شاید باور کردنی نباشد اما بیگ فوت به تازگی نسخه الکتریکی هیولای خود را با نام #۲۰ BIGFOOT معرفی کرده است؛ تیمی که از سال ۱۹۷۹ میلادی با پیشرانه های حجیمی که غالبا ساخت جنرال موتورز بود و همچنین با اتاقی های سریF فورد راهی مسابقات شد حالا کارش به جایی رسیده که بدنبال ساخت مانسترهای دوستدار محیط زیست رفته . . . !
قدرت تولیدی این خودروی الکتریکی از ۳۶ باطری Odyssey حاصل می شود که مجموعا معادل ۳۵۰ اسب بخار به همراه گشتاوری برابر ۱۱۵۱ نیوتن متر را در اختیار هرچهار چرخی قرار می دهد که روی اکسل های ساخت ZF سوار شده اند. رینگ های ۲۵ اینچی تمام فولادی آن نیز در احاطه تایرهای ۶۶ اینچی Firestone هستند.
ناصر
۲۷ آذر ۱۳۹۱جدیدا یه چیزیو کشف کردم که میخوام بگم ….حتی اگه منفی بارونم کنید
بچه ها فایده اومدن به این سایت یا سایت های مشابه چیه؟ شاید بگید با جدیدترین تکنولوژی های خودرو های روز دنیا آشنا میشیم…..خب که چی حالا آشنا هم شدیم …میخواد چه اتفاقی بیوفته؟
تا کی بیایم اینجا سوپر اسپرت های معروف دنیا رو ببینیم و ازشون تعریف کنیم؟
من تصمیم گرفتم واقع بین باشم و دیگه هیچ مطلبی راجع به ماشین های روز دنیا مثل بوگاتی و لامبورگینی رو توی هیچ سایتی نخونم ….دیگه حتی راجع به اپل و بی ام و و بنز هم مطلب نمیخونم و بیخیالشون میشم آخه وقتی میبینم تا آخر عمر حتی نمیتونم کنار یکیشون عکس یادگاری بگیرم به چه درد میخوره؟حالا 1% جامعه ایران دارن و میرن میخرن و سوار میشن منی که ندارم چرا الکی بیام و هی بگم به به عالی بود ؟؟؟؟؟؟تا کی عکس اینا رو ببینم و قدرت و سرعتشون رو توی ذهنم بسپارم و هرجا میرم به رخ دیگران بکشم ؟ که چی بشه؟دونستن این عدد و رقم ها واسه منی که ندارم چه دردی رو دوا میکنه؟
رهام
۲۷ آذر ۱۳۹۱درست میگی منم خیلی وقته توجه نمی کنم فقط ماشینای خودمونو مسخره میکنم شاید اونایی که نمی بینند ببینند. دمت گرم .
امیر
۲۷ آذر ۱۳۹۱بیایید واقع بین باشیم بچه ها… نداریم دیگه اونم با این اوضاع گرونی.آدمهای عقده ای می رن دنبال این چیزا.من خودم با همین بازی ها خیلی حال می کنم. دنیا فقط need for speed!
من این روزا بدنبال ساخت بهترین و شکیل ترین طرح واسه پراید 132 هستم.
می خوام کل زندگیشو عوض کنم(البته نه اسپُرت)
امید
۲۷ آذر ۱۳۹۱واقعا ایول گل گفتی تایید میکنم حرفاتونو
hesan
۲۵ بهمن ۱۳۹۱حال نمیده برقیش .
بنزینیش حال میده با اگزوز هیولاش که رو ستون جلوشه و عینهو خر دود سیا میده.
حال کردی چی گفتم عینهو خود ماشین وحشی گفتم.
حمید
۲۷ آذر ۱۳۹۱خوشم میاد زدی تو خال .واقعا” حق با شماست در ضمن من خیلی وقته مجله ماشین هم نمیخرم آخه تا کی بخونی که مثلا” فلان ماشین بسیار گران توسط نویسنده مجله ماشین تست شد . بنده پول بدم ایشان لذت ببرند.
کوروش
۲۷ آذر ۱۳۹۱سلام به همه دوستان عزیزی که میان اینجا شما درست میگید واقعا سخته که ما نتونیم داخل کشور حتی اینارو ببینیم اما خودمون تلاش میکنیم که بتونیم بسازیم ما ایرانی ها سال هاست در مورد پراید بد میگیم در صورتی که خودمون میریم میخریم اگه ما خودرو های چندسال پیش خارجی هارو نخریم وتحریمشون کنیم واقعا مجبورن بهترینشو بسازن من خودم داشجوی رشته ی مهندسی مکانیک هستم ودرزمینه خودرو وبسایت دارم میدونم که ساخت خودرو مشکله اما نه اینقدر که ویرانخودرو و سایپانامطمئن میگن هرجوری شده اعتراض کنیم به صنعت خودرو مدیران ومسئولین مربوطه کدومشون سوار پراید وپزو405وازاین آشغالا میشن
Kurosh
۲۷ آذر ۱۳۹۱ظرف روحی هر کسی تا جایی می تونه چیزی رو قبول کنه!؛ بعد از چند وقت که دید اینها جزء رؤیایی بیش نیستند، دیگه هر چقدر هم که بخواهد با عکساشون لذت ببره، ذهنش اونا رو پس می زنه و جزء ناکامی و کمبود چیزی برای خواننده مطلب نمی مونه….
من خیلی وقت ها خودم با فشار روحی بسیار زیادی که روم میومد باز هم می شستم این مطلب ها رو می خوندم و حالا فهمیدم که ظرفم خیلی وقته پر شده و آگاه نبودم.
ممنون از آقا “ناصر”
امید
۲۷ آذر ۱۳۹۱دوستان به نظر شما پارس (tu5) یا جی ال ایکس (tu5) یا رانا؟؟؟؟ کدوم از اینا بهتره؟؟از نظر مصرف سوخت و اینکه صدا موتور داخل نیاد و سرعت زیاد هم نشون نده …..کدوماش بهتره…اگه چیز دیگه ای بهتر هست با شرایطی که گفتم لطفا معرفی کنید تو رنج 20 میلیون تا 30 میلیون
رامتین
۲۷ آذر ۱۳۹۱ناصر جان اگه بخوای تو هم میتونی بخری. صرف اطلاع به همه دوستان میگم که حتی کسایی که پدر ثروتمندی ندارن یا ارثی یا… از راه صحیحش هم به پول رسیدن. مثلا در حال حاضر در کشور ما ایران یه متخصص پزشکی در رشته رادیولوژی حداقل ماهی 15 میلیون در میاره (توجه کنید گفتم حداقل 15 تومن. یعنی اونی که حتی آدم ساده ای هم هست این مقدار رو داره، چه برسه کمی زرنگ باشه که تا ماهی 100 تومن هم راحت در میاره!) بخواین این حرفمو براتون ثابت میکنم. پس اگه شما هم درس میخوندین و به اینجا میرسدین میتونستین حداقل یه بی ام و 630 که زیباییش از بوگاتی هم بیشتره الان داشتید.
پس مایوس نباشید.
حامد
۲۷ آذر ۱۳۹۱از خوندن لیست جدید قیمت گاری های داخلی ,خیلی حس بهتری داره..
معین
۲۸ آذر ۱۳۹۱خب مجله و روز نامه هم نخونیم دیگه. تلوزیون رو هم بزاریم کنار
دیگه چرا فوتبال نگا کنیم؟ ما که نمیتونیم بریم با اونا بازی کنیم
تاریخ هم نخونیم چون دیگه نمیشه به گذشته برگشت
بشینیم خونه همو نگا کنیم.
amiroo
۲۸ آذر ۱۳۹۱دارندگیو برازندگی
saber
۲۹ آذر ۱۳۹۱خاک تو سر سایپاو ایرانخودرو…..تا اخر عمرمون ماشینای تکراری باید ببینیم..غم به دلتون را ندین به امید روزی که اینارو سوار بشیم نه اینکه عکسشونو نگا کنیم
foad
۳۰ آذر ۱۳۹۱بخدا من هم خسته شدم.روز به روز مایوس تر از دیزور چون میدونم هیچوقت نمیتونم صاحب هیچکدوم از این ماشینا بشم.من تصمیم گرفتم کلا بیخیال دنیای ماشین بشم اینطور خیالم راحتره.من دارم مهندسی مکانیک میخونم و به امید وارد شدن در صنعت خودرو این رشته رو انتخاب کردم اما کار کردن در کارخانه های خودرو سازی ایران نون نداره..چه میشه کرد…
جوان ایرانی
۲ دی ۱۳۹۱اون ماشین هایی که از روشون رد میشه بدین به ما راضی هستیم…
احمد
۲ دی ۱۳۹۱فقط همینو بگم وصف العیش نصف العیش حالا سوارش هم نشدیم نشیم
بوکان شهر من
۴ اردیبهشت ۱۳۹۲بچه چی میگید شکسته نفسی میفرمایید خدارو چی دیدی عراقیا تا دیروز نمیدونستن ماشین چی الا بالاترین مدل ماشیین روز دنیارو سوار میشن درحالی که روحشونم خبر نداشت شاید ماهم فرجی شد از دست روا وپیکان نجات پیدا کردیم
american muscle
۱۸ فروردین ۱۳۹۵اینا تو جاده با سرعت بالا تعادل ندارن ولی برا آفرود و بی کله بازی عالین