هوندا

بررسی هوندا فیت EX مدل ۲۰۱۵

هوندا فیت با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند جوابگوی نیازهای طیف گسترده‌ای از افراد باشد. در همین حال، در طراحی آن برای مدل سال ۲۰۱۵، یک تجدید‌نظر کلی صورت گرفته و شاید علاقه‌مندان این خودرو به نوعی نگران استانداردهای جدید ارائه شده در آن باشند.

2015 Honda Fit EX
۲۰۱۵ Honda Fit EX
هوندا فیت ۲۰۱۵ از یک پلتفرم جدید استفاده می‌کند، یک پیشرانه جدید دارد که سیستم انتقال قدرت آن نیز جدید است و ظاهر خودرو نیز تغییر کرده است. در مورد ظاهر خودرو باید گفت که شاید برای اولین بار عنصر زیبایی‌شناسی جایی در طراحی هوندا فیت پیدا کرده است. مطابق طراحی بسیاری از خودروهای کوچک، طراحی فیت نیز برجسته شده و نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشد. این در حالی است طراحی دو مدل قبلی نظر چندانی را به خود جلب نکرده و در چشم همه به عنوان یه عنصر «نازیبا» جلوه می‌کنند.
2015 Honda Fit EX
۲۰۱۵ Honda Fit EX
هوندا فیت ۲۰۱۵ به نظر بزرگتر از نسل‌های قبلی خود می‌رسد؛ ولی در همین حال، دارای همان ارتفاع بوده و حتی طول آن ۱/۶ اینچ کمتر است. البته عرض آن فقط ۰/۳ اینچ بیشتر شده است. ظاهر فریبنده خودرو که آن را بزرگتر نشان می‌دهد، می‌توانند ناشی از کاهش نسبت شیشه به بدنه در مدل جدید باشد. در حالی که اندازه خودرو تغییر چندانی نکرده، ولی اندازه شیشه‌ها کوچکتر شده که باعث می‌شود ظاهری قدرتمند‌تر، هر چند به صورت اندک، برای هوندا فیت به‌وجود آید. وزن کلی این خودرو ۱۱۶۷ کیلوگرم است که نسبت به هوندا فیت قبلی ۲۳/۵ کیلوگرم سنگین‌تر است. البته به نسبت وزن خودروهای دیگر، این افزایش وزن نمی‌تواند چندان مشکلی ایجاد کند.
2015 Honda Fit EX
۲۰۱۵ Honda Fit EX
همراه با این افزایش وزن اندک، خودرو به سطحی بالا از «صلبیت» دست یافته است و وضعیت کنترل شاسی برای راننده بسیار دلپذیر شده است. لغزش‌ها کم است و حرکت چرخ‌ها و بدنه، حتی در پیچ‌های تُند، کاملاً در اختیار راننده هستند. در همین حال، رانندگی با فیت از بسیاری از خودروهایی با همین بازه قیمت، کابینی هم‌سطح ارائه می‌کنند، هیجان‌انگیزتر است. آمار میزان چسبندگی ۰.79g در تست لغزش در پیچ و مسافت ترمز ۵۴/۲۵ متر در تست توقف، شرایطی متعادل برای یک خودروی کلاس B مانند شورولت سونیک، فورد فیستا و مزدا۲ دارند. امّا پدال ترمز تاحدودی از مدل‌های قبلی فیت نرم‌تر است و همین موضوع شاید بتواند مدل‌های قدیمی را خواستنی‌تر کند.
2015 Honda Fit EX
۲۰۱۵ Honda Fit EX
موتور جدید باز هم حجمی به اندازه ۱/۵ لیتر دارد، ولی این تنها مشابهت موتورهای مدل‌های قدیم و جدید فیت است. موتورهای جدید برخلاف پورت انژکتور در موتورهای قدیم دارای انژکتور مستقیم هستند. این موتور با سیستم i-VTEC دارای مکش دوحالته بوده و از تکنولوژی کنترل زمان‌بندی متغیر (VTC) استفاده می‌کنند. این تکنولوژی باعث می‌شود که در دور موتورهای پایین، زمان‌بندی سوپاپ‌های مکش کمتر شده و در هنگام سرعت‌گرفتن موتور، آن را افزایش دهد. جت‌های جدید روغن سطح زیرین پیستون‌ها را خنک می‌کند و میل‌لنگ نیز حدود ۲۷ درصد در قسمت شفت‌ها و ۵۰ درصد در قسمت تعادلی کاهش وزن داشته است. همه‌ی اینها شاید در نگاه اول کار چندان مهمی برای بهبود پیشرانه یک خودرو نباشد؛ ولی این تنها یک موتور ۱/۵ لیتری است. قدرت و گشتاور هوندا فیت جدید به ترتیب ۱۳ اسب‌بخار و ۱۰/۸ نیوتن‌متر افزایش یافته‌اند و به مقادیر ۱۳۰ و ۱۵۴/۵ رسیده‌اند. در نتیجه، زمان رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت از ۸/۴ ثانیه به ۸ ثانیه کاهش یافته است. هوندا فیت در تست یک‌چهارم مایل، مسافت را در مدت ۱۶/۲ ثانیه با سرعت نهایی ۱۳۸/۴ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند که در این زمینه از دیگر خودروهای هم‌کلاس خودش جلوتر خواهد بود. مصرف سوخت هوندا فیت با گیربکس دستی ۸/۱۱ لیتر در شهر و ۶/۳۶ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر است. البته در تستی که انجام شد و در حالی که شیفت دنده‌ها در مرز ۶۸۰۰ دور بر دقیقه انجام می‌گرفت، مصرف سوخت ۷/۸۴ لیتر از این خودرو مشاهده شد.
2015 Honda Fit EX Interior
۲۰۱۵ Honda Fit EX Interior
در اولین ورود به کابین هوندا فیت، تغییرات را حس خواهید کرد. هوندا فاصله محوری خودرو را ۱/۲ اینچ افزایش داده و سیستم تعلیق عقب را با بازوهای کوچکتر ارتقا داده است. در نتیجه، فیت فضای پای بیشتری در عقب، حتی نسبت به آکورد پیدا کرده است. البته این موضوع، هزینه‌هایی را نیز به‌خصوص در حجم حمل وسایل به همراه داشته است. فضای پشت صندلی‌های عقب از ۵۹۵ لیتر به ۴۸۱ لیتر کاهش پیدا کرده است. در همین حال، باز هم ظرفیت حمل وسایل هوندا فیت از تمام رقبایش و حتی صندوق عقب پشت ردیف سوم صندلی‌های جی‌ام‌سی یوکون نیز بیشتر است.
در همین حال، هوندا کیفیت و طراحی کابین مدل جدید فیت را ارتقا داده است. پنل‌ درها و داشبورد از مواد با کیفیت و لوکس ساخته شده و طرح‌های زیبایی در داشبورد، دستگیره درها و هواکش‌ها انجام شده است. در همین حال، هوندا فیت در زمینه تجهیزات و استانداردها نیز بهبود یافته است. با توجه به اینکه بدنه جدید با شیشه‌های کوچکتر، موجب دید کمتر از داخل خودرو می‌شود، یک دوربین نمای عقب به صورت استاندارد ارائه شده است. ورود و استارت بدون کلید و بالاخره! رادیوی ماهواره‌ای به صورت آپشن ارائه شده‌اند. البته قیمت مدل پایه خودرو از ۱۰۰ دلار بالاتر شروع می‌شود به ۱۶۳۱۵ دلار رسیده است. استفاده از تمام امکانات ارائه شده، هزینه‌ای اضافی در حدود هزار دلار به همراه خواهد داشت، ولی در همین حال می‌تواند ارزشش را داشته باشد.
2015 Honda Fit EX
۲۰۱۵ Honda Fit EX
هوندا فیت ۲۰۱۵ ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد، ولی روح دوست‌داشتنی «فیت» هنوز در آن حفظ شده است. بهینه‌سازی‌های انجام شده در این مدل، در عمل کارایی زیادی دارند و آن را حتی از کلاس خودرویی‌اش نیز فراتر می‌برند. به علاوه هیچ‌کس مانند هوندا تاکنون این همه لذت رانندگی و امکانات را با این سطح قیمت ارائه نکرده است.
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین، ۵ در واگن.
  • قیمت مدل تست: ۱۸۲۲۵ دلار (قیمت پایه: ۱۶۳۱۵ دلار)
  • نوع موتورDOHC 16-valveبا چهار سیلندر در یک ردیف، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۱۴۹۸ سی‌سی.
  • قدرت: ۱۳۰ اسب بخار در ۶۶۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۱۵۴/۵۶ نیوتن‌متر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ دنده دستی.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۵۳ متر.
  • طول ماشین: ۴/۰۶ متر.
  • عرض: ۱/۷ متر.
  • ارتفاع: ۱/۵۲ متر.
  • وزن کلی: ۱۱۶۷ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۸ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۲۳/۲ ثانیه.
  • صفر تا ۱۷۷/۰۳ کیلومتر بر ساعت: ۳۱/۶ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۸/۴ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۶/۲ ثانیه با سرعت نهایی ۱۳۸/۴ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۸۹/۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۴/۲۵ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۸/۱۱ لیتر در شهر و ۶/۳۶ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۷/۸۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. milad

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    عالی

    1. کیا

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      موافقم باهات ، ولی یه چیز نا فرم تو ذوقم زد

      اینکه باز کردن دریچه های ورودی هوای خارج به داخل/ یا گردش داخلی هوا مثه یه اهرم میمونه

      یاد پراید افتادم این یتیکه رو !!!

      خیلی عجیبه که اینطور مکانیکی تمام باشه !!!

      1. کوشا

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (118 ديدگاه)

        ولی خب حد اقل اهرمش تکون میخوره نه مثل پراید ( این جدیدا ) که دستتو میشکونه :D

  2. yasin

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    عجب چیزى این فیت خیلى شبیه سیویک شده.حالا شاهین .

    جان وبقیه بچه هاى پدالى اگه حوصله دارید بخونین

    چون طولانیه. واگه غلط املایى داشتم به بزرگى خودتون

    ببخشید چون با موبایل نوشتم.اولین تجربه رانندگى بادنا.مجله

    ایران خودرو شماره338.البته علامت هاشو خودم اضافه کردم

    پیش

    1. خودروي ملي ,انحصار ملي

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (166 ديدگاه)

      من نمیدونم جه اصراری داریم ما ایرانی جماعت به یه ماشین که داشبوردش عوض میشه سبرش رنک میشه بوسته جراغش عوش میشه بشت آینه هاش راهنما میذارن بکیم جدید!! این موتور xum که الکی میکن دولیتری همون موتور 1800 درست مثل موتور 1600 بیکان و موتور 1700 روآسال

      1. مک میسل

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        شاهکاری از هوندا..

        1. مک میسل

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          ببخشید من دیدگاه بالایی رو با موبایل نوشتم رو صفحه اواتارم ست نشد.

      2. احمد.ف

        ۲۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (447 ديدگاه)

        موتور xum همان موتور ۴۰۵ است با مقدار افزایش حجم و تغییرات جزئی در سوپاپ ها و … . حجم موتور اگر اشتباه نکنم 1920 سی سی و قدرت 105 اسب بخار. واقعا شاهکار کردن!! بعد میگن موتور ۲ لیتری!!! حالا رو چه حسابی؟ هر چند اینا سابقه دارن موتور ef7 که حجمش 1648 سی سی است رو میگن ۱.۷ لیتر

        1. امیر

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3 ديدگاه)

          نه عزیز موتور 405 xu7 هسش xum یه چیز دیگست.

  3. yasin

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ببخشید چون باگوشى مى نوشتم یه تیکش پرید.پیشینه:

    هراندازه طراحى سمند در زمان عرضه خود به بازار مورد توجه

    قرارگرفته بود این موضوع در دنا وضعیتى به مراتب مهیج

    تر به خود گرفته است چراکه براى نخستین بار باخودرویى رو

    به رو هستیم که کاملا قابل رقابت با استانداردهاى روز طراحد

    سایر شرکت هاى معتبر خودرو سازى است.در نماى جانبى

    خودرو با دستگیره هاى جدیدى که تا کنون در محصولات

    ایران خودرو به کار گرفته نشده است رو به رو هستیم که

    به دستگیره ى بنزى معروف است!!اعمال برخى تغییرات

    هرچند کوچک. در این قسمت می تواند تاسیر شگرفى

    (سه سه نقطه نداشتم) در نماى جانبى خودرو داشته

    باشد که به طور مسال باید به فلاپ بغل یا همان رکاب

    اشاره داشت.نماى داخلى:بدون اغراق کل فضاى داخلى

    دنا را باید یک شاهکار درتولیدات داخلى به حساب اورد!!

    که از کیفیت ساخت ومونتاژ بسیار خوبى نیز بهره مى برد.

    دوستان این خلاصه یه تیکه اش بود.اگه خوشتون اومد

    بگید بقیه اش روهم بزارم.

    1. خودروي ملي ,انحصار ملي

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (166 ديدگاه)

      خر همون خره داداش بالونش عوض شده این دنا همش همون سمنده از بدنه بکیر تا سیستم تعلیق و موتور!!! شایدم بشه کفت همون405

  4. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    یعنی داره داد میزنه که من نرم و بی سر صدا و کم مصرف و بر شتابم!!

  5. Ahmad..F12

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    هوندا….؟
    آفرین خوب بود!

  6. PEUGEOT

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    ژاپنی ها هیچوقت در طراحی خارجی و داخلی موفق نبودن
    ولی کیفیت و مصرف خودروهاشون حرف نداره
    هوندا هم از این ویژگی ها مستثنا نیست

    1. Ehsan

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      البته پژو جان مزدا متفاوتِ

      1. PEUGEOT

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        تا حدودی درسته احسان جان

    2. مک میسل

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      به نظرم. هوندا موتورش خوبه فقط

    3. amir

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (40 ديدگاه)

      نه حتما فرانسوی ها طراحی خوبی میکنن . مثلا رنو و پزو چه طراحی خوبی داره؟؟؟ برو ببین اکورا و لکسوس و هوندا چی میزنن اونوقت بیا نظر بده.ماشینای ژاپنی که الان بازار امریکارو گرفته.اخر طراحی و امکانات مال ماشینای ژاپنیه.

    4. amir

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      نه حتما فرانسوی ها طراحی خوبی میکنن . مثلا رنو و پزو چه طراحی خوبی داره؟؟؟ برو ببین اکورا و لکسوس و هوندا چی میزنن اونوقت بیا نظر بده.ماشینای ژاپنی که الان بازار امریکارو گرفته.اخر طراحی و امکانات مال ماشینای ژاپنیه dadash.

  7. مهدی ف

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    جاپونیه

  8. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    جالبه از 1500 سی سی 130 تا کرفتن ایران فرغون از 2000 سی سی 105 تا تازه اونم شاید

  9. VAHID JINPACHI

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    آیا نگران پراید خود هستید؟
    آیا میترسید خطی روی آن بنشیند ؟
    آیا نگران تمیزی ماشینتان هستید؟
    خوب نگرانیتون خیلی بجاست منم بودم نگران میشدم کم الکی که نیست ”پرایده”

    {{{{20 میلیون پولشه ها…}}}}}}

  10. احسان آرسنالی

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    تو دهه اول قرن 21 آرزوی نابودی هوندا رو داشتم(از نظر طراحی منگ بودن) چون بشدت سردرگم بودن ولی حالا دارن فوق العاده کار میکنن الان آرزوی داشتن هوندا رو دارم مرسی ژاپن مرسی عمل بدون شعار

    1. غمگین

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (143 ديدگاه)

      اما من هنوز آرزوی نابودی دارم اونم برای اونایی که نمی زارن دست ما به این ماشینا برسه…

  11. mt amreh

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    ماشینهاى هوندا همیشه با کیفیت و عالیه

  12. حسین احمدی

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ازحق نگذریم چه داخل چه بیرون طراحیش عالیه

  13. sorena scirocco

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    بیشترین چیزی که در هوندا جلب توجه میکنه اینه که اگه دقت کرده باشید از سالها پیش و تقریبا در تمام مدل ها،در دسترس بودن ادوات برای راننده خیلی پراهمیت بوده و تقریبا در همه ی مدل ها(مخصوصا سیویک)دشبرد نوعی انحنا به سمت راننده داره که در کیا اپتیما هم به وضوح ملموسه

  14. mahdi

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    این مدل هوندا میتونه یه گزینه مناسب برای تولید در خودروسازی باشه
    البته گمرک صفر و مابقی جریان که خودتون میدونید
    یه خودروی اقتصادی
    مصرف سوخت 7.8
    اگه 6 لیتر بود بهتر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    1. فاميل دور

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (166 ديدگاه)

      همیشه سپاسگزارم رو مینویسی سپاسگذارم واقعا متوجه غلت املاییت نیستی?? نهضت سواد آموزی صبط نام داره فکر کنم!!!

      1. Ehsan

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        فامیل دور عزیز نمیدونم به عمد نوشتی یا نه ولی غلط و ثبت رو اشتباه نوشتی
        البته مهدی جان نیز سپاسگزارم رو به اشتباه نوشته ، فکر کنم دفعات قبل درست می نوشت دقت نکردم

        1. فاميل دور

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (166 ديدگاه)

          نه به امد ننوشطم درصتش میشه ثبط نام!!!!!!

      2. mahdi

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود
        ممنون بخاطر یادآوری (((غلت املاییت))) غلط املائی که من به کار میبرم سپاسگذارم (سپاسگزارم)
        چشم نهضت سواد آموزی هم میرم (((صبط نام))) ثبت نام میکنم تا خوندن و نوشتن یاد بگیرم
        (((((( سپاسگذارم)))))) سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      ببین کارمون در چه حد درسته که اشکال از غلط دیکته ای میگیریم .

      الان مشکل ذ بود ؟؟؟

      تو که ایراد خوب میگیری ، بدون که علامت سوال در زبان فارسی به این شکله :

      ؟؟؟

      نه این شکل ???

      1. احسان آرسنالی

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1949 ديدگاه)

        میلاد (شکله) اشتباه و شکل با یه کسره زیرش چون با گوشی مینویسم کسره نداره و فردا با کامپیوتر درستش رو مینویسم. امیدوارم جواب بدی :-D

        1. غمگین

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (143 ديدگاه)

          دوستان تازگی ها تو پدال زبان فارسی تدریس میشه؟

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود . بله من هم مثل اینکه اشتباه نوشتم . معذرت .

      2. فاميل دور

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (166 ديدگاه)

        کوشی بنده htc است و بنده با کوشی به سایت سر میزنم از اونجا که ما ایرانی ها تو دنیا از همه جی تحریم هستیم زبان کوشیم نوشته فارسی امارات متحده عربی و بعضی حروف رو نداره ضمنا این علامت? به همین شکل تو کوشیم هست

  15. hero

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    از عکسا مشخصه که چقدر کابینش جاداره

  16. عینک

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    چطور فضای پای ردیف عقب از هوندا اکورد بیشتره؟

  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    تنها ایرادی که از این ماشین تونستم بگیرم ، این بود که سپر عقب یذره

    اغراق داشت .

    ولی واقعا جای هیچ حرفی نذاشته هوندا . فضای خوب . کیفیت خوب . موتور خوب .

    همه چیز عالی . ازونجایی که بر خلاف همه عاشق چراغای عقب ولوو هستم ، از

    چراغ عقب این مدل هم خوشم اومد . خیلی شبیه ولوو است .

    1. خاوری مزراتی

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      میلادجان باورت میشه هروقت آکورد مدل 96رو میبینم انگار یه شاهکار دیدم… مونتاژ هوندا فوق العاده س

      هوندا خیلی برند خوبیه… میشه بهش اطمینان کرد

      1. حسین۵۹

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        قیافه ی جلوش خوبه ولی عقبش چرت.

        1. خاوری مزراتی

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          عقبش شبیه محصولات ولوو شده..مخصوصا c30

        2. مک میسل

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          حسین59 خان بیا لایک2 تم زدم مارو کچل کردی!

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        خداییش حرف نداشته طراحیش . ساده . روان . ماندگار .

    2. sorena scirocco

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      علاوه بر سپر عقب،زه روی پلاک هم خیلی خیلی ضخیمه،

  18. امید

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    همچیش خوبه ولی مصرفش یکم بالا بنظر میاد

  19. سینا غلامی

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (39 ديدگاه)

    کجان اونایی که میگن ماشینهای کره ای دارن از ماشین های ژاپنی تقلید می کنن ؟!!
    چراغهای جلو و کاپوت این ماشین کاملا شبیه به سراتو 2011 هست !!!

    1. Sadjad97

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      مثل اینکه شما هوندا سیویک رو ندیدید دوست عزیز.

  20. کوشا

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    همه چیش عالیه ولی طراحیش یذره اغراق آمیز شده و این از نظر من تو ذوق میزنه :|

  21. حسین۵۹

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    مک میسل جون توخوبی.

  22. hero

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    پدال جان سلام
    ای کاش یه مطلب در مورد پروسه ترخیص ماشین خارجی از گمرکهای ایران میزاشتی
    تا ملت ببینن که وارد کردن حتی یک ماشین خارجی چه مشقتهایی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا