جیامسی هامر EV خودروی واقعاً چشمگیری است زیرا قوای محرکهٔ الکتریکی را با پرفورمنس مهیج، تواناییهای آفرود فوقالعاده و تکنولوژیهای پیشرفتهای مثل سیستم خودران سوپر کروز ترکیب کرده است. این یک ترکیب برنده محسوب میشود و طبیعی است که نظر خریداران را به خود جلب کند تا جایی که مقامات جیامسی گفتهاند حدود ۲۳ درصد از کسانی که هامر را برای خرید رزرو کردهاند، خودروی الکتریکی لوکسی از تسلا، پورشه یا آئودی دارند. قطعاً هیچگاه مشتریان این برندهای لوکس با جیامسی مشترک نبوده است که این پیروزی بزرگی برای برند جنرال موتورز محسوب میشود زیرا توانسته خریداران سطح بالای بازار که پول بیشتری برای خرید خودرو خرج میکنند را جذب کند.
علاوه بر این، به نظر میرسد کسانی که هامر را رزرو کردهاند قصد دارند از پتانسیل کامل آن استفاده کنند زیرا ۸۰ درصد از آنها گفتهاند میخواهند از پیکاپ خود سالانه برای یدک کشی، آفرود و سفرهای برونشهری استفاده کنند درحالیکه بیش از ۳۰ درصد این کارها را بهصورت ماهانه انجام خواهند داد. هامر پیکاپ هم بهخوبی میتواند به این نیازها پاسخ دهد زیرا ظرفیت یدک کشی آن ۳.۴ تن است و ۴۰ سانتیمتر از زمین فاصله دارد که زوایای حمله، خروج و شکست به ترتیب ۴۹.۷ درجه، ۳۸.۴ درجه و ۳۲.۲ درجه را فراهم میکند.
مقامات جیامسی اما علاوه بر صحبت در مورد هامر، خاطرنشان کردهاند که زیر برند آفرودی AT4 هم مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. نسخهٔ AT4 که برای اولین بار در سییرا ۲۰۱۹ معرفی شد، به کل سبد محصولات جیامسی گسترش پیدا کرده و توانسته خریداران جوانتری که برای اولین بار سراغ این برند میروند را جذب کند. همچنین بهطورکلی، بیشتر خریداران جیامسی نسخههای گرانتر محصولات این شرکت را ترجیح میدهند تا جایی که تقریباً نیمی از خریداران، نسخههای AT4 و دنالی را انتخاب میکنند؛ بنابراین تعجبی ندارد جیامسی بهتازگی نسخههای جدید AT4X و دنالی اولتیمیت را برای محصولات خود ارائه کرده است که از ویژگیهای آفرودی و سطح تجمل بالاتری برخودار هستند.
Jdm باز
۳۰ فروردین ۱۴۰۱((۴۰ سانتیمتر از زمین فاصله دارد که زوایای حمله، خروج و شکست به ترتیب ۴۹.۷ درجه، ۳۸.۴ درجه و ۳۲.۲ درجه را فراهم میکند.))
زاویه حمله و خروجش عالیه
، کسی میدونه بالاترین زاویه حمله توخودرو های تولیدی برای کدوم ماشین هست؟؟؟؟
کافر مقدس
۳۰ فروردین ۱۴۰۱بهترین زاویه برای جیپ ـه
ولی خوب هامر شاید بازی رو بهم بریزه
این ریویان رو هم دست کم نگیرید میگن در حال ساخت یک آفرودر هستن . تراک شون که خوب عمل کرد
برقی ها دارن خیلی خطرناک میشن تو افرود مثل این ویدئو
https://www.youtube.com/watch?v=Yeth5v_5dPM&ab_channel=PaddlePedalPedals
حالا هامری که کرب والک داره که بماند
https://www.youtube.com/watch?v=lsvJShy7-lA&ab_channel=BeeCars
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۱زوایای حمله خروج و شکست هامر با لاستیک 35 اینچ و لیفت آپ کامل کمک های بادی به ترتیب 49.7 و 38.4 و 32.2 هست.
زوایای حمله خروج و شکست رانگلر تو مدل xtreme recon با لاستیک 35 اینچ و لیفت آپ به ترتیب 47.4 و 40.4 و 26.7 هست.
زوایای حمله خروج و شکست برانکو بدلند با لاستیک 35 اینچ و پکیج ساسکواچ بدون لیفت آپ به ترتیب 43.2 و 37 و 26.7 هست.
این سه تا ماشین بهترین زوایا رو دارن و هامر بهترین زوایا در بین خودروهای تولیدی رو داره.
مازیار
۳۰ فروردین ۱۴۰۱بیشترین زاویه حمله گمونم برای نسل اول هامر (نسخه نظامی) هست که نود درجه رو پوشش میده
که بستگی مستقیم به اندازه و طراحی سپر جلو داره
ویدئوهایی که از دیوار یک متری عمودی بالا میره رو احتمالا دیدید
Taha Malek
۳۰ فروردین ۱۴۰۱واقعا فوق العادس آرزومه یدونشو کامل بازسازی کنم با رنگ مشکی
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۱فکر کنم برای همین هامر هست اما این به لطف تایرهای 35 اینچ و کمک فنرهای بادی که قابلیت لیفت آپ داره بدست میاد. البته همه چیز زوایا نیست و شاسی یکپارچه و وزن بسیار زیادش قطعا عملکرد این ماشینو پایین میاره و بنظر توانایی آفرودی مقداری بهتر از دیفندر داشته باشه و در برابر برانکو و رانگلر عددی به حساب نمیاد. عملکرد هاردکور یه آفرودر برقی هم مشخص نیست که چقدر آسیب پذیره و در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر یا رسوندنش به تعمیرگاه وجود داره یا باید یه تن لش 4 تنی رو ول کنی تا با کمک وینچ و یدک کش جابجاش کرد.
البته کسایی که این ماشین رو می خرن انقدری هوش دارن که یه ماشین 100k رو تو آفرود به فنا ندن تا چهارتن آهن و باتری که دیگه خریدارم نداره رو دستشون بمونه.
new RAMIN
۳۰ فروردین ۱۴۰۱@jdmباز
قطعا بین پیکاپ ها، زوایا آفرودی بهتر از هامر ev پیکاپ نیست… خودمم چند ماه پیش تو سایت سوال کردم آیا از این بالاتر هم هست یا نه. مثلا اینکه جواب خیر بود///اگر پیکاپ هارو رو درنظر نگیریم باید بگم از این بهتر هم تو دنیا خودرو هست که متعلق به هامر ev suv هست. تاجایی که من زوایا آفرودی یونمیاگ باخبرم باید بگم نسخه SUV هامر برقی زوایا آفرودیش از یونیماگ هم بهتره!
https://images.hindustantimes.com/auto/img/2021/04/06/1600×900/Screenshot_2021-04-06_at_8.17.35_AM_1617677275724_1617677320778.png
همونطورکه در تصویر مشاهده میکنید زاویه حمله 49.6 و زاویه خروج 49 و زاویه شکست هم 34.4هست. همچنین 41سانت فاصله از زمین و غوطه وری در آب 82سانتی متر(البته تو تصویر ننوشته فاصله از زمین و غوطه وری رو ، سرچ بزنید میاد) همونطور که در عکس مشخصه نسخه SUV هامر برقی زوایا آفردیش کمی برتر از نسخه پیکاپش هست.
new RAMIN
۳۰ فروردین ۱۴۰۱(تاجایی که من زوایا آفرودی یونمیاگ باخبرم…)
یونیماگ منظورم بود
Sina
۳۰ فروردین ۱۴۰۱خودروهای برقی مثل بنزینی دیزلی ها میتونن بدون مشکل برق و اتصالی از آب و رودخونه گل و لای رد بشن!؟
آفرود و شرایط سخت به باطریا فشار نمیاره مستهلکشون نمیکنه!؟
heshmat021
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ضد آبی که تسلا های گرفتار توی سیل نشون دادن که هیچ مشکلی با آب ندران
فشار به باطریا ها هم حل میشه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۳۰ فروردین ۱۴۰۱هیچ چیزی مثل موتور احتراقی نسبت به آب حساس نیست.برقی راحت ضد آب میشه.قطعان از این لحاظ مشکلی نیست.فقط شارژ مهمه که اونم در حال حل شدنه
matin
۳۰ فروردین ۱۴۰۱بغیر از اءودی و پورشه و تسلا کسانی که پول ماشین خریدن را ندارند هم جذب میکند
aminbikar
۳۰ فروردین ۱۴۰۱لیوان از وان تی رو ترجیح میدم بجز چراغ های بدش که برای کمپینگ همه چی داره
aminbikar
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ریوان ار وان تی 🗿
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۱این میزان استقبال تنها از غیبت CyberTruck نشأت میگیره…
این ده یازده ماهی که تا ورود cyber truck مونده ، فرصت خوبی برای فروش رقبا هست