یوهان د نایسن اعلام کرد که کادیلاک تا چند سال آینده بهعنوان یک واحد تجاری مستقل از جنرال موتورز فعالیت خواهد کرد و نتایج مالی خود را خود بهتنهایی گزارش خواهد نمود.
د نایسن، مدیرعامل کادیلاک در کنفرانسی در نیویورک به تحلیلگران گفت:تا سال ۲۰۱۷، کادیلاک درجهی بسیار بالاتری از استقلال و خودکفایی را خواهد داشت که به آن اجازه میدهد خود اظهارت سود و زیانش را در برگیرد.
در سخنرانی دیگری آقای د نایسن گفت:
در حال حاضر شما باید تضمین مرا بپذیرید که این حالت سود بهدست آمده به مقدار قابلملاحظهای بیشتر از سود کلی در جنرال موتورز خواهد بود.
آقای د نایسن میگوید یکی از مهمترین تمرکزهای کادیلاک جداسازی شبکه فروش و بازاریابی از جنرال موتورز است. برای مثال، مدیران کادیلاک در حال بررسی طرحی برای فروشندههاست که بهجای “فروش زیاد” بیشتر روی “برند سازی” کار کنند.
او همچنین میگوید: اگر شما تصویر برند را تقویت نکنید، باید پاداش کمتری داشته باشید.
او به هدفگذاری قبلی خود که فروش ۵۰۰,۰۰۰ دستگاه کادیلاک تا قبل از سال ۲۰۲۰ اشاره کرد که برابر حدود ۵ درصد فروش خودروهای لوکس بازار است.
به عقیده آقای د نایسن کادیلاک از دو مشکل رنج میبرد. مشکل تصویر برند و سبد محصولات بسیار محدود. وی تصریح کرد که کادیلاک برای سبدی عظیمی از محصولات برنامهریزی میکند که شامل چندین کراس آور جدید است.
او میگوید: ما در مرحله سرمایهگذاری و آماده شدن برای آینده هستیم.
ترجمه: فریا سهرابی
ASA
۲۴ مرداد ۱۳۹۴امیدوارم که این به نفع کادیلاک بشه . البته هر اتفاقی که بیفته از نظر من کادیلاک همون کادیلاک . فقط کاشکی ورشکسته نشه چون خیلی از بچه ها و ادم ها هستند که دیوار های اتاقشون رو با عکس های کادیلاک برکردن………………
maus
۲۴ مرداد ۱۳۹۴تنها برندی که تو آمریکا به درد میخوره همین کادیلاکه.همیشه رنج می بردم که چرا موتور سازی مختص خودش رو نداره وموتورهای آشغال شورلت رو رو کادیلاک سوار میکنن.
خدا رو شکر دیگه کادیلاک از جانکیارد موتورز جدا میشه.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اول از داداش گلم فریا جان بابت مطلب زیباش تشکر میکنم.
maus خان وقتی اطلاعی نداره لازم نکرده کامنت بیخودی بذاری.
محض اطلاع شورولت موتور هایی که میسازه بازده بسیار مطلوبی داشته.
برای نمونه موتور LT4 کوروت Z06 و کادیلاک CTS V که غولهایی هستن برا خودشون.
یا موتور LT1 که موتور برگزیده ی سال هم شده.
حتی از زمان های قدیم هم شورولت و اولدزموبیل تبحر خاصی تو ساخت موتور داشتن و بیشتر پیشرانه های جنرال موتورز رو میساختن.
شما اول یاد بگیر بنویسی جنرال موتورز بعد بیا از یه کمپانی همه چی تموم ایراد بگیر.
در خصوص مطلب هم باید بگم فریا جان یه جورایی ناراحت شدم چون کادیلاک بیش از 100 سال همکاری با جنرال موتورز این کارو میخواد بکنه و همیشه شورولت و بیوک و کادیلاک و GMC و… مجموعه ی دوست داشتنی بودن.
اما وقتی کادیلاک جدا بشه یه ذره درکش واسم سخت میشه…
از طرفی خوشحال شدم چون این به نفع کادیلاکه واقعاً اگر کادیلاک هنوز میخواست با مشکلات زمان رکود اقتصادی آمریکا دست و پنجه نرم کنه،بیش از این ضرر میکرد.
ضمن اینکه برای برند لوکس سازی مثل کادیلاک لازمه که به دور از سیاست های شرکت مادر،بتونه استقلال خودشو حفظ کنه و در هر زمینه ای مستقل باشه.
بازم بابت مطلب زیبا تشکر میکنم.
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۴ مرداد ۱۳۹۴البته موتور شورولت هم آشغال نیستا :-)
ولی خب منم دوست دارم کدیلاک خودش موتوراش و شاسی هاشو بسازه ولی خب الان در جنرال موتورز این و اون معنی ندارند دیگه نمیگن موتور شورولت میگن موتور ساخت جی ام
آرمااااان
۲۴ مرداد ۱۳۹۴موتور های آشغال شورلت؟؟؟؟؟؟؟؟تاحالا اسم zl1به گوشت خورده؟؟خودروهای شورلت جز بهترین خودروهایی هستن که نسبت به قیمتشون اسب بخار بالایی ارایه میدن
ASA
۲۴ مرداد ۱۳۹۴خیلی از بچه ها و ادمایی هم هستند که دیوار های خونشونو با عکس های پراید پرکردن . پراید سواران عزیز مزاح گفتم به دل نگیرید.@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
جاوید
۲۴ مرداد ۱۳۹۴من تو این ۲۷ سالی که سن دارم هیچ کسی رو ندیدم عکس پراید رو به دیوار زده باشه!
احسان
۲۴ مرداد ۱۳۹۴جاوید خان من عکس پراید رو به دیوار اتاقم زدم و شبا با ارزوی داشتنش می خوابم!
در ضمن عکس مدیران ایران خودرو وسایپا رو به عنوان قهرمانان و الگوهای خودم رو دیوار اتاقم نصب کردم تا بزرگ شدم شبیه اونا بشم چون قراره یک کلاه بردار خدانشناس باشم و خون ملت رو تو شیشه کنم و انحصار رو جوری به مردم تحمیل کنم که نفسشون درنیاد
asa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴خیلی باحال بود ، دمت جیز ، ضمنا نگران لایکتم نباش پیش ما محفوظه
جاوید
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ببخشید آقا احسان، قصد بی احترامی نداشتم
من خودمم با وام و قرض و بدبختی یه پراید ۱۰ ساله تونستم بخرم
خدا حق ای مردم رو از باعث و بانی های این وضعیت بگیره…
البته مردم خودشون هم میتونن حقشون رو بگیرن،ولی هنوز به صورت باالفعل در نیومده،
نمیدونم،ببینیم چی میشه…
رضا
۲۴ مرداد ۱۳۹۴به این میگن برنامه ریزی و مدیریت صحیح …
در هر جامعه و کاری میشه با انتخاب افراد لایق و خبره و درکل متخصص فارغ از سایر مسائل بی ربط به اون کارموفقیت رو تضمین کرد و این موفقیت جز با دانش کار و تلاش جدی و صادقانه بدست نمیاد که این موارد متاسفانه سالهاست که در مورد ما فراموش شده یا نادیده گرفته میشه و نمونش حال و روز این روزهای خودروسازی و صنعت ماست که شبیه برگی در طوفان به این سو ان سو میره بدون هیچ هدفی …
asa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴کاشکی ماهم از این غیرتا و کاروتلاش ها برای پیشرفت جامعه و مردممون داشتیم . فقط میشینیم از وضع مملکت غور میزنیم . غافل از این که ما هسیم که کشور مون رو رو به پیشرفت هدایت کنیم . من نمیگم دولت بی عیب هست فقط میگم بعضی وقتا به خودمونم نگاه کنیم وتغصیرو گردن بقیه نندازیم ………… اگه بی ربت گفتم به بزرگی خودتون ببخشید.
Archi KHAN
۲۴ مرداد ۱۳۹۴کادیلاک جنم اش را داره…
AHMADREZA
۲۴ مرداد ۱۳۹۴افرین به کادیلاک
بنتلی
۲۴ مرداد ۱۳۹۴دوست گرام ASAالان میشه بگی فازت چیه؟!!!چرا توی این پست حرف پرایدو وسط کشیدی؟!!!ارزش همه انسانها باهم برابره و ربطی ب دارایی و ماشین زیرپاشون نداره و این حرفت ک عکس پرایدو ب دیوار میزنن بی احترامی ب بعضی از هم وطنامون هس،درسته بعضیا توان مالی خرید پراید هم ندارن ولی دلیل نداره ک عکس پراید ب دیوار بچسبونن و این توهین ب شخصیتشونه
asa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴بنتلی جان. اگر دقت کنید گفتم که مزاح بود ، تازشم ما خودمون پراید داریم و اگه کسی چنین هرفی میزد ناراحت نمیشدم ، شما مطلب اصلی رو نگرفتی رفتی به جنبه های پنهان و سیاسی حرفم چسبیدی اصلا من منظورمم نبود ، شما دوست گرامی اقای بنتلی قبل از این که نظر بدی بای منظور و حدف یک سخنو درک کنی بعد اگه خواستی این جوری ازش انتقاد کنی. اینو گفتم که برای دوستان عزیز دیگه هم سوتفاهم پیش نیاد و چنین برداشتی از کامنتم نداشته باشند..!!!!!!!!!!!!!!!!!! بازم ببخشید.
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴عجیبه اینطور به ضرر امار فروش جنرال میشه جنرال به جای اینکه زیر مجموعه هاشو مثل فولکس زیاد کنه داره کم میکنه که تو امار فروشش تاثیر زیادی داره برای جنرال نگران شدم.
شلبى
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ممنون از فریاى عزیز بابت این مطلب
کادیلاک در مدتى کوتاه رشد زیادى کرده و به سطح بسیار بهتر و بالاترى رسیده به طورى که در بعضى مواقع به ماشیناش امتیاز بیشترى نسبت به رقباش میدن و لى براى اینکه بتونه یه رقابت همه جانبه با رقباش داشته باشه باید خطوط و مدل هاى تولیدش رو افزایش بده و بیشتر از این ها کار بکنه که البته برنامه کمپانى هم همینه و تا چهار پنج سال دیگه وضعیت کادیلاک بسیار بهتر خواهد شد
asa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴خیلی باحات موافقم. دمت گرم……….
شروین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴درود شلبی عزیز. کم پیدایی.
ممنون فریا عزیز بابت مطالب زیبایی که همیشه میذاری و روح تازه ایی میدمی به ما دوستداران ماشینای امریکایی.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۴ مرداد ۱۳۹۴درود بر شلبی و شروین عزیز.
شروین جان نه تنها شلبی و فریا کم پیدا شدن خودت هم خبری ازت نیست!!!
بالاخره مشغله های زندگی برا همه هست.
در هر حال من خیلی خوشحال میشم که شما رو تو سایت میبینم.
ارادتمند همگی
شروین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴باربد جان خیلی مخلصیم. منم خوشحال میشم هر وقت کامنتی ازت میبینم. من ای میلم رو میذارم خوشحال میشم اگه پایه باشید بیشتر در ارتباط باشیم و شماره های هم رو هم داشته باشیم.
she_r_vin
یاهو دات کام
شلبى
۲۴ مرداد ۱۳۹۴سلام خیلى مخلصیم شروین جان و باربد جان
واقعیتش یکمى این روزا مشغلم زیاد شده و دسترسیم به اینترنت محدود تر شده ولى تا جایى که تونستم مطالب مربوط به پست هاى امریکایى رو از دست ندادم
از این به بعد بیشتر میتونم بیام تا از حضور در جمع دوستان پدال بیشتر استفاده کنم و لذت ببرم
به نظرم شروین حرف خوبى زد و میتونیم بیشتر با هم در تماس باشیم
ارادتمند بچه هاى پدال مخصوصا دوستان امریکایى باز
فریا
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ممنون از لطفتون دوستان گل
خوشم میاد همه تو یه کامنت یه جا جمع شدین :D ♥
جای PG عزیز هم خالی
fry.92ss @ gmail
تلگرام : MoukriyanEmpire
دوست داشتین اونجا یــ گروه میزنیم .
فقط جیپ
۲۴ مرداد ۱۳۹۴کادیلاک همین اسمش هم قشنگه
asa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴توی ct6 خیلی زیبا ، مدرن و شیکه،عاشقش شدم.
احمد باقری
۲۴ مرداد ۱۳۹۴کادیلاک واقعا برند خوبیه و تکنولوژیهای خیلی خوب با قیمت مناسب داره. دیگه باید هر کاری که میتونه انجام بده تا مشکل فروش کم حل بشه.
mehdi
۲۴ مرداد ۱۳۹۴نمیدونم چرا تا اسم کادیلاکو میخونم ذهنم ناخداگاه میره سمت مدلای قدیمیش ک تو ایران بود اصن ناخداگاه یاد اون میوفتم کادیلاککو با اون میسنجم.
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۴ مرداد ۱۳۹۴کدیلاک رو خیلی دوست دارم اما برند دیگری هم هست که برام جذاب تره
و اونم کسی نیست جز لینکلن ارجمند!
به نظرم لینکلن راه بگیره و موتورش روشن بشه همه رو جا میذاره و کادیلاک رو قبل از اینکه دوباره گنده بشه خیلی راحت رد میکنه
به علاوه برندش کشش فراتر رفتن از کلاس خودش رو هم داره و به نظرم میتونه به رقابت با ماشین های اشرافی بپردازه
باید یه دست و روی اساسی به خودروهاش بکشه مخصوصا سدان (از SUV هاش اصلا خوشم نمیاد و دوست دارم که کلا نسازه)
نوید جهرمی
۲۵ مرداد ۱۳۹۴اول دلم میخواد باز آرم کادیلاک رو با اون خوشه گندمش ببینم.
بعد این امریکاییا اگه میدونستن ک تو بازار ایران ماشین امریکایی از خودامریکا بیشترطرفدار داره ی جور دیگه ب بازارمون نگا میکردن و سهم قابل توجهی از رشد فروششون رو میتونستن از ایران ب راحتی محقق کنن.
Hossein!
۸ شهریور ۱۳۹۴خوشبحالشون !!! واالا واس ما فرقی نمیکنه که کدوم شرکت موتورش عالیه کدوم شرکت موتورش بده مهم اینه که ما الانم سوار 405 میشیم !! سوار پارس میشیم ! فک نکنم واس موتور اینا باید ایرادی بگیریم ! وقتی حق انتخابمون اینه فک نکنم ادم دلش بخواد بیاد واس ماشینای خارجی اینجا نظر بده … متاسفم !!!!
mohammad
۱۵ شهریور ۱۳۹۴با بیوک و جی ام سی و شورولت و … گروه خوبی تشکیل داده. اما شاید جدا شدن از جی ام به نفعشه.