جیامسی یوکان و به ویژه مدل گرانتر دنالی جایگاهی معظم در سبد محصولات دارای ساختار بدنه روی فریم دارد. از نقطه نظر فنی این خودرو در بین شورولت تاهو و کادیلاک اسکالید قرار میگیرد اما با اضافه شدن چندین آپشن، دنالی وارد محدوده قیمتی اسکالاد میشود. شاید به همین دلیل است که دنالی مدل ۲۰۱۸ به جلوپنجرهای جدید، تریم کابین و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک مجهز شده است.
مدیر طراحی بخش خارجی جیامسی میگوید:
جلوپنجرهی جدید که توسط چراغهای جلوی زنون و نورپردازی LED احاطه شده نشان دهندهی میراث طراحی اصیلی است که اولین یوکان دنالی در سال ۱۹۹۹ داشته است. این خودرو طراحی جذابتر و راضیکنندهتری داشته و درعینحال سریعاً به عنوان عضوی از خانواده دنالی قابل شناسایی است.
جیامسی میگوید جلوپنجرهی جدید این خودرو یک تکامل در طراحی بیرونی خودرو بوده و شبیه طراحیهای دیگر شاسی بلندها/کراس اوورهای این شرکت یعنی آکادیا و ترین میباشد. این طراحی جدید همچنین باعث عبور بهتر جریان هوا بسوی رادیاتور میشود و دارای توریهای آئرودینامیک فعالی است که در سرعتهای بالا و برای بهبود آئرودینامیک خودرو بسته میشوند.
اما داخل کابین شاهد تریم چوبی جدید یوکان دنالی خواهیم بود. این تریم برای همخوانی بهتر با تجمل و بهای بالای خودرو بکار رفته است. موضوع مهمتر اینکه گیربکس اتوماتیک خودرو نیز نسبت به یوکان استاندارد دو دندهی اضافی دارد. جیامسی میگوید این گیربکس ۱۰ سرعته جدید باعث بهبود مصرف سوخت میشود. یوکان دنالی کنونی از پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۲۰ اسب بخاری بهره میبرد که گونهی چهار چرخ محرک آن در شهر و بزرگراه مصرف سوخت ۱۵.۷/۱۱.۸ لیتری دارد.
جیامسی یوکان دنالی فیس لیفت شده ۲۰۱۸ از پاییز امسال در دسترس خواهد بود.
ACR VIPER
۸ خرداد ۱۳۹۶واقعا ماشین شیک ولاکچری هست
من چند وخت پیش تو مشهد یه نقره ای xlرو دیدم
لاکردار اول فک کردم مینی بوسه از بس هیکل و یقور بود
و موتورش هم خیلی بی صدا کار میکرد
حمید ع
۸ خرداد ۱۳۹۶فوق العادست.ولی چرا تو محدوده قیمت اسکالید وارد شده!!!
عاشق اسکالیدم…ی گاوباز آمریکایی چجوری اسکالید رو بیخیال شه و جمس یوکان رو برداره..چرا اینکارو با مردم میکنن؟استکبار جهانی باید نابود گردد..
PaRHaM
۸ خرداد ۱۳۹۶واقعا بی نظیره!
تازه مصرفش کمتر از قبل هم میخواد بشه!
دیگه چه شود!
آیرودینامیک فعال هم چیزه جالبی میشه براش!
دوسش دارم
ولی تو اون محدوده قیمت اسکالید رو ترجیح میدم
هر چی باشه کادیلاکه!❤?
منتظر اسکالید v هستم?
ونوم اف ۵
۸ خرداد ۱۳۹۶پرهام جان فکر کنم اگه اسکالید اپشن هاش زیاد شه بازم خیلی اختلاف قیمتی ایجاد میشه این با مدل پایه هم قیمته
PaRHaM
۸ خرداد ۱۳۹۶اسکالید تو تهه تهش بین ۹۸ تا ۱۰۲ میشه
آپشن هاش واقعا وحشتناک زیاده!
یه بار یه ویدیو ۴۰ دقیقه از تستش دیدم(قابلیت های حرکتی و آپشن و کیفیت داخلی و غیره)
کل آپشن ها و تک تک بخش هاش رو دیدم
به جرئت میگم آپشن هایی رو دیدم توش ک سر جمع ندیدم ۵ تا ماشین تو دنیا داشته باشن(تو کل سگمنت ها)
واقعا اگه اسکالید رو شرکت دیگه ای ساخته بود عمرا قیمتش زیر ۳۰۰ میبود
امیر.عارف
۸ خرداد ۱۳۹۶این غول عریض و طویل از 405 خودمون کمتر بنزین مصرف میکنه
PaRHaM
۸ خرداد ۱۳۹۶تازه !
موتور
1.8~۲ لیتری در مقابل ۶.۲
قدرتم نگم بهتره دیگه?????
Sajjad.a8
۸ خرداد ۱۳۹۶“جلوپنجرهی جدید که توسط چراغهای جلوی زنون و نورپردازی LED احاطه شده نشان دهندهی میراث طراحی اصیلی است که اولین یوکان دنالی در سال 1999 داشته است.”
(همیشه حفظ اصالت تو ذات جنرال موتورز بوده)
علی
۸ خرداد ۱۳۹۶عشقه تمام
....
۱۹ شهریور ۱۴۰۱از کربلا با این ماشین اومدم تا سر مرز فوق العاده بود
ولی جالب بود تو عراق باهاش مسافر کشی میکردن