خودروهای سنگینولوو

ولوو FH برنده بهترین کامیون سال 2014

کامیونهای جدید سری FH ولوو به عنوان کامیون سال ۲۰۱۴ و بهترین کامیون بین المللی انتخاب شدند. این عنوان توسط هیئت داورانی شامل ۲۵ روزنامه نگار و کارشناس ارشد خودرو به نمایندگی از ۲۵ مجله خودرو در اروپا اعطا شد.

Volvo FH16 On-Road Trailer
Volvo FH16 On-Road Trailer
ولوو FH در این رأی گیری ۱۱۶ امتیاز کسب کرد در حالی که مقام دوم به داف XF رسید که ۱۰۵ رأی را به‌دست آورد. مرسدس بنز Arocs در جایگاه سوم قرار گرفت و اسکانیا و MAN هم به ترتیب چهارم و پنجم شدند. FH جدید به خاطر فضای داخلی آرام و راحت، کنترل‌های راننده پسند، آینه دید عقب ابتکاری با کمترین میزان مزاحمت برای دید جلو، سیستم انتقال نیروی خودکار I-Shift با عملکرد اختیاری و مجهز به نرم افزار کاهش مصرف سوخت، بهبود عملکرد فرمان، سیستم تعلیق مستقل جلو، سیستم نظارت و کنترل از راه دور خودرو و همچنین به حداقل رساندن هزینه‌های نگهداری و تعمیر حائز این مقام گردیده است.

در ویدئوی اول می توانید معرفی سری FH جدید را ببینید و در ویدئوی دوم نحوه ساخت آن را مشاهده نمایید. [دانلود ویدئوی معرفی سری FH], [دانلود مونتاژ ولوو FH] [jwplayer mediaid=”۵۹۵۶۹″] [jwplayer mediaid=”۵۹۵۶۸″]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۹ دیدگاه‌ها

  1. carbonado aventador

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (4498 ديدگاه)

    مگه سال 2014 تمام شده که الکی برنده انتخاب می کنند!!!!!

    1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1443 ديدگاه)

      منم تو یه پست مشابه همین، دقیقا همین حرف رو گفتم، هیچ کس توجه نکرد!

      1. زیگما

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        منظور مدل خودرو هست.مدل معمولا یک سال جلوتر از زمان معمول هست.

        1. احسان(احسان سابق)

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (2870 ديدگاه)

          این که نوشته سال 2014 نگفته مدل 2014 زیگما

        2. زیگما

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          مدلِ سالِ 2014 منظوره.زیاد سخت نگیرید منظور همینه.

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          زیگما جان من جواب شمارو در پست رالی دادم.

          حرف شما درسته.

          چون تند تند نوشتم اشتباه شد.چشمم جای دیگرو دید.

          ببخشید.

          ((( ایران و المان )))

    2. فرامرز

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1590 ديدگاه)

      واسه منم خیلی عجیبه! سایت های CarBuyer و DriverPower و AutoExpress هم شروع کردن و بهترین های ۲۰۱۴ رو انتخاب میکنن! مثلاْ CarBuyer دو هفته پیش هیوندای i10 رو بهترین city car انتخاب کردند! از کجا میدونن تا آخر سال هیچ خودروی بهتری عرضه نمیشه؟

  2. Kurosh

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    وولو جان مبارکت..!
    الحق که سر تولید کننده های غولهای جاده خودتی…

  3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    من اسکانیا رو بیشتر میپسندم.

    1. carbonado aventador

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4498 ديدگاه)

      درود بر شما . من نمی خواهم بگم که اسکانیا بده و هرکس نظرش قابل احترام است ولی کلاس شرکتی مثل ولوو خیلی بالاتر از اسکانیا است . منم خودم اتوبوس های اسکانیا رو خیلی دوست دارم . موفق و سربلند باشی!!!!!!!

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      البته محسن جان باید یاداور بشم که سهام اسکانیا در دست فولکس واگن است.

      ((( ایران و المان )))

      1. اصغر

        ۲۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        به نظره من هیچ ماشینی به مارکه بنز نمبشه قبول دارین

    3. salar

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (364 ديدگاه)

      شاید باورتون نشه اما مصرف سوخت fh چه تک چه دهچرخ بالاترین مصرف توی کشنده ها دارن به گونه ای که دهچرخ fh تا 50 لیتر در هر 100 کیلومتر میسوزونه ومدل تکش 30 لیتر میسوزونه . ولی ماشینهای قدیمی بنز اگه دقت کنین 28 لیتر در 100 کیلومتر میسوزونن. مثلا مدل 2624 یا 1921 .

    4. VOLVO VHT

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ما شینی که بخاطر قطع کن دنذه هاش جا نرن بدرد ایران نمیخوره

      1. elring

        ۱۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (329 ديدگاه)

        مشکلی که کامیونهای اسکانیا در ایران دارند اینه که گازوئیل مصرفی اونا با گازوئیل ایران متفاوته و این باعث می شه که حدود هر 2 سال یه بار موتورشون بسوزه . استفاده ای این سوخت مثل این می مونه که ماشین همیشه با دنده مرده حرکت کنه

  4. saied

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    خوش به حال اونایی که از اینا دارن و باهاش سالی چندبار المان یا جاهای دیگه میرن .

  5. mammad

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    عجب اتاقی داره
    ادم فکر میکنه که روی صندلی هواپیمانشسته
    ولی قیافش تکراری مثل قبله با کمی تغییرات

  6. محمود

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (249 ديدگاه)

    خیلی جالبه بنز المان با این همه غرور و ادعا در مقابل ولوو سوئد چاره ای جز قبول شکست نداره.
    درسته که بنز بهترین سواری ساز دنیاست ولی کامیون های بنز در مقابل غولهای سوئدی هیچ حرفی برای گفتن ندارند.ان شاالله تو جادههای ایران ببینیمش.

    این پیروزی رو تبریک میگم به همه ی ولوو دوستان و برای اقا میلاد(فقط المان .فقط بنز.) صبر و بردباری رو از درگاه خداوند متعال خواستارم ……. D

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      اخه چرا یه حرف بی ربط میزنی؟؟؟

      تنها کامیونی که تونسته در اروپا بیشترین عنوان کامیون سال رو بگیره و

      برترین انتخاب بشه ، همین مرسدس بنز اکتروس هست.همینطور اتوبوس هاش.

      هیچ کامیونی در دنیا نتونسته حتی نصف جوایزی که بنز برده را کسب کنه.

      اولین کامیونی که تو دنیا و یکسال جلوتر مدلهای خودش رو به موتور یورو 6

      تجهیز کرد ، مرسدس بنز بود.

      تا اخر شب هم منبعش رو بهت میگم.فقط این و بدون که تو هفته نامه ی

      خودرو امروز نوشته شده بود.

      البته باید یاداور بشم که سیستم تعلیق جلوی ولوو پیشرفته تر از بنز

      اکتروس هست.بعدشم الان کل کل بین اسکانیا و ولوو است.

      تا به الان ولوو تونسته موتور 750 اسب بخاری تولید کنه و اسکانیا 730

      اسب بخاری.

      ولی اینها موتور یورو 6 ندارند.

      در ضمن ، مرسدس بنز اکتروس ، اولین کامیونی بود که به سیستم هشدار و

      تنظیم خروج از خط کشیه جاده و ترمز خودکار مجهز شد.

      وقتی میگم اطلاعات و مطالعه ندارید ، جبهه میگیرید.چون پدال اینو نوشت

      پس ولوو شد خدا.

      بعدشم پدال نوشته بنز اروکس ، نه اکتروس.

      همیشه بنز اکتروس رو با FH مقایسه میکنند.

      ((( ایران و المان )))

      1. sorena330تحریم خودروسازان داخلی

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (741 ديدگاه)

        صدای موتور اکتروس برای من از شیرین ترین نواهاست من عاشق صدای اکتروسم…

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود.

        سورنا جان باهات موافقم.

        اقا محمود منبع هم که قولشو داده بودم:

        هفته نامه ی خودرو امروز ، 18 خرداد 1392 ، شماره ی 148.

        موفق باشی.

        ((( ایران و المان )))

      3. رهام

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (183 ديدگاه)

        کسایی که فقط به خاطر اسم نظر میدید :برید از 4تا راننده بپرسید بعد نظر بگید

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود.

          یعنی چی؟؟؟

        2. یارو.فقط المان . فقط فولوکس

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          همه ی راننده ها مرسدس رو ترجیح میدن . البته من تعجب می کنم چه طور با وجود اکتروس این اول شد تو سال 2012 اکترو اول شد به قدر ی توش از تکنوزی های جدید استفاده شده بود که همه ی رقیباش متعجب شدن به جرعت می گم تکنولوزی ش اون موقع از رقیباش سه سال جولو تر بود . ولوو فقط بلده یه موتور 750 اسبی پر مصرف بزاره و شتاب نسبتا بالایی داشه باشه . اما مرسدس یه متور 510 اسبی کم مصرف گزاشته و ضعفش رو با ایرودینامیک ماشین . گیربکس مناسب لاستیک های پیش رفته و… جبران کرده به طوری که توی اتوبان پا به پای ولوو میاد اما تو سربالایی یه دنده از ولوو عقبه که اونم مهم نیست چون توی ماشین باری سرعت مهم نیست مهم خرج کمتره چون راننده ماشینو میخره که باش پول در بیاره نه حال کنه . که مرسدس هم مصرفش از این خیلی کمتره هم خرابی نداره . هم اصطحلاکش پایین تره هم قیمت خریدش

          توی سایت 1carبرو کلمه ی اکتور رو جستوجو کن تکنولوزی هاشو ببین دهنت باز می مونه ویدیو هاشم نگاه کن . امید وارم قانع شده باشی اقای رهام

  7. ایرانی

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (261 ديدگاه)

    جرا اسم ولوو تو سایت تو بخش اتومبیلهای سوئدی نیست؟!!! بخش اتومبیلهای سوئدی ندارین… ساب و ولوو…….

    1. یارو.فقط المان . فقط فولوکس

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      فکر کنم چون سهام ولوو مال چین باشه البته متمعن نیستم

    2. MEHDI

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیزان من یه راننده ترانزیتم و سالهاست تو کشورهای اروپایی مشغول رانندگیم.به حرفم شک نکنید که ولوو بهترین کامیون دنیاس.ضمنا خیلیا فک میکنن ولوو یه برند سوئدیه.اما اینطور نیست.در گذشته بوده اما الان سالیان زیادیه که متعلق به ایالات متحده آمریکاس.وباز خودتون بهتر میدونین که تو صنعت وقتی پای غولی مثل امریکا وسط باشه با چی طرفین.

  8. آرش

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (312 ديدگاه)

    برندگان کامیون های سال از ابتدا تاکنون:
    ———————————————

    1977
    Seddon Atkinson 200

    1978
    MAN 280

    1979
    Volvo F7

    1980
    MAN 321

    1981
    Leyland T45

    1982
    Ford Cargo

    1983
    Renault G260/290

    1984
    Volvo F10

    1985
    Mercedes-Benz LN2

    1986
    Volvo FL Series

    1987
    MAN F90

    1988
    DAF 95

    1989
    Scania 3 Series

    1990
    Mercedes Benz SK Series

    1991
    Renault AE Magnum

    1992
    Iveco Eurocargo

    1993
    Iveco EuroTech

    1994
    Volvo FH serie

    1995
    MAN F2000

    1996
    Scania 4 Series

    1997
    Mercedes-Benz Actros

    1998
    DAF 95XF

    1999
    Mercedes-Benz Atego

    2000
    Volvo FH Series

    2001
    MAN TG-A

    2002
    DAF LF

    2003
    Iveco Stralis

    2004
    Mercedes-Benz Actros II

    2005
    Scania R Series

    2006
    MAN TGL

    2007
    DAF XF 105

    2008
    MAN TG Series

    2009
    Mercedes-Benz Actros III

    2010
    Scania new R Series

    2011
    New Mercedes-Benz Atego

    2012
    NEW MERCEDES-BENZ ACTROS

    2013
    IVECO’S STRALIS HI-WAY

    *****************************************

    منبع:

    http://www.truck-of-the-year.com/winners.html

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      ارش فکر نکنم که منبعت زیاد موثق باشه.

      چون من تو مجله هایی که میخرم : مجله ماشین . دنیای خودرو . خودرو

      امروز. و ….

      همه کامیون سال 2013 رو مرسدس بنز اکتروس اعلام کردند.تازه ترجمه شده

      بود.

      همچنین سایت های دیگه که نمیشه نام برد.

      نمیدونم چی بگم.

      ((( ایران و المان )))

  9. Hermidas

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    واقعا خوشگله…

  10. hero

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (590 ديدگاه)

    زیبا و با شکوه
    برتری خودش رو به هر ماشینی که تو جاده ست تحمیل میکنه

  11. زیگما

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    ببخشیدا.ولی کشنده های بدون دماغ خیلی ایراد دارن.مثلا همشون سر پیچ ها دچار عدم تعادل میشن.توی سرعت های بالا استواری دماغ دار هارو ندارن. اگر با یه جسم هم اندازه خودشون برخورد کنن ، به علت تقریبا صاف بودن جلوشون تقریبا بلافاصله به کابین آسیب وارد میشه که با دماغ ها این مشکل رو ندارن! دید راننده بسیار محدوده.تاکید میکنم بسیار محدود(نسبت به بی دماغ ها)به علت قرار گرفتن محور جلو در محلی عقب تر از فرمان و سرنشین، امکان کنترل خیلی سخت هست نسبت با دماغ ها.و….البته اینا هیچ ربطی به این موضوع نداشت ولی گفتم تا بدونید.

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      زیگما حرف شما کاملا درسته.

      به خاطر همینم هست که اتحادیه ی اروپا اجازه ی ورود کامیون های امریکایی

      رو به اروپا نمیده.

      همینطور بالعکس.ولی من پیشنهاد میکنم بری فیلم های اکتروس رو در

      اپارات ببینی که با چه سرعتی بین مانع ها ویراژ میده.

      بعدشم یک سیستم کاملا جدید در محور عقب کار گذاشتن که 90 درصد این مشکل

      هارو حل کرده.

      تو میدونی علت اینکه چرا کامیون های اروپایی بی دماغ هستند و دماغ دار

      تولید نمیکنند؟؟؟خیلی عجیبه!!!

      به نظرت به خاطر مساله ی سوخت و ایرو دینامیک نیست؟؟؟

      ((( ایران و المان )))

      1. زیگما

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        اینکه چرا دماغ دار تو اروپا اصلا نیست همون بحث سوخت هست.البته سایز خودرو ها خیلی مهمه تو اروپا!شاید باورتون نشه ولی یکی از دلایلی که اتحادیه اروپا برای گذاشتن مالیات سنگین روی ماشین های سدان گفته همین دراز تر بودنشون هست! چون فضا و تراکم در اروپا بالاست !! اینو میتونید تو Yahoo Answers با یه سرچ کوچیک پیدا کنید!! در مورد شاسی بلند ها و پیکاپ ها همین طور ،مالیات زیاد تری باید پرداخته بشه چون هم فضا زیاد میگیرند هم مصرفشون بیشتره.کشنده ها هم همین طور هستند.ولی اینکه چرا بی دماغ تو امریکا نیست دلیلش بیشتر سلیقه امریکایی ها هست.یعنی بزرگ باشه و فضای زیادی داخل تراک باشه.مصرف سوخت هم که براشون مهم نیست.در ضمن فضای اسلیپر یا همون مکان خواب برای بی دماغ ها معمولا خیلی بیشتره که باز هم امریکایی ها براشون این خیلی مهمه(البته بی دماغ در امریکا تا همین 20 سال پیش خیلی طرفدار داشت ولی دیگه طرفدار نداره)

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          یکی از مسائلی که جا انداختی ، اینه که اگر یک

          کامیون بی دماغ و یک کامیون با دماغ ، حالا چه در

          اروپا و چه در امریکا با هم تصادف کنند ، فاجعه

          میشه.اصلا در تصادف با هم هیچ وجه اشتراک و تشابهی

          ندارند.

          ((( ایران و المان )))

  12. SAEED

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    خییییییییییییلی نازه!!!!!!!!!!!!

    1. محمود

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (249 ديدگاه)

      میلاد جان منبعی که شما فرمودن معتبر نیست.
      اکتروس سال 2012 در حالی کامیون سال اروپا شد که هنوز ولوو از نسل جدید کامیون های خود رونمایی نکرده بود . در غیر این صورت بنز در مقابل ولوو هیچ شانسی برای پیروزی نداشت!!!!همین طوری که امسال با حضور نسل جدید ولوو اف اچ ازگردونه ی قهرمانی حذف شد.
      ان شالله غم اخرتون باشه…..D

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        به همین خیال باش.

        ((( ایران و المان ))).

        1. محمود

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (249 ديدگاه)

          ((در جواب ابلهان انقدر خاموش ماندم که گفتند حرف حساب جواب ندارد))

          (((ایران و سوئد))).

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود.

          محمود جان یعنی شما میخوای بگی که من دروغ میگم؟؟؟

          یا تمتم مجلات و نشریه ها دست به یکی کردند؟؟؟

          چرا منبع من معتبر نیست؟؟؟

          ((( ایران و المان )))

  13. hrf

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    بسیار عالی. ولی من اسکانیا و بنز رو بیشتر دوست دارم. ب خصوص اسکانیا

    1. محمود

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (249 ديدگاه)

      میلاد جان شما از کاربران با سابقه سایت هستین و حرف شما برای من قابل احترام هست. من دو لینک معتبر از یک سایت رو میذارم و شما مطالعه بفرمایید شاید بتونیم به جمع بندی برسیم.
      http://amirlovevolvo.blogfa.com/post/131
      http://amirlovevolvo.blogfa.com/post/128

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود.

        محمود جان اول از همه تشکر میکنم بابت این سایت خوبی که معرفی

        کردی.

        دوم اینکه توی عکس ها اکتروس نشان داده شده.

        ولی در متن اروکس امده.اروکس پایین تر از اکتروسه.

        بعدشم من حتما تحقیق میکنم و نتایج دقیق تر رو اعلام میکنم.

        به سابقه نیست. به تعداد دیدگاه نیست.به پذیرفتن حرف حقه.

        ((( ایران و المان )))

  14. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    تو کامیون ها عشق است ولوو/ چون هم قدیمیه و کامیون قدیمی یعنی سابقه ی زیاد

  15. matin

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (230 ديدگاه)

    پس هوو کو

  16. VAHID JINPACHI

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (845 ديدگاه)

    فقط البرز فقط هوو!!!!!!!

  17. حامد MASERATI GT

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    یه زمانی تو جاده های کشور فقط ولوو و بنز و مان میدیدیم الان فقط هرچی میبینیم زباله های چینیه.

  18. sajadsfs

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ییخشید ما 6تا اسکانیا 420R فول اپشن داریم و خیلی ازشون راضی هستیم

  19. آرمین

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    پدر من 30 ساله راننده کامیونه و هرنوع کامیونی داشتیم و با جرأت میگم بهترین کامیون ها رو بنز میسازه دلیل هم داره
    1- بسیار ساده هستند از همون بنز 1921 بگیر تا همین Axor , Actros
    2- بسیار گم مصرف تر از ولوو هستند
    3- تعمیر و نگهداری بنز بسیار آسانتر و کم هزینه تر می باشد. به عنوان مثال سوزن های انژکتور ولووFM9 سالی یکبار تعویض میشه با هزینه 7 میلیون تومان اما برای Axor 2628 به دو میلیون هم نمیرسه تازه دو سال یکبار هم نمیخاد عوض بشه.
    4- از لحاظ کارکرد پایدار در شرایط سخت باور کنید Axor 1843 محشره. ما یکی داریم 3 نفری باهاش کار میکنیم تکون نمیخوره همیشه هم تخت گاز باهاش میریم
    5- از همه مهمتر اون صدای محشرشه که همه مارو عاشق خودش کرده باور کنید وقتی توی دنده 15 اورشو میکشی صدای توربوش آدمو دیوونه میکنه
    داشت یادم میرفت از همه مزخرفتر اسکانیای سوسوله

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      ارمین میتونی شمارتو بدی؟؟؟

  20. sajadsfs

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بابا ما 4 سال پیش volvo NH12 داشتیم حریفش تو ایران فقط volvo FH 10چرخ توپ طلا بود,مصرف روغن موتورش هم مثل FH16 بود بابا چی میگین آخه, تو سربالا ها با 40 تن بار خالص 120 تا سرعت داشت همون جایی که پراید با دو سرنشین نمیتونست بیش از 90 تا بره

  21. خالد

    ۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یه اسکانیا دارم ازش راضیم ماشین بی نازیه کم خرجه ولی واقیت ارزو به دل موندم از اف هاش تو سینه کشی رد کنم

  22. خالد

    ۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    […]اسکانیا تو سینه از اکتروس و اکسور 1843 رد میکنه چون بنز بیش ازحد گرم میکنه به قول راننده ها (اسکانیا بهشون چک میزنه)

  23. پارسا

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بابام عموم کامیون داشتن اون موقع بابام volvo f12 داشت و عمومscania113 ولوو همون اولش اسکانیا رو میخورد توی کورس و بار کشی ولوو حرف نداره دوم اینکه راسته بازاره قطعاتش هم جا هست.

  24. 1861

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام طرفدارای سرسخت مرسدس بنزچندتاحرف دارم باهاتون امکان نداره تودنیا کامیونی بهترازبنز گیربیارید 1توایران هیچ کجابه اندازه سنندج اکسور تریلی نداره2کرایه برای حمل تره بار برای اکسور1935باری تو دزفول دویست هزارتومن بیشترازبقیه ماشینهاست3هیچ کجابه اندازه لرستان روبنز تعصب ندارن4تنهاکامیونی که میتونه شبها وارد شهرهای بلژیک بشه فقط اکتروسه5فقط بابنزامتحان رانندگی میگیرن6کم مصرفترین کامیون دنیااکتروسه7تنها کامیون یورو6دنیااکتروسه8امکان نداره یه شب اکتروس به خوابم نیاد ازهمون سالی که وارد شدن

  25. جواد

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین تا بیاد ایران چندسال طول می کشه همین اف اچ های 440و480رو خداتومن می فروشن توایران بعد می تونیم ما نسل چهارم اینارو داشته باشیم

  26. VOLVO VHT

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بهترین خودرو ساخت ولوو TRUCK
    خودرو سفارش کانادا هستش-با دماق جفت فول ابشن با بهترین سیستم ترمز و دوگانه سوز (LNG)

  27. خالد

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان اسکانبا تو ایران حرف اول میزنه
    r440 وg400 ادبلو میخوره و هم از نظر اپشن ازنظر قدرت و زیبایی حرف نداره
    کامیون بنز که دیگه نیست ولی وولو دیگه رفت کنار

  28. E رجب

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اقایون چرا حرف الکی میزنید مجبورید بخاطر عشق کامیون بودن نظر های الکی بدین؟؟؟
    کی گفته ولوو 50 لیتر میسوزونه؟؟ این اطلاعاتی که تو اینترنت میخونید خیلی هاشون کشک هستن من خودم یه FH460 دارم با سوزن های یورو سه حدود35 لیتر در صد کیلومتر میسوزونه ده چرخ هاش هم حدود 2 لیتر بیشتر میسوزونن کی گفته سوزن اف هاش هر سال عوض میشه؟؟ همچین خبرایی نیست سوزن های فابریک اف هاش قابل تعمیره 8 سال هم سوزن فابریکش بدون تعمیر کار میکنه
    بنز اکتروس کم خرج و کم استهلاک هستن اما تو یه سربالایی که ولوو زیر 40 تن 80 یا 90 تا میره بنز 70 تاهم نمیتونه باگیربکس ZF المانی بره ولوو از قدیم قدرتی و سرعتی بوده و هست امنیت و ترمزش هم قوی تره خیلی هم راحت تره
    اما اعلا شده600 میلیون دیگه اصلا قابل خرید ودرامد نیست باید ماشینای چینی خرید
    ولوو سلطان جاده هست و رقیب نداره
    اعلا رقابت بین بنز و ولوو و اسکانیا تنگاتنگ شده اما درحال حاضر ولوو باتولید قوی ترین کشنده جهان ازهمه بالاتره تازه قراره کشنده 800 اسب بخاری را روانه بازار کنه تا دهن همه رو ببنده

  29. titanic

    ۱۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوست عزیز چرا نظر من در اوردی صادر میکنی؟؟
    اقا ارمین یه چیزی بگو باورمان بشه از این حرفات معلومه تا حالا سوار کامیون هم نشدی فقط یه چیزایی شنیدی و دراوردی اینجا نوشتی.
    بله کامیون های بنز عالین و جز بهترین های جهان هستن ولی اعلا ولوو از بنز سرتره وبا تولید قوی ترین کشنده های جهان داره گوی رقابت رو تو میدان خودش برده
    خیر کامیون های بنز کم مصرف تر از ولوو نیستن میتونم اینو برات عملا ثابت کنم
    خیر نه fm نه هیچ کامیون اروپایی دیگری هر سال لازم نیست سوزن عوض بشه این حرفت مسخره است
    بله تعمیر ونگهداری بنز کم خرج تر از ولوو و بقیه هست
    یعنی چی دنده 15؟؟!! از کجا همچین حرفی شنیدی؟؟ میدونم معلومه عشق کامیون داری و از اینترنت خوندی گیربکس اکسور 1843 zfهست 16 سرعته.
    نه داداش تو ایران کشنده ای نداریم 16 دنده داشته باشه بیشترین دنده را هوو فراز داره با 10 دنده که با شاستی روی دنده میشه 10 دنده در واقع 5 تادنده داره اور هم نداره بعدش هم کشنده دانگ فنگ با 12 تا دنده که در اصل 6 تادنده داره باشاستی روی دنده میشه 12 دنده که اونم اور نداره البته نحوه تعویض دنده دانگ فنگ نیمه هوشمند هست و شبیه گیربکس اکسور و اکتروس می باشد
    گیربکس اکتروس هم مجموعا با اور و دنده سبک و سنگین میگن 16 سرعته در واقع 4 تا دنده جلو داره با شاستی روی دنده میشه 8 تا دنده که نیمه هوشمند هست
    هر ماشینی هم صدای زیبای موتور خودش را دارد من هم عاشق صدای زیبای fh460 خودم هستم
    در ضمن اسکانیا سوسول نیست جز بهترین و قوی ترین کامیون های سطح جهان میباشد داداش راننده نیستی برو حداقل یکم اطلاعات در بیار اینجا نیای حرف های الکی بزنی
    در ضمن اقا خالد ولوو کنار نرفته ولوو میره تادر سطح جهان اول بشه
    ولی قبول دارم خودرو های سواری بنز بهتر از ولوو هستن اونم بخاطر اینکه سواری های ولوو دادن دست چین عمیدونین که چینی ها چطور تولید میکنن

  30. علیرضا معماری

    ۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بابام fh12داره عموم هم اکسور بخدا عموم دلللللش میره برای ما تو سینه کشا وتوو حرف اولو میزنه تازه به راحتی 120 تا با بار سرعت میره همیشه اول ولوو بعدش بنز این همیشه یادتون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا