هوندا

هفت مدل نمادین هوندا تا تولید HR-V

هوندا برای تبلیغ جدید هوندا HR-V کراس‌اور مدل ۲۰۱۶ گذری به گذشته خود داشته است. این تبلیغ تلویزیونی که بسیار هوشمندانه ساخته شده، «تفکر درونی فوق‌العاده» نام دارد که در آن هفت مدل نمادین مختلف از هوندا تغییر شکل داده و سرانجام یک HR-V جدید را می‌بینیم که دارای فضایی بی‌نظیر در داخل خود است.

7 Historic Hondas Transform into the 2016 Honda HR-V
روند تکامل مدل‌های قدیمی‌تر هوندا از ترتیب زمانی برخوردار است و نمایشی فوق‌العاده از پیشرفت ترکیب‌بندی، دینامیک رانندگی اسپرت و تفکر خلاقانه هوندا در طول سالیان و درنهایت رسیدن به مدل HR-V است.

Honda CRX
Honda CRX
اولین خودروی نمایش داده شده، یک مدل زرد رنگ از نسل دوم هوندا CRX است که یک هاچ‌بک اسپورت مبتنی بر سیویک بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ بوده است. این CRX سپس به جانشین معنوی آن، یک هوندا سیویک Si هاچ‌بک نسل چهارم قرمز رنگ تبدیل می‌شود. خودروی بعدی، یک هوندا پریلود نسل چهارم به رنگ آبی است که در ادامه به یک هوندا آکورد استیشن‌واگن نسل چهارم تغییر شکل می‌دهد.
Honda prelude
Honda prelude
Honda s2000
Honda s2000
Honda del sol
Honda CR-X del Sol
Honda CRX
Honda CRX
پس از آن با تبدیل آکورد به یک هوندا CR-X دل سول از میانه‌های دهه ۹۰ میلادی، ظاهر مدل‌های هوندا جذابیت بیشتری به خود می‌گیرند. خودروی بعدی یک هوندا S2000 رودستر خاکستری است که در ادامه یک هوندا المنت نارنجی‌رنگ با طراحی جعبه‌ای جای آن را می‌گیرد.
Honda element
Honda element
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
سپس سرانجام نوبت به هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ می‌رسد که موضوع اصلی این تبلیغ تلویزیونی است؛ مدلی که یک تبلیغ تلویزیونی دیگر با عنوان «بگیر و بردار» نیز برای آن ساخته شده است. این کراس‌اور ساب‌کامپکت که بر پایه هوندا فیت تولید شده، در حال حاضر با شروع قیمتی برابر ۱۹۹۹۵ دلار در دسترس قرار دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (226 ديدگاه)

    چه تبلیغ قشنگ و هوشمندانه ای.

    1. آندره آ آنیلی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (158 ديدگاه)

      صرف نظر از کیفیت و مسایل فنی نمی دونم چرا طراحی های هوندا هیچ وقت واسم جذاب نبودن.مزدا نیسان و حتی سوبارو برام جذابترن.

  2. نوید جهرمی

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    20 هزار.مفته
    اونور باشی با پول تو جیببی هم میشه خرید. به نظرم یکی از مناسب ترین ماشیناییه که یه جوون برای اولین خودروی شخصیش میتونه بخره.(بازم میگم اونور نه تو ایران)

    1. مصطفی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      20 هزار دلار پول تو جیبی؟؟؟؟؟؟!!!!!!
      داداش بابات کیههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. نوید جهرمی

        ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (3793 ديدگاه)

        داداش با سیستم فروش اونور آشنا نیستی؟
        اونجا ماهی 300-400 دلار میدی صاحب ماشین میشی.منظورم از گفتن پول توجیبی میزان کمش بود.

  3. احسان(احسان سابق)

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    کلا هوندا گروه بازاریابی و تبلیغاتی نوآوری داره.فکر می کنم برای تبلیغ یکی از ماشین هاش از طرح های 3 بعدی استفاده کرده بود که حرف نداشت و اوج نبوغ این شرکت دو سال گذشته بود که تمامی محصولات این شرکت رو به مدل ماکت و در اندازه کوچک معرفی کرده بود به شکلی که از هموتورسیکلت هوندا 70 شروع میشد و از انواع و اقسام سواری ها و شاسی بلندهای شرکت میگذشت تا به ربات میرسید.هنوز که تا هنوزه جذابیت هوندا رو از اون تبلیغ به یاد دارم.محصولات خوب هر چقدر هم که عالی باشه نیاز به بازاریابی و تبلیغ خوب داره.هوندا تمامی این مجموعه رو داره

  4. احمد باقری

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا جالب بود.

  5. احمد باقری

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    تبلیغ جالبی بود.

  6. آرمان

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    هوندا هست دیگه کاریش نمیشه کرد…..
    راستی کسی میدونه که وضعیت کمپانی میتسوبیشی الان چجوریه؟؟؟؟ فروشش خوبه یا نه؟؟ هر کدوم از دوستان پدالی که اطلاع دارند، بگن ما هم مطلع بشیم؟؟؟

    1. نوید جهرمی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      در این مورد تو سایت مقاله هس میتونی سرچ کنی بخونی.
      اما در کل میتسوبیشی موتورز پنجمین خودروساز ژاپنه. بیشتر فروشش الان به خاطر قیمت مناسب ماشیناش هست. بخش خودروسازیش با برادران دیگه ژاپنیش قابل مقایسه نیست هر چند امیدواریم وضعیتش مثل سابقش درخشان بشه.

    2. بهزاد

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      درود آرمان جان.
      شزکت میتسوبیشی در سال 2014 حدود1میلیون و 182 ماشین تولید کرده و به نسبت سال 2013 که حدود 1میلیون 47 هزار بوده با رشد خوبی مواجه بوده.
      درآمد این شرکت هم حدود 20 بیلیون دلار و سود حدود 1.2 میلیارد دلار.
      فروش آمریکا در 2014 حدود 77 هزار
      فروش اروپا 202 هزار دستگاه
      پیش بینی فروش برای 2015 حدود 1میلیون و 300 هزار دستگاه و سود 1.5 بیلیون دلاری.
      این شرکت با ارایه مدلهای جدید قصد دارد تا سال 2018 به فروش 1میلیون و 800 هزار دستگاه برسه و از لحاظ وفاداری مشتریان یکی از بهترین شرکت ها هست و متاسفانه این شرکت از سال 2006 تا 2011 کاملا به خواب رفته بود و کمی دیر به صحنه برگشته ولی با اتخاذ سیاست های درست توانسته دوباره به مسیر پیشرفت برگرده.
      البته دوستانی هستند که مدعی فروش و زیان برای این شرکت هستند و اگر امکانش هست لینک بزارند ببینیم این کاهش و زیان چقدر بوده؟

  7. Archi khan

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    اقا هوندا عالیه ، عالی
    همه ی مدلهای موجود تو بازارش منحصر بفرد و با بهترین کیفیت hrv, crv, اکورد, سیویک
    خیلی باکلاس و تک.
    من نشنیدم تا حالا کسی از هوندا بد بگه, حتی کسایی که خودشون شخصا نداشتن این برند را.
    و این یعنی حسن شهرت…

  8. زیگما

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    با وجود فراخوان های مربوط به ایربگِ هوندا (تاکاتا) ولی بنظر من هنوز هم یکی از مشتری مدار ترین خودروساز های دنیاست و کیفیتش زبانزده
    چیزی که در تاریخ خودروسازی 20 سال اخیر هوندا جلب توجه میکنه، تعدادی زیادی ماشین ناموفق در کنار تعداد زیادی از ماشین های موفقه که در نوع خودش عجیب و جالبه
    مثلا در بین خودروهای هوندا مدل های نمادینی مثل آکورد و سیویک رو میبینیم که میشه گفت نماد کلاسشون هستند
    از طرفی هم ماشین هایی رو میبینیم که شکست های بزرگی خوردن
    نمونش هوندا المنت که قرار بود برای جلب نظر خریدارای جوان در بازار امریکا ساخته بشه ولی با فروش ضعیف روبرو شد
    نمونه دیگه که اخیرا از خطر تولید کنار رقته، هوندا کراس توور هست
    و مدل هایی مثل اینسایت و …
    این پافشاری هوندا برای خلق کلاس های جدید خیلی جالبه! هر چند بیشتر اوقات با شکست روبرو میشه….

  9. علیرضا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    هوندا ماشین خوبیه، قیمتهاش خیلی اقتصادیه و کیفیت بالایی هم داره ولی متاسفانه توی ایران که میان قیمت میشه سه برابر شایدم بیشتر، بعنوان مثلا هوندا CRV-2015 رو ثبت نام میکنن 240 میلیون تومان در صورتیکه قیمت پایه این خودرو 25000 دلار بیشتر نیست، بعد اونور آبی ها با پول تو جیبی ماهی 400 دلاری میتونن همین ماشین رو قسطی بخرن و حالشون ببرن. توی ایران خریدن ماشینهای اینچنین آرزو شده، مازراتی و غیره رو توی خواب میبینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا