خودروهای سنگین

کامیون الکتریکی کنورث با قدرت 670 اسب بخار

کنورث از کامیون تمام الکتریکی خود با نام T680E رونمایی کرد. این کامیون در نمایشگاه نوآوری‌های پاکار به نمایش درآمده است. کامیون T680E برای سرویس‌های تحویل و همچنین حمل‌ونقل منطقه‌ای طراحی شده و به‌صورت تراکتور یا کامیون مستقیم با پیکربندی اکسل ۶×۴ قابل انتخاب می‌باشد.

نیروبخش کنورث T680E قوای محرکه الکتریکی با قدرت ۵۳۶ اسب بخار است که در حالت حداکثری به ۶۷۰ اسب بخار رسیده و گشتاور آن نیز برابر با ۲۲۰۰ نیوتون متر است. کنورث می‌گوید این کامیون حداکثر سرعت ۱۰۵ کیلومتر در ساعتی و شعاع حرکتی تخمینی ۲۴۱ کیلومتر در ساعتی دارد. جزئیات مربوط به باتری کامیون یاد شده فعلاً اعلام نشده اما کنورث تائید کرده این باتری از استاندارد شارژ DAE CCS1 برخوردار بوده و می‌توان آن را در حدود ۳ ساعت شارژ کامل کرد.

مدیر ارشد کنورث با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

کنورث در حال پیشروی برای ارائه راه‌حل‌های بدون آلایندگی است. کنورث T680E بر اساس میراث عالی کنورث در ارائه کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین با عملکرد و کیفیتی برجسته شکل گرفته است. این کامیون جدید یک راه‌حل بدون آلایندگی و واقعی برای مشتریان بوده تا آن‌ها بتوانند به اهداف سبز خود دست یابند

جایگاه‌های شارژ الکتریکی پاکار در آمریکا خروجی ۲۰ تا ۳۵۰ کیلوواتی دارند و مشتریان درعین‌حال می‌توانند شارژرهای الکتریکی را از نمایندگی‌های کنورث نیز خریداری نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. عاشق پدال

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (259 ديدگاه)

    اتوماسیون کامیون و کارهایی که با خودرو هست نباید رخ بده.
    این دیگه یه سبک زندگیه. غیر بشریه که بخوان سبک زندگی رو اتومات کنن.

    موافقم 4
    مخالفم 12
    1. محمد

      ۱۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1485 ديدگاه)

      چشم منتظر امر شما بودن

      موافقم 6
      مخالفم 2
      1. عاشق پدال

        ۱۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (259 ديدگاه)

        بیشتر منظورم کسب و کارهاش بود. برا شخصی هر غلطی میخوان بکنن.

        موافقم 1
        مخالفم 6
  2. Hamid

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    باید طراحی متفاوت بشه خودروهای برقی باید بدون جلو پنجره و امروزی طراحی بشوند

    موافقم 2
    مخالفم 11
  3. محمد امین

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    به‌نظرم جالب نیست ، چون پیمایش کم و مدت شارژ بالایی داره

    موافقم 10
    مخالفم 3
  4. محمد امین

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    به‌نظرم جالب نیست ، چون پیمایش کم و مدت شارژ بالایی داره

    موافقم 6
    مخالفم 3
  5. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    تو کامیونهای در حال تولید من عاشق ماک آنثم هستم.بعدسم ابنتر نشنال.

    موافقم 7
    مخالفم 6
  6. میثم

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    خیلی سطح پایین کار کرده
    هم مشخصات جالبی نداره
    هم اینکه بنظر نمیرسه پلتفرم و چهارچوب مناسبی استفاده کرده باشه
    همون کامیون دیزلی رو برقی کرده که این سطحی ترین کاریه که میشد کرد

    موافقم 12
    مخالفم 3
  7. ایلمان

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (86 ديدگاه)

    هنوز خیلی راه دارن تا به ولوو و بنز برسن

    موافقم 7
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا