جنرال موتورز

مسابقهٔ طناب‌کشی، هامر در برابر مرسدس، سوزوکی و میتسوبیشی

آیا از تماشای درگ خودروهای پرفورمنس در خط مستقیم خسته شده‌اید؟ البته این درگ‌ها همیشه جذاب هستند و شاید کسی از دیدن آن‌ها خسته نشود ولی قطعاً مسابقات طناب‌کشی بین خودروها هم همیشه جالب است؛ بنابراین Carwow که همواره مسابقات درگ جذابی را برگزار می‌کند، این بار سراغ رقابت طناب‌کشی رفته تا ویدئوی سرگرم‌کننده‌تری را ارائه کرده باشد. در این ویدئو، هامر H1 در برابر یک مرسدس G63 AMG قدرتمند، یک پیکاپ میتسوبیشی L200 و یک سوزوکی جیمنی توانا قرار گرفته است. بله درست خواندید، یک در برابر سه!

هامر H1 شاید یکی از خودروهای نمادین آمریکا باشد. البته این اولین محصول تولیدی هامر بوده و از تکنولوژی‌های روز بی‌بهره است ولی نباید فراموش کرد که این یک هامر است و هیچ‌گاه نباید آن‌را دست‌کم گرفت. زیر کاپوت H1 که موتور ۶.۵ لیتری V8 توربودیزل با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته که مطمئناً در مقایسه با استانداردهای امروزی اعداد چشمگیری نیستند. علاوه بر این، H1 خودروی بسیار سنگینی هم هست و ۳.۶ تن وزن دارد.

در اولین مسابقه، یک مرسدس G63 AMG به میدان می‌آید تا شاید به‌راحتی هامر قدیمی را مغلوب کند. این خودروی مدرن و تادندان‌مسلح از یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که کاملاً قوی‌تر از موتور دیزلی H1 است. البته G63 با ۲.۵ تن وزن، خودروی سبک‌تری است که در مسابقهٔ طناب‌کشی این می‌تواند نقطه‌ضعفی برای آن باشد. بااین‌حال روی کاغذ به نظر می‌رسد مرسدس بتواند به‌راحتی در این نبرد پیروز شود اما در عمل هرگز این‌طور نیست و هامر بدون هیچ مشکلی G63 قدرتمند را مغلوب می‌کند.

بنابراین سوزوکی جیمنی هم به کمک مرسدس می‌آید. هرچند موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی این اس‌یووی کوچک ژاپنی با تنها ۱۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور نمی‌تواند کمک چندان بزرگی باشد اما وزن ۱.۱ تنی آن به وزن مرسدس اضافه شده و بدین ترتیب وزن هردو طرف کاملاً برابر می‌شود؛ اما حضور جیمنی هم در کنار مرسدس نمی‌تواند هامر را مغلوب کند و این غول آمریکایی هردوی آن‌ها را به سمت خود می‌کشد.

بنابراین حالا یک یار دیگر یعنی پیکاپ میتسوبیشی L200 هم به گروه اضافه می‌شود. این وانت ۱.۹ تن وزن، ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دیگر را به گروه می‌افزاید. این سه خودرو در کنار هم نه‌تنها از هامر سنگین‌تر هستند بلکه قدرت بسیار بیشتری هم دارند زیرا وزن هر سهٔ آن‌ها روی‌هم ۵.۵ تن و مجموع قدرت آن‌ها ۸۳۶ اسب بخار قدرت است. همچنین این سه ماشین مجموعاً دوازده چرخ دارند که کشش بسیار بالایی را ایجاد می‌کند؛ بنابراین احتمالاً این بار خواهند توانست هامر H1 را مغلوب کنند. اگر می‌خواهید نتیجهٔ این نبرد سه‌به‌یک را بدانید ویدئوی زیر را تماشا کنید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    اگه این قدرت رو نداشت که نمی‌فرستادنش به جنگ‌های خاورمیانه

    1. یانکی

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      دوستانی که گیر دادین جی لاستیکش مناسب نیست درست میگید لاستیک تایین کنندس ولی فراموش نکنید در آخر شد 12 چرخ متحرک در برابر 4چرخ متحرک.اینی که کسی تو تاریخ خودرو سازی با جیپ و هاموی هوس رقابت به سرش بزنه اشتباه اینا سرنوشت جنگها رو تقییر دادن.

      1. مانی

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        وقتی‌ نتیجه دلخواه بدست بیاد
        دیگه کنترل عقل و منطق به دست نمیاد

    2. Farzad

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      هنوزم که هنوزه برای ارتش بعضی از کشورها به صورت سفارشی و زرهی تولید میشه با قیمت تقریبا ۲۰۰ هزارتا …

  2. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (10474 ديدگاه)

    هامر H1 که میبینم ، ناخداگاه یاد آرنولد شوارتزنگر میوفتند .

    اما این مسابقه طناب‌کشی هیچ اعتباری برای برتری هیچ خودرویی بر دیگری نداره و بیشتر وزن اجسام تائین کننده ماجراست تا قدرت .

    موافقم 1
    مخالفم 3
  3. مهراد

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (863 ديدگاه)

    هیچ جوره تو مغزم نمیره که هامر H1 مرسدس G63 رو به این راحتی ببره و پیروز بشه ?

    شاید بخاطر لاستیکای غول آسا و وزن بیشتر هامر و گیربکس بسیار ساده تر و گشتاور محور تر هامر این اتفاق افتاد

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. سینا BMW

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      G63 S اصلا برای اینکارا نیست، آفرود بعلاوه لوکس بودن رو داره و همچنین از اونجا که AMG هم در او کار کرده پس برای عملکرد بهتر سبکش کردن،

    2. OMID

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      رنجرور هم راحت جی کلاسو برد توی ویدیو ها قبلی
      معلوم بود به هامر هم می‌بازه

  4. مهراد

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (863 ديدگاه)

    سه تایی حریف هامر نشدن ??

    پرچم ماشین آمریکایی رو برد تو عرش

  5. mercedes benz

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    سلام عرض ادب
    هیچ منطقی توی این مسابقه رعایت نشده وزن هامر بسیار بیشتر از g هست و وزن عامل تایین کننده ای توی طناب کشیه
    نکته ی دوم لاستیک هاست مطمعنا اگر g کلاس از لاستیک های شیار دار افرود با قطر بزرگتر استفاده میکرد کار هامر خیلی سخت تر میشد
    شما الان نگاه کن یه لودر متوسط با قدرت حدود 200 تا 300 اسب هم میتونه به راحتی یه ماشین 600 یا 700 اسبی رو بکشه چرا؟ بخاطر وزن و نوع لاستیکش
    بهتر بود این رقابت بین amg 6*6 و هامر برگذار میشد
    ولی باز هم g کلاس بهترین افرود جهانه با اختلاف
    یا علی مدد

    1. ساسان

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام. اما حرفاتون چندان با واقعیت عینی جور درنمیاد. درسته که وزن تعیین کننده ست اما اینجا سه خودرو با وزن خیلی بیشتر از هامر و همچنین قدرت و گشتاور خیلی بیشتر نتونستن هامر رو جا به جا کنن. لاستیک شاید در نبرد یک به یک تاثیرش زیاد باشه اما نه در نبرد سه به یک. نکته دیگه اینکه amg 6*6 هم از پس هامر برنمیاد به دو دلیل اول اینکه وزن و قدرتش از این سه خودرو که 12*12 هستن کمتر و دوم اینکه یه سری به یوتیوب بزنید و آفرود و طناب کشی هامر h1 رو با یونیماگ که کامیون آفرود با قدرت و وزن خیلی بیشتر از هامر h1 رو ببینید وقتی یونیماگ از پس هامر h1 برنیاد مطمینا کار اینا و amg6*6 هم نیست.

      1. mercedes benz

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلام عرض ادب
        داداش گلم شما یه بار دیگه ویدیو رو ببین و سر خوردن و هرز گردی چرخ های اون سه تا ماشینو ببین بعد متوجه میشی که تاثیر لاستیک چقدره بعد چرخ های هامر هم ببین که حتی یه ذره هم سر نخوردن .این حرف شما که تاثیر لاستیک فقط توی نبرد یک به یک هست درست نیست وقتی اصطکاک و چسبندگی خوبی بین لاستیک و سطح نباشه قدرت موتور بی تاثیر میشه و عملا هدر میره گشتاور موتور وقتی محیط چرخ زیاد باشه تاثیر خیلی بیشتری داره
        توی رقابت تک به تک هامر و g کلاس هم رقابت نزدیک بود و اونجوری نبود که هامر خیلی راحت بکشه ولی باید قبول کرد که اینجا واقعا لاستیک های g کلاس اصلا خوب نبود
        عشق منی به مولا
        یا علی مدد

        1. MAHDI

          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          قبول کن که عملکرد هامر بی نهایت ارزشمند بود. چون بدون داشتن سیستم های مدرن G63 این کارو انجام داد تازه G63 بهمراه دو خودروی دیگه بازم توان مقاومت نداشت.
          من بین اینا قطعا G63 رو دوست دارم اما واقعیت رو نمیشه انکار کرد و عملکرد هامر خیره کننده بود.

        2. mercedes benz

          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (77 ديدگاه)

          در پاسخ به مهدی
          داداش حرف الکی بی زحمت نزن وقتی لاستیک درست و حسابی رو ماشین نباشه و داعم چرخ ها در هرز گردی باشن هیچ سیستمی هیچ کاری نمیتونه بکنه
          لاستیک های سه تا ماشین توی رقابت داعم در حال سر خوردن بودن این ینی قدرت موتور هیچی
          ولی لاستیک هامر حتی یه دور هم هرز گردی نکرد
          یا علی مدد

  6. new reventon

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (86 ديدگاه)

    فقط اونجایی که موزیک we are the champion پخش شد…
    یاد جمله یه کار افرین و سرمایه گذار بزرگی افتادم که میگفت هیچ وقت رو باخت امریکا شرط بندی نکنین که میبازین.

  7. Farzad

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    هامر H1 رسما یه تانکه … ساخته شده برا جنگ ( کاربرد نظامی خیلی زیادی داره )

  8. ز

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (18 ديدگاه)

    کلا تست نابرابری بود لاستیک تو این مورد بسیار بسیار تاثیر گذاره زیر هامر گل درشت ریگ بالا حد اقل یک و نیم برابر هر کردوم رینگش بود که باعث میشه گشتاورش در دست رس باشه اگه میخواستی انصاف رو قرار بدی باید رو اسفالت تست میگرفت با یه نوع لاستیک مطمعن باش مرسدس تنهایی میزندش یه لحظه هم شک نکن تو این شرایط رو چمن خیس و گل تراکتور میزندش

    1. Sajjad

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1868 ديدگاه)

      مرسدس به تنهایی میزدش؟
      ظرفیت بکسل جی کلاس 3.5 تنه ولی نه برای چیزی که از خودش مقاومت نشون میده
      برای یه یدک کشه که نیرویی خلاف جهت حرکتش وارد نکنه
      وزن هامر 3.6 تنه و بیشتر از 580 نیوتون متر گشتاور داره
      در ضمن درسته هامر قدرتش کمتره اما دیفرانسیل و گیربکسش مخصوص کارای سخته
      و اینکه هر تراکتوری نمیتونه هامر رو بزنه
      درسته قدیمی شده ولی واقعا یه هیولاست
      البته قبول دارم لاستیک جی کلاس مناسب نبود

      1. ز

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (18 ديدگاه)

        اینی که سه تا ماشین رو تو سه جهت مختلف بستن بش عملا بازی با اعداد هست اگه به صورت قطاری قرار میگیرفتند که همین سه تا ماشین میزنندش تو این فضا تازه سه تا ماشین رو هماهنگ کنی با هم سخت تره نمیدونم شاید تعصب زیاد ادم رو کور میکنه شرایط تست مسخره است الان این یه قایق رو میتونه تو خشکی بکشه تو ابم میتونه آیا یه هواپیمارو رو زمین میکشه تو هوا میتونه آیا تست دری وری همین میشه دیگه پرایدم سریع ترین ماشین دنیاست تو محیط ایزوله بدون هوا یعنی بهترین ماشینه

    2. datsun

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (3960 ديدگاه)

      اینکه سه تا ماشین آفرود بهش بستن و از رینگ لاستیک استاندارد هم استفاده کرده ولی باز نتونستن بکشنش به نظر شما نابرابریه و عدالت رعایت نشده به نظر من عدالت در حق h1 رعایت نشده که سه تا ماشین بهش بستن.

      1. mercedes benz

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلام عرض ادب
        داداش گلم بله بازم نابرابریه برای اینکه یکی از اصلی ترین چیزا توی این تست لاستیکه شما دقت کن این سه تا ماشین هیچ کدومشون لاستیکشون مناسب حرکت روی چمن یا گل نیست همشون لاستیک کوچیک با قطر کم و تقریبا بدون برامدگی و شیار دارن که مناسب این تست نیست و عملا تمام قدرت ماشین صرف هرز گردی چرخ ها میشه و ماشین داعم درجا میزنه ینی اگر شما ماشین 1000 اسبی هم اینجا بیاری باز هم با این نوع لاستیک نمیتونه عملکرد خوبی داشته باشه ولی لاستیک هامر دقیقا برای این نوع سطح هستش
        اگر این تست روی اسفالت بود نتیجه کاملا فرق میکرد
        یا علی مدد

        1. رهگذر

          ۱ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1 ديدگاه)

          آقا مرسدس شما هم لاستیک اون سه تا ماشین رو علم یزید کردی! بسه دیگه! قبول کن هامر عملکردش بهتره!

    3. parvaz

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (407 ديدگاه)

      اصلا تردیدی در تانک بودن هامر نیست و فیلم هایی دیدیم که دیوار راست رو بالا میره، لاستیک های هامر از نوع گوشتی هست با شیار های آفرودی این نوع لاستیک ها در گل و لای و چمن خیلی سخت سر میخورن، تو فیلم هم کاملا لاستیک های گوشتی هامر تو فشار لنگر میکرد تو چمن، بخاطر همین موضوع و گشتاور و صد البته چرخ دنده های گیربکس هامر که بزرگتر از بقیه اون ماشین ها بود سه تا ماشین کافی نبود برای این عجوبه

    4. ساسان

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام. اما حرفاتون چندان با واقعیت عینی جور درنمیاد. درسته که وزن تعیین کننده ست اما اینجا سه خودرو با وزن خیلی بیشتر از هامر و همچنین قدرت و گشتاور خیلی بیشتر نتونستن هامر رو جا به جا کنن. لاستیک شاید در نبرد یک به یک تاثیرش زیاد باشه اما نه در نبرد سه به یک. نکته دیگه اینکه amg 6*6 هم از پس هامر برنمیاد به دو دلیل اول اینکه وزن و قدرتش از این سه خودرو که 12*12 هستن کمتر و دوم اینکه یه سری به یوتیوب بزنید و آفرود و طناب کشی هامر h1 رو با یونیماگ که کامیون آفرود با قدرت و وزن خیلی بیشتر از هامر h1 رو ببینید وقتی یونیماگ از پس هامر h1 برنیاد مطمینا کار اینا و amg6*6 هم نیست.

  9. محمد

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    از هیکلش معلومه چه قدرتی داره

  10. امیر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2958 ديدگاه)

    بنظرم ال۲۰۰ و جیمنی تاثیر زیادی نداشتن و صرفا وزنشون ک اونم در جهت های مختلف تقسیم شده بود، کمک کرد تا هامر توانایی کشبیدنشونو نداشته باشه(وقتی نیرو از جهات مختلف وارد بشه عملا اون نیرو حذف میشه مخصوصا اینکه همچنان چسبندگی وجود نداشته باشه و هرزگردی هم ضعف بعدی ..!)
    اگه ۳خودرو رو در یک راستا قرار میدادن قطعا هامر مغلوب میشد
    و اما رقابت بین هامر و جی کلاس!
    درسته ک هامر خیلی ضعیفتره اما وزن بالاش و مهمتر ازون لاستیک های بسیار بزرگ و بخاطر ساختار عالی و بسیار کاربردیش چسبندگی زیادی داره و اینکه فراموش‌نکنیم خودروهای دیزلی هرچند ضعیف اما بسیار کارا هستن چون گشتاور در دورهای بسیار پایین به صورت انفجاری رها میشه و به هیچ‌وجه خودروهای بنزینی توان رقابت رو ندارن
    جی کلاس در سطح خودش افرودر بسیار خوبیه اما برای این کارها چندان مناسب نیست و توان رقابت با افرودر های امریکایی مثل هامر و جیپ رو نداره و البته ک این ضعفش نیست چون جی کلاس خودرویی لوکس و راحتی هست ک در کنارش قابلیت افرود خوبی داره اما ن بهترین!

  11. Mohammad

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    دمش گرم

  12. Joseph

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (53 ديدگاه)

    اینایی که میگن لاستیک باعث شد
    خب اونجا که سه تا شدن ۱۲ چرخ به ۴ چرخ شدن اونجا چرا تکون ندادن؟

    1. مانی

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      شما راست میگی‌
      معجزه شد

  13. امیر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (202 ديدگاه)

    مثل این میمونه وارد ترین کوه نورد رو با دمپایی بفرستیم صخره نوردی کنه، واسه هر شرایطی لاستیک مخصوص هست باید رعایت بشه

    1. OMID

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      داداش سر هم دوازده تا چرخ داشتن دیگه از این بیشتر؟

    2. OMID

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      اینایی که میگن رینگ و لاستیک درست نبوده مگه متوجه نیستن که این سه تا ماشین دوازده تا چرخ سر هم دارن؟
      وزنشونم که بیشتر بود
      بعد انتظار اینکه جی کلاس که یه ماشین لوکس عادیه بیاد یه ماشین نظامی معروف رو ببره بچه گانس

      1. امیر

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (202 ديدگاه)

        یه صخره نورد با دمپایی فرقی با ۳ تا صخره نورد با دمپایی نداره?
        لاستیکاشون جاده‌ایه تو اون شرایط خیلی اصطکاک کمی دارن قطر و عاج لاستیک هامر به همشون میارزید
        توی سطح صاف کشیدن ۳ تا قالب یخ ۵ کیلویی که داره اب میشه و اصطکاک نداره خیلی راحتتر از یه بلوک ۱۰ کیلوییه با اینکه تعداد و وزن یخ ها بیشتره

        1. OMID

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          داداش سه تا کوهنورد با دمپایی راحت یه کوهنورد با کفشو میکشن
          مثال بخوام بزنم تا صبح هست
          چیزیم ثابت نمیکنه

        2. امیر

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (202 ديدگاه)

          کوهنورد با دمپایی خودشم نمیتونه بکشه دمپایی از پا لیز میخوره رو زمینم لیز میخوره استحکام نداره جایی گیر بدی خودتو بکشی دیگه چیزای بدیعی رو نبر زیر سوال عزیز من، لاستیک جاده‌ای با لاستیکای آجدار هامر خیلی فرق داره دقیقن مثل فرق همون دمپایی و کفشه
          با مثال راحتتر میشه فهمید و اثبات کرد وقتی دوتا مثال بدیهی رو قبول نکنی دیگه حرفی واسه گفتن باقی نمیمونه

  14. Elmiraj

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3191 ديدگاه)

    با :
    ۵.۵ تُن وزن
    ۸۳۶ اسب بخار قدرت
    ۱۳۷۵ نیوتون متر گشتاور
    ۱۲ چرخ
    و کلی تکنولوژی به اصطلاح به روز…..
    .
    حریف :
    ۳.۶ تُن وزن
    ۱۹۷ اسب بخار
    ۵۸۳ نیوتون متر گشتاور
    ۴ چرخ
    و تکنولوژی دهه هشتاد……
    نشدن….!!!!!!
    .
    .
    .
    من طناب کشی را قبول ندارم ولی خدایی این بهونه های بنی اسرائیلی چیه میارین….

    1. PaRHaM

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (741 ديدگاه)

      هیچ وقت
      هیچ جا
      هیچ شکل
      هیچ ماشینی
      نمیتونه حریف H1 بشه،
      فقط و فقط ی چیز میتونه جاشو بگیره و اونم چیزیه ک خود GM جایگزینش کنه.

      1. Elmiraj

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (3191 ديدگاه)

        دلیل این قدرت عظیم دفر و گیربکس بسیار قدرتمند و ۵۸۳ نیوتون متر گشتاوره که مثل تراکتور در دور ۱۵۰۰ به اوج می‌رسه…..این ماشین مرسدس یونیماگ و حتی فورد F450 هم حریفش نشدن…!!!! ( یه طناب‌کشی با F350 داره که آخرسر میل گاردان فورد را خورد می‌کنه…!!! )
        .
        .
        ولی مطمئن باش CyberTruck از پسش برمیاد….

        1. PaRHaM

          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (741 ديدگاه)

          CyberTruck
          واقعا هیولاست و خب میشه گفت شاید بتونه از پسش بر بیاد?
          در این صورت هم باید با هامر EV روبرو بشه?

          ولی خب منظورم بیشتر در مورد آفرود بود?
          ولی تصور H1 با موتورای دورامکس جدید خیلی هولناک میشه، تصور کن این ک با ۵۸۳ نیوتن متر اینجوریه با ۱۲۳۰ نیوتن متر چی میشه ??

    2. مانی

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      ازت بعید بود
      بهانه بنی اسراییلی؟
      یعنی‌ میگی‌ معجزه شده؟
      بجز وزن و تایر مگه چیزی اهمیت چندانی داشت؟
      وقتی‌ اصطکاک نباشه تو دور ۰ بی‌نهایت گشتاور داشته باش،چه فایده

  15. mercedes benz

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    سلام عرض ادب
    من نمیدونم چرا بعضیا از رو هوا حرف میزنن.اینکه 4 چهار تا چرخ شده دوازده تا اونموقع باید میکشید اخه ربطی نداره داداش
    دوستانی که فیلمو دیدن اگر دقت کنن میبینن که چرخ های g کلاس و بقیه داعم در حال هرز گردی بود ولی اگه دقت کنید چرخ های هامر یک لحظه هم هرز گزدی نکرد ینی نیرو و گشتاور موتور دقیقا داره صرف حرکت مثبت میشه نه هرز گردی اونم بیشتر بخاطر لاستیکشه
    خب داداش اینکه دیگه بهانه نیست اینکه چرخ داعم داره هرز گردی میکنه ینی قدرت موتور داره الکی صرف میشه ینی لاستیک مناسب نیست ینی لاستیک اون چسبندگی رو نداره تموم شد و رفت
    اگر g کلاس لاستیک بهتری داشت قطعا به تنهایی هامر رو میکشید چون ان دو تا که اضافه شدن عملا تاثیر زیادی نداشتن
    g کلاس بهترین افرود جهان با فاصله
    یا علی مدددددد

    1. Khan

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (362 ديدگاه)

      با نصف اول حرفات موافقم با آخرش نه. آدم میمونه لایک کنه یا دیسلایک
      با هر تایری بازم هامر رو نمیکشید چون بخاطر وزنش اصلا یه وضعیه، بماند که نیرو خلاف جهت هم وارد میکنه. خلاصه اینکه هرچیزی رو واسه کاری ساختن. هامر یه استفاده داره جی کلاس یه استفاده. این دوئل ارزش کار اون یکی رو زیرسوال نمیبره فقط یه چیزیه واسه فان.

    2. OMID

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      قطعا بهترین ماشین آفرود جی کلاس نیست
      این همه ماشینای باجا
      باگی های دو دیفرانسیل از دیوار راست میرن بالا
      تراک های پرو رالی
      حتی یونیماگ
      رانگلر
      همین هامر
      دیگه از همه چیز بت نمیسازن

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. mercedes benz

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلام عرض ادب
        داداش g کلاس یه ماشین شهریه تمام این ماشینایی که شما نام بردی هیچ کس اینارو توی سطح شهر سوار نمیشه
        اخه داداش یه مثالی بزن قابل مقایسه باشه
        شاید شما منظور منو بد متوجه شدی منظور من فقط ماشینایی هست که شهری باشن و مجوز تردد تو سطح شهر رو داشته باشن اخه کی میاد تراک های پرو رالی رو با g کلاس مقایسه میکنه مشتی؟
        عشق منی به مولا
        یا علی مدد

        1. OMID

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          شما نوشتی بهترین آفرود با فاصله
          خوب با این جمله شما یعنی افرودش از تانک هم بهتره
          اگه می‌نوشتید بهترین ماشین شهری آفرود (که بازم اما و اگر داره) یا لوکس آفرود حرفی نبود ولی این جمله شما معنیش همینیه که گفتم

        2. Elmiraj

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (3191 ديدگاه)

          کل یوتیوبو زیر و رو کردم یه آفرود درست حسابی از gکلاس ندیدم…..
          نه رود خانه و آب
          نه صخره نوردی
          نه گل و لای
          نه تو برف
          نه شن و بیابان
          فقط و فقط جاده خاکی…جایی که ربطی به آفرود نداره…!!!!
          .
          .
          ولی تا دلت بخواد رانگلر ماجرا جویی داره….

  16. ارشیاsvj

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    ????چی بگیم؟؟چی میشه بگیم!!؟؟
    حرفی باقی نمیمونه!!

  17. OMID

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2171 ديدگاه)

    الان معلوم شد ماشین نمادین ارتش آمریکا چند مرده حلاجه

    1. Elmiraj

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (3191 ديدگاه)

      آخه داداش بقیه دمپایی پاشونه…..قبول نیست..!!!!!

      1. OMID

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2171 ديدگاه)

        ???

        1. Elmiraj

          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (3191 ديدگاه)

          حالا باز خوب شد نسخه پرچمدار alpha را به مقایسه نیاوردن وگرنه شک نکن که هر سه تا رو می‌کشید…
          .
          در سال ۲۰۰۶ جنرال‌موتورز یک نسخه ویژه H1 Alpha را به خط تولید بازگرداند که مجهز به یک موتور ۶.۶ لیتری توربو دیزل Dmax بود که ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۵ نیوتون متر گشتاور را را دور ۱۶۰۰ تولید می‌کرد و یک گیربکس ۵ دنده اتوماتیک Allison قدرتمند هم انتقال دهنده نیرو بود .
          Alpha کلی آپشن داشت و قیمتش هم ۱۳۶ هزار دلار بود…!!!

  18. Behrouz. anzali

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (372 ديدگاه)

    یه غول به تمام معناست این هامر .. نمیدونید چه جاهایی با این ماشین تو افغانستان نرفتن اینا هیچ جا گیر نمیکنه از دیوار راست میره بالا ..همه فن حریفه کلا.. ولی لاستیکاش کلا برای افرود ساخته شدن و شکی درش نیست با اون وزن و لاستیک بزرگ افرودی به رقیباش ببازه!!؟ مثال با یه تراکتور جفت دیفرانسیل و لاستیک کشاورزیش ده تا ماشین جاده ای رو میکشم هر کسی هم قبول نداره بیاد با ماشینش امتحان کنیم?????

  19. حسین دهمرد

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    چرا از تراکتور استفاده نکردین؟

  20. آرین

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (444 ديدگاه)

    چیزی که خیلی مهمه و باید بهش توجه ویژه کنید اینه که بیشینه گشتاور رو تو چه دور موتوری تحویل میدن
    که تو هامر از بقیه کمتره
    بنابراین گشتاور در دسترس برای شروع حرکت تو هامر بیشتره

  21. MAHDI

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    عملکرد هامر واقعا خوفناک بود.من نسخه H2 رو چندبار از نزدیک دیدم. اولین بار تو جاده از روبروم داشت میومد از دور تو اولین نگاه تشخیص دادمش با اینکه یک هزارم درصد فکرش رو نمیکردم که هامر رو ببینم چون پراید یا پژو حتی بنز و ب ام و که نیست که زیاد باشه.از دور انگار یه کامیون پهن شده روی جاده بود برعکس اینکه در حال ساکن از لندکروز هم بلندتره اما تو جاده انگار پهن میشه، اونم اون نسخه با لاستیک های بیرون زده اش.
    درهرصورت هامر مثل یه مرد واقعی هستش بین SUV ها دقیقا الان این حس رو به دیفندر جدید دارم.
    اما من همیشه هامر اون نسخه وانت مانندش رو دوست داشتم اونم H2 (چون اطلاعات زیادی در موردش ندارم نمیدونم اسمش چیه ولی خیلی جذابه)

    1. mercedes benz

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (77 ديدگاه)

      سلام عرض ادب
      اگر لاستیک G کلاس بهتر بود اونقوقت معلوم میشد عملکرد کی خوفناکه
      CARWOW سایت بدی نیست ولی بعضی موقع ها واقعا تست های اشغالی میزاره
      G کلاس با اون لاستیکاش کلا در حال هرز گردی بود در صورتی که هامر بخاطر لاستیکش حتی یه ذره هم سر نخورد
      اون دو تا ماشین هم وقتی اضافه شدن کار خاصی انجام ندادن و بیشتر بازی با اعداد بود
      یا علی مدد

      1. Behrouz. anzali

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (372 ديدگاه)

        حق با شماست باهاتون موافقم

      2. OMID

        ۱ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2171 ديدگاه)

        هر چی اولش اما و اگر بیاد یعنی کشک

      3. OMID

        ۱ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2171 ديدگاه)

        زیر مرسدس لاستیک که هیچی شنی هم بود نمیتونست هامرو بکشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا