سرویسهای مدرسه سالهای دور را به یاد دارید؟ خودروهایی بهغایت قدیمی، تنگ و نمناک و البته با نشتیهای مرموز در بخش زیرین بدنه! فراموش کردن آن روزها، آن صندلیهای ناراحت، سواری سفت و البته رفتن به مدرسه در روزهای برفی و سرد را به سختی میتوان فراموش کرد! اما تفاوتی بین ما دهه شصت و هفتادیها با بچههای امروزی وجود دارد! بگذریم…
اگر اتوبوس مدرسه توانایی آفرود چشمگیری به دست آورد نتیجه چه خواهد شد؟ حاصل این کار اتوبوس آفرود و خشن تورسوس پرتورین خواهد بود که خودرویی ایده آل برای سیر و سفر در زمینهای صعبالعبور محسوب میشود.
سازندهی این اتوبوس عجیب ادعا میکند اولین اتوبوس آفرود هوی دیوتی دنیا را ساخته و قطعاً مدارک زیادی هم برای اثبات این موضوع به همراه دارد. اتوبوس مورد بحث میتواند تا ۳۵ نفر را به همراه تجهیزات آنها حمل کند. این وسیله ارتفاع ۴۰۰ میلیمتری از سطح زمین دارد و میتواند تا ۷۰۰ میلیمتر وارد آب شود. برای یک اتوبوس آفرود مشخصات بسیار خوبی محسوب میشود! پرتورین برای بردن افراد به مناطق خشن و سرسخت در سراسر دنیا و همچنین حملونقل کارمندان به مناطق مشخصی همچون معدن، گاز و نفت و… طراحی شده است.
تورسوس پرتورین پیشرانه ۶ سیلندر ۶.۹ لیتری دیزلی دارد که قدرت ۲۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۲۵ نیوتون متری تولید میکند. حداکثر سرعت اتوبوس مورد بحث به ۱۱۷ کیلومتر در ساعت محدود شده که البته توجیهپذیر است.
علی
۷ شهریور ۱۳۹۷سرویسای مدرسه تو المان همشون ونهای بنز و فولکس واگنه که تاکسی هستن و با شهرداری قرارداد دارن. تو سن بالای یازده سال میشه به دانش اموزا کارت ترافیک که تو اتوبس مترو و قطار و قطار شهری اعتبار داره دریافت کنن.
بسته به منطقه ی زندگی میشه خودت فرزندتو ببری مدرسه و د رعوض شهرداری منطقه هزینه هاشو میده.
خیلی از دانش اموزا ساکن مناطق خارج شهرن. به قول خودمون عقب موندن و تو ده میشینن. هزینه تاکسی این دانش اموزا تا مدرسه به یورو ممکنه هر روز به صد یورو یا بیشترم برسه و همشو خود شهرداری منطقه میده.
محمد
۷ شهریور ۱۳۹۷اینجا هم البته شهرداری هزینه همه شهروندان رو میده
البته واسه تبریک و تسلیت مناسبتها روی ۴ تا بیلبورد در کوچکترین سایز که اونم متعلق به خودشه
یانکی
۸ شهریور ۱۳۹۷فقط میدونم امن ترین سرویسهایه دنیا ماله آمریکایی هاست.درود به شرفشون
محمد
۷ شهریور ۱۳۹۷بیشتر شبیه محصولات نظامیه
.
که البته اگه تو یه رده قرارشون بدیم،
تو این زمینه اولین نیست
.
وسایل نقلیه نظامی با عملکرد بالاتر از این همین الان هم موجوده
.
شاید منظورشون واسه کاربرد تجاریه
که بعید میدونم کسی با اتوبوس بره آفرود که ۱ نفر پشت فرمون کیف کنه ۳۴ نفر فقط نگاه کنن
رها
۷ شهریور ۱۳۹۷بیشترمینی بوسه تا اتوبوس.برای روستاها خوبه
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۷اگه دقت کرده باشین ،توی تورهای آفریقا،توریست ها سوار شاسی بلندهای سخت جون میشن (اکثرا لندروور کلاسیک) این میتونه جایگیزین بسیار خوبی برا اونها باشه.
و حرف دوستمون هم کاملا درسته، تو مناطق روستایی و صعب العبور بسیار کاربرد داره
شیر فرهاد ( شهرام )
۹ شهریور ۱۳۹۷اتوبوسهای TATA هندوستان و نپال از اینم بهتره
ولی کاش یک دستگاه از این داشتم
من بیکار مهندس کشاورزی
چه میشه کرد
کاش در ایران هم بود تا گردشگرها را میبردم توی دشت و دمن و کویر و دامنه تپه و کوهها میکردمشان توجیه که ایران چه چشم اندازی داره لاکن پول ندارم و امکانات خریدش توی ایران فراهم نیست لکن چاره نیست خدای تبارک و تعالی خودش کمک کند
و ما را از برکاتش محروم ننماید