بازگشت هامر در قالب پیکاپی الکتریکی با استقبال و واکنش مثبتی مواجه شد تا جایی که به گفتهٔ جیامسی، کل ظرفیت تولید نسخهٔ اولیه یا همان ادیشن وان این پیکاپ الکتریکی ظرف یک ساعت فروخته شد. این نشان میدهد که آمریکاییهای زیادی به پرداخت مبالغ ششرقمی برای هامر الکتریکی علاقه دارند. هرچند تعداد دقیق سفارشهای خرید هامر ادیشن وان فاش نشده اما به گفتهٔ یک نمایندگی، جیامسی سفارشات کافی برای تولید سال اول را دریافت کرده است. علاوه بر این، همان نمایندگی گفته است که جیامسی در حال ارزیابی برای امکان تولید بیشتر از ادیشن وان است.
هامر EV در Factory Zero تولید خواهد شد که قبلاً مرکز مونتاژ Detroit-Hamtramck نام داشت. همراه با این تغییر نام، بهمنظور تجهیز کارخانه به ابزارآلات جدید و دیگر ارتقاءهای مختلف، سرمایهگذاری ۲.۲ میلیارد دلاری هم در این کارخانه صورت گرفته که گفته میشود بزرگترین سرمایهگذاری در تاریخ جنرال موتورز است. با توجه به بررسی افزایش تولید هامر، انتظار میرود جنرال موتورز سرمایهگذاری بیشتری در این تأسیسات انجام دهد تا بتواند تقاضای زیاد برای ادیشن وان را تأمین کند. انتظار میرود تولید این پیکاپ تا اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز شود.
علاوه بر این، نمایندگیهای جیامسی که قصد فروش هامر EV را دارند هم وظیفهٔ بزرگی خواهند داشت زیرا این نمایندگیها برای تجهیز خود به امکانات و ابزار لازم برای فروش و خدمات پیکاپ الکتریکی باید حدود ۱۴۰ هزار دلار هزینه کنند. تاکنون تنها نیمی از نمایندگیهای جیامسی با این اقدام پرهزینه موافقت کردهاند. البته با توجه به تقاضای زیادی که برای هامر EV وجود دارد، این نمایندگیها در آینده میتوانند سود بالایی را کسب کنند.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آذر ۱۳۹۹طراحی این ماشین بی نظیره
فقط عکس اول??
پدر خودروسازی جهان
۳۰ آذر ۱۳۹۹با وجود این دیگه سایبر تراک به چشم نمیاد
تا قبل از این هیچ کدوم از ماشین های جی ام سی را دوست نداشتم ?
S
۳۰ آذر ۱۳۹۹سایبر هنوزم به چشم میاد
با ۴۰ هزار دلار(نصف این توی مدل پایه) و مشخصات فنی خوب بنظر من انتخاب منطقی هست فقط اونایی که از حاجیم ایلان مشکل دارن یا طراحی این ماشین(کاملا سلیقه ای)و یا کلا الکتریکی ها مشکل دارن ازش بدشون میاد
ali (chevy nova)
۳۰ آذر ۱۳۹۹عینه روز موفقیتش برام روش و واضح بود
منتظر خبرهای خوبه دیگه از امریکن کارز باشن اهل دلها
Hadi
۳۰ آذر ۱۳۹۹هامر برگشت اونم چجوری و با توپ پر !
ممد ژانگولر
۳۰ آذر ۱۳۹۹ی سوال دارم از دوستان
اگر با این بری وسط جنگل ما بین شیرها و کفتارها یهو باطری ماشین خاموش بشه یا error بده یاروچه خاکی تو سرش باید بکنه؟!!!
باز مدل قبلی دو تا باک بنزین زاپاس عقب ماشین داشت !!!!!؟
S
۳۰ آذر ۱۳۹۹ممد داداش سوال خوبی پرسیدی اگر ماشین مشکل داشت که هیچی دهنت پارست
اگر شارژ تموم کردی دو راه داری
راه اول ی موتور برق میذاری صندوق با دوتا بشکه ۲۰ لیتری هر وقت کم اوردی ماشینو شارژ کنه
راه دوم اینه که از این دوچرخه ها که درجا پدال میزنن برق تولید میکنهبخری هرجا شارژت تموم شد دو سه هفته بمونی پدال بزنی تا ماشینت شارژ شه ???
در هر دو صورت دهنت سرویسه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آذر ۱۳۹۹تو افرود هیچی بنزینی نمیشه
ممد ژانگولر
۳۰ آذر ۱۳۹۹یعنی بد دهن سرویسه ها ?
ولی بی شوخی اگر ی سرویس امداد سیار دایمی بصورت هوایی باشه عالیه
مهدی
۳۰ آذر ۱۳۹۹اگر مشکل نقص فنی باشه که بنزین و برقی نداره ولی معمولا نقص فنی بنزینی بیشتر از برقی هستش اگر هم مشکل خالی شدن بانری باشه که بازم داره و اون داشتن باتری زاپاس هستش تو این مواقع مثل این فیلم های علمی تخیلی یک باتری زاپاس داری کم اوردی جا میزنی و میری
زیزیگولو
۳۰ آذر ۱۳۹۹همه جای دنیا پیکاپا یا همون وانتا تو حملو نقلای شهریو بین شهری خیلی موثر هستنو حجم قابل توجهی از بارای مختلفو حمل میکنن و تو ایرانم پیکاپا از این قائده مستثناء نیستن چون هزینه های کمتری نسبت به بقیه ماشینای حملو نقل باری مثل کامیونو کامیونت دارن ((مخصوصاً تو شهرای بزرگ که عبور کامیون تو طول روز ممنوع هستش)) و به همین خاطر کارفرماها استفاده از چندتا وانت رو به یه کامیون بزرگ تو شهرای بزرگ ترجیح میدن ولی متاسفانه سالهاست که تو کشور ما پیکاپای خاصو پرقدرت تولید نمیشنو خودروسازای ایرانی کلاً نسبت به تولید پیکاپ یا بی توجه هستن یا توان کافی واسه تولید اینطور پیکاپا ندارن و سالهای ساله که دارن درجا میزننو به تولید محصولای بُنجلو قدیمیو از رده خارج شده و زَوار در رفتشون مثل نیسان زامیادو وانت پیکان همچنان ادامه میدن!!!!!!!!!! ولی اونور اقیانوس آرام تو ایالات متحده آمریکا اوضاع از زمین تا آسمون متفاوته و تو این کشور غولای شگفت انگیز پیکاپی به تولید میرسن
رضا
۳۰ آذر ۱۳۹۹پدال یه خبر از دستاورد فوق پیشرفته مهندسین ایران خودرو در تولید تارا برو که میگن تو رونمایی روشن نمیشده!
S
۳۰ آذر ۱۳۹۹رضا بذار من بگم
ی دنا الکتریکی ساختن بردش ۷۰ کیلومتر بود دوسال پیش گفتن قیمت موتور الکتریکیش ۱۰۰ میلیونه که اون زمان قیمت ۲تا پراید بود
و گفتن این ماشین نباید توی مناطق جنوبی کشورم تردد کنه بخاطر اینکه داغ میکنه.
?
NAVID۰۰۹۸
۳۰ آذر ۱۳۹۹رضا
در جوابت باید بگم که این قضیه شیطنت رسانهای بوده و این بخاطر اینه که چراغهتی ماشین نمایشگاهی در حالت موتور خواموش روشن هست و قدرت باطری را میگیره و استارت نمیخوره که برای تمام خودروهای برتر جهان هم این قضیه مرسوم هست !!!
اما در جواب کاربر S ، باید تعجب کرد و میشه منبع این خبر را اعلام کنی ؟!
Abdi
۳۰ آذر ۱۳۹۹یعنی اینا نباید حواسشون به این باطری ماشین باشه،مگه کم اشغال تولید میکنن حداقل درست رونمایی کنن?
S
۳۰ آذر ۱۳۹۹https://youtu.be/ZQF7px4ToTI
نوید این لینک گزارشش هست پدال لطفا قرارش بده
شاهین
۳۰ آذر ۱۳۹۹الان اومدی طرفداری کنی مثلا؟
اصلا باتریش درست. چرا روشن نمیشد؟
از چیزی طرفداری کن که در مقابل منصف باشه جنس خوب تولید کنه با همون قیمت نجومی
گرچه لایق بعضیا همین آت آشغالاس که فردا میرن توی سایت بخر بفروش ثبت نام میکنن و فن پیجشم راه میندازن
نمونش 207 سقف شیشه ای که سقفش عرق میکنه! به خری داراش توصیه کردم برن با خرج خودشون شیشه دوجداره بندازن
زیزیگولو
۳۰ آذر ۱۳۹۹نوید این خبرو اکثر سایتای خبری معتبر داخلی منتشر کردن
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۳۰ آذر ۱۳۹۹پدال نمیشه یه مقایسه بین هامر و سایبر تراک بزاری ؟؟
مقایسه جالبی میشه
Ahmedreza2002
۳۰ آذر ۱۳۹۹چه بسیار خوبه
کابینشم به نظرم از همه رقبا بهتره
سامورایی از قله فوجی
۳۰ آذر ۱۳۹۹طراحیش هم مدرنه هم اصالت داره کابین هم محشره
یه سوال میگن گشتاورش ۱۵ هزار نیوتون متره ، این گشتاور رو سر چرخ داره ؟ یکم غیر قابل باوره چون ولوو FH16 با اون عظمت و قدرت ۳۱۰۰ نیوتون متر گشتاور داره !
Elmiraj
۳۰ آذر ۱۳۹۹بله گشتاور رو چرخ هاست که ۱۵ هزار نیوتون متره…
گشتاور تولیدی سه موتور هامر EV روی هم چیزی بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ نیوتون متر محاسبه شده .
گشتاور ۳۱۰۰ نیوتون متری FH16 بدلیل تفاوت دور موتور و نوع موتور ، گیربکس سنگین و پر دنده ، ضریب دندههای دیفرانسیل و شعاع چرخ ها ، زمین تا آسمون با گشتاور تولیدی موتور های الکتریکی هامر فرق داره…
.
(با توجه به اشتراک موتوری بین S plaid و CyberTruck و بیش از ۱۱۰۰ اسب بخار قدرتی که این سه موتور تولید میکنن ، گشتاور سر چرخ های سایبرتراک ۱۹ هزار نیوتون متر محاسبه شده…)
مهدی
۳۰ آذر ۱۳۹۹حق دارن خوب این ماشین خیلی عالیه یکی از بهترین پیکاپ ها است یکی از بهترین ماشین های افرود هست یکی از بهترین ماشین های الکتریکی هست یکی از بهترین پیکاپ های الکتریکی هست واقعا عالیه
میثم
۳۰ آذر ۱۳۹۹دو تا از بهترین طراحی ماشینهای آمریکایی نسل جدید که دیدم یکی این و یکی هم جیپ گرند واگنیر
البته که بازم هست ولی این دوتا واقعا عالین
مهدی،:امید اینده
۳۰ آذر ۱۳۹۹فقط یه سوال
تو پیچ تو حالت دو محور چرخان باید دوبرابر فرمون رو چرخوند؟
Ahmedreza2002
۳۰ آذر ۱۳۹۹نه فکر نکنم چرا؟
Elmiraj
۳۰ آذر ۱۳۹۹این آپشن برای مانور دهی بهتر در جاهای تنگ و عموما صخره ای طراحی شده نه سطوح صاف و جاده های معمولی .
در اینجور جاهای تنگ و باریک که به فرمان دهی بیشتر از حالت معمولی نیازه این آپشن با چرخاندن چرخ های عقب ، بسته به میزانی که ماشین به آن نیاز داره چرخ های عقب را در جهت عکس یا موافق میچرخانه و مانور دهی را کاهش میده…
این آپشن دستی هست ( و احتمالا محدودیت سرعت داره ) و در سطوح صاف و جاده کار نمیکنه که برای پیچیدن باهاش به فرمان دهی بیشتر نیاز باشه…
.
.
(( فرمان پذیری چرخ های عقب در اتوبوس های سه محور بین شهری هم وجود داره و با چرخاندن چرخ های محور سوم در جهت عکسِ چرخ های محور اول باعث کاهش شعاع چرخش میشه ،،،،، این اتوبوس ها برای دور زدن به چرخش بیشتر فرمان نسبت به اتوبوس های دو محور نیاز ندارن ))
مهرداد كمال
۱ دی ۱۳۹۹بعد یه کارشناس سیاسی تو تلویزیون میگفت امریکا اقتصادی نداره!!!! مردمش این قد پولدارن که راحت ماشین شش رقمی میخرن
امیررضا
۲۷ دی ۱۳۹۹راس میگیا!