به تازگی نیکولا رندرهایی از کابین کامیون هیدروژن-الکتریکی خود را منتشر کرده است.
در بخش جلوی کابین شاهد یک غربیلک فرمان ۴ پره ساده، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی بزرگ و صفحهنمایش دیجیتال کوچک در جلوی غربیلک فرمان هستیم. همهچیز کابین در مقایسه با کامیونهای مرسوم بسیار لطیف و مینی مالیستی است.
اما بد نیست نگاهی هم به محفظه خواب بیندازیم. این بخش از کامیون بسیار جذابتر بوده و برای اینگونه خودروها انقلابی ارزیابی میشود. کل محفظه توسط مواد سفید و آبی احاطه شده و در آن شاهد دو تخت، یک تلویزیون و یک تبلت هستیم. همچنین بخشهای ذخیرهای بر روی دیواره کابین، زیر تختها و… وجود دارد.
نیکولا اواخر سال پیش از کامیون خود پردهبرداری کرد و تلاش دارد تستهای جادهای آن را سال آینده آغاز کند. نیروبخش کامیون نیکولا وان یک جفت پیشرانه الکتریکی با خروجی هزار اسب بخاری و گشتاور ۲۷۱۲ نیوتون متری است. مجموعه باتری لیتیوم-یونی بزرگ این کامیون ظرفیت ۳۲۰ کیلووات ساعتی دارد.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۲۱ مرداد ۱۳۹۶بخش ماشین سنگین کاملا متفاوت از بخش سواری هستش و پایبندگی شرکتها حمل و نقل به یک برند خیلی زیاده و مسئله کیفیت و خدمات پس از فروش و داشتن نمایندگی خدماتی زیاد خیلی مهمه
امیر.عارف
۲۱ مرداد ۱۳۹۶گذشته از توان بالا،کیفیت و قابل اطمینان بودن خودروهای سنگین باید تا حد ممکن به جای استراحت راننده ها توجه ویژه بشه چون بیشتر وقت خودشون و توی جاده و خارج از خونه هستند
PaRHaM
۲۱ مرداد ۱۳۹۶چقدر توش باحاله
چیز جالبیه
ACR VIPER
۲۲ مرداد ۱۳۹۶تو منطقه آمریکا شمالی
و استرالیا فرهنگ کامیونهای دماغ دار و البته
نوع کابین دارش هست که از اهمیت و محبوبیت زیادی برخودراره
در رابطه با نیکولای هم اینو بگم که از عکسای این
صفحه و یه ویدیو که قبلا ازش دیدم خیلی کابین
جاداری نسبت به بقیه داره طوری که دو تا تخت به راحتی درونش قرار گرفته با فضا پای حدود یک در یکو نیم جلوی تختا بعلاوی تمام ملزومات دیگه زندگی