هوندا

سیویک ۲۰۱۲ ؛ مدل HFP

اختصاصی از نمایشگاه سما: بهبودهای صورت گرفته در هوندا سیویک HFP را می‌توان در تریم داخلی خودرو، سیستم تعلیق و کیت بدنه آن خلاصه کرد . . .

Honda 2012 Civic HFP

علاوه بر کاهش ۱۵ میلی‌متری ارتفاع خودرو، سیستم تعلیق سیویک نیز خشک‌تر شده تا احساس رانندگی اسپرت‌تری را القا کند. رینگ‌های ۱۸ اینچی با تایرهای یوکوهاما و کفی جدید کابین از دیگر مشخصه ‌های ظاهری این خودروست.

از آنجایی که پیشرانه این خودرو تغییری نکرده، می‌توان به وجود موتور ۲/۴ لیتری با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار در دور ۷۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتن‌متر در دور ۴۴۰۰ همچنان امیدوار بود.

Honda 2012 Civic HFP
Honda 2012 Civic HFP
Honda 2012 Civic HFP
Honda 2012 Civic HFP
Honda 2012 Civic HFP

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. اميد_تبريز

    ۲۲ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من عاشق هوندا هستم درست است تو ایران نیست ولی خواهش میکنم مطلب بیشتری بنویسید راجب هوندا.

  2. sunmartin

    ۱۵ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    هوندا همون بنز ژاپن هست چرا بنز ؟ چون خودرویی هست که کارشناسان نمیتونن حتی از مدل های قدیمیش ایراد بگیرند همه چیز در شرکت مرسدس حساب شده هست و در خودروی “هوندا سویک” این زیبای ژاپنی و یک مژده به دوستان مایه دار :شرکت “فامیلی خودرو” قرار هست هوندا سویک رو در ماه های آینده وارد کشور کنه من که خیلی جالب بود واسم این خبر و از طرفی هم کسل کننده که باز هم نمیتونم ازین برند جهانی و اون هم سویک که بهترین خودروی هونداس بهرمند بشم خودرویی کاملا اسپرت و تیوننیگ شده که فقط باید باهاش عشق و حال کنی و دیگه نمیخواد بفکر اسپرت کردن و تیون اون باشی…

  3. سید علیرضا

    ۲۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    هیوندا کورولا را بر داشته اند یک زره تغییرش داده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا