خودروهای سنگین

واژگونی کامیون کشنده با تیرآهن غول آسا [ویدئو]

یکی از تلخ ترین خاطرات هر کارگر یا کارمندی، خرابکاری حین انجام دادن کارهاست! اتفاقی که امیدواریم کمتر کسی با آن روبرو شود. ولی گاهی اوقات هیچ راه فراری نیست چون حوادث خودشان دست به دست هم می دهند تا این اتفاق به بدترین شکل ممکن رخ دهد . . . !

[jwplayer mediaid=”۸۰۰۸۸″]

قاعدتا حمل کردن چنین تیرآهن بزرگی را به هر راننده ای واگذار نمی کنند چون هر حرکت اشتباهی می توان فاجعه بار باشد.

می توان حدس زد که دلیل این تصادف از اشتباه راننده نبوده بلکه احتمالا از بی دقتی اسکورت های همراه آن است؛ همانطور که در این کلیپ می بینیم، همه چیز بعد از پیچیدن کامیون کشنده اتفاق می افتد. معلوم نیست چرا اما بعد از پیچیدن، قسمت انتهایی کشنده حدود نیم متر به سمت راست منحرف می شود و امتدادش دیگر با امتداد کشنده در یک راستا نیست. به همین دلیل نیز درحالیکه کشنده از کنار بلوک های سیمانی اطراف جاده عبور می کند اما قسمت انتهایی اش دقیقا به بلوک های سیمانی می خورد. خوشبختانه در این اتفاق صدمه ای به راننده نرسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۸۳ دیدگاه‌ها

  1. مک میسل

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    کامیون که نیست.قطاره!!!تهش گرفته به بلوک سیمانی…….بیچاره راننده

    1. ایرانی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (640 ديدگاه)

      در مقابل این تیر آهن مثل کامیون شبیه به اسباب بازی بود…!!!!!

  2. شاهین

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    دلیل اینکه هنوز تو آمریکا کامیون دماغدار تولید میشه چیه؟ چرا تو این مورد با اروپا هماهنگ نیستن؟ این واسم یه سواله واقعا.
    اگه این کامیون ها ایمن هستن چرا تو اروپا تولید نمیشن و اگه ایمن نیستن چرا تو آمریکا تولید میشن؟
    از دوستان ممنون میشم به سوالات من جواب بده.

    1. مک میسل

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      شاهین جون مگه باید با اروپا هماهنگ باشن…..ایمن هم هستند منتها کامیون هایی بهتر در اروپا تولید میشه……

      1. شاهین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        نه منظورم از هماهنگی،پیروی کردن نبود.
        بالاخره یکیش بهتره و مزیت های بیشتری داره دیگه.من میخوام بدونم چرا توی استفاده از کامیون انقدر تفاوت دارن.

        1. مک میسل

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          چون که سلیقه ی مردم اروپا خییییییلی با مردم امریکا تفاوت داره یک
          دو اینکه در امریکا کامیونهاشون عضله ای و با مصرف سوخت بالا تولیدمیشن….امریکایی ها اینو دوستدارن.
          ولی اروپاییا.دوست دارن کامیونشون تا عضله ای بودنش خوش قیافه و با امکانات زیاد باشه…اگر توجه کرده باشی توی امکانات و تکنولوژی در ماشین های معمولیشون هم امریکایی ها ابهت،و قدرتی بودن ماشین اهمیت میدن.ولی اروپاییا..با موتور ها حجم کم و هیبریدی و با امکانات فوق العاده زیاد براشون مهمه تا عضلانی وقدرتی بودن ماشین….امیدوارم خوب توضیح داده باشم

        2. محمد حسن

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (17 ديدگاه)

          در اروپا بخاطر موضوع تصادف تریلی های و کامیون های دماغ دار با ماشین های سواری و کم ارتفاع ؛ تردد کامیون های دماغ دار ممنوعه .

          کامیون های بی دماغ بخاطر خودشون هم که شده دقت بیشتری می کنند . چون در صورت تصادف احتمال صدمه دیدن خودشون هم هست . ضمن اینکه در صورت تصادف هم خسارت وارده کمتره .

        3. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ربطی به امکانات و این حرفا نداره
          در مورد چیز هایی که اطلاع ازشون ندارید سکوت کنید.
          والا ماشین های اروپایی که در مقابل قیمت بالاشون فقط مصرف سوخت کمتر دارن.
          درست برعکس امریکایی ها که با توجه به قیمت کمشون به طور معمول امکاناتشون بیشتره.

        4. مک میسل

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          چرا زیگما خییییییییییلی به امکانات و اینا ربط داره.
          در ضمن اروپایی ها امکاناتشون بیشتره از امریکایی ها.
          منظورم تکنولوژی ماشین هاشونه ولی ماشین های امریکایی اینطور نیست.من اینو در اینترنت سرچ کردم زیگما.
          کامیون های دماغه دار امریکایی و کامیون های اروپا با تکنولوژی های جدید…..
          پس بی خود و بی جهت […] از چیزایی که ازشون اطلاع ندارید سکوت کنید.اقای زیگما

        5. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ماشینای امریکایی امکاناتشون بیشتره بنسبت قیمتشون
          همین مطلبی که چند وقت پیش روی پدال قرار گرفت رو بخون.
          راستی چند سالته؟

        6. مک میسل

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          زیگما امکانات رو قبول دارم ولی از نظر تکنولوژی خیر.اینطور نیست……راستی جیمیلتو بده هم باهات کار دارم هم سنمو خواستی بهت میگم

        7. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          منم حرفتو در مورد تکنولوژی قبول دارم
          zigmash1991@ gmail . com

    2. زیگما

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      به دلیل مسائل زیست محیطی که در اروپا باید کم باشه
      اندازه و طول کامیون ها که در اروپا باید کم باشه
      محدودیت طول کامیون ها در اروپا وجود داره بدلیل خیابان ها و تراکم جمعیت بالا در اروپا .
      در اروپا اکثرا رانندگان کامیون، کامیون مال خودشون نیست در نتیجه کمتر توش هستن و نیازی به اسلیپر یا محل خواب بزرگ ندارن.
      در امریکا محدودیت کمتری برای طول تریلر ها وجود داره(چون جاده ها عریض و تراکم ماشین ها کم هست پس میشه از تریلر و کامیون بزرگ تر استفاده کرد)
      در امریکا محدودیت حمل بار برای کامیون ها کم هست و بیشتر از اروپایی ها میشه بار جابجا کرد .(برای حمل بار های سنگین تر به طور متوسط نیاز به کشنده های قوی تری هست که کشنده های دماغ دار به دلیل فضای بیشتر برای موتور بهتر هستند)
      امریکایی ها چاق تر و بزرگ تر از اروپایی ها هستن و کشنده های دماغ دار به طور متوسط فضای داخلی بزرگ تری دارن.
      دو تا لینک میذارم زیر همین جا برو بخونشون.

      1. مک میسل

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        یه دلیلش اینکه زیگما گفت یه دلیلش اینه که من گفتم.ولی زیگما فک نکنم به خاطر مسایل زیست محیطی باشه فکر کنم به خاطر تصادف باشه؟

        1. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          توی لینکایی که گذاشتم تمامی دلایل نوشته شده برید بخونید.

        2. مک میسل

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          این شد یه حرف درست حسابی زیگما جان..لینکشو بذار

      2. Ahmad..F12

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        یکی بره این دوتارو(زیگما-مک میسل) جداشون کنه
        الان دعواشون میشه میچسبن بهم:-D

    3. مک میسل

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      راستی شاهین جیمیل چک شود

    4. ahmad

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      دلیلش فکر کنم سلیقیه آمریکاها باشه مثلا چرا هیچ جای دنیا ماشین به سبک ماسل کار های آمریکایی تولید نمیشه.یا چرا اینو کارشون که حداقل به 50سال پیش بر میگرده ( قیافه ماشیناشون) رو الان هم ادامه میدن

    5. sam

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      به همون دلیل که هنوز موتور خورجینی روی ماشین ها میزارن.

  3. مک میسل

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    توجه کردین تیراهن انقدر سنگین بوده وصل شده به کامیون کامیون چپ شد

  4. فواد

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (291 ديدگاه)

    شانس آورد ماشینی کنارش نبود

    1. مک میسل

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      اره فواد اگر این ماشینی که داشت فیلم میگرفت میرفت بقلش الان هیچی از ماشین نمونده بود

  5. شوشتر - خوزستان

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بس که دراز بود عقبش خورد به سیمانی

    1. elring

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (331 ديدگاه)

      شاسی اتوموبیل رو دیدید وقتی می خواست چپ بشه خم شد

  6. کافر مقدس

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    چندتا از دلایل برتری کامیون دماغ ـه دار نسبت ب دیگرون رو اینجا گفته

    http://www.tirsanazar.blogsky.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

    البته دلایلش بیشتر از ایناست مثلا دید ـه بهتر ک توضیح نداده و…..

    اگر هم میبینید امروزه از نمونه های اروپایی مچون Volvo طرفدار زیاد داره مخصوصا دماغ دارش مربوط میشه ب اینکه زیر مجموع ــه Ford ـــــه

    ولی هیچکدوم جای فرایتلاینر-کنوورث-اینترنش-وایت-ماک و… رو نمیگیره . . .

    اینجا هم یه سری توضیحات تخصصی هست

    http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=284&t=63851&start=150

    با این که کامیونهای آمریکایی طرفداران زیادی داره ولی مطلب کمی دیده شده ازش تو پدال . . .

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود . اتفاقا از کامیون دماغ دار ولوو در امریکا استقبال زیادی نشد و نشده .

      به همین خاطر شرکتهای دیگر از جمله اویکو . داف . مرسدس بنز . و … از تجربه ی

      ولوو ی دماغ دار در امریکا درس گرفتند و هیچ گاه کامویون دماغ دار تولید

      نکردند . به جاش امدن صاحب کارخونه های امریکایی شدن .

      مثال :

      فرایت لاینر که پرفروش ترین کامیون امریکا است ، متعلق به مرسدس بنزه .

      در ضمن کامیون ماک هم زیر نظر ولوو است .

    2. Ahmad..F12

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      چطور میگی دیده بهتر دارن دماغ دارا کافر جان!!!!!
      با کبی دماغ جاده تو مشتته کامل

  7. کافر مقدس

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    مک میسل کولن همه رو برعکس میگه LOL . . . .

    کامیون های آمریکایی اولین ها بودند ک رفتن تو استاندارد یورو6!

    الانم اکثرا تو لیداتشون اکو دیزل هست !

    یه سری سوخت دیگه هم دارن ک GMC اختراع کرده بود همین دیروز ماهپایه داشت نشون میداد ها اسمشو هر چی زور میزنم یاد نمییاد!

    خلاصه تو هر فرومی ک من دیدم 70% مردم ب کشنده های آمریکایی رای دادن تا اروپایی (البته بماند که اکثر اروپایی ها هم زیر دست آمریکا و Ford و ماک و…ست ) لینکی ک گذاشتم خودش گویاست دیگه . . . .

    1. زیگما

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      کافر این قسمت درایون mbc رو دیدی؟

      cts رو تست کردن.
      بعد هم اون ایمپالا :D

    2. مک میسل

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      اتفاقا کامیون های امریکایی از نظر تکنولوژی از اروپایی ها خیلی عقبترند.
      قابل توجه زیگما و اقای کافر خان…..همین چند روز پیش در پدال یه کامیونی از مرسدس بنز تکنولوژی جدیدی داشت………اگر حرف پدال رو همم قبول ندارید………[…] .تعصب زیادیتون رو امریکا نمیذاره که بگید اروپا الان از نظر تکنولوژی از امریکا جلوترهه….اصلا حرفتون صحت نداره……من با سند و مدرک حرف میزنم….ولی شما میگی:یه سری سوخت دیگه هم دارن ک GMC اختراع کرده بود همین دیروز ماهپایه داشت نشون میداد ها اسمشو هر چی زور میزنم یاد نمییاد!
      خب حرفتو با سندو مدرک بزن.توی صفحه اصلی 2 پدال که مطالب قدیمی توشه میتونید ببینید که تکنولوژی بنز حرف اول رو تو دنیا میزنه.
      زیگما و کافر جان لطفا حرف با مدرک با سند..نه با تعصب روی امریکا.

      1. زیگما

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        من حرفی از کامیون نزدم
        هم چنین حرفی از تکنولوژی هم نزدم.
        گفتم امکانات ماشینای امریکایی نسبت به قیمتشون بهتره. اینو که همه میدونن دیگه.

        1. مک میسل

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          اره میدونم…….در عرصه کامیون و انواع کشنده امریکایی ها بهترن حالا اگر قییمتشونم اندازه اروپاییا باشه باز میارزن….فقط من گفتم تکنولوژی اروپا از امریکا بیشتره در صنعت خودرو سازی.همین

      2. yashar

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        میدونستی اون کامیون مرسدس با سیسنمی به اسم gps کار میکنه که چندین سال قبل آمریکا برای کل گستره جهان پوشش داده و هنوز که هنوزه چین و اروپا و روسیه نتونستن تنها برای گستره کشور خودشون راه بندازن؟دیدی اختلاف تکنولوژی رو؟شما یه چیزی رو بگو که آلمان داشته باشه ولی آمریکا نه…برعکسشو میتونم برات یه چنتا بگم

        1. مک میسل

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          یاشار جان اهل کجایی

        2. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          مقایسه آلمان 80 میلیونی با امریکا 300 و خورده ای میلیونی اشتباهه
          مقایسه کشوری که 5 برابر دیگری اقتصادش هست کار اشتباهی هست.

        3. مک میسل

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          اشتباهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من هیچی نمیگم.ببین چند تا دیسلایک میخوری

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          فعلا که مرسدس بنز و ائودی و ب ام و ، ماشین های خودکار دارند .

          هنوز هیچ شرکت دیگری نداره .

        5. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          تسلا مدل اس سیستم رانندگی خودکار داره
          اولین سیستم های راننده خودکار هم که توسط گوگل روی پریوس سال ها پیش ساخته و ابداع شد….
          […]

        6. yashar

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (176 ديدگاه)

          از اسمم معلومه کجایی هستم. ;)

        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          […]

          در ضمن منظور من برندهایی همچون اکورا . لکسس و کادیلاک

          و … بود . چه ربطی به شرکت گوگل و تسلا دارند . مرسدس

          بنز هم داره از نقشه های گوگل استفاده میکنه .

        8. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          تسلا هم خودروسازه دیگه.

    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      کی میگه کامیون امریکایی استاندارد یورو 6 گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      چرا دروغ میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟

      اولین کامیون یورو 6 برای مرسدس بنز اکتروس بود که 1.5 سال زودتر وارد بازار شد .

      جلوی همه کاربرها شرط 50 هزار میبندم که اکثر کامیون ها و برندهای امریکایی

      زیر نظر اروپایی ها هستند . چرا اطلاعات غلط میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. زیگما

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        منظورت از ” برندهای امریکایی” فقط کامیون سازا بودن دیگه؟
        میلاد پرفروش ترین کمپانی کامیون ساز در امریکا Paccar هست که امریکاییه و مالک داف و کنوورث و پتربیلت و لیلاند و…. هست.
        پرفروش ترین “برند” Freightliner هست.

        1. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          در ضمن اولین موتور یورو 6 دنیا ساخت کامینز امریکا بود
          بنده خدا چندان هم دروغ نگفت
          سرچ کن
          cummins course first euro 6

        2. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اولین کامیون یورو 6 دنیا ساخت بنز بود
          ولی اولین موتور دیزل یورو 6 مال کامینز بود که نتونست کامیون سازی رو راضی کنه که از انجینش استفاده کنن چون همه میخواستن موتور خودشون رو داشته باشن
          الان انجین های یورو 6 کامینز بصورت اپشن قابل انتخاب هست برای برخی کامیون ها .

  8. خودروي ملي انحصار ملي

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    هدایت یه کشنده با بار کار بر استرسیه تا بار رو تحویل بدی نصف جون میشی اصولا تو همجین مواقعی کنترل ماشین دست راننده نیست دست باره! بنده خودم یکبار تو جاده بلدختر به خرم آباد یه اف اج زیر بام بود بار هم لوله های انتقال کاز بودن وزنشون حدودا 40 تن میشد جاده هم بارون زده بود سر یه بیج دیدم ترمز زیر بام خالی کرده هر کار کردم ترمز عمل نمیکرد فشار هوا کم شده بود خلاصه اشهدمونو خوندیم سر بیج که رسیدم تریلی قیجی کرد دماغ ماشن رفت تو کل و شله های کنار جاده وقتی بیاده شدم هنوز شک داشتم زنده بودم.خدا برای هیج راننده ای نخواد

    1. زیگما

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      ای داد بیداد می بینید عمر آدم به ثانیه ها بنده.
      شغلت همینه دادا؟

      1. خودروي ملي انحصار ملي

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (166 ديدگاه)

        از بد روزکار جونمونو کذاشتیم کف دستمون وکرنه با 26 سال سن و لیسانس مهندسی صنایع نمیزدیم به جاده

        1. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          جدی داداش صنایع خوندی؟
          ای داد بیداد ببین چه مملکتی شده
          :(

      2. خودروي ملي انحصار ملي

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (166 ديدگاه)

        اره خیر سرمون مهندسیم هربار میزنیم به جاده اشهدمونم میخونیم از همه حلالیت می طلبیم

        1. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          دادا بخدا فکر میکردم اینا که میگن طرف مهندسه ولی راننده تاکسیه و از این حرفا، همش اغراق و حرف چرته
          ولی انگار در واقعیت همچین آدم هایی وجود دارن :(

        2. خودروي ملي ,انحصار ملي

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (166 ديدگاه)

          نه داداش واقعیته جاره جیه خدا همه راننده هارو نکهداره برا خانواده هاشون که همیشه جشم به راهن

        3. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          سلامت باشی
          به یادت هستم همیشه داداش….
          به یاد کسی که تلاششو کرد ولی جوابی از طرف جامعه نگرفت….

  9. شاهین

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    ممنون از همه ی دوستان.به طور کامل جوابمو گرفتم.دستتون درد نکنه.
    معلومه دوستان دماغدار هارو بیشتر دوست دارن! ولی من یه بار یه FH سیاه رنگ رو سوار شدم،تا عمر دارم فراموش نمیکنم.فوق العاده بود اصلا!

  10. کافر مقدس

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    آره باووو منظورم همون MBC ACTION هست دیگه . . .

    دیشب نشون میداد GMC آورده بودن چندتا!

    GMC ها مخصوص سفارش عرب :( همه چیش عربی بود :(

    بعدش هم ک سلطان با اون کامارو معروف دریفت میزد . . .

    یه تیزری هم داره قراره بعدا نشون بده . . .مخصوص ــــهOldCar ـــــه نشون میداد Edsel آورده بودن! من نمیدونم Edsel دست عربا چی کار میکرد! تو پلاکش لبنان بود!

    1. زیگما

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      میدونستی Edsel اسم کوچک یکی از نوادگان فورد بوده؟
      Edsel ford

  11. سید علی

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    مگه نباید از چنتا محور بوژی استفاده کنن؟چون طولش زیاده به بوژی نیاز داره

  12. m

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام فقط خواستم بگم هرچی بود به مسائل فنی محاسباتی ربط داره
    اما مهمتر ازهمه تلاش راننده های اسکورت برای نجات جون راننده کامیون واقعا تحسین برانگیز بود اگه ایران بود همه موبایل در میآوردن وفیلم میگرفتن

  13. کافر مقدس

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    شما بیشتر تحقیق کن مک میسل […]

    تاریخچه کامیون های آمریکایی و نوآوری هاشونم سرچ کنی بَد نیست . . .

    نیست ک شما سر تاسر مدرک میذاری:D پدال کولن لطف داره ب آلمانی ها اون بالا هم گفتم خیلی کم خبر میذاره از کشنده های آمریکایی پدال ک دلیل برتر نمیشه .پدال فقط کپی پیست و ترجمه میکنه و شقایق و علیگودرز رو میدوزه بهم تحویل مخاطب میده . .

    هر وقت نو آوری ها و کانسپت های بنز مثل ماک و کَت از کاغذ پیاده شد و تولید شد اون موقع حرف از نو آوری بزنید . . .

    اون سوخت ها هم اسمش FTSIX هست . .

    شما سند بذار اگر اینکاره ای . . همون دوتا لینکی ک دادم بَس نبود! اصن میخونید لینک هایی رو ک میدم یا فقط عکساشو نیگاه میکنید

    1. مک میسل

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      پدال هم که قبول نداری……..حرف بد هم که میزنی شما هم هنوز مونده تا به تکنولوژی پی ببری.

    2. شلبى

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (705 ديدگاه)

      کامیون هاى امریکایى یه چیز دیگن،کلا امریکایی یه چیز دیگس،هنوزم بعد از ۴۰سال ادم وقتى به ماک نگاه میکنه عشق میکنه، یه سریشون نگاه میکنى میبینى۴۰ دیگه هم کار میکنه
      اصلا کامیوناى امریکایى بى دماغاشون هم فرق میکنه،وقتى به وایت یا اینترنشنال هاى بى دماغى که کم هم وارد ایران شدن نگاه میکنى فرق رو احساس میکنى
      ولى کامیون دماغ دار یه چیز دیگس

  14. کافر مقدس

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    LOL هر وقت کشوری رو پیدا کردید ک مثل آمریکا تو همه زمینه ها قدرت اول باشه از خودرو بگیرید تا هوا فضا – کشتی رانی – پزشکی -سخت افزار-نرم افزار گچت ها و……قدرت باشه و دارای تکنولوژی اونوقت دَم از تکنولوژی بزنید . .

    البته شما ها حق دارید ک تکنولوژی رو فقط تو بنز و BMW ببنید . ولی نمیبینید ک تکنولوژیش از کجا اومده . . .

    حداقل از ویندوز کپی آمریکایی تون خجالت بکشید اینقدر اطلاعات غلط خودتون و ترواشات مغزتون رو Share نکنید با دیگرون و موجبات خنده ما رو فراهم نکنید :D

    فک کنم تا حد کافی ب شما و محتویات ذهنتون پی بردم با همین یکی دو تا کامنت :D

    بدرود عمولی . . . ..

    1. زیگما

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      عمولی :))))

      1. mj

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ما تو باربری غیر اف هاش و آکسور و آکتروس هیچی رو قبول نداریم بیاین فکر مملکت خودتون باشین که شده پر دانگ فنگ و هوو و اونی که تا دیروز کمتر از اف هاش 480 سوار نمیشد حالا به زور باید دانگ فنگ بخره. شما نشستی پشت مانیتور نمی دونی درد ملت ما چیه سر کامیونای المانی و آمریکا بحث می کنی که تا آخر عمرتم شاید سوارش نتونی بشی خدایی خیلی دلتون خوشه و با خودتون حال می کنید

    2. مک میسل

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      خیر نام میبرم.المان…….قدرتش به جرات میگم که به امریکا میرسه…….هرچی باشه

  15. رسول

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (66 ديدگاه)

    زنجیر ها مثل نخ دارن پاره میشن

  16. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود . بعضی هارو ول کنی میگن امریکا ادم هارو افریده . میگن موتور دیزل

    هم ساخت امریکاست . برید جمعش کنید بابا .

    پدال و تحریف کنید ، تاریخ رو که نمیتونید .

    تاریخ یک حقیقت همیشه زنده است .

    البته از شما عشق امریکایی ها چیزی جز این انتظار نمیره که عقلشون به چشمشون باشه .

    1. زیگما

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      نه داداش کسی نگفت موتور دیزل کار امریکاست
      من گفتم اولین موتور دیزل یورو 6 ساخت کامینز بوده
      اتفاقا اولین موتور دیزل اختراع آقای رودلف دیزل آلمانی الاصل بوده
      کسی چیزی رو تحریف نمیکنه.

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        زیگما جان اگر غیر ازین بود باید به حرفت شک میکردم . اما طرف

        صحبت من شما نبودی . من منطق شمارو بیشتر از کافر جان ارزیابی

        میکنم . اما یادته که به من گفتی ملاد اینقدر از ماشین المانی و

        بنز و فولکس تعریف کرد که حالم از المانی ها به هم خورد ؟؟؟؟

        حالا این مساله داره در مورد امریکا اتفاق میفته . مگه کسی

        میتونه منکر تکنولوژی و صنعت امریکا بشه ؟؟؟

        خداییش به کمانتها یک نگاه بنداز .

        در هر حال جفت کامیون های امریکا و اروپا غول هستند .

        1. زیگما

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          خوشحالم به حرفم رسیدی
          خوش حالم که الان متوجه شدی این طرفداری ها چه نتیجه عکسی داره….

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود.

          من برات مثال زدم .

          به حرفتم نرسیدم . چون همیشه با سند حرف میزنم . تو طاقت

          نداری از بنز دو المانی ها بشنوی .

  17. Ehsan

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    کلا این بارهای اور سایز خیلی خطرناکند ، مخصوصا در ورودی و خروجی های بزرگراه ها یا تغییر مسیر از اصلی به فرعی و بر عکس چون هر چی دور بگیری باز هم کمه ، راننده اگر قبل از اینکه سرعت بگیره کمی به وسط متمایل شده بود این اتفاق نمیافتاد

  18. امید

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    چه بدشانسی اورد

  19. کافر مقدس

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    خدایا ببین با کیا داریم حرف میزنیم ! ! ! !

    اون یکی میگه ماک زیر مجموع ـه ولوــــه !!!!!!!! پَ یه سرچی راجع ب زیر مجموع های فورد بزن بعد پست بزن

    من میگیم یورو6 ن! خیلی وقته م هست یورور6 میزنن

    http://www.automotiveworld.com/news-releases/paccar-announces-first-quarter-revenues-and-earnings/attachment/paccar-trucks/

    […]

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      بیشتر از این ازت انتظار نمیره . فقط کافیه سرچ کنی شرکت ماک . تا ببینی که در

      تمام سایت ها نوشته شددده که ماک زیر مجموعه ی ولوو است .

      اخرش هم میددونم که نمیفهمی .

  20. hero

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    حالا این تیر آهن برای چی بود؟

  21. کافر مقدس

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    بلی همچنان منتظرـــه تایید شدن ـه کامنت هستیم

    پی بردیم ک خیلی ها هنوز فرق بین oRDER و زیر مجموع رو نمیدونن :D

  22. حسین۵۹

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بی چاره رانندش آخه اونم باره می زنی.

  23. solat

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    من موندم چرا این تیر اهنو رو کفی نذاشتن که تعادلش بهم نخوره
    میدونستن دو تا کفی بهم متصل کنند بعدش به کامیون وصلش کنن دیگه مشکلی هم پیش نمیومد

  24. امین

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظرتون اون تیراهن به این بزرگی رو داشت کجا می برد؟

  25. فرید

    ۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان.فراموش نکنیم که همان کامیون بنز آکتروس که خودران ساخته به واسطه رادار کار میکنه.و رادار هم ساخت آمریکاست.آمریکایی ها هم به هیچ عنوان کامیون بی دماغ سوار میشوند.من تعجب میکنم از دوستانی که میگن کامیونهای آمریکایی تکنولوژی نداره.پس اینترنت و ماهواره و جی پی آر اس که در حال حاضر در کامیونهای اروپایی هم استفاده میشود از کجا آمده؟ مگه اینها تکنولوژی آمریکایی نیست؟ فقط بگم که یه کابین استراحت آمریکایی به دنیا می ارزه .حالا دیگر قضایا به جای خود.همان گیربکس های اتومات ساخت آمریکاست.ولی خود آمریکایی ها زیاد علاقه به رانندگی با دنده اتومات نیستند و راغب هستند که از گیربکس های دستی استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا