جنرال موتورزجی ام سی

کاهش قیمت قابل‌توجه جی ام سی یوکان

جی ام سی به منظور حفظ روند فروش خوب مدل سالخورده‌ی یوکان اقدام به کاهش ۱۲ درصدی قیمت این شاسی‌بلند آمریکایی کرده است. این تخفیف قابل‌توجه بسته به تریم انتخابی باعث می‌شود قیمت خودرو تا حداکثر ۱۰ هزار دلار پایین بیاید. آیا اعمال چنین تخفیفی باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد؟


جی ام سی متأسفانه این تخفیف ۱۲ درصدی را به مالکان خودروهای کنونی جنرال موتورز ارائه کرده و افرادی که مالک محصولات این خودروساز نبوده و خواهان خرید یوکان و استفاده از تخفیف یاد شده هستند شاید در رسیدن به هدف خود ناکام بمانند. البته احتمال دستیابی به خودرویی با قیمت مناسب نیز برای این دسته از مشتریان وجود دارد.


کاهش قیمت ۱۲ درصدی یوکان شامل ۶ تریم متنوع این خودرو می‌شود. برای مثال قیمت ارزان‌ترین نسخه‌ی یوکان SLE از ۵۰۸۹۵ دلار آغاز می‌شود که با کاهش قیمت ۶۱۰۷ دلاری همراه شده است. مدل گران‌تر یوکان دنالی XL قیمت آغازین ۷۰۷۹۵ دلاری دارد که به معنی کاهش قیمت ۸۴۹۵ دلاری می باشد. البته وقتی‌که آپشن های متنوعی را انتخاب کنید قیمت این خودرو به راحتی از ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.


جی ام سی یوکان در جایگاهی بالاتر از شورولت سابربن و پایین‌تر از مدل لوکس‌تر کادیلاک اسکالید قرار می‌گیرد. این خودروی جادار تجهیزات لوکس زیادی را که در اسکالید وجود داشته ارائه می‌کند و درعین‌حال قیمتش نزدیک به مدل ارزان‌تر سابربن می باشد.

به لطف ساختار کلاسیک بدنه روی فریم، جی ام سی یوکان تجربه‌ی سواری کاملاً سنتی‌ای دارد. این خودرو توانایی یدک کشی بالایی داشته و همچنین پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری آن مناسب حمل افراد زیاد و وسایل جانبی می باشد.


نسل بعدی سابربن، یوکان و اسکالید در راه است بنابراین اگر به دنبال یک معامله بسیار خوب نبوده و ترجیح می‌دهید از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو استفاده کنید بنابراین بهتر است چند ماه صبر کرده و نسل جدید این خودروها را انتخاب کنید. به لطف سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در کارخانه‌ی خود برای تولید شاسی بلندهای بدنه روی فریم، انتظار می‌رود دوازدهمین نسل سابربن و برادران آن همچنان سنت شاسی بلندهای آمریکایی را حفظ کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (335 ديدگاه)

    این جمس چقدر خوب
    بی سر او صدا داره میره جلو و البته بسیار قوی

  2. ali a

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (771 ديدگاه)

    طراحی بیرونیش واقعا جذاب و با ابهته. ولی طراحی داخلی خیلی ساده و مشترک با چندتا محصول دیگه جنرال موتورزه…نسل جدیدش باید نقص طراحی داخلی رو برطرف کنه

  3. بی نام

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    اگر یدونه یوکان داشتم و این خبر رو میشنیدم قطعا خیلی خوشحال میشدم و حس می کردم شرکت به من احترام گذاشته.

  4. حمیدرضا

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2405 ديدگاه)

    واقعا این کلمه حد وسط تو خیلی از محصولات شوخی بیش نیست اخه تفاوت یه دنالی با اسکالید به جز در ظاهر چی میتونه باشه هر دو تریم چرم دارن هر دو بزرگن هر دو امکانات یکسانی دارن بیشتر جنبه تبلیغاتی داره این جور صحبت ها

  5. نام

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (212 ديدگاه)

    عراقی ها که ایران می آیند با جی ام سی یوکان میایند.
    ایرانی هایی که به عراق میروند اگه ماشین ببرند با سمند میروند.
    بر سر ما چه گذشته؟؟؟

  6. پاشایی

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (54 ديدگاه)

    بهترین آمریکایی های واقعی بازمانده از دوران گذشته که دسته دندهای اونا در بغل فرمون قرار داره خوشحالیم بخاطر ارائه نسل جدیدشون اینکه بدنه روی فریم هستن آفرین به سلطان تولید خودرو جهان ینی جنرال موتورز شاید تویوتا اکنون در صدر باشه یا فولکس واگن یا رو نیسان ولی هیچ شرکتی به جنرال موتورز نخواهد رسید

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا