند داد.
با توجه به اینکه برخی خریداران ممکن است به جایگاههای شارژ دسترسی نداشته باشند یا سبک زندگی آنها با خودروهای الکتریکی سازگار نباشد، این تصمیم کاملاً منطقی به نظر میرسد. علاوه بر این، به نظر نمیرسد به این زودیها کوروت بتواند تمام پیشرانههای درونسوز خود را کنار بگذارد هرچند که هماکنون نسخههای هیبریدی آن در حال آزمایش هستند. جنرال موتورز همچنین باید مشکلات یدک کشی و حمل بارهای سنگین در پیکاپهای سنگین خود را هم برای دوران الکتریکی برطرف کند.
ali(chevynova)
۵ مرداد ۱۴۰۱جنرال موتورزی که من میشناسم به راحتی دست از موتور بنزینی بر نمیداره
مازیار
۵ مرداد ۱۴۰۱خوب آخه جنرال موتورزی که شما میشناسی اینه GM
اما جنرال موتورزی که الان هست اینه gm
Taha Malek
۵ مرداد ۱۴۰۱قشنگ بود البته متأسفانه
phonix
۵ مرداد ۱۴۰۱خوب این خوب نیست
باید سریع تر به بقیه برسه وگرنه تو گرد و خاک بقیه اسیب میبینه
مشکلی که ژاپنی ها هم دارن ولی مثل اینکه اونا متوجه شدن و دو شرکت اولشون یه برنامه جامع تدوین کردن
انتظار داشتم gm هم برنامه داشته باشه اونم وقتی برقی هاش سرو صدا کردن
محمد
۵ مرداد ۱۴۰۱شما هم دست از تعصب
Reza Waffen SS
۵ مرداد ۱۴۰۱خیلی هم راحت برمیداره مطمئن باش
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۵ مرداد ۱۴۰۱درونسوز فقط به درد خودرو های اسپرت می خوره ای حرس و جوش بعضی ها رو نمی فهمم یک خودروی خانوادگی یا شهری صدای اینجین واسه چشه
mahdi-es17
۵ مرداد ۱۴۰۱برای خواننده که باهم از صداش لذت ببرن😂
RezaRs
۵ مرداد ۱۴۰۱اسکالید برقی رو سریعتر بسازن کاریم نداره ساختش همون پلتفرم سیلواردو ev کابینم که کمبودی نداره همین اسکالید بنزینی همونو بذارن توش
amirmohammad
۵ مرداد ۱۴۰۱خبر بدیه
پدرام
۵ مرداد ۱۴۰۱هزینه ساخت لیتیوم و آسیبی که به طبیعت می زنه بالاست به نظرم تا برقی شدن کامل همه ماشین ها فاصله زیادی هست زمانی حرف از الکتریکی سازی بزنین که بشه از انرژی های پاک نظیر خورشید استفاده کرد نه اینکه طبیعت رو به ** برای ساخت ماشین برقی