جی ام سیهنسی

معرفی جی‌ام‌سی یوکان دنالی H600 هنسی، هیولایی با 600 اسب بخار

هنسی این بار سراغ جی‌ام‌سی یوکان دنالی آلتیمیت رفته و قدرت پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 آن را از ۴۲۰ به ۶۰۰ اسب بخار افزایش داده است.

دنالی آلتیمیت با قیمتی که از ۱۰۴,۸۹۰ دلار آغاز می‌شود، گران‌ترین نسخهٔ جی‌ام‌سی یوکان به‌حساب می‌آید. این نسخه به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۲۴ اینچی به رنگ خاکستری متالیک عرضه می‌شود. یوکان دنالی آلتیمیت به پیشرانهٔ آشنای ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز است که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نئون متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. به لطف این نیرو، یوکان با وجود وزن ۲۷۲۰ کیلوگرمی، ظرف تنها ۵.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

این اعداد اما نتوانستند مردان هنسی را تحت تأثیر قرار دهند و به همین دلیل، موتور V8 جی‌ام‌سی را به یک سوپرشارژر ۳ لیتری و اینترکولر جریان بالا مجهز کردند تا قدرت به ۶۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کند. علاوه بر این، خریداران می‌توانند رینگ و لاستیک پرفورمنس برای افزایش چسبندگی و ترمزهای قوی‌تر برای مطابقت با قدرت بیشتر موتور را هم سفارش دهند. تیونر تگزاسی برای اینکه یوکان H600 را از نمونه‌های معمولی متمایز کند، آن را به نشان بیرونی هنسی و پلاک موتور با شماره سریال مجهز کرده است. برای آرامش خاطر خریداران نیز این خودرو با گارانتی سه‌ساله یا ۵۸ هزار کیلومتر از سوی هنسی عرضه می‌شود.

این تیونر به ظاهر و کابین یوکان دنالی آلتیمیت اما دست نزده و بنابراین شاهد همان طراحی لوکس و جذاب نسخهٔ معمولی هستیم ولی رانندگان خودروهایی که در بزرگراه مغلوب یک شاسی‌بلند ۳ تنی ۶۰۰ اسب بخاری می‌شوند، وقتی نوشتۀ هنسی در پشت خودرو را ببینند متوجه خواهند شد که این یک یوکان معمولی نبوده است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. NAVID@@98

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    اوفففففففف 🔥👍
    پیکاپ تراک ها برای افرود و انجام کار های سنگین ساختن
    ولی این بیشتر برای آسایش و آرامش بزنی به جاده با ۷ تا دیگه 🚭

    موافقم 25
    مخالفم 9
    1. Mr.hosein

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هیچی پژو نمیشه پرشیا بگیری تا ته ارتفاع عقب بالا(شوتی)کنی بزنی توجاده ۲۸۰ تا پر کنی محسن پلی باشه آقا من ۲۵ ساله سوار پرشیا هستم همینجوری رو داینو ماشین من ۸۰۰ اسبه پس نگین چینی فلان ایسار پشمدان #شوتی-سوار

      موافقم 1
      مخالفم 7
  2. Taha Ayoobi

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (5713 ديدگاه)

    جزو بهترین هاس
    عاشق یوکان ام

    موافقم 33
    مخالفم 6
  3. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (447 ديدگاه)

    فکر کنید تو مطلب قبل بهترین شاسی بلندها رو انتخاب کردند و این غول با شاخ و دم اینجا از بالا بهشون میخنده.

    موافقم 34
    مخالفم 15
    1. Taha Ayoobi

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (5713 ديدگاه)

      دقیقا 😂

      موافقم 15
      مخالفم 15
      1. مازیار

        ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1324 ديدگاه)

        دقیقا میتونی بگی جای کدوم از اونها میتونه باشه؟

        موافقم 14
        مخالفم 12
        1. MITSUBISHI(JDM)

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1455 ديدگاه)

          جای همشون
          اگه تعریف شاسی بلند با رسم شکل میخوای میشد یوکان
          هرچند اون شاسی بلند های پست قبل رده بندی مختلف داشتن که نمیشه ربطشون بدی

          موافقم 10
          مخالفم 9
        2. سوشیانت

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (3886 ديدگاه)

          شاید این نتونه بگیره ولی اسکالید لوکس ترین اس یو وی فول سایز میتونه باشه

          موافقم 8
          مخالفم 9
        3. صامورایی

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (365 ديدگاه)

          الان میگه جای داستر. چون امریکاییا بهترین ها رو با کمترین قیمت همیشه فراهم میکنند و ادعایی ندارند. میخوان همه ماشین خوب سوار بشن. دمشون گرم. 😁

          موافقم 15
          مخالفم 3
        4. تویوتا نوا

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (18 ديدگاه)

          جای شورلت نوا رو میگیره

          موافقم 8
          مخالفم 4
        5. Nismo

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1714 ديدگاه)

          جای رنجروور آشغال

          موافقم 11
          مخالفم 11
        6. مازیار

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1324 ديدگاه)

          میتسوبیشی
          جای همشون بعد نمیشه ربطشون بدی؟
          مثل سوشی حرف میزنی که
          منم برای همین پرسیدم که ببینم منظورش کدوم هست چون به هیچکدوم نمیخوره

          نیسمو
          میدونی خوبی کامنتهات چیه؟
          تو همشون یه چشمه‌ای یه نشونه‌ای هست که کلا لزوم جواب رو منتفی میکنه

          موافقم 6
          مخالفم 3
        7. Taha Ayoobi

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (5713 ديدگاه)

          مازیار،

          میتونه جای جی کلاس و رنجرور باشه

          موافقم 4
          مخالفم 6
        8. MITSUBISHI(JDM)

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1455 ديدگاه)

          متوجه حرفت شدم مازیار
          منم کلی گفتم و منظور حرفم این بود معیار شاسی بلند یعنی یه چیزی مثل یوکان و امثالهم که همچین استایل و اسکلت‌بندی دارن
          و در آخر اشاره کردم نمیشه ربطشون بدی
          مثلا داچیا توی کلاس شاسی اقتصادی بهترینه و مقایسه اینا یه چیز احمقانه‌س بلاخره هرکدوم برای نیاز یه عده از مردم کارآمد هستن

          موافقم 4
          مخالفم 3
        9. مازیار

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1324 ديدگاه)

          یوکان تو کلاس اس یو وی لوکس اولویت به رنجروور
          خیلی هم خوب

          موافقم 3
          مخالفم 2
        10. Taha Ayoobi

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (5713 ديدگاه)

          البته، حالا که فک میکنم رنجرور با اسکالید مقایسه میشه، این با همون جی کلاس.

          موافقم 2
          مخالفم 4
        11. مازیار

          ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1324 ديدگاه)

          اتفاقا به رنجروور نزدیکتره همینطور اسکلید و نویگیتور
          جی‌واکن تقریبا تنهاست تو کلاس خودش اون تویوتا هم که جایگزین معرفی شد خیلی باهاش اختلاف داره. اختلاف قیمتی طبقاتی مادی معنوی همه جوره

          میتسوبیشی حله✋️

          موافقم 2
          مخالفم 2
    2. Cadillac-V

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      عجب حقی گفتی

      موافقم 13
      مخالفم 13
  4. ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (5748 ديدگاه)

    چه خوشگل است

    موافقم 11
    مخالفم 3
  5. nima.jdm

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (873 ديدگاه)

    بنازمممم

    موافقم 2
    مخالفم 2
  6. مسعود

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    یوکان هنسی برای مسافرت ساخته شده
    خلص و تمت

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا