هنسی این بار سراغ جیامسی یوکان دنالی آلتیمیت رفته و قدرت پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 آن را از ۴۲۰ به ۶۰۰ اسب بخار افزایش داده است.
دنالی آلتیمیت با قیمتی که از ۱۰۴,۸۹۰ دلار آغاز میشود، گرانترین نسخهٔ جیامسی یوکان بهحساب میآید. این نسخه بهصورت استاندارد با رینگهای ۲۴ اینچی به رنگ خاکستری متالیک عرضه میشود. یوکان دنالی آلتیمیت به پیشرانهٔ آشنای ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز است که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نئون متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل میشود. به لطف این نیرو، یوکان با وجود وزن ۲۷۲۰ کیلوگرمی، ظرف تنها ۵.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.
این اعداد اما نتوانستند مردان هنسی را تحت تأثیر قرار دهند و به همین دلیل، موتور V8 جیامسی را به یک سوپرشارژر ۳ لیتری و اینترکولر جریان بالا مجهز کردند تا قدرت به ۶۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کند. علاوه بر این، خریداران میتوانند رینگ و لاستیک پرفورمنس برای افزایش چسبندگی و ترمزهای قویتر برای مطابقت با قدرت بیشتر موتور را هم سفارش دهند. تیونر تگزاسی برای اینکه یوکان H600 را از نمونههای معمولی متمایز کند، آن را به نشان بیرونی هنسی و پلاک موتور با شماره سریال مجهز کرده است. برای آرامش خاطر خریداران نیز این خودرو با گارانتی سهساله یا ۵۸ هزار کیلومتر از سوی هنسی عرضه میشود.
این تیونر به ظاهر و کابین یوکان دنالی آلتیمیت اما دست نزده و بنابراین شاهد همان طراحی لوکس و جذاب نسخهٔ معمولی هستیم ولی رانندگان خودروهایی که در بزرگراه مغلوب یک شاسیبلند ۳ تنی ۶۰۰ اسب بخاری میشوند، وقتی نوشتۀ هنسی در پشت خودرو را ببینند متوجه خواهند شد که این یک یوکان معمولی نبوده است!
NAVID@@98
۲۱ اسفند ۱۴۰۳اوفففففففف 🔥👍
پیکاپ تراک ها برای افرود و انجام کار های سنگین ساختن
ولی این بیشتر برای آسایش و آرامش بزنی به جاده با ۷ تا دیگه 🚭
Mr.hosein
۲۱ اسفند ۱۴۰۳هیچی پژو نمیشه پرشیا بگیری تا ته ارتفاع عقب بالا(شوتی)کنی بزنی توجاده ۲۸۰ تا پر کنی محسن پلی باشه آقا من ۲۵ ساله سوار پرشیا هستم همینجوری رو داینو ماشین من ۸۰۰ اسبه پس نگین چینی فلان ایسار پشمدان #شوتی-سوار
Taha Ayoobi
۲۱ اسفند ۱۴۰۳جزو بهترین هاس
عاشق یوکان ام
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۱ اسفند ۱۴۰۳فکر کنید تو مطلب قبل بهترین شاسی بلندها رو انتخاب کردند و این غول با شاخ و دم اینجا از بالا بهشون میخنده.
Taha Ayoobi
۲۱ اسفند ۱۴۰۳دقیقا 😂
مازیار
۲۱ اسفند ۱۴۰۳دقیقا میتونی بگی جای کدوم از اونها میتونه باشه؟
MITSUBISHI(JDM)
۲۱ اسفند ۱۴۰۳جای همشون
اگه تعریف شاسی بلند با رسم شکل میخوای میشد یوکان
هرچند اون شاسی بلند های پست قبل رده بندی مختلف داشتن که نمیشه ربطشون بدی
سوشیانت
۲۱ اسفند ۱۴۰۳شاید این نتونه بگیره ولی اسکالید لوکس ترین اس یو وی فول سایز میتونه باشه
صامورایی
۲۱ اسفند ۱۴۰۳الان میگه جای داستر. چون امریکاییا بهترین ها رو با کمترین قیمت همیشه فراهم میکنند و ادعایی ندارند. میخوان همه ماشین خوب سوار بشن. دمشون گرم. 😁
تویوتا نوا
۲۱ اسفند ۱۴۰۳جای شورلت نوا رو میگیره
Nismo
۲۱ اسفند ۱۴۰۳جای رنجروور آشغال
مازیار
۲۱ اسفند ۱۴۰۳میتسوبیشی
جای همشون بعد نمیشه ربطشون بدی؟
مثل سوشی حرف میزنی که
منم برای همین پرسیدم که ببینم منظورش کدوم هست چون به هیچکدوم نمیخوره
نیسمو
میدونی خوبی کامنتهات چیه؟
تو همشون یه چشمهای یه نشونهای هست که کلا لزوم جواب رو منتفی میکنه
Taha Ayoobi
۲۱ اسفند ۱۴۰۳مازیار،
میتونه جای جی کلاس و رنجرور باشه
MITSUBISHI(JDM)
۲۱ اسفند ۱۴۰۳متوجه حرفت شدم مازیار
منم کلی گفتم و منظور حرفم این بود معیار شاسی بلند یعنی یه چیزی مثل یوکان و امثالهم که همچین استایل و اسکلتبندی دارن
و در آخر اشاره کردم نمیشه ربطشون بدی
مثلا داچیا توی کلاس شاسی اقتصادی بهترینه و مقایسه اینا یه چیز احمقانهس بلاخره هرکدوم برای نیاز یه عده از مردم کارآمد هستن
مازیار
۲۱ اسفند ۱۴۰۳یوکان تو کلاس اس یو وی لوکس اولویت به رنجروور
خیلی هم خوب
Taha Ayoobi
۲۱ اسفند ۱۴۰۳البته، حالا که فک میکنم رنجرور با اسکالید مقایسه میشه، این با همون جی کلاس.
مازیار
۲۱ اسفند ۱۴۰۳اتفاقا به رنجروور نزدیکتره همینطور اسکلید و نویگیتور
جیواکن تقریبا تنهاست تو کلاس خودش اون تویوتا هم که جایگزین معرفی شد خیلی باهاش اختلاف داره. اختلاف قیمتی طبقاتی مادی معنوی همه جوره
میتسوبیشی حله✋️
Cadillac-V
۲۱ اسفند ۱۴۰۳عجب حقی گفتی
۲۱ اسفند ۱۴۰۳چه خوشگل است
nima.jdm
۲۱ اسفند ۱۴۰۳بنازمممم
مسعود
۲۱ اسفند ۱۴۰۳یوکان هنسی برای مسافرت ساخته شده
خلص و تمت