بائوجونجنرال موتورز

بائوجون E100 ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار

بازوی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین یعنی کمپانی سایک-جنرال موتورز-وولینگ خودروی بائوجون E100 را معرفی کرده است. این خودرو یک مدل الکتریکی کوچک بوده که از اسمارت فورتو الکتریک درایو الهام گرفته است.


بهای این خودرو برابر با ۵۳۲۶ دلار بوده و از یک پیشرانه الکتریکی تنها با قدرت ۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۱۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.


بائوجون E100 می‌تواند به سقف سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و هنوز ظرفیت باتری لیتیوم-یون آن اعلام نشده است. این باتری را می‌توان در ۷.۵ ساعت شارژ کرد. محدوده حرکتی این خودرو ۱۵۵ کیلومتر اعلام شده است.


از مشخصات فنی این خودرو می توان به سیستم تعلیق مستقل در جلو و سیستم تعلیق تک بازویی در عقب، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز ضد قفل، فرمان الکتریکی، هشدار عابران پیاده، ترمز پارک الکترونیکی، حسگرهای پارک و قفل‌های ایزوفیسک برای صندلی ایمنی کودک اشاره کرد.


داخل کابین مدل پایه شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی هستیم درحالی‌که در تریم بالاتر فیلتر هوا، تاچ پد و ورود بدون کلید اضافه می‌شود.

خودروی الکتریکی کوچک جنرال موتورز به دنبال دیگر خودروهای عرضه شده با نام بائوجون عرضه شده است. از دیگر محصولات بائوجون می‌توان به مدل‌های شاسی‌بلند ۵۱۰ و ۵۶۰، هاچبک و سدان ۳۱۰ اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Amir Schumacher

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11527 ديدگاه)

    قیمت بسیار خوبی نسبت به اسمارت داره ، البته اسمارت یک برند لوکسه و‌ مشتری های خاص داره

    1. DEADPOOL

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (164 ديدگاه)

      لوکس?

  2. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (986 ديدگاه)

    این دیگه کارش از الهام گذشته ولی این کلاس خودرو برای استفاده به عنوان خودروی دوم برای استفاده روزمره تو شهر خیلی گزینه خوبی هستن جاشون تو ایران خالیه البته منظورم نسخه برقی هستش مخصوصا برای تهران با اون الودگی و ترافیکش

    1. سامان اذری

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3199 ديدگاه)

      داش تو ایران برق نسبت به بنزین گرونه
      اون برقی هم که ما داریم از سوخت انرژی فسیلی تو نیروگاهای فرسوده مون به دست میاد که خودش
      بزرگترین دلایل الودگی هواست
      پس فرقی به حال الودگی هوامون نمیکنه
      بهترین چاره برا ایران همون خودروهای هایبریدی هست که مصرفشون بین 3 تا 4 باشه و دی اکسیدشون هم زیر 100 گرم باشه
      این کار نهونیازی به شارژ شدن داره نه مصرف سوخت و خروجی اگزوزشون بالاست

  3. a

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    لگوش اصلاااااااا شبیه ایران خودرو نیست!!!!!!!!! حس خوبی بهش ندارم

  4. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    بسیار عالی بعنوان خودروی درون شهری بخصوص برای شهرای بزرگ و شلوغ. طراحی مناسبی هم داره با وجود ارزان بودنش.

  5. Mercede kaviani

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (550 ديدگاه)

    یک اتوموبیل با قیمت بسیار مناسب امیدوارم سایر اتوموبیل سازان هم این روش جنرال موتورز را ادمه دهند ساختن اتوموبیل فوق العاده مناسب با قیمت زیر 10 هزار دلار

  6. حسین

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2949 ديدگاه)

    چقدر کامنت ها خوب هست!
    اگر تو مطلب ننوشته بود جوینت ونچر فلان شرکت ، الان همه میگفتن یه اشغال چینی دیگه!

  7. Ali

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (21 ديدگاه)

    این که ماشین نیست یه تیکه اشغاله!!!!!

  8. mory

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (417 ديدگاه)

    واقن عالیه
    هم قیمت پرایده
    ای بابا ایرانم میتونه همچین چیزایی با قطعات خارجی بسازه
    حیف که مدیر نداره کشور

  9. علی ناصری

    ۱۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چطوری باید بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا