دایهاتسو یک کامیون جالب و عجیب آیندهنگرانه را در نمایشگاه توکیو رونمایی کرد که شباهت اندکی با کامیونها یا کامیونتهای امروزی دارد. FC凸DECK تنها ۳۰ سانتی متر از یک تویوتا IQ طویلتر است و البته ۲۰ سانتی متر باریکتر از یک خودروی کوچک شهری است.
با وجود اندازه کوچک یعنی طول ۳.۳۹ و عرض ۱.۴۷، ارتفاع ۱.۹۸ متری و قرارگیری راننده در بالا، احساس رانندگی با یک خودروی ون را به راننده میدهد. [jwplayer mediaid=”۵۴۱۷۵″] برای تأمین نیرو از سلولهای سوختی قرار گرفته در زیر عرشه استفاده شده است. یک ژنراتور سوختی فشرده و جمع و جور ۳۵ کیلو واتی بدون نیاز به سایر منابع نیرو، میتواند قدرت خودرو را تأمین کند. حتی این امکان وجود دارد که از این انرژی برای شارژ سایر وسایل نیز بهره برد. با این حال این خودرو تنها یک طرح مفهومی و مطالعاتی است و هنوز از تکنولوژی بکار رفته و سایر ویژگیها و تواناییهای آن اطلاعاتی منتشر نشده است.۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ابی
۱۲ آذر ۱۳۹۲کابینش شبیه برج مراقبت میمونه
جلال
۱۲ آذر ۱۳۹۲سلام
با این که طرح خوبی رو اجرا کردن ولی بعید میدونم این طرح به زودی مورد استقبال قرار بگیره
ولی امیدوارم بتونن اجراش کنن
چون در این صورت میتونه در صد زیادی از آلودگی هوارو که مربوط به کامیون هاست رو از بین ببره
اما هنوز راه خیلی زیادی داره تا موفق بشه
زیگما
۱۲ آذر ۱۳۹۲کامیون های ژاپنی از همه لحاظ ضعیف هستندالبته کامیونت هاشون بهترین هستند…
امین
۱۲ آذر ۱۳۹۲از کانسپت هایی که از چهار چوب کلی کلاسشون خارج میشن خوشم نمیاد.
چون مسخرن
فقط به درد 10 ثانیه سرگرم کردن مردم میخورن
شهاب
۱۲ آذر ۱۳۹۲طراحیش خیلی خاصه
محسن.د
۱۲ آذر ۱۳۹۲اونا حتی به اون کامینوهای تراز اولی که مصرفشون خیلی کمه و بسیار هم آلودگی کمی دارن، راضی نیستن و میخوان باز هم پاک تر باشه، اونوقت ما هنوز داریم از کامیونهای جنگ جهانی استفاده میکنیم که یه دونشون واسه آلوده کردن کل اروپا کافیه!
SAEED
۱۲ آذر ۱۳۹۲سلام.
جالب بود،مرسی پدال جون
حمادی
۱۶ آذر ۱۳۹۲طرح ها دارن زشت میشن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ دی ۱۳۹۲درود.
حالا که چی؟؟؟
به چه دردی میخوره؟؟؟
به درد همون کشور خودشون میخوره.
((( ایران و المان )))