یکی از تلخ ترین خاطرات هر کارگر یا کارمندی، خرابکاری حین انجام دادن کارهاست! اتفاقی که امیدواریم کمتر کسی با آن روبرو شود. ولی گاهی اوقات هیچ راه فراری نیست چون حوادث خودشان دست به دست هم می دهند تا این اتفاق به بدترین شکل ممکن رخ دهد . . . !
[jwplayer mediaid=”۸۰۰۸۸″]قاعدتا حمل کردن چنین تیرآهن بزرگی را به هر راننده ای واگذار نمی کنند چون هر حرکت اشتباهی می توان فاجعه بار باشد.
می توان حدس زد که دلیل این تصادف از اشتباه راننده نبوده بلکه احتمالا از بی دقتی اسکورت های همراه آن است؛ همانطور که در این کلیپ می بینیم، همه چیز بعد از پیچیدن کامیون کشنده اتفاق می افتد. معلوم نیست چرا اما بعد از پیچیدن، قسمت انتهایی کشنده حدود نیم متر به سمت راست منحرف می شود و امتدادش دیگر با امتداد کشنده در یک راستا نیست. به همین دلیل نیز درحالیکه کشنده از کنار بلوک های سیمانی اطراف جاده عبور می کند اما قسمت انتهایی اش دقیقا به بلوک های سیمانی می خورد. خوشبختانه در این اتفاق صدمه ای به راننده نرسیده است.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳کامیون که نیست.قطاره!!!تهش گرفته به بلوک سیمانی…….بیچاره راننده
ایرانی
۲۴ تیر ۱۳۹۳در مقابل این تیر آهن مثل کامیون شبیه به اسباب بازی بود…!!!!!
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳دلیل اینکه هنوز تو آمریکا کامیون دماغدار تولید میشه چیه؟ چرا تو این مورد با اروپا هماهنگ نیستن؟ این واسم یه سواله واقعا.
اگه این کامیون ها ایمن هستن چرا تو اروپا تولید نمیشن و اگه ایمن نیستن چرا تو آمریکا تولید میشن؟
از دوستان ممنون میشم به سوالات من جواب بده.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳شاهین جون مگه باید با اروپا هماهنگ باشن…..ایمن هم هستند منتها کامیون هایی بهتر در اروپا تولید میشه……
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳نه منظورم از هماهنگی،پیروی کردن نبود.
بالاخره یکیش بهتره و مزیت های بیشتری داره دیگه.من میخوام بدونم چرا توی استفاده از کامیون انقدر تفاوت دارن.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳چون که سلیقه ی مردم اروپا خییییییلی با مردم امریکا تفاوت داره یک
دو اینکه در امریکا کامیونهاشون عضله ای و با مصرف سوخت بالا تولیدمیشن….امریکایی ها اینو دوستدارن.
ولی اروپاییا.دوست دارن کامیونشون تا عضله ای بودنش خوش قیافه و با امکانات زیاد باشه…اگر توجه کرده باشی توی امکانات و تکنولوژی در ماشین های معمولیشون هم امریکایی ها ابهت،و قدرتی بودن ماشین اهمیت میدن.ولی اروپاییا..با موتور ها حجم کم و هیبریدی و با امکانات فوق العاده زیاد براشون مهمه تا عضلانی وقدرتی بودن ماشین….امیدوارم خوب توضیح داده باشم
محمد حسن
۲۳ تیر ۱۳۹۳در اروپا بخاطر موضوع تصادف تریلی های و کامیون های دماغ دار با ماشین های سواری و کم ارتفاع ؛ تردد کامیون های دماغ دار ممنوعه .
کامیون های بی دماغ بخاطر خودشون هم که شده دقت بیشتری می کنند . چون در صورت تصادف احتمال صدمه دیدن خودشون هم هست . ضمن اینکه در صورت تصادف هم خسارت وارده کمتره .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳ربطی به امکانات و این حرفا نداره
در مورد چیز هایی که اطلاع ازشون ندارید سکوت کنید.
والا ماشین های اروپایی که در مقابل قیمت بالاشون فقط مصرف سوخت کمتر دارن.
درست برعکس امریکایی ها که با توجه به قیمت کمشون به طور معمول امکاناتشون بیشتره.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳چرا زیگما خییییییییییلی به امکانات و اینا ربط داره.
در ضمن اروپایی ها امکاناتشون بیشتره از امریکایی ها.
منظورم تکنولوژی ماشین هاشونه ولی ماشین های امریکایی اینطور نیست.من اینو در اینترنت سرچ کردم زیگما.
کامیون های دماغه دار امریکایی و کامیون های اروپا با تکنولوژی های جدید…..
پس بی خود و بی جهت […] از چیزایی که ازشون اطلاع ندارید سکوت کنید.اقای زیگما
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳ماشینای امریکایی امکاناتشون بیشتره بنسبت قیمتشون
همین مطلبی که چند وقت پیش روی پدال قرار گرفت رو بخون.
راستی چند سالته؟
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳زیگما امکانات رو قبول دارم ولی از نظر تکنولوژی خیر.اینطور نیست……راستی جیمیلتو بده هم باهات کار دارم هم سنمو خواستی بهت میگم
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳منم حرفتو در مورد تکنولوژی قبول دارم
zigmash1991@ gmail . com
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳به دلیل مسائل زیست محیطی که در اروپا باید کم باشه
اندازه و طول کامیون ها که در اروپا باید کم باشه
محدودیت طول کامیون ها در اروپا وجود داره بدلیل خیابان ها و تراکم جمعیت بالا در اروپا .
در اروپا اکثرا رانندگان کامیون، کامیون مال خودشون نیست در نتیجه کمتر توش هستن و نیازی به اسلیپر یا محل خواب بزرگ ندارن.
در امریکا محدودیت کمتری برای طول تریلر ها وجود داره(چون جاده ها عریض و تراکم ماشین ها کم هست پس میشه از تریلر و کامیون بزرگ تر استفاده کرد)
در امریکا محدودیت حمل بار برای کامیون ها کم هست و بیشتر از اروپایی ها میشه بار جابجا کرد .(برای حمل بار های سنگین تر به طور متوسط نیاز به کشنده های قوی تری هست که کشنده های دماغ دار به دلیل فضای بیشتر برای موتور بهتر هستند)
امریکایی ها چاق تر و بزرگ تر از اروپایی ها هستن و کشنده های دماغ دار به طور متوسط فضای داخلی بزرگ تری دارن.
دو تا لینک میذارم زیر همین جا برو بخونشون.
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳http://www.quora.com/Trucks/Why-do-US-trucks-have-a-nose-while-European-ones-dont
و
http://www.reddit.com/r/cars/comments/16vmzp/why_are_american_trucks_semi_trucks_and_european/
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳یه دلیلش اینکه زیگما گفت یه دلیلش اینه که من گفتم.ولی زیگما فک نکنم به خاطر مسایل زیست محیطی باشه فکر کنم به خاطر تصادف باشه؟
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳توی لینکایی که گذاشتم تمامی دلایل نوشته شده برید بخونید.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳این شد یه حرف درست حسابی زیگما جان..لینکشو بذار
Ahmad..F12
۲۳ تیر ۱۳۹۳یکی بره این دوتارو(زیگما-مک میسل) جداشون کنه
الان دعواشون میشه میچسبن بهم:-D
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳راستی شاهین جیمیل چک شود
ahmad
۲۳ تیر ۱۳۹۳دلیلش فکر کنم سلیقیه آمریکاها باشه مثلا چرا هیچ جای دنیا ماشین به سبک ماسل کار های آمریکایی تولید نمیشه.یا چرا اینو کارشون که حداقل به 50سال پیش بر میگرده ( قیافه ماشیناشون) رو الان هم ادامه میدن
sam
۲۶ تیر ۱۳۹۳به همون دلیل که هنوز موتور خورجینی روی ماشین ها میزارن.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳توجه کردین تیراهن انقدر سنگین بوده وصل شده به کامیون کامیون چپ شد
فواد
۲۳ تیر ۱۳۹۳شانس آورد ماشینی کنارش نبود
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳اره فواد اگر این ماشینی که داشت فیلم میگرفت میرفت بقلش الان هیچی از ماشین نمونده بود
شوشتر - خوزستان
۲۳ تیر ۱۳۹۳بس که دراز بود عقبش خورد به سیمانی
elring
۲۳ تیر ۱۳۹۳شاسی اتوموبیل رو دیدید وقتی می خواست چپ بشه خم شد
کافر مقدس
۲۳ تیر ۱۳۹۳چندتا از دلایل برتری کامیون دماغ ـه دار نسبت ب دیگرون رو اینجا گفته
http://www.tirsanazar.blogsky.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86
البته دلایلش بیشتر از ایناست مثلا دید ـه بهتر ک توضیح نداده و…..
اگر هم میبینید امروزه از نمونه های اروپایی مچون Volvo طرفدار زیاد داره مخصوصا دماغ دارش مربوط میشه ب اینکه زیر مجموع ــه Ford ـــــه
ولی هیچکدوم جای فرایتلاینر-کنوورث-اینترنش-وایت-ماک و… رو نمیگیره . . .
اینجا هم یه سری توضیحات تخصصی هست
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=284&t=63851&start=150
با این که کامیونهای آمریکایی طرفداران زیادی داره ولی مطلب کمی دیده شده ازش تو پدال . . .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود . اتفاقا از کامیون دماغ دار ولوو در امریکا استقبال زیادی نشد و نشده .
به همین خاطر شرکتهای دیگر از جمله اویکو . داف . مرسدس بنز . و … از تجربه ی
ولوو ی دماغ دار در امریکا درس گرفتند و هیچ گاه کامویون دماغ دار تولید
نکردند . به جاش امدن صاحب کارخونه های امریکایی شدن .
مثال :
فرایت لاینر که پرفروش ترین کامیون امریکا است ، متعلق به مرسدس بنزه .
در ضمن کامیون ماک هم زیر نظر ولوو است .
Ahmad..F12
۲۴ تیر ۱۳۹۳چطور میگی دیده بهتر دارن دماغ دارا کافر جان!!!!!
با کبی دماغ جاده تو مشتته کامل
کافر مقدس
۲۳ تیر ۱۳۹۳مک میسل کولن همه رو برعکس میگه LOL . . . .
کامیون های آمریکایی اولین ها بودند ک رفتن تو استاندارد یورو6!
الانم اکثرا تو لیداتشون اکو دیزل هست !
یه سری سوخت دیگه هم دارن ک GMC اختراع کرده بود همین دیروز ماهپایه داشت نشون میداد ها اسمشو هر چی زور میزنم یاد نمییاد!
خلاصه تو هر فرومی ک من دیدم 70% مردم ب کشنده های آمریکایی رای دادن تا اروپایی (البته بماند که اکثر اروپایی ها هم زیر دست آمریکا و Ford و ماک و…ست ) لینکی ک گذاشتم خودش گویاست دیگه . . . .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳کافر این قسمت درایون mbc رو دیدی؟
cts رو تست کردن.
بعد هم اون ایمپالا :D
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳اتفاقا کامیون های امریکایی از نظر تکنولوژی از اروپایی ها خیلی عقبترند.
قابل توجه زیگما و اقای کافر خان…..همین چند روز پیش در پدال یه کامیونی از مرسدس بنز تکنولوژی جدیدی داشت………اگر حرف پدال رو همم قبول ندارید………[…] .تعصب زیادیتون رو امریکا نمیذاره که بگید اروپا الان از نظر تکنولوژی از امریکا جلوترهه….اصلا حرفتون صحت نداره……من با سند و مدرک حرف میزنم….ولی شما میگی:یه سری سوخت دیگه هم دارن ک GMC اختراع کرده بود همین دیروز ماهپایه داشت نشون میداد ها اسمشو هر چی زور میزنم یاد نمییاد!
خب حرفتو با سندو مدرک بزن.توی صفحه اصلی 2 پدال که مطالب قدیمی توشه میتونید ببینید که تکنولوژی بنز حرف اول رو تو دنیا میزنه.
زیگما و کافر جان لطفا حرف با مدرک با سند..نه با تعصب روی امریکا.
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳من حرفی از کامیون نزدم
هم چنین حرفی از تکنولوژی هم نزدم.
گفتم امکانات ماشینای امریکایی نسبت به قیمتشون بهتره. اینو که همه میدونن دیگه.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳اره میدونم…….در عرصه کامیون و انواع کشنده امریکایی ها بهترن حالا اگر قییمتشونم اندازه اروپاییا باشه باز میارزن….فقط من گفتم تکنولوژی اروپا از امریکا بیشتره در صنعت خودرو سازی.همین
yashar
۲۳ تیر ۱۳۹۳میدونستی اون کامیون مرسدس با سیسنمی به اسم gps کار میکنه که چندین سال قبل آمریکا برای کل گستره جهان پوشش داده و هنوز که هنوزه چین و اروپا و روسیه نتونستن تنها برای گستره کشور خودشون راه بندازن؟دیدی اختلاف تکنولوژی رو؟شما یه چیزی رو بگو که آلمان داشته باشه ولی آمریکا نه…برعکسشو میتونم برات یه چنتا بگم
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳یاشار جان اهل کجایی
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳مقایسه آلمان 80 میلیونی با امریکا 300 و خورده ای میلیونی اشتباهه
مقایسه کشوری که 5 برابر دیگری اقتصادش هست کار اشتباهی هست.
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳اشتباهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من هیچی نمیگم.ببین چند تا دیسلایک میخوری
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳فعلا که مرسدس بنز و ائودی و ب ام و ، ماشین های خودکار دارند .
هنوز هیچ شرکت دیگری نداره .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳تسلا مدل اس سیستم رانندگی خودکار داره
اولین سیستم های راننده خودکار هم که توسط گوگل روی پریوس سال ها پیش ساخته و ابداع شد….
[…]
yashar
۲۳ تیر ۱۳۹۳از اسمم معلومه کجایی هستم. ;)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
[…]
در ضمن منظور من برندهایی همچون اکورا . لکسس و کادیلاک
و … بود . چه ربطی به شرکت گوگل و تسلا دارند . مرسدس
بنز هم داره از نقشه های گوگل استفاده میکنه .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳تسلا هم خودروسازه دیگه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
کی میگه کامیون امریکایی استاندارد یورو 6 گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا دروغ میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟
اولین کامیون یورو 6 برای مرسدس بنز اکتروس بود که 1.5 سال زودتر وارد بازار شد .
جلوی همه کاربرها شرط 50 هزار میبندم که اکثر کامیون ها و برندهای امریکایی
زیر نظر اروپایی ها هستند . چرا اطلاعات غلط میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳منظورت از ” برندهای امریکایی” فقط کامیون سازا بودن دیگه؟
میلاد پرفروش ترین کمپانی کامیون ساز در امریکا Paccar هست که امریکاییه و مالک داف و کنوورث و پتربیلت و لیلاند و…. هست.
پرفروش ترین “برند” Freightliner هست.
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳در ضمن اولین موتور یورو 6 دنیا ساخت کامینز امریکا بود
بنده خدا چندان هم دروغ نگفت
سرچ کن
cummins course first euro 6
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳اولین کامیون یورو 6 دنیا ساخت بنز بود
ولی اولین موتور دیزل یورو 6 مال کامینز بود که نتونست کامیون سازی رو راضی کنه که از انجینش استفاده کنن چون همه میخواستن موتور خودشون رو داشته باشن
الان انجین های یورو 6 کامینز بصورت اپشن قابل انتخاب هست برای برخی کامیون ها .
خودروي ملي انحصار ملي
۲۳ تیر ۱۳۹۳هدایت یه کشنده با بار کار بر استرسیه تا بار رو تحویل بدی نصف جون میشی اصولا تو همجین مواقعی کنترل ماشین دست راننده نیست دست باره! بنده خودم یکبار تو جاده بلدختر به خرم آباد یه اف اج زیر بام بود بار هم لوله های انتقال کاز بودن وزنشون حدودا 40 تن میشد جاده هم بارون زده بود سر یه بیج دیدم ترمز زیر بام خالی کرده هر کار کردم ترمز عمل نمیکرد فشار هوا کم شده بود خلاصه اشهدمونو خوندیم سر بیج که رسیدم تریلی قیجی کرد دماغ ماشن رفت تو کل و شله های کنار جاده وقتی بیاده شدم هنوز شک داشتم زنده بودم.خدا برای هیج راننده ای نخواد
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳ای داد بیداد می بینید عمر آدم به ثانیه ها بنده.
شغلت همینه دادا؟
خودروي ملي انحصار ملي
۲۳ تیر ۱۳۹۳از بد روزکار جونمونو کذاشتیم کف دستمون وکرنه با 26 سال سن و لیسانس مهندسی صنایع نمیزدیم به جاده
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳جدی داداش صنایع خوندی؟
ای داد بیداد ببین چه مملکتی شده
:(
خودروي ملي انحصار ملي
۲۳ تیر ۱۳۹۳اره خیر سرمون مهندسیم هربار میزنیم به جاده اشهدمونم میخونیم از همه حلالیت می طلبیم
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳دادا بخدا فکر میکردم اینا که میگن طرف مهندسه ولی راننده تاکسیه و از این حرفا، همش اغراق و حرف چرته
ولی انگار در واقعیت همچین آدم هایی وجود دارن :(
خودروي ملي ,انحصار ملي
۲۳ تیر ۱۳۹۳نه داداش واقعیته جاره جیه خدا همه راننده هارو نکهداره برا خانواده هاشون که همیشه جشم به راهن
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳سلامت باشی
به یادت هستم همیشه داداش….
به یاد کسی که تلاششو کرد ولی جوابی از طرف جامعه نگرفت….
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳ممنون از همه ی دوستان.به طور کامل جوابمو گرفتم.دستتون درد نکنه.
معلومه دوستان دماغدار هارو بیشتر دوست دارن! ولی من یه بار یه FH سیاه رنگ رو سوار شدم،تا عمر دارم فراموش نمیکنم.فوق العاده بود اصلا!
کافر مقدس
۲۳ تیر ۱۳۹۳آره باووو منظورم همون MBC ACTION هست دیگه . . .
دیشب نشون میداد GMC آورده بودن چندتا!
GMC ها مخصوص سفارش عرب :( همه چیش عربی بود :(
بعدش هم ک سلطان با اون کامارو معروف دریفت میزد . . .
یه تیزری هم داره قراره بعدا نشون بده . . .مخصوص ــــهOldCar ـــــه نشون میداد Edsel آورده بودن! من نمیدونم Edsel دست عربا چی کار میکرد! تو پلاکش لبنان بود!
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳میدونستی Edsel اسم کوچک یکی از نوادگان فورد بوده؟
Edsel ford
سید علی
۲۳ تیر ۱۳۹۳مگه نباید از چنتا محور بوژی استفاده کنن؟چون طولش زیاده به بوژی نیاز داره
m
۲۳ تیر ۱۳۹۳با سلام فقط خواستم بگم هرچی بود به مسائل فنی محاسباتی ربط داره
اما مهمتر ازهمه تلاش راننده های اسکورت برای نجات جون راننده کامیون واقعا تحسین برانگیز بود اگه ایران بود همه موبایل در میآوردن وفیلم میگرفتن
کافر مقدس
۲۳ تیر ۱۳۹۳شما بیشتر تحقیق کن مک میسل […]
تاریخچه کامیون های آمریکایی و نوآوری هاشونم سرچ کنی بَد نیست . . .
نیست ک شما سر تاسر مدرک میذاری:D پدال کولن لطف داره ب آلمانی ها اون بالا هم گفتم خیلی کم خبر میذاره از کشنده های آمریکایی پدال ک دلیل برتر نمیشه .پدال فقط کپی پیست و ترجمه میکنه و شقایق و علیگودرز رو میدوزه بهم تحویل مخاطب میده . .
هر وقت نو آوری ها و کانسپت های بنز مثل ماک و کَت از کاغذ پیاده شد و تولید شد اون موقع حرف از نو آوری بزنید . . .
اون سوخت ها هم اسمش FTSIX هست . .
شما سند بذار اگر اینکاره ای . . همون دوتا لینکی ک دادم بَس نبود! اصن میخونید لینک هایی رو ک میدم یا فقط عکساشو نیگاه میکنید
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳پدال هم که قبول نداری……..حرف بد هم که میزنی شما هم هنوز مونده تا به تکنولوژی پی ببری.
شلبى
۲۵ تیر ۱۳۹۳کامیون هاى امریکایى یه چیز دیگن،کلا امریکایی یه چیز دیگس،هنوزم بعد از ۴۰سال ادم وقتى به ماک نگاه میکنه عشق میکنه، یه سریشون نگاه میکنى میبینى۴۰ دیگه هم کار میکنه
اصلا کامیوناى امریکایى بى دماغاشون هم فرق میکنه،وقتى به وایت یا اینترنشنال هاى بى دماغى که کم هم وارد ایران شدن نگاه میکنى فرق رو احساس میکنى
ولى کامیون دماغ دار یه چیز دیگس
کافر مقدس
۲۳ تیر ۱۳۹۳LOL هر وقت کشوری رو پیدا کردید ک مثل آمریکا تو همه زمینه ها قدرت اول باشه از خودرو بگیرید تا هوا فضا – کشتی رانی – پزشکی -سخت افزار-نرم افزار گچت ها و……قدرت باشه و دارای تکنولوژی اونوقت دَم از تکنولوژی بزنید . .
البته شما ها حق دارید ک تکنولوژی رو فقط تو بنز و BMW ببنید . ولی نمیبینید ک تکنولوژیش از کجا اومده . . .
حداقل از ویندوز کپی آمریکایی تون خجالت بکشید اینقدر اطلاعات غلط خودتون و ترواشات مغزتون رو Share نکنید با دیگرون و موجبات خنده ما رو فراهم نکنید :D
فک کنم تا حد کافی ب شما و محتویات ذهنتون پی بردم با همین یکی دو تا کامنت :D
بدرود عمولی . . . ..
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳عمولی :))))
mj
۲۳ تیر ۱۳۹۳ما تو باربری غیر اف هاش و آکسور و آکتروس هیچی رو قبول نداریم بیاین فکر مملکت خودتون باشین که شده پر دانگ فنگ و هوو و اونی که تا دیروز کمتر از اف هاش 480 سوار نمیشد حالا به زور باید دانگ فنگ بخره. شما نشستی پشت مانیتور نمی دونی درد ملت ما چیه سر کامیونای المانی و آمریکا بحث می کنی که تا آخر عمرتم شاید سوارش نتونی بشی خدایی خیلی دلتون خوشه و با خودتون حال می کنید
مک میسل
۲۳ تیر ۱۳۹۳خیر نام میبرم.المان…….قدرتش به جرات میگم که به امریکا میرسه…….هرچی باشه
رسول
۲۳ تیر ۱۳۹۳زنجیر ها مثل نخ دارن پاره میشن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود . بعضی هارو ول کنی میگن امریکا ادم هارو افریده . میگن موتور دیزل
هم ساخت امریکاست . برید جمعش کنید بابا .
پدال و تحریف کنید ، تاریخ رو که نمیتونید .
تاریخ یک حقیقت همیشه زنده است .
البته از شما عشق امریکایی ها چیزی جز این انتظار نمیره که عقلشون به چشمشون باشه .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳نه داداش کسی نگفت موتور دیزل کار امریکاست
من گفتم اولین موتور دیزل یورو 6 ساخت کامینز بوده
اتفاقا اولین موتور دیزل اختراع آقای رودلف دیزل آلمانی الاصل بوده
کسی چیزی رو تحریف نمیکنه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
زیگما جان اگر غیر ازین بود باید به حرفت شک میکردم . اما طرف
صحبت من شما نبودی . من منطق شمارو بیشتر از کافر جان ارزیابی
میکنم . اما یادته که به من گفتی ملاد اینقدر از ماشین المانی و
بنز و فولکس تعریف کرد که حالم از المانی ها به هم خورد ؟؟؟؟
حالا این مساله داره در مورد امریکا اتفاق میفته . مگه کسی
میتونه منکر تکنولوژی و صنعت امریکا بشه ؟؟؟
خداییش به کمانتها یک نگاه بنداز .
در هر حال جفت کامیون های امریکا و اروپا غول هستند .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳خوشحالم به حرفم رسیدی
خوش حالم که الان متوجه شدی این طرفداری ها چه نتیجه عکسی داره….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ تیر ۱۳۹۳درود.
من برات مثال زدم .
به حرفتم نرسیدم . چون همیشه با سند حرف میزنم . تو طاقت
نداری از بنز دو المانی ها بشنوی .
Ehsan
۲۳ تیر ۱۳۹۳کلا این بارهای اور سایز خیلی خطرناکند ، مخصوصا در ورودی و خروجی های بزرگراه ها یا تغییر مسیر از اصلی به فرعی و بر عکس چون هر چی دور بگیری باز هم کمه ، راننده اگر قبل از اینکه سرعت بگیره کمی به وسط متمایل شده بود این اتفاق نمیافتاد
امید
۲۴ تیر ۱۳۹۳چه بدشانسی اورد
کافر مقدس
۲۴ تیر ۱۳۹۳خدایا ببین با کیا داریم حرف میزنیم ! ! ! !
اون یکی میگه ماک زیر مجموع ـه ولوــــه !!!!!!!! پَ یه سرچی راجع ب زیر مجموع های فورد بزن بعد پست بزن
من میگیم یورو6 ن! خیلی وقته م هست یورور6 میزنن
http://www.automotiveworld.com/news-releases/paccar-announces-first-quarter-revenues-and-earnings/attachment/paccar-trucks/
[…]
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ تیر ۱۳۹۳درود .
بیشتر از این ازت انتظار نمیره . فقط کافیه سرچ کنی شرکت ماک . تا ببینی که در
تمام سایت ها نوشته شددده که ماک زیر مجموعه ی ولوو است .
اخرش هم میددونم که نمیفهمی .
hero
۲۴ تیر ۱۳۹۳حالا این تیر آهن برای چی بود؟
کافر مقدس
۲۵ تیر ۱۳۹۳بلی همچنان منتظرـــه تایید شدن ـه کامنت هستیم
پی بردیم ک خیلی ها هنوز فرق بین oRDER و زیر مجموع رو نمیدونن :D
حسین۵۹
۲۶ تیر ۱۳۹۳بی چاره رانندش آخه اونم باره می زنی.
solat
۱۵ مهر ۱۳۹۳من موندم چرا این تیر اهنو رو کفی نذاشتن که تعادلش بهم نخوره
میدونستن دو تا کفی بهم متصل کنند بعدش به کامیون وصلش کنن دیگه مشکلی هم پیش نمیومد
امین
۲۳ آذر ۱۳۹۳به نظرتون اون تیراهن به این بزرگی رو داشت کجا می برد؟
فرید
۷ فروردین ۱۳۹۶با سلام خدمت دوستان.فراموش نکنیم که همان کامیون بنز آکتروس که خودران ساخته به واسطه رادار کار میکنه.و رادار هم ساخت آمریکاست.آمریکایی ها هم به هیچ عنوان کامیون بی دماغ سوار میشوند.من تعجب میکنم از دوستانی که میگن کامیونهای آمریکایی تکنولوژی نداره.پس اینترنت و ماهواره و جی پی آر اس که در حال حاضر در کامیونهای اروپایی هم استفاده میشود از کجا آمده؟ مگه اینها تکنولوژی آمریکایی نیست؟ فقط بگم که یه کابین استراحت آمریکایی به دنیا می ارزه .حالا دیگر قضایا به جای خود.همان گیربکس های اتومات ساخت آمریکاست.ولی خود آمریکایی ها زیاد علاقه به رانندگی با دنده اتومات نیستند و راغب هستند که از گیربکس های دستی استفاده کنند