ایلان ماسک مدیر اجرایی تسلا اعلام کرد کامیون این شرکت تا اواخر سال ۲۰۲۰ وارد خط تولید نخواهد شد.
کامیون این شرکت اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی شد و در آن زمان تسلا ادعا کرد تولیدش را از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد. در روندی که بارها از تسلا مشاهده شده، این تاریخ بازهم به تعویق افتاده است.
ماسک در خلال برگزاری جلسهی سهامداران تسلا اعلام کرده بود تولید این کامیون یک سال کامل به تعویق افتاده است. او گفته این تأخیر در تولید به توانایی تسلا در تجاری کردن تولید باتریها مرتبط است. ماسک خاطرنشان ساخته است:
اگر ما به تعداد کافی باتری در اختیار نداشته باشیم چیز خاصی در افزایش پیچیدگی تولید وجود نخواهد داشت.
ماسک اضافه کرده تسلا به منظور اطمینان از اینکه باتریها در سریعترین زمان ممکن تولید خواهند شد هر کاری انجام خواهد داد. این امر حتی میتواند به معنی ورود به بخش معدن کاری باشد هرچند ماسک از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده است.
اگرچه اکثر افراد از به تعویق افتادن تولید کامیون تسلا نگران نشدهاند اما برخی از شرکتها که این خودرو را سفارش دادهاند به مشکل بر خواهند خورد؛ و البته این شرکتها کاملاً مشهور و بزرگ هستند: بوش، UPS، فدکس و والمارت.
تا زمانی که تغییر و تحول خاصی در برنامههای تسلا رخ ندهد باید گفت نسخهی پرچمدار کامیون این شرکت برد حدود ۸۰۴ کیلومتری خواهد داشت. این برد در شرایطی به دست میآید که کامیون در بزرگراه و با ظرفیت بارگیری کامل خود حرکت کند. قیمت کامیون تسلا از ۱۵۰ هزار دلار برای مدلی با برد ۴۸۲ کیلومتری آغاز شده و به ۱۸۰ هزار دلار برای مدل پرچمدار خواهد رسید.
(ali (chevy nova
۲۵ خرداد ۱۳۹۸بی نقصه این کامیون و فقط یه مشکل داره اونم این هست که فرمونش وسط قرار گرفته
نوید جهرمی
۲۵ خرداد ۱۳۹۸در عین حال میتونه مزیت هم باشه. پیچیدگی طراحی برای عرضه در کشورهای فرمون راست رو کم میکنه. تسلط راننده رو به دوطرف یکسان میکنه. با ترکیب با سیستم رانندگی خودکار تسلا وسیله خوبی میشه برای کامیونداران که از سختی شغلشون کم و به لذت بیشتر منتهی بشه.
(ali (chevy nova
۲۵ خرداد ۱۳۹۸مشخصات موتوری ماک r600 رو میذارم که تو ایران بعد 40 سال هنوزم بی رقیب در حمل و نقل فوق سنگین هستش
In 1966 they were: EN – Engine (gasoline), END – Engine Diesel, and ENDT – Engine Diesel Turbocharged, with the three number cu in displacement next.
By 1988 the numbering system had changed slightly. The prefix “D” and “T”, no longer needed as all engines were diesel and turbocharged, were discarded, as was the “N”. The prefix “M” was for “Maxidyne” wide power range models, C was for California certified engines. A “6” was for the 672 cu in (11.0 L) I6, “9” was for the 998 cu in (16.4 L) V8, in 1987 the “7” 728 cu in (11.9 L) I6 was introduced. The next three digits were the horsepower rating of the engine, and an “L” suffix indicated an “Econodyne” low speed model. An example of the difference would be the ENDT673 and later E6-200 being similar engines.[
JDM
۲۵ خرداد ۱۳۹۸داداش برو یه نکاهی به superliner V8 بندازِاون دیگه اخرته گنگستره
amin
۲۵ خرداد ۱۳۹۸به آینده خوش آمدید
sina7
۲۵ خرداد ۱۳۹۸این مشکل دیر تحویل دادن رو تسلا باید حل کنه چون کلی ضرر میکنه سر این موضوع
اونجا دیگه مث ایران نیس که ملتو واسه پراید و پژو دست به سر کنن
دیدین که تسلا سر مدل 3 کلی شکایت و انتقاد و ضرر و کاهش سهام رو تجربه کرد
پاشایی
۴ مرداد ۱۳۹۸ایده استفاده از فرمان وسط بهترین گزینه برای کامیونهاست چون این خودروها در کل راننده محور باید باشند دید بهتر و تسلط بر جاده از مزیتهای ایده فرمان وسط هست البته سوپر اسپرت مکلارن اف وان هم فرمان وسط هست دوستان گرامی