اختصاصی از نمایشگاه سما: بهبودهای صورت گرفته در هوندا سیویک HFP را میتوان در تریم داخلی خودرو، سیستم تعلیق و کیت بدنه آن خلاصه کرد . . .
علاوه بر کاهش ۱۵ میلیمتری ارتفاع خودرو، سیستم تعلیق سیویک نیز خشکتر شده تا احساس رانندگی اسپرتتری را القا کند. رینگهای ۱۸ اینچی با تایرهای یوکوهاما و کفی جدید کابین از دیگر مشخصه های ظاهری این خودروست.
از آنجایی که پیشرانه این خودرو تغییری نکرده، میتوان به وجود موتور ۲/۴ لیتری با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار در دور ۷۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتنمتر در دور ۴۴۰۰ همچنان امیدوار بود.
اميد_تبريز
۲۲ آبان ۱۳۹۰من عاشق هوندا هستم درست است تو ایران نیست ولی خواهش میکنم مطلب بیشتری بنویسید راجب هوندا.
sunmartin
۱۵ تیر ۱۳۹۱هوندا همون بنز ژاپن هست چرا بنز ؟ چون خودرویی هست که کارشناسان نمیتونن حتی از مدل های قدیمیش ایراد بگیرند همه چیز در شرکت مرسدس حساب شده هست و در خودروی “هوندا سویک” این زیبای ژاپنی و یک مژده به دوستان مایه دار :شرکت “فامیلی خودرو” قرار هست هوندا سویک رو در ماه های آینده وارد کشور کنه من که خیلی جالب بود واسم این خبر و از طرفی هم کسل کننده که باز هم نمیتونم ازین برند جهانی و اون هم سویک که بهترین خودروی هونداس بهرمند بشم خودرویی کاملا اسپرت و تیوننیگ شده که فقط باید باهاش عشق و حال کنی و دیگه نمیخواد بفکر اسپرت کردن و تیون اون باشی…
سید علیرضا
۲۹ تیر ۱۳۹۱هیوندا کورولا را بر داشته اند یک زره تغییرش داده اند